Olen mies, joka on parisuhteessa elämäni naisen kanssa.
Asumme erillään, koska en pysty muuttamaan hänen luokseen, rahallisesti!
Nainen jättää minut usein yksin, tekee aina kaiken muun valmiiksi, sitten on minun kanssani jos jää aikaa, mutta silloinkin on aina tietysti ykkössijalla lapsi. 12 vuotias tyttö.
Tyttö sanelee mitä äiti tekee, esim jos hän haluaa leffaan, tai hänet pitää heittää kauppaan niin äiti lähtee viemään, vaikka meillä olisi kuinka yhteinen hetki, edes siis tämän kerran.
Olen todella yksinäinen, koska olen työtön ja päivät pitkät odotan naista töistä.
Nainen ei koskaan välitä vaikka sanon olevani yksinäin, hän ei koskaan osoita minkäänlaista empatiaa, vaan aina lähtee pois jos otan asian puheeksi.
Olen yrittänyt kaikkeni, jotta en välittäisi ja yritän olla tyytyväinen siihen vähään jota saan, mutta silti minulla on koko ajan paha olla.
Voikohan tästä tulla ikinä mitään, olen nyt 2.5 vuotta kitunut tässä, rakastan häntä kaikesta sydämestäni ja olen valmis itse tekemään kaiken, mutta raja menee siinä pahassa olossa, en pysty kitkemään enkä peittämään sitä millään.
Käymme terapiassa, mutta siellä minä olen aina se joka saa kuulla ohjeita mitä minun pitää ajatella jne, mutta nainen ei koska hän on vain hiljaa eikä koskaan valita mistään.
Seksistäkin on tullut ongelma, sillä alkuun hän halusi koko ajan, sitten yhtäkkiä seksihalut vain katosivat???
Mitä mieltä olette, en enää tiedä olenko minä jotenkin väärässä vai mikä on???
Yksin jatkuvasti
65
1044
Vastaukset
- public.corner
Ongelma: sinä olet suhteen nainen, joka kitisee lämmön, välittämisen ja rakkauden puutetta. Nainen on mies, joka menee mielensä mukaan, eikä välitä puhua ongelmista. Asetelma on vääristynyt. Ei ihme, että naiselta ovat halut menneet, kuka nyt naismaista kitisevää miestä haluaisi.
Ratkaisu: älä yritä kaikkeasi naisen vuoksi. Älä kitise ongelmista. Älä valita yksinäisyyttäsi. Älä odota naista kotiin. Älä odota naiselta empatiaa. Älä käy terapiassa, selvästikään et saa sieltä hyödyllisiä ohjeita.
Suurin ongelma on asenteessasi. Tässä on sinulle joitakin periaatteita, joita sinun tulisi pyrkiä suhteessasi noudattamaan, jos haluat naiseltasi kunnioitusta, seksiä ja rakkautta.
http://heartiste.wordpress.com/the-sixteen-commandments-of-poon/- kjgcv
Olipa harvinaisen täydellistä pa.skaa kirjaimiksi aseteltuina.
- ------
Olen samankaltaisen miehen kanssa. Emotionaalisesti olen ihan yksin suhteessa. Ystävilleni voin puhua tunteistani ja muusta, mutta en miehelleni. Hän ei joko kuuntele tai poistuu paikalta kesken puheeni. Kaikki suhteessa menee hänen ehdoillaan.
- ------
Olen samankaltaisen miehen kanssa. Emotionaalisesti olen ihan yksin suhteessa. Ystävilleni voin puhua tunteistani ja muusta, mutta en miehelleni. Hän ei joko kuuntele tai poistuu paikalta kesken puheeni. Kaikki suhteessa menee hänen ehdoillaan.
- Yksinäinen mies
Se on hyvin raskasta, kun aina käännetään selkä:(
Voin kyllä lopettaa valittamisen, mutta sisällä huudan koko ajan.
Saa nähdä kauan sitä jaksaa, pelkkä rakkaus ei taida sittenkään riittää:(
Luen tuon linkin, kiitos! Ongelmasi on tässä:
"Olen todella yksinäinen, koska olen työtön ja päivät pitkät odotan naista töistä."
Missä ovat ystäväsi? Harrastukset? Miksi työttömyytesi on pitkittynyt, tarvitsisitko uudelleenkouluttautumista päästäksesi työelämään?
Olet ihan liian tarvitseva, epäitsenäinen.- Wandering man
Rakastaako naisesi sinua tai onko koskaan sanonut rakastavansa.
Olin kanssa suhteessa parinkin vastaavanlaisen naisen kanssa ja päätin kyllä, etten en enää koskaan rakastu tuollaiseen naiseen.
Jostain luin, että parisuhteessa pitää aluksi tuntea olevansa rakastettu ja hyväksytty ja vasta sitten voi antaa toiselle tilaa. Jos toinen ei koskaan puhu tunteistaan ja muutenkin käyttäytyy hylkäävästi ei suhteen tarvitsemaa luottamusta pääse syntymään.
Mutta toisaalta ovat myös muut tähän ketjuun vastanneet siinä oikeassa, että ei naisesi voi olla koko elämäsi sisältö. Hanki työpaikka ja ehkä jokin harrastus. Jos näiden jälkeen ei nainen ole yhtään lämmennyt, vaan sama käytös jatkuu, etsi joku toinen joka osaa sinua rakastaa oikeasti. Jotkut naiset ova nähän tuollaisia sadisteja, jotka tykkäävät että matelet heidän edessäsi polvillasi. - Yksinäinen mies
Työttömyys on ja pysyy, koska en pääse eläkkeelle ja olen työkyvytön.
Ei ystäviä, koska olen muuttanut toiselle paikkakunnalle!
Tarvitseva olen kyllä, haluaisin olla kaiken aikaa hänen kanssaan, mutta olen antanut kyllä tilaa ihan niin paljon kun vain haluaa, tosin silti on aina paha olla, koska sitä tilaa on todella paljon!
Ehkäpä olen vain väärässä suhteessa ja pitäisi alkaa etsimään kämppää paikkakunnasta jossa ennen asuin, siellä on kaikki ystävätkin ja lapset.
On vaikea vain luopua naisesta, jota rakastan ja jonka kanssa halusin kaiken, mutta nyt alan pikku hiljaa ymmärtämään, ettei hän tule koskaan olemaan se, jonka kanssa voisin hyvin ja tuntisin itseni rakastetuksi.
Alkuun kyllä tunsin rakastetuksi itseni, mutta se hiipui kun nainen alkoi jäämään kiinni valehteluista ja vaikka mistä.
Yritin juuri puhua asiasta ja hän suuttui silmittömästi ja lopulta lähdin pois, kun hän lukittautui vessaan...40 vuotias nainen siis kyseessä..huh.- nainen.
Itse eroaisin sinun tilanteessasi jos toinen ei yritä mitään... Pariterapeutti vaihtoon ainakin. Nainen ei halua olla suhteessa eikä ole rakastunut, minusta kuulostaa siltä. :( Jos olen väärässä hyvä niin, mutta joku narsismi hieman tuntuisi olevan naisen suunnalla(?)... Ellet sinä ole mikään nalkuttaja tyyppi, mitä en usko. Yleensä itsekäs narsisti pakenee eikä kestä keskustelua, tai sitten ei vaan rakasta tai jotain. Onko hänellä ollut tai onko muita miessuhteita teidän aikana?
Sinä löydät harrastuksia, tekemistä ja uusia ihmisiä. Parempi yksin kuin huonossa suhteessa pitää paikkaansa. Zemppiä jatkoon mitä teetkin. Olosi paranee kun teet päätöksen, ja joko nainen puhuu sitten tai jää mykäksi. Vastauksia saat muualta enemmän kuin naiselta itseltään, veikkaan. Vaikka työ ja lapsi veisivät energiaa, on selvää että parisuhteessa pitää olla huomiota toiselle riittävästi. Nyt ei ole yhtään huomiota tai arvostusta sinua kohtaan? Löydät sitä muualta.
Naisessa on jotain hämärää kun välttelee. Minusta se ei ole koskaan hyvä merkki jos välttelee. Tai salailee? Oman kokemuksen perusteella. -Itselläni ei ole tarvetta vältellä tippaakaan oikeaa miestä - odottaisin kohtaamista. Muitakaan en välttele, vaan puhun asiat halki. Vain vaaralliset ihmiset vältän tai jos en luota yhtään. - Yksinäiselle miehell
nainen. kirjoitti:
Itse eroaisin sinun tilanteessasi jos toinen ei yritä mitään... Pariterapeutti vaihtoon ainakin. Nainen ei halua olla suhteessa eikä ole rakastunut, minusta kuulostaa siltä. :( Jos olen väärässä hyvä niin, mutta joku narsismi hieman tuntuisi olevan naisen suunnalla(?)... Ellet sinä ole mikään nalkuttaja tyyppi, mitä en usko. Yleensä itsekäs narsisti pakenee eikä kestä keskustelua, tai sitten ei vaan rakasta tai jotain. Onko hänellä ollut tai onko muita miessuhteita teidän aikana?
Sinä löydät harrastuksia, tekemistä ja uusia ihmisiä. Parempi yksin kuin huonossa suhteessa pitää paikkaansa. Zemppiä jatkoon mitä teetkin. Olosi paranee kun teet päätöksen, ja joko nainen puhuu sitten tai jää mykäksi. Vastauksia saat muualta enemmän kuin naiselta itseltään, veikkaan. Vaikka työ ja lapsi veisivät energiaa, on selvää että parisuhteessa pitää olla huomiota toiselle riittävästi. Nyt ei ole yhtään huomiota tai arvostusta sinua kohtaan? Löydät sitä muualta.
Naisessa on jotain hämärää kun välttelee. Minusta se ei ole koskaan hyvä merkki jos välttelee. Tai salailee? Oman kokemuksen perusteella. -Itselläni ei ole tarvetta vältellä tippaakaan oikeaa miestä - odottaisin kohtaamista. Muitakaan en välttele, vaan puhun asiat halki. Vain vaaralliset ihmiset vältän tai jos en luota yhtään.Voi hyvät hyssykät! Mihin tämä maailma menee tai on jo menossa?
Miten kahden keski-ikäisen parisuhteessa tarvitaan pariterapiaa, varsinkin kun suhde on vasta kestänyt 2,5 vuotta? Vieläpä molemmilla löytyy entistä historiaa aikaisemmista parisuhteista.
Ettekö mitään ole oppineet?
Toivottavasti ette käytä yhteiskunnan varoja ko. pariterapeutin palveluille. Ja jos itse maksatte, niin hukkaan menevät rahanne.
Tuohan on ilmiselvästi ihan tuhoon tuomittu suhde!! Siis vasta seurustelun tasolla oleva.
Jos ei rahat riitä yhteisasumiseen, niin miten ne riittävät pariterapiaan?
Kyllä miestä kusetetaan oikein kunnolla... - Entinen salasuhdeko?
Yksinäiselle miehell kirjoitti:
Voi hyvät hyssykät! Mihin tämä maailma menee tai on jo menossa?
Miten kahden keski-ikäisen parisuhteessa tarvitaan pariterapiaa, varsinkin kun suhde on vasta kestänyt 2,5 vuotta? Vieläpä molemmilla löytyy entistä historiaa aikaisemmista parisuhteista.
Ettekö mitään ole oppineet?
Toivottavasti ette käytä yhteiskunnan varoja ko. pariterapeutin palveluille. Ja jos itse maksatte, niin hukkaan menevät rahanne.
Tuohan on ilmiselvästi ihan tuhoon tuomittu suhde!! Siis vasta seurustelun tasolla oleva.
Jos ei rahat riitä yhteisasumiseen, niin miten ne riittävät pariterapiaan?
Kyllä miestä kusetetaan oikein kunnolla...Onko tässä taas malliesimerkki pettäjämiehen ja hänen kakkosensa uusioliitosta?
Moni mies erehtyy rakastumisen huumassa tekemään ratkaisunsa, joita saa sitten katua koko loppuelämänsä.
Salasuhteessa ei useinkaan ehdi tutustua vastapuolen luonteeseen kunnolla ja niinpä pettyneitä ja katuvia keski-ikäisiä miehiä riittää. - Perheenisä
"On vaikea vain luopua naisesta, jota rakastan ja jonka kanssa halusin kaiken, mutta nyt alan pikku hiljaa ymmärtämään, ettei hän tule koskaan olemaan se, jonka kanssa voisin hyvin ja tuntisin itseni rakastetuksi"
Sinähän vastasit jo itsellesi.
Olen kirjoittanut aforismeja puoli kirjallista joskus 20 vuotta sitten. Yksi oli "on helpompaa olla hylätty kuin rakastettu vastoin tahtoaan"
Kysy häneltä, että haluaako hän rakkautasi, oikeasti.
Epätoivoisesti käyttäytyvää ihmistä, jolla on haasteita rakastaa itseään on kyllä todella vaikea rakastaa, ihailla, haluta. Älä valita elämästäsi, tee sille jotain ja ole ylpeä itsestäsi. Tällä hetkellä vaikutat siltä, ettet ole.
- työtönmyös
Ihanku naisystäväsi olisi jotenkin sinusta ja sinun viihtymisestäsi vastuussa? Jokainen on oman elämänsä seppä, itse yksin vastuussa onnellisuudestaan. Jotenkin syyttelet toista siitä, että sinulla on tylsää... etsi kavereita, lähde ulos. Kyllä varmasti naisella alkaa pinna ja kaikki tunteet sinua kohtaan hävitä, jos kitiset kuin lapsi ja vaadit huomiota, kun nyyh elämäsi on niin rankkaa, et voi kuin istua oven takana odottamassa että toinen tulee kotiin ja vähän rapsuttaisi ja tekisi sinulle ruokaa... etkai sinä mikään koira ole?
Ota itteäs niskasta. Ihmekään jos käytöksesi on pilannut suhteenne. Se omaan kämppään muuttaminen voisi oikeasti olla hyvä ratkaisu. Saisit vaihtelua ja saattaisit oivaltaa asioita.- päälaellekääntäjä
Joo eli miehen vika on kun nainen on tunnekylmä parisuhteessa ja hänellä ei muka riitä yhteistä aikaa. Mitenkäs jos mies tekisi saman niin olisiko se ok?
"Kasva aikuiseksi nainen, hanki kavereita ja pidä rutinat sisälläsi. Sinun pitää tyytyä vain hetkelliseen paneskeluun ja tottakai oman lapsen kanssa vietetää lähes kaikki muu aika."
- Yksinäinen mies
Kiitos erinomaisista vastauksista ja uusista näkökulmista.
Olemme käyneet yli vuoden parisuhdeterapiassa ja minä käyn sen lisäksi omalla terapeutilla, koska alkuun epäilin nimenomaan narsismia, mutta terapeutit ovat sanoneet ettei kyse nyt ole siitä, vaikka narsistisia piirteitä kuulemma on.
Koko suhde alkoi niin, että nainen sanoi rakastavansa minua, mutta myöhemmin hänen lapsensa paljasti, että oli raahannut toisen miehen kotiinsa yöksi.
Nainen sanoi ettei se ole mitään, koska meitä ei vielä silloin tosissaan ollut, eli minulle suhde oli, mutta hänelle ei.
Asia kummittelee koko ajan, mutta yritän unohtaa sen.
Kun kysyn häneltä, rakastaako hän minua, niin vastaus on aina kyllä, mutta en näe sitä missään hänen käytöksessään, enkä varsinkaan sanoissa tai puheessa!
Ainoastaan silloin kun itse sanon rakastavani häntä, hän vastaa niin minäkin, muttei koskaan sano sitä ensin.
En vaadi mitään, teen ruoankin hänelle, koska hän ei tee koskaan ruokaa, ei edes omalle lapselleen.
Terapeutit eivät ole moksiskaan, sitä saa olla siis sellainen kun on, mutta minulle jaetaan koko ajan ohjeita, miten minun tulisi olla ja käyttäytyä, tai miten minun kuuluu puhua tai muuta vastaavaa.
Olen niin hiton sekaisin tästä kaikesta, epäilen edelleen narsismia, mutta en voi sanoa varmaa, kun en pääse edes omista ajatuksistani selville.
Syön välillä rauhottavia, jotta saisin itseni jotenkin järkiini raivosta tai pahasta olosta, mutta silti haluan aina jatkaa ja onhan sitä ollut hyviäkin hetkiä ja paljon.
nainen on kaunis kun mikä, jokainen mies tuijottaa häntä missä ollaankaan, minulle tullaan välillä sanomaan kuinka onnekas olen jne, mutta itselleni ei kauneus merkkaa paljoakaan.
Toivon että päästäisiin jotenkin eteenpäin, toivon että pystyisin tähän, mutta alkaa olla voimat mennyt..
Aion kasata itseni, olla se mies joka ei nyt sitten järky mistään, mutta saa nähdä koska taas itken yksin kotonani, kun nainen on laittanut oven takalukkoon ja ajanut minut pois.- päälaellekääntäjä
Juu naisessa ei ole vikaa vaikka hän ei koskaan kokkaa lapselleen, ei osaa näyttää tunteitaan ja muutenkin käyttäytyy kuin vatipää. Vika on sinussa miehessä! Naiselle asioiden tekeminen, tunteiden ilmaiseminen ja yhteistä ajasta nauttiminen ei riitä. Tämä taas osoittaa kuinka pihalla keskimäärin terapeutit ovat ja eivät oikeasti uskalla ottaa mihinkään kantaa kun silloihan he voisivat olla omasta mielestään vastuussa erostanne tai jostain :)
Näin miehenä suosittesin että käytä omia aivojasi ja ehkä olisi parempi jos sinä vähän pitäisit lomaa tästä suhteesta.
- Herää jo
Pääset elämässä eteenpäin, kun otat itseäsi niskasta kiinni!
Järjestä elämäsi naiselta kyselemättä ja älä ainakaan anteeksi pyytele. Muuta entiselle kotipaikkakunnallesi tapaa lapsiasi ja ystäviäsi. Unohda tuo SAIRAS suhde!
Naisen käytös sinua kohtaan on ala-arvoista, eikä nainenkaan vaikuta täysin tasapainoiselta! Outo tapaus suorastaan, joten kannattaisi laskea heti irti. - terapeutin uhri
Ei terapeuttejakaan aina kannata uskoa. Oma naiseni kärsiin rankan lapsuutensa traumoista vieläkin. Minuakin yritettiin hiillostaa terapiaan mukaan mutta en suostunut. Ei minulla kerta ole mitään ongelmia itseni kanssa ja naistanikin ymmärrän. Tapaamiset olisivat kuulemma auttaneet ymmärtämään naistani paremmin. Melkein joka päivä joudun vierestä katsomaan ja ymmärtämään. Sitten vielä lisää pitäisi olla käsi kädessä mukana kuutelemassa samoja tarinoita tuhannetta kertaa terapiassa. Tietenkin tästä pitäisi maksaa vielä usempi kymppi kerrasta. Ei kiitos.
Lisäksi minusta tuntuu että naiselle terapeutti on puolijumala joka tietää vastaukset ja millää ei voi minun neuvoja edes kuunnella. Sitten kun terapeutti sanoo ihan tismalleen samat neuvot niin sitten puhutaan että olipas hyviä neuvoja :)
Lisäksi omia vanhempia ihaillaan vaikka heidän takiaan lopppuen lopuksi nainen on kärsinyt.
Odotan innolla että toinen kasvaisi aikuiseksi ja pääsisi traumoistaan yli. Tai no jos ihan totta puhutaan niin en enää edes odota vaan tyydyn tähän. Niin monta vuotta tätä on jo kestänyt. Olisihan se kiva että toinen olisi empaattinen ja aktiivisempi. Ei auta kuin itse päästä yli siitä että toisella on aina jotain ongelmia. - Yksinäinen mies
Kuulostaa teraputin uhri juuri samalta kun mitä minulla on tilanne, terapeuttien puheet osataan aina sopivasti ottaa aseeksi minua vastaan ja jos olen puhunut itse asiasta aiemmin, sillä ei ole merkitystä.
Varasin liput illaksi leffaan ja ajattelin että nyt on sitten aika tehdä asiat selviksi, kun leffa on ohi.
Menin naiselle pimputtamaan ovikelloa, hän oli juuri herännyyt klo 14:00, kuten tapana on vapaa-päivinä nukkua sinne 2-3:een.
Kerroin että varasin liput ja hän oli vain että joo-o..
Sitten sanoin että olen saanut hyviä neuvoja netissä, kun kysyin mitä mieltä olette suhteestamme ja nainen suuttui silmittömästi.
Hän uhkasi heittää minut FB:stä kavereistaan pois jne...
Kerroin ettei kukaan voi tietää kuka olen, mutta se ei hillinnyt lainkaan.
Olen aivan paskana tästä, en saa mitenkään selitettyä että yritän vain hakea apua, että minulle selviää asiat, ei, hän ei kuuntele yhtään lausetta loppuun vaan huutaa ja syyttää päälle.
Olen kuulemma kertonut kaiken omasta näkökulmasta enkä ole huomioinut häntä lainkaan, on siis helppo antaa neuvoja silloin.
Mutta hän ei kuunnellut millaisia neuvoja olen saanut, ei kaikki ole minulle eduksi.
Olen valmis katsomaan peiliin, aina, mutta jos katselen sinne yksin, mitä jää suhteestamme jäljelle..?
Lopulta hän lähti hakemaan koulusta tytärtään ja sanoi menevänsä ostoksille hänen kanssaan ja sitten sovimme että haen liput jos minua huvittaa..
Kysyin rakastaako hän minua, sanoi että kyllä, kysyin että miksi hän ei koskaan sano sitä..ensin, hän huusi että joka päivähän minä sen sanon...
Sanoin että miksi minä sanon sen aina ensin, eikö sekin kerro siitä, onko toinen ajatuksissa, jos ei koskaan sano rakastavansa ensin...sitten tulee taas hiljaisuus, kunnes täysi raivo päällä huudetaan taas ja syytellään.
On se vaan niin perkeleen vaikeeta:(- public.corner
Oletpas sinä kovakalloinen. Lähdet täältä saatujen ohjeiden kanssa naisen luo "puimaan suhdettanne", vaikka sinulle on täällä korostettu, että sinun pitäisi lopettaa se kitinä, mitä käyttäytymisesi naisen silmissä on. Paremmin hoitaisit suhdettasi käyttäytymällä välinpitämättömästi naistasi kohtaan, hän saattaa jopa tulla luoksesi omin avuin kun saa hetken hengähtää. En usko, että pystyt ratkaisemaan suhdettasi puhumalla, naisen kanssa sellainen ei vaan onnistu.
Eri asia sitten on, kannattaako tuollaisen naisen kanssa ylipäätään olla. Tältä osin on kuitenkin muistettava, että käyttäytymisesi on tällä hetkellä sellaista, että se nostaa huonoimmat puolet parhaimmistakin naisista pintaan.
- Yksinäinen mies
Public.corner, ok, yritän nyt ymmärtää jotenkin neuvosi, itse asiassa ymmärrän kyllä mitä pitää tehdä, mutta arvaa onko se vaikeaa?
Olen erittäin empaatinen ihminen, enkä voi sietää ihmisiä, joilla ei ole empatiaa tai sitä on heikosti!
Mutta minä kuitenkin yritän ja se on mielestäni tärkeää.
Eli siis välinpitämättömyyttä, sitä tässä siis haetaan, no koitetaan, mitenköhän lie oinnistuu :)- public.corner
Onhan se vaikeaa, kun tunteet vellovat hallitsemattomasti. Vaikeus kuitenkin helpottaa merkittävästi, jos/kun huomaat, että pystyt omalla käyttäytymiselläsi vaikuttamaan naiseen. Tämänhetkiset tunteesi ovat luultavasti osaltaan seurausta avuttomuudestasi tilanteessa.
Muistahan sitten, että välinpitämätön käyttäytyminen ei ole mitään passiivis-aggressiivista tai katkeraa käyttäytymistä tms. Sillä viitataan tässä käyttäytymiseen, josta ilmenee, että sinulla on muutakin elämää kuin nainen ja tämä muu elämä tietyllä hetkellä kiinnostaa sinua enemmän kuin nainen. - Yksinäinen mies
public.corner kirjoitti:
Onhan se vaikeaa, kun tunteet vellovat hallitsemattomasti. Vaikeus kuitenkin helpottaa merkittävästi, jos/kun huomaat, että pystyt omalla käyttäytymiselläsi vaikuttamaan naiseen. Tämänhetkiset tunteesi ovat luultavasti osaltaan seurausta avuttomuudestasi tilanteessa.
Muistahan sitten, että välinpitämätön käyttäytyminen ei ole mitään passiivis-aggressiivista tai katkeraa käyttäytymistä tms. Sillä viitataan tässä käyttäytymiseen, josta ilmenee, että sinulla on muutakin elämää kuin nainen ja tämä muu elämä tietyllä hetkellä kiinnostaa sinua enemmän kuin nainen.Nyt otin vaarin neuvoistasi ja lähdin elokuviin yksin, en jäänyt odottamaan naistani, koska hän olikin mennyt äidilleen!
Menin oluelle ja kun hän soitti elokuvateatterista että missä olen, sanoin että mulla on vielä pahasti kesken tuoppi ja tulen kyllä sitten ajoissa:)
Menin paikalle viime tingassa ja istuin teatterissa ihan kuin hän olisi ilmaa.
Lopulta hän tarrasi kädestäni ja meni vähän aikaa kun puristeli jo munista:)
Ehkä tämä voisi toimia, mutta nyt sitten tulin kuitenkin kotiin, sanoin että minulla on siellä tekemistä, en tule yöksi hänen luokseen.
Katsotaan miten käy!
Tulee kypsä ilta kun ei minulla ole mitään tekemistä, mutta en anna enää hänen sanella mitä teen. - public.corner
public.corner kirjoitti:
Muistahan sitten, että välinpitämätön käyttäytyminen ei ole mitään passiivis-aggressiivista tai katkeraa käyttäytymistä tms. Sillä viitataan tässä käyttäytymiseen, josta ilmenee, että sinulla on muutakin elämää kuin nainen ja tämä muu elämä tietyllä hetkellä kiinnostaa sinua enemmän kuin nainen.Käytännön vinkki: jos yksinoloa on vaikea kestää ja ajatukset kiertävät sen ympärillä koska nainen tulee takaisin kotiin, niin voit kokeilla vaikka tietokonepelien tms pelaamista. Tunteiden vellotessa pelaaminen on hyvä tapa tasapainottaa tunteitaan. Toimii luultavasti paremmin kuin pelkästään tunteiden hillitseminen järkeilyn voimin.
- public.corner
Yksinäinen mies kirjoitti:
Nyt otin vaarin neuvoistasi ja lähdin elokuviin yksin, en jäänyt odottamaan naistani, koska hän olikin mennyt äidilleen!
Menin oluelle ja kun hän soitti elokuvateatterista että missä olen, sanoin että mulla on vielä pahasti kesken tuoppi ja tulen kyllä sitten ajoissa:)
Ehkä tämä voisi toimia, mutta nyt sitten tulin kuitenkin kotiin, sanoin että minulla on siellä tekemistä, en tule yöksi hänen luokseen.
Katsotaan miten käy!
Tulee kypsä ilta kun ei minulla ole mitään tekemistä, mutta en anna enää hänen sanella mitä teen.Hyvinhän se näytti menneen!
Muista kuitenkin, että naisen hyvää käytöstä ei tule jättää kokonaan palkitsematta. Eli jos naisesi käyttäytyy hyvin, niin älä vastaa hyvään käytökseen kylmyydellä. Toisaalta hyvää käytöstä ei tule palkita liian avokätisesti, kiitollisuutta puhkuen. - uusia ideoita
Nyt otin vaarin neuvoistasi ja lähdin elokuviin yksin, en jäänyt odottamaan naistani, koska hän olikin mennyt äidilleen!
Katsotaan miten käy!
Tulee kypsä ilta kun ei minulla ole mitään tekemistä, mutta en anna enää hänen sanella mitä teen.Empä suosittele tuota tyyliä kovin pitkäksi aikaa... Se voi muutaman kerran toimia mutta se on myös tietyllä lailla vaarallista. Koska kaikki naiset eivät lähde tuollaiseen leikkiin mukaan.
Mutta selkeää tietysti on että jos nainen ajattelee sinut ns. itsestäänselvyytenä niin silloin hän suhtautuu myös sinuun sillä tavalla. Tuollaiset pienetkin jutut voivat voivat vaikuttaa siten että haluaako nainen olla kanssasi vai ei.
Suosittelisin kyllä jotakin tekemisen keksimistä yms. muiden ideoiden löytymistä myös sillekin ajalle jos olet vaikka itseksesi. Se lienee myös yksi suurimmista ongelmistasi. - uusia ideoita
public.corner kirjoitti:
Käytännön vinkki: jos yksinoloa on vaikea kestää ja ajatukset kiertävät sen ympärillä koska nainen tulee takaisin kotiin, niin voit kokeilla vaikka tietokonepelien tms pelaamista. Tunteiden vellotessa pelaaminen on hyvä tapa tasapainottaa tunteitaan. Toimii luultavasti paremmin kuin pelkästään tunteiden hillitseminen järkeilyn voimin.
Tuo on ihan hyvä vinkki.
Mutta sen lisäksi kannattaisi kokeilla joitakin muitakin harrasteita, kiinnostuksenkohteita, kursseja, sarjojen ja elokuvien katsomista, kirjojen lukemista yms. Liikkuminen on myös yksi hyvä vaihtoehto.
Tunteiden hallinta ei ole kovin helppo juttu ja varsinkin tilanteessa jossa toisen merkitys on erittäin iso itselle. Sen takia kannattaisi kokeilla eri keinoja millä ei tuntisi itseään koko ajan riippuvaiseksi toisen läsnäolosta ja olemisesta.
- uusia ideoita
Ongelma taitaa olla siinä että nainen syystä tai toisesta häpeää olemista kanssasi. Vaikuttaako nuo taustajutut tai sitten muut asiat siinä että se ärsyttää häntä liikaa.
Se että nainen vastaa sinulle aina rakastavansa kysyttäessäkin niin tarkoittaa sitä että hän välittää sinusta varsin paljonkin koska haluaa olla kanssasi. Varmasti ajattelee myös osittain tytärtään eli hänen takiaan on hyvä juttu että on "mies".
Yksi ongelma lienee myös siinä että jos valitat liikaa asioita ja se ärsyttää entistä enemmän. Käytännössä ne hyvätkin asiat tuntuvat ärsyttävän enemmän koska käytät yhteistä aikaa valittamiseen.
Terapeuteista tuskin on hyötyä tilanteessa tai vaihtoehtoisesti niistä olisi ollut jo hyötyä. Jos edellä mainitut seikat eivät ole tulleet jo esille niin terapeutilla käyminen lienee turhaa.
Tuon tilanteen "avautuminen" vaatisi oikeastaan sitä että rohkeasti uskaltaisit nostaa kissan pöydälle. Siihen riittäisi varmasti sekin kysymys että kysyt että haluaako kyseinen nainen olla kanssasi ja onko hänellä edellä mainittuja huonoja ajatuksia yms. sinusta? Tai mitkä asiat ylipäätään ärsyttävät? Ja haluaako nainen jatkaa olemista yhdessä kanssasi?
Pahimmillaan vastaus näihin kysymyksiin voi olla "Ei halua olla yhdessä". Mutta se vastaus tulee joka tapauksessa aika nopeasti nykymenoa.
Sen lisäksi sinun pitäisi saada itselle jonkinlaista tekemistä tai muuta ajanvietettä. Naisriippuvaisuutesi ei pitäisi olla niin ilmiselvää, vaikka se olisikin taustalla iso tekijä.
Kannattaisi myös yrittää päästä ns. pinttyneistä tavoista eroon. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että kokeilisit jotakin uusia juttuja... Kysyisit esim. mitä tämä nainen haluaisi tehdä tai kokeilla (tai keksisit itse ja ottaisit netistä vinkkejä) ja yrittäisit luoda tälläisiä uusia juttuja suhteen taustalle. Mahdollisesti voisit kysyä myös ns. "kolmestaan tehtäviä juttuja". Olipa kyse sitten pelien pelaamisesta, konserteissa, teattereissa käymisestä tai jonkinlaisesta matka- tai retkeilyjutuista niin kannattaisi sellaisia ehdottaa ja kysellä että olisiko sellaiseen kiinnostusta ja mikä innostaisi.
Kyse lienee koska siitäkin että tämä nainen on vähän tympääntynyt sinuun. Sen takia vaatisi jonkinlaista "herättelyä" että miksi kyseinen nainen ylipäätään ihastui sinuun.
Suosittelisin myös pääsemää irti turhista peloista. Vaatisi asennemuutosta ja uusien asioiden saamista myös itsellesi että pääsisit niistä asioista eroon. Koska mitä enemmän pelkäät niin sitä todennäköisemmin se pelko näkyy sinusta ja vaikuttaa myös naisen suhtautumiseen itseesi.- uusia ideoita
Mitä tulee vielä tuohon kertomiseen siitä että "sait netistä ideoita". Niin tuossa on mainittu vaara että naisesi on saattanut ajatella kertoneesi liikaa tarkentavia yksityiskohtia.
Välttämättä asiaa ei edes tarvitse erikoisemmin korostaa vaan nostat kyseiset asiat vähän kuin omina ajatuksinasi esiin tai sitten kerrot että olet lukenut mainituista asioista netistä yms. Tärkeätä on korostaa ettet ole kovin yksityiskohtaisesti pyrkinyt asioista kertomaan vaan olet korkeintaan etsinyt neuvoja tilanteeseesi.
Mutta eiköhän tuo keskustelu auta. - Yksinäinen mies
Pelot tässä on myöskin olleet pinnassa ajoittain, se onkin se kaikkein vaikein asia!
Pelkääminen vie energiaa ja saa toisenkin suuttumaan, kun tosiaankin valitan asioista, jotka hän kokee ettei ole välttämättä edes tapahtunut, kuten esim mustasukkaisuus..
Olemme molemmat aika mustiksia, mutta todellista aihetta ei ole.
Se vain on tunne, joka tulee ilmeisesti aikaisemmista suhteistamme, sitä elää uudessa suhteessa vielä aikaisempien kokemuksien varjossa:(
- Tärkeitä kysymyksiä
Minua kiinnostaa tietää, että missä tapasitte ja myös kauanko tunsitte ennenkuin muutit hänen paikkakunnalleen?
