Minkä scootin ostaisin?

joumatafaka1

olen aloittamassa scoottauksen ja tarvitsisin siis scootin. Ajattelin ostaa jonkun completen joka ois kuitenkin sen verran hyvä ettei heti tarttis ostaa uutta? Budjettini olis joku 100e oon koittanu ettii kaikkialt netistä mut sopivaa ei tunnu löytyvän ni jos voisitte laittaa linkkkii.

38

9977

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <3scootgirl
      • sdca

        totta :D


    • joumatafaka1
    • MAMNFFGUCKAA

      Eiköhän se toi Griff oo parempi.

    • arsu3
    • jani2003

      kannattaa osta razor PRO X se on hyvä scootti ;suosittelen!

      • skuutti on paskaa

        Kannataa osta kawasaki kx 150 se on hyvä crossi suosittelen olematta tuhlaamaan rahoja johonkin vitun turhaan kuuttiin. Homojen hommaa


      • scootti on paskaa2
        skuutti on paskaa kirjoitti:

        Kannataa osta kawasaki kx 150 se on hyvä crossi suosittelen olematta tuhlaamaan rahoja johonkin vitun turhaan kuuttiin. Homojen hommaa

        JA mistäköhän helevetin sekunnista lähtien 200€ potkulaudoilla rampillaa edestakaisin rullaaminen on ollut extremeä?


    • dfgds
    • Homo699
    • kruisaaja 02

      Osta skeitti! Säästyt hirveestä paskasta! Scoottaus on paska laji!!!

      • streettimake

        Itse skeittaan myös. Skeittaus on asenne laji. Sulla puuttuu se asenne.


      • skeittaus, ja paskat

      • thfdh

    • streettimake

      Suosittelen käytettyä. Nuissa kun ei varmaan mikään mene rikkikään.

    • Scoottausisthebest
    • poika-14

      www.kv-scoot.fi sieltä saa parasta palvelua. Mee ihmeessä käymään jos vaan pääset.

    • Kuopio

      Kellään ei ole mittää oikeutta mennä haukkumaan toisten harrastuksia scoottausta olen haaveillut alottavani muttei ole rahaa ostaa edes käytettynä harrastin ennen skeittausta kaikilla on omat näkö kulmansa harrastusten suhteen joten lopettakkeeha kinastelu. ::D

      • antsa12

        ei okka


    • dogi7

      Itse suosittelen mcg merkkistä scoottia

      • Anonyymi

        Mgp


    • tuntemanSotilas

      osta mielummin sacrificen tai districin scootti ne on kalliimpia mutta 100 kertaa parempia

    • es-jones

      madd on halpa ja laadukas merkki

    • Jokkkkkkkkku
    • antsa122

      ostakaa maui and sons scootti nimi maui and sons jaws scootti voi ostaa skatehosta tai mauihan and sons kaupasta hinto 200 Euroo suosittelen jo aloittaneille!!!!!!☺

    • elsa128

      osta joku mauin

    • Anonyymi

      Minkä suutin ostaisin

    • Anonyymi

      Olisiko Ethic hyvä merkki

    • Anonyymi

      MGP WX9 Pro. On tosi hyvä scootti itellä on se maksaa vain 139€ Kauppa XXL

    • Osta MGP Wx9 pro. iha ketu hyvä scuutti

    • Oho tää on aika vanha keskustelu mutta kai sulla ny joku kunnon scuutti on. MGP on hyvä merkki. Kannattaa miettii sitä jos aikoo ostaa scootin.

    • Anonyymi

      Väittäisin että kääntyisit MGP tai districtin puoleen. Yllä mainittu MGP WX9 Pro on kyll hyvä lauta että itekki suosittelisin. Mutta iha niitä muitakin hyvvi potkulautoja. Mutta tota ihmeen razoria en kyllä suosittele se on niin sanotusti ihan paska potkis, ku e on whipit ja nää lähe millää semmosella potkiksella, hanki scootti...

    • Anonyymi

      Skuuuttaus? Ei wittu hehehee...

    • Anonyymi

      Haluisin ostaa nkd nitro scootin oon scootanna jo 1 vuoden ja haluisin scootata jo vähä paremmalla mun vanha scootti oli skate prosta joku kai en oikee muista

    • Anonyymi

      🤚🤚🤚🤚🤚🤚🤚🤚

    • Anonyymi

      Fiona scoonter

    • Anonyymi

      Osta madd
      Finscooterista

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe