Eli, olen 22-vuotias mies, tyttöystäväni on 20.
Ongelmani on naiseni unilelu. Hänellä kirjaimellisesti on unilelu, joka hänen on pakko saada joka ilta kainaloonsa ennen nukahtamista. Aamulla se kuitenkin löytyy ties mistä.
Tyttöystävälläni on raskas menneisyys, eikä hänellä ollut lapsuudessaan muita ystäviä kuin pehmolelunsa. Tämä on kuitenkin nyt alkanut ärsyttää suunnattomasti. Asumme avoliitossa ja unilelu on vuoteessa joskus jopa seksin aikana.
Mitä minun pitäisi teidän mielestänne tehdä tilanteessa? Olen puhunut asiasta, mutta hän sanoo ettei ole vielä valmis luopumaan siitä.
Tyttöystävälläni on unilelu
10
1912
Vastaukset
- -----
Mä olen 35 ja mulla on unilelu.. Ei se musta huonompaa aikuista tee. Omat lapset on jo vieroittuneet unileluistaan.
- hoi-ta-ja
Oletko mustasukkainen jostain nallukasta, mieti nyt vähän!!!
- oli minullakin
Minulla oli tuossa iässä uninalle. Ketä se haittaa?
- hanki itsetunto
Anna olla.
Mitä haittaa siitä muka on?
Jotkut ovat mustasukkaisisa lemmikkieläimille, mikä sekin on aivan uskomatonta. Mutta että jollekin nallelle... - Sex-bear
Miltä kolmen kimppa tuntuu?
- yyhhyy
Itse olen 23 ja mies aina antaa minulle pehmolelun kainaloon aamulla, kun itse lähtee töihin.
Sinä se nyt kyllä oelt jolla päässä viiraa. - jepjep =D
mustis nallekarhulle XD ?!!? ei hyvää päivää. anna toise pitää unilelunsa sä oot naiselle seksi lelu XD =D
- .................ddd
Minä olen 23 ja minulla on aina ollut unileluja sängyssä. En minä niitä kainaloon kyllä ota paitsi joskus tosi harvoin jos esim. ahdistaa.
Poikaystäväni myös ostelee minulle pehmoleluja ja on joskus itsekin nukkunut niitä vierellään. Ja seksin aikana ne ovat sängyssä kuten tyynytkin, eivät ne meitä häiritse.
Toisaalta voisin ihan hyvin luopua niistä, toisin kuin tyttöystäväsi. Mutta ei kai se pehmolelu ketään haittaa? Jos se helpottaa hänen nukkumistaan, niin mikäs siinä? - Bear Teddy
Kiitos kaikille asiallisista ja vähemmän asiallisista vastauksista.
En kyllä koe olevani mustasukkainen, mutta mikäs siinä, tehän minut tunnette.
Mukava tietää, että muitakin tyttöystäväni kaltaisia ihmisiä on, ettei hän ole asian kanssa yksin.
Jos se ei tullut selväksi, meillä siis parisuhde muuten kukoistaa. Asutaan yhdessä, hän nukkuu joka yö kainalossani tämä nallukka kainalossaan.
Kiitos vielä kaikille. - partasuumies
Voi jeebus on sullakin ongelmat! Olet mustasukkainen unilelulle siis esineelle. Katsooko se sinua kun sekstailette? Ehkä sinun pitäisi mennä terapiaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862