Olitko työelämässä vielä silloin, kun seurustelunne alkoi? - 02l3
Joskus pelkkä rakkaus ei riitä, vaan suhde päättyy rakkaudesta huolimatta. Syynä voi olla esim. alkoholismi, luottamuksen puute tai vaikka se, että ei voi sietää puolison ex-lapsia. Joskus riitelyä on niin paljon, että on parempi erota ennen kuin rakkaus vaihtuu vihaksi.
Minä en muuttaisi toiselle paikkakunnalle miehen vuoksi, vaan siinä tapauksessa pitäisin suhteen etäsuhteena. Kun olisit läheistesi luona, saisit heiltä ystävyyttä, seuraa jne.
Minusta kuulostaa siltä, että tyttöystävälläsi on muita miehiä ja hän ei kunnioita sinua niin paljon kuin pitäisi. Hän kohtelee sinua kuin ilmaa ja kokee, että sinun haluamat asiat ovat vähäpätöisempiä kuin hänen.- eksä
Aiheen vierestä, mutta pakko kysyä, mikä on ex-lapsi???
Oma lapsi on aina oma vaikka puoliso olisikin ex. Vai onko? - Yksinäinen mies
Uskoisin kovasti ettei olisi muita miehiä, koska luulen ainakin tuntevani hänet jo..
Hänellä on ollut kyllä miehiä paljon, eikä hän salaa sitä, hänen äitinsäkin sanoi siitä heti tavattuamme, että niitä on aiemmin riittänyt..
Mutta en välitä, se on aikasempi elämä ja yritän pysyä nyt tässä...
Välillä minulla on niin paha olo, että olen aivan varma että hän olisi narsisti, mutta hitto vieköön, terapeutit sanovat että ei ole...
Sitten kerran, terapeutti sanoi minulle yksin, että mitä sitten jos oliskin narsisti, niin mitä sitten...
En tiennyt mitä vastata, vatsassa vain velloi, mutta toisaalta en voi ajatella koko ajan niinkään, silloin teen hänestä henkilökohtaisesti sellaisen...
Kunnioitus on kyllä aika hakusessa, eikä hän osaa kertoa tai kuvailla tunteitaan lainkaan:(
- hgfhgf
Anteeksi, lisään vielä oman kirjoitelmani tähän.
Itse ainakin kyllästyin mieheeni, kun hän kitisi minulta aikaa (halusin harrastaa, hän taas ei tai jos harrasti niin silloin, kun minä olin töissä) jota ei kuulemma koskaan saanut. Arki ei riittänyt, vaan joka viikko piti olla yhteistä, "erityistä" aikaa. Aluksi kerran vko, sitten joka päivä. Minua alkoi ahdistamaan.
Hän soitteli ja viestitteli kun en ollut paikalla ja viestien sisältö oli: Minulla on ikävä sinua, olisitpa täällä.
Minulle tuo vain ei toiminut. Parisuhteessa on pari, kyllä, mutta myös oma elämä. Selitin asian miehelle ja käskin hänen mennä kavereidensa luokse, kun hekin ovat pyytäneet häntä käymään.
Nyt meillä menee hyvin. Yhteistä aikaa löytyy ja niin myös omaakin aikaa. Miehen vaan piti päästä älyttömästä läheisyydenriippuvuudesta irti. - Yksinäinen mies
Oukei, olipa tullut kivasti viestejä:)
Nyt kävi niin, että nainen pyysi minua luokseen ja tietysti menin, koska ajattelin sen olevan ihan hyvä että päästäisiin takaisin arkeen kiinni.
Ilta meni hyvin ja oli upeaa seksiä ja nukahdimme, eikä asioita vellottu.
Aamulla hänen piti mennä 9:ksi töihin, mutta lipsahti ja hän halusi aamullakin seksiä ja lopulta hyvä kun ehti 12:ksi:D
Jotain tapahtui, mutta mitä?
Se etten ollut roikkumassa, vaan annoin hänelle ohjakset, tulen jos hän pyytää, mutta muuten onhan tässä muutakin..vaikkei nyt varsinaisesti ollut:)))
Minulla on monta tyietokonetta, harrastan paljon erilaisia asioita koneella, eikä minulla sinänsä ole mitään aikaa, jolloin en keksisi tekemistä, mutta tietysti kun haluaa olla rakastamansa ihmisen kanssa, niin se tekeminen ei vain kiinnosta niin kovasti silloin.
Olen yrittänyt antaa tilaa ja sitä hän on myös saanut, mutta haluan myös kahden keskistä aikaa, laatuaikaa mahd. paljon...tietty.
Meillä suhde alkoi netistä, minulla oli vaimo ja 2 lasta, eikä minulla ollut mitään tarkoitusta sähläillä, mutta törmäsimme eräässä keskustelussa, jossa huomasimme että tuli jotenkin hyvä fiilis molemmille toisesta.
Lopulta tsättäsimme kerran ja rakastuimme näkemättä toisiamme todella pahasti...tai hyvästi:)
Oli pakko nähdä ja siihen tarjoutui lopulta tilaisuus, tulin käymään hänen luonaan ja se oli niin hurja kokemus, että emme kumpikaan olisi uskonut sen olevan totta.
Olin itse ollut naimisissa 17 vuotta ja yhdessä 22 v. ei koskaan muita naisia, eikä siis nyttenkään tarkoitus...
Mutta m eillä lensi välittömästi housut ja koko vuorokausi meni sängyssä, lähtö kotiin oli tuskaa ja itkua.
Pyörin kotona levottomana, lopulta jäin kiinni kun olin huolimattomasti jättänyt facebookin auki ja siinä oli rakkauden tunnustukset levällään.
Pakkasin yhden laukun täyteen vaatteita ja lähdin naisen luokse, enkä koskaan palannut enää takaisin :)
Menimme kihloihin aivan sekaisin toisistamme, pari vuotta sitten uutena vuotena.
Mutta vaikka perusrunko onkin niin mahtava, niin rakkaus ei vain ole ainoa asia mikä tässä vallitsee, on myös se toinen puoli, eli mielettömät riidat aina toisinaan.
Ne kun saisi jotenkin pois kitkettyä, olis kyllä paljon pelastettavaakin.
Nyt on pariterapia keskiviikkona taas kerran, ajattelin sanoa etten halua käydä enää, käyn sitten omalla harvakseltaan...- Nähty on
Aivan siis ihan tyypillinen nettisuhde, jossa kaiken lisäksi muka rakastutaan jopa livetapaamatta.
Noinhan ne kunnon perheenisätkin sekoavat! Todellakaan et tuntenut vastapuolta kunnolla ja siksi nuo ongelmat nyt on esillä. Taisi olla sattumaa, että myös ulkoisesti ihastuitte toisiinne ja siksi päädyitte sänkyyn asti. Suurin osa nettijutuista ei kolahda silmikkäin nähdessä, vaan molemmat kokevat kaiken harhaksi.
Sitten taas aivan kuin pettäjän ohjekirjan mukaan asia etenee. Kokematon nettimies kärähtää ja silloin onkin kotona helvetti irti. Ei ole muuta keinoa, kuin vaihtaa maisemaa. Kyllä ystävät ja sukulaiset varmasti sinutkin tuomitsivat, eikä tuolla naisella ole asiaa heidän seuraansa. Puhumattakaan omien lastesi hyväksymisestä.
Voi sinua miesressua! Kovin elämäsi sotkit tuon ihastumisen vuoksi. Nyt sitten itket ja käyt terapiassa. Onko kaikki nämä kaikki menneet vuodet olleet tuon tuskan arvoista?
Joudut lisäksi terapoimaan itseäsi perheesi hylkäämisen vuoksi. Ennustan, että löydät itsesi katkerana yksinäisenä vanhuksena. - ----------
Nähty on kirjoitti:
Aivan siis ihan tyypillinen nettisuhde, jossa kaiken lisäksi muka rakastutaan jopa livetapaamatta.
Noinhan ne kunnon perheenisätkin sekoavat! Todellakaan et tuntenut vastapuolta kunnolla ja siksi nuo ongelmat nyt on esillä. Taisi olla sattumaa, että myös ulkoisesti ihastuitte toisiinne ja siksi päädyitte sänkyyn asti. Suurin osa nettijutuista ei kolahda silmikkäin nähdessä, vaan molemmat kokevat kaiken harhaksi.
Sitten taas aivan kuin pettäjän ohjekirjan mukaan asia etenee. Kokematon nettimies kärähtää ja silloin onkin kotona helvetti irti. Ei ole muuta keinoa, kuin vaihtaa maisemaa. Kyllä ystävät ja sukulaiset varmasti sinutkin tuomitsivat, eikä tuolla naisella ole asiaa heidän seuraansa. Puhumattakaan omien lastesi hyväksymisestä.
Voi sinua miesressua! Kovin elämäsi sotkit tuon ihastumisen vuoksi. Nyt sitten itket ja käyt terapiassa. Onko kaikki nämä kaikki menneet vuodet olleet tuon tuskan arvoista?
Joudut lisäksi terapoimaan itseäsi perheesi hylkäämisen vuoksi. Ennustan, että löydät itsesi katkerana yksinäisenä vanhuksena.Ei voi muuta todeta kuin että onneksi en ole ainoa. Minä itse pakkasin laukkuni kolme vuotta sitten netti-ihastuksen takia ja jätin sukuni, lapseni, työpaikkani ja ystäväni. Samanlaisissa tunteissa on menty uuden puolison kanssa ja samalla on mennyt mielenterveys. Olenkin nykyisin eläkkeellä mielenterveysongelmista.
- Yksinäinen mies
---------- kirjoitti:
Ei voi muuta todeta kuin että onneksi en ole ainoa. Minä itse pakkasin laukkuni kolme vuotta sitten netti-ihastuksen takia ja jätin sukuni, lapseni, työpaikkani ja ystäväni. Samanlaisissa tunteissa on menty uuden puolison kanssa ja samalla on mennyt mielenterveys. Olenkin nykyisin eläkkeellä mielenterveysongelmista.
Ollaan siis otettu hirvittävä riski molemmat, ja ihan samoja ongelmia on täälläkin ollut, eli eilenkin meni rauhottava naamariin, mutta onneksi on välillä todella hyvin asiat, se jotenkin korvaa kaiken...vähän aikaa!
Tiedän että kaikki ongelmat ovat aina selvitettävissä, kun vaan ajattelee toisin, mutta joskus se rajakin tulee vastaan, ei voi tyhmänä antaa mennä kaiken..miten sanois, läpi??! - Yksinäinen mies
Nähty on kirjoitti:
Joudut lisäksi terapoimaan itseäsi perheesi hylkäämisen vuoksi. Ennustan, että löydät itsesi katkerana yksinäisenä vanhuksena.Aika pitkälle menee oikein, eli ongelmat tulivat kun ihastuttiin ja alettiin leikkimään liian aikaisin kotia, mutta se tilanne oli aika sotku...
Ajattele että olet rakastunut aivan mielettömästi ja nyt naimisissa, jossa et ole koskaan rakastanut, siis todella rakastanut tätä naista.
Koko suhde perustui olemiseen ja siihen ettei hän puhunut minulle mitään enää...
Kun tulee nainen vastaan, joka pystyy puhumaan kaikesta mikä minua kiinnostaa, paitsi hän ei pysty keskustelemaan lainkaan meistä ja negatiivisista asioista, niin kuitenkin ihan kaikesta muusta, politiikasta, terveydestä ja ihan kaikesta, jopa äärimmäisen älykäs, paitsi sitten käytännön asioissa aivan hakoteillä lähes aina:(
Mutta sitä ei näe heti niitä huonoja puolia, eikä aikaa ollut, kun tuli kotoa lähtö aikas kiireellä silloin klo 3 yöllä..:)
Itkin kuin pieni piru ja toivoin että pääsen edes naiselle yöksi, hän otti minut sinne ja siitähän se suhde sitten alkoi...on se tavallaan kauhea paikka..
Jotkin sukulaiset ottivat sen lasteni hylkäämisenä, vaikka lapset ovat jo lähes aikuisia.
Mutta vanhempani onnittelivat, sillä he eivät pitäneet exästäni:)
Jopa veljeni vaimoineen huusivat onnesta, hyvä mies, vihdoinkin tulit järkiisi:)))) - ----------
Ollaan siis otettu hirvittävä riski molemmat, ja ihan samoja ongelmia on täälläkin ollut, eli eilenkin meni rauhottava naamariin, mutta onneksi on välillä todella hyvin asiat, se jotenkin korvaa kaiken...vähän aikaa!
Tiedän että kaikki ongelmat ovat aina selvitettävissä, kun vaan ajattelee toisin, mutta joskus se rajakin tulee vastaan, ei voi tyhmänä antaa mennä kaiken..miten sanois, läpi??!Minunkin lapset asuu satojen kilometrien päässä. Näen kerran kuussa. Alussa itkin yöni ja kaipasin hulluna mutta nyt on jo rauha. Pääni ei kestäisi tätä tuskaa enempää. Minun lapseni on vielä nuoria. Pienin oli kolme kun lähdin. Monet kerrat olen manannut itseäni
- ihmetteleväinen
Meillä suhde alkoi netistä, minulla oli vaimo ja 2 lasta, "
- Onhan sinulla kai vieläkin ne 2 lasta. Ehditkö heitä tapaamaan lainkaan ja kyselemään heidän kuulumisiaan?
Aika nopeaa toimintaa on ollut, jos olette menneet kihloihin puoli vuotta tutustumisenne jälkeen, ja olit tutustuessanne vielä naimisissa oleva perheenisä.
Kerroit, että "Menin naiselle pimputtamaan ovikelloa, hän oli juuri herännyyt klo 14:00, kuten tapana on vapaa-päivinä nukkua sinne 2-3:een." - Erikoista, jos naisella lapsi, joka pompottaa vieläpä äitiään.- Yksinäinen mies
Onhan niitä lapsia yhä 2, se naiseni yksi muksu:)
Se oli aikas nopeaa, myönnän, mutta päätä pahkaa rakastunut...
Naisella on lapsi, mutta lapsi on hyvin omatoiminen, tosin sitten kun haluaa pompottaa, niin tekee sen aina oikein huolella:( - Yksinäinen mies
Onhan niitä lapsia yhä 2, se naiseni yksi muksu:)
Se oli aikas nopeaa, myönnän, mutta päätä pahkaa rakastunut...
Naisella on lapsi, mutta lapsi on hyvin omatoiminen, tosin sitten kun haluaa pompottaa, niin tekee sen aina oikein huolella:(Tapaan kyllä lapsiani, yritän tavata 2 kertaa kuussa, mutta on kallista ajaa monta sataa kilometriä aina edestakaisin...
Ollaan yhteydessä puhelimitse usein ja rakastan lapsiani, meillä on huippuvälit..tai no hyvät:)
Nyt on paljon parempi olo, olen niin kiitollinen erityisesti niille, jotka sanoivat suoraan että minussa on ongelma, koska on huojentavaa kuulla tehneensä väärin ja silloin asian voi korjata...ainakin yrittää.
Tiedän että nyt on hyvin kaikki, mutta pian on taas helvetti irti, mitä sitten, yritän tietty muistaa nämä kaikki mitä täällä on puhuttu.
Kunpa saisin tämän toimimaan kunnolla, olisin sen oikeastaan jopa ansainnut, tiedän sen:) - public.corner
Tapaan kyllä lapsiani, yritän tavata 2 kertaa kuussa, mutta on kallista ajaa monta sataa kilometriä aina edestakaisin...
Ollaan yhteydessä puhelimitse usein ja rakastan lapsiani, meillä on huippuvälit..tai no hyvät:)
Nyt on paljon parempi olo, olen niin kiitollinen erityisesti niille, jotka sanoivat suoraan että minussa on ongelma, koska on huojentavaa kuulla tehneensä väärin ja silloin asian voi korjata...ainakin yrittää.
Tiedän että nyt on hyvin kaikki, mutta pian on taas helvetti irti, mitä sitten, yritän tietty muistaa nämä kaikki mitä täällä on puhuttu.
Kunpa saisin tämän toimimaan kunnolla, olisin sen oikeastaan jopa ansainnut, tiedän sen:)Naisen kanssa ei voi ikinä asettautua mukavasti aloilleen ja lakata välittämästä ajattelen rakkauden siivittävän suhdetta onnelliseen loppuun asti. Miehen on aina ansaittava naisensa rakkaus.
Tältä osin tilanteeseesi sopii erityisen hyvin kaksi kohtaa linkkaamastani ohjelistauksesta:
IV. Don’t play by her rules
If you allow a woman to make the rules she will resent you with a seething contempt even a rapist cannot inspire. The strongest woman and the most strident feminist wants to be led by, and to submit to, a more powerful man.
Toistetaan olennainen asiasisältö vielä kertalleen:
THE STRONGEST WOMAN AND THE MOST STRIDENT FEMINIST WANTS TO BE LED BY, AND SUBMIT TO, A MORE POWERFUL MAN:
V. Adhere to the golden ratio
Give your woman 2/3 of everything she gives you. For every three calls or texts, give her two back. Three declarations of love earn two in return. Three gifts; two nights out. Give her two displays of affection and stop until she has answered with three more. When she speaks, you reply with fewer words. When she emotes, you emote less. The idea behind the golden ratio is twofold — it establishes your greater value by making her chase you, and it demonstrates that you have the self-restraint to avoid getting swept up in her personal dramas. Refraining from reciprocating everything she does for you in equal measure instills in her the proper attitude of belief in your higher status. In her deepest loins it is what she truly wants. - Yksinäinen mies
public.corner kirjoitti:
Naisen kanssa ei voi ikinä asettautua mukavasti aloilleen ja lakata välittämästä ajattelen rakkauden siivittävän suhdetta onnelliseen loppuun asti. Miehen on aina ansaittava naisensa rakkaus.
Tältä osin tilanteeseesi sopii erityisen hyvin kaksi kohtaa linkkaamastani ohjelistauksesta:
IV. Don’t play by her rules
If you allow a woman to make the rules she will resent you with a seething contempt even a rapist cannot inspire. The strongest woman and the most strident feminist wants to be led by, and to submit to, a more powerful man.
Toistetaan olennainen asiasisältö vielä kertalleen:
THE STRONGEST WOMAN AND THE MOST STRIDENT FEMINIST WANTS TO BE LED BY, AND SUBMIT TO, A MORE POWERFUL MAN:
V. Adhere to the golden ratio
Give your woman 2/3 of everything she gives you. For every three calls or texts, give her two back. Three declarations of love earn two in return. Three gifts; two nights out. Give her two displays of affection and stop until she has answered with three more. When she speaks, you reply with fewer words. When she emotes, you emote less. The idea behind the golden ratio is twofold — it establishes your greater value by making her chase you, and it demonstrates that you have the self-restraint to avoid getting swept up in her personal dramas. Refraining from reciprocating everything she does for you in equal measure instills in her the proper attitude of belief in your higher status. In her deepest loins it is what she truly wants.Ongelma tässä on se, että naiseni mielipide näistä asioista on nimenomaan päinvastainen, eli jos hän huomaa, että pelaan, hän heittäytyy täysin välinpitämättömäksi.
Nyt meillä on karmea riita taas vaihteeksi, yritin selvittää tunteitani ja lopputulos oli selänkääntö sängyssä ja hyvää yötä.
Lähdin pois, annoin avaimet ja otin kaikki tavarani mukaan.
Vituttaa aivan käsittämättömästi, mutta minkäs teet:(
Nainen on täysin kylmä, hän ei ymmärrä minua lainkaan.
Suutuin tänään, kun olimme sopineet, että syömme minun luonani aterian, jonka teen ja olin sitä varten sulattanut lihat ja kaikki oli valmiina.
Kun olin alkamassa tekemään, selvisi että hän oli jo sopinut lapsensa kanssa että he syövät jotain muuta.
On todella kiva pettyä siinä lihojen kanssa, heitänkö roskiin vai mitä teen:(
Hän vain lähti ja jätti minut yksin kotiini.
Menin perässä hänen luokseen ja yritin vain kertoa että petyin, mutta hän alkoi selittämään vain kuinka hän voisi mennä ulkona mielensä mukaisesti ja tehdä mitä vaan, paljon pahempaakin. - public.corner
Ongelma tässä on se, että naiseni mielipide näistä asioista on nimenomaan päinvastainen, eli jos hän huomaa, että pelaan, hän heittäytyy täysin välinpitämättömäksi.
Nyt meillä on karmea riita taas vaihteeksi, yritin selvittää tunteitani ja lopputulos oli selänkääntö sängyssä ja hyvää yötä.
Lähdin pois, annoin avaimet ja otin kaikki tavarani mukaan.
Vituttaa aivan käsittämättömästi, mutta minkäs teet:(
Nainen on täysin kylmä, hän ei ymmärrä minua lainkaan.
Suutuin tänään, kun olimme sopineet, että syömme minun luonani aterian, jonka teen ja olin sitä varten sulattanut lihat ja kaikki oli valmiina.
Kun olin alkamassa tekemään, selvisi että hän oli jo sopinut lapsensa kanssa että he syövät jotain muuta.
On todella kiva pettyä siinä lihojen kanssa, heitänkö roskiin vai mitä teen:(
Hän vain lähti ja jätti minut yksin kotiini.
Menin perässä hänen luokseen ja yritin vain kertoa että petyin, mutta hän alkoi selittämään vain kuinka hän voisi mennä ulkona mielensä mukaisesti ja tehdä mitä vaan, paljon pahempaakin.Unohdit näemmä toimivat käyttäytymismallit heti ensimmäisen onnistumisen jälkeen. Jos nainen haluaisi sinun kokkaavan hänelle ruokaa, hän varmaankin olisi tullut syömään kanssasi. Hän ei halunnut. Nainen haluaa olla suhteessa MIEHEN, ei naisen tavoin mäkättävän miehiäisen kanssa. Kuvauksesi muistutti sukupuolieroilla leikkivää komediaa, jossa sukupuoliroolit ovat vaihtuneet päälaelleen. SInä käyttäydyt kuin nainen ja naisesi käyttäytyy kuin mies. Sellainen suhde ei tyydytä ketään. Pahinta on, että käytäytymisesi ilmentää sellaista heikkoutta, joka saa sydämellisimmänkin naisen kylmenemään täysin. Nainen halveksii täydestään sydämestään heikkoa miestä. Et pysty puhumaan ja puimaan suhdettasi kuntoon, se ei yksinkertaisesti ole naisen kanssa mahdollista. Mitä enemmän yrität, sitä heikommalta ja halveksittavammalta vaikutat.
Suurin ongelma on siis toimintatavoissasi ja asenteissasi. Sinä olet lahja naiselle, naisen täytyy ponnistella ansaitaksesi arvostuksesi. Nainen työskentelee sinun eteesi. Nykyisellään roikut kuin pikkupoika äidin hameen helmassa ja pyydät äitiä ottamaan syliin. Käyttäydy miehen arvokkuudelle sopivalla tavalla.
Jos nainen on välinpitämätön, niin osoita, ettei hänen välinpitämättömyytensä liikauta sinua. Älä murru pienimmästäkin paineesta. Sinä olet järkkymätön ja liikkumaton voima, jota naisen mielenvaihtelut eivät voi heilauttaa (=mies).
- Näitä on
Olet kyllä aika solmuun itsesi saanut!
Minkä ikäinen mies olet?- Yksinäinen mies
40 ja risat, soppa on niin monituinen etten tiedä miten purkaa tätä kaikkea, etenkään kun olen asian kanssa, teitä laskematta täysin yksin:(
- Näitä on
Säälin sinua, kun olet niin/liian vähästä onnellinen! Nainen kohtelee ala-arvoisesti ja sinulle riittää pienet onnenhiputkin.
Nyt kannattaisi todellakin laittaa jo kantapäät vastakkain ja lopettaa itsensä kiusaaminen. - Yksinäinen mies
Hain tavarani ja olen nyt sitten yksin, rakastan häntä koko sydämestäni, mutta en voi kestää enempää tätä jatkuvaa alistamista ja syyllisenä joka asiaan pitämistä.
Joka ikinen riita lähes kolmen vuoden aikana, on kuulemma minun itse aiheuttamani ja itse tunnen että olen vain yrittänyt keskustella siitä mitä tunnen. - Nähty on
Tässä tilanteessa olet tehnyt oikean ratkaisun! Ala nyt vain keskittymään lapsiisi tuon epäkypsän naisen sijaan. Yritä korvata heille heidän suuri tuskansa ja kärsimyksensä, jotka heille aiheutit shokkierollasi. Lapset kärsivät aina, vaikka joku muuta väittäisi.(useimmiten aviorikoksen osapuolet puolustelevat)
Joudut nyt ehkä palaamaan häntä koipien välissä entiselle kotipaikkakunnallesi, mutta uskon välimatkan auttavan pääsemään eroon naisen aiheuttamasta ikävästä. Ainakin liennyttävän sitä!
Ehkä nyt opit tästä, että jokaisen nettituttavuuden kelkkaan ei kannata heti hypätä.
Tutustu rauhassa uuteen ihmiseen - voi ei voi nou
Anteeksi nyt, mutta mä olen ihan shokissa tästä sun tarinasta :( .
Siis luinko mä oikein?? Nelikymppinen pitkässä uskollisessa liitossa ollut kiltti kahden lapsen isä lähti yhden tsättikerran "rakastuttamana" kauniin, manipulatiivisen yh-äidin ovelle ulvomaan kiimoissaan ja sai armosta lempeä. Sitten hän kirjoitteli ah niin luotettavaan facebookiin lemmenviestejä, minkä johdosta hetkeäkään ajattelematta mielummin pakkasi laukkunsa kuin selvitti syntinsä vaimon kanssa. Nyt tilanne: työkyvytön itsesäälissä rypevä ja sekä terapiaa että rauhoittavia popsiva yksin asuva "empaattinen " lurjus kirjoittelee nettiin nimimerkillä Yksinäinen mies??? Siis mitä hittoa?
Mulla on vain yksi kysymys : Missä tämä sun niin kovasti mainostamasi empatiaa on sun lapsiasi ja ex-vaimoasi kohtaan?- ed.
Ja ei, ei mulla ole tarve olla sulle ankara, mutta damn, toi on vaan jo niin klassista, että epäilen jopa provoksi. Pitäisikö sua sääliä vai heittää kylmällä vedellä? :( No offence. Kyllä se siitä!
- Yksinäinen mies
ed. kirjoitti:
Ja ei, ei mulla ole tarve olla sulle ankara, mutta damn, toi on vaan jo niin klassista, että epäilen jopa provoksi. Pitäisikö sua sääliä vai heittää kylmällä vedellä? :( No offence. Kyllä se siitä!
En väitä olevani empaattinen exälle, siinä liitossa ei ollut jäljellä kuin lapset, mutta rakkaus on se mitä pitäisi kuunnella, enhän minä nyt kuitenkaan tyhmä ole ja lähde ihan noin vaan, mutta jos rakastun, miksen menisi?
Nyt on kaikki ohi, olen riekale vieraassa kaupungissa, eikä naiseni välitä paskaakaan.
Kaikki on ollut kuin unta minulle, mutta huomaan että naiseni ei todella rakastanutkaan minua, vaan halusi ehkä sen miehen siihen lapselleen, jota on kaivannut, tekemään miehen työt.
Hyväksi käytetty olo tässä on todella vahvasti läsnä, mutta selviän tästäkin vielä.
Joku päivä saan vielä paremman viereeni, joka todella rakastaa minua. - voi ei voi nou
En väitä olevani empaattinen exälle, siinä liitossa ei ollut jäljellä kuin lapset, mutta rakkaus on se mitä pitäisi kuunnella, enhän minä nyt kuitenkaan tyhmä ole ja lähde ihan noin vaan, mutta jos rakastun, miksen menisi?
Nyt on kaikki ohi, olen riekale vieraassa kaupungissa, eikä naiseni välitä paskaakaan.
Kaikki on ollut kuin unta minulle, mutta huomaan että naiseni ei todella rakastanutkaan minua, vaan halusi ehkä sen miehen siihen lapselleen, jota on kaivannut, tekemään miehen työt.
Hyväksi käytetty olo tässä on todella vahvasti läsnä, mutta selviän tästäkin vielä.
Joku päivä saan vielä paremman viereeni, joka todella rakastaa minua.Ei hitto, miksi mä edes yritän sanoa mitään, mutta menköön.
Tekee mieli siteerata ihan pyhää kirjaa: rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä....ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan...
Käytät sanaa rakkaus. Toteutuuko ylläoleva määritelmä tässä suhteessasi? Onkohan kyseessä rakkaus?
Käytät myös sanaa hyväksikäyttö. Ei tuo siltäkään kuulosta. Itselle tulisi mieleen sellaisia sanoja kuin virhe, naiivius, itsekkyys ja turhuus.
- Nähty on
Suurin virheesi oli, että lähdit sokeasti uuteen suhteeseen. Olisit ensin eronnut kuin mies! Kaikki olisi nyt paljon helpompaa. Lapsesikin voisivat kunnioittaa sinua, sillä tuo selitys, että rakastuit ei mene heille koskaan läpi. Valehtelit ja petit heidän äitinsä.
Nyt sinulla on peiliin katsomisen paikka, mutta se ei tule olemaan helppoa epärehellisyytesi vuoksi. Erehdyit katkerasti naisen suhteen, mutta ota kaikki opiksesi. Lopeta myös itkeminen, sillä se kuulostaa naurettavalta, kun itsehän soppasi keitit. - EX Yksinäinen mies
Erittäin paljon kiitoksia kaikista kommenteista ja neuvoistanne, ne ovat auttaneet paljon.
Palasimme sitten takaisin yhteen, kauhean raatelevan riitamme päätteeksi ja olemme taas täynnä rakkautta.
Keskustelimme asiasta paljon vihdoinkin ja yritin ymmärtää asioita myös naiseni näkökulmasta ja opin paljon jälleen kerran.
En usko että nyt kyseessä olisi roolien kääntyminen väärinpäin, sillä en usko sellaiseen, että on vain miesten ja naisten työt, sillä kaikkihan työt ovat miesten jos naiset eivät niihin kykene:)
Ei pahalla:)
En kadu tippaakaan että lähdin suhteesta, jossa ei ollut kuin yhteiset lapset, miksi katuisin, osaan aikuisena itse valita kumppanini ja niin teinkin.
se on asia erikseen, miten tuo suhde kestää ja toimii, kaikissahan meissä on omat vikamme ja omat oikkumme.
Joskus kaikki menee harmoniassa, joskus ei ja nyt täytyy sanoa että se on ne molemmat vaihtoehdot vuorotellen...:)
Ymmärrän kyllä kaikki näkemyksenne, mutta osaan ajatella myös kaiken meidän molempien kantilta ja se on ollut hyväksi.
Opin etten voi vaatia mitään, ainoastaan voin toivoa, mutta jos en hyväksy häntä sellaisena kun hän on, minun pitää vain lähteä.
Jos taas hyväksyn, on vatsani jatkuvasti sekaisin tai sellainen outo jännitys koko ajan:(
Mutta se on valintani ja aion käydä asiaa läpi kunnes saan sen olon pois, koska loppujenlopuksi syy on minussa itsessäni, jos en häntä hyväksy kaikkine vikoineen päiineen.
Mutta,...se ei ole helppoa, vaatii aikaa ja blaa blaa, mutta aion tehdä sen, koska rakastan tätä naista.
-Kiitos ex yksinäinen mies:) - Yksinäinen mies
Yep, kauhea riita taas päällä, voi vittu sentään, olenkohan itsekään kovin terve kun taas menin vipuun.
- lal.
Taidat roikkua tuossa naisessa kiinni, koska jätit entisen elämäsi taaksesi hänen takiaan. Eli sun on ikään kuin pakko saada tuo suhde toimimaan, ettet ole aivan tyhjän päällä?
Noh mä olen itsekin retkahtanut netin kautta mieheen, eronnut silloisesta miehestäni ja alkanut heti uuden suhteen tuon netissä tutuksi tulleen kanssa ja olemme edelleen yhdessä ja meillä on lapsikin. Ainoa asia jota kadun on se, että retkahdin varattuna ja tavallaan petin itseni, koska olen aina vannonut etten koskaan niin tekisi. Varattuna mene haksahtamaan kehenkään toiseen.
Vaikka mulla olikin hyvä tsäkä ja päädyin yhteen miehen kanssa, jota rakastan ja joka rakastaa mua, niin oli siinä riskinsä. Kaikessa on.
Yritä kuitenkin koota itsesi ja kunnioita itseäsi, ehkä nainenkin vielä kunnioittaa ja jos ei niin kunnioita itseäsi ja lähde menemään suhteesta jossa olet vain velvoite.- lal.
Eikä kenekään sydämen rikkominenkaan hyvälle tunnu. Sellainen lisäys katumusten listaan. Jotenkin tylysti se meni, toisin kun olin ikäni ajatellut ettei menisi. Mutta elämän pitää jatkua. Mikä oli ja on rikki ei ehjäksi tule katumalla.
- Yksinäinen mies
Kyllä tätä voi sanoa roikkumiseksi, minulla kun ei ole tässä kaupungissa mitään muutakaan:(
Kuuntelin naiseni oven takana hetken, ennenkuin ajattelin pimputtaa ovikelloa ja kuulin kuinka hän haukkui minua lapselleen.
Ihmettelenkin kerran miksi lapsi sanoo että minulla on mielenterveysongelmia, äitihän se on ne sanat hänelle suuhun pannut.
Lapsi on 12.
En yleensä jaksa mitään tuollaisia kuunteluja harrastaa, mutta kuuntelin koska halusin tiwetää joko olisi rauhottunut.
Hän puhui laposelleen kuin mitään ei olisi tapahtunut ja naureskeli, välillä muisti vain ottaa minut puheeksi ja haukkua pystyyn.
- mmurrmeli
Pidähän pari kuukautta kirjaa noista riidoista. Mistä alkoi? Mitä kumpikin sanoi? Kumpi pyysi anteeksi? Tee vähän tilastoa ja katso, toistuuko jokin kaava. Vois auttaa sua analysoimaan tilannetta ja tekemään johtopäätöksiä.
- Yksinäinen mies
Olen seurannut reilun vuoden ja huomannut, että jos puhun ongelmista, hän menettää malttinsa ja lähtee aina pois.
Koskaan ei olla saatu puhuttua asioita läpi, on vain ollut keskusteluja, mutta niissä ei ole päästy koskaan mihinkään.-
- mmurrmeli
Olisko se sitten siinä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760