Moi,
Olen kärsinyt ruusufinnista/couperosasta pidemmän aikaa. Minulla on Zenmed ihonhoitosarja tälle riesalle ja käyn myös antibioottikuuria (Apocyclin 250mg) joten tämä on tällä hetkellä aika hyvin hallinnassa.
Naama punottaa enemmän tai vähemmän, tosin tämä ei ole häiritsevä tekijä, koska Zenmedin hoitosarja pitää punoituksen usein loitolla, mutta nenä näyttää suhteellisen pahalta.
Minulla oli siis teini-iässä paljon tulehduksia nenässä, enkä osannut millään yhdistaa niitä ruusufinniin. Nykyään on sitten nenässä pysyvää punoittavaa "rumaa" jälkeä ja verisuonia näkyvissä, jotka haluaisin peittää mahdollisimman luonnollisella peitevoiteella, tai miksi niitä nyt kutsutaan. Aijon kyllä joskus käydä laserhoidossa korjaamassa kosmeettiset ongelmat nenän päältä / alueelta, mutta tällä hetkellä pyrin ensimmäiseksi pääsemään eroon ruusufinnin tulehduskierteestä antibiooteilla tai joka tapauksessa lääkärin antamien ohjeiden mukaan.
Sanon nyt suoraan, että olen mies, joten minulle ei kannata kovin laajasti kertoa näistä, vaan mielummin suositella jotain tuotetta, jolla siis voi peittää nenän alueella olevat punoittavan ihon ja jäljet/vauriot verisuonet jotka ovat näkyvillä. Iho ei saisi siis ärsyyntyä tästä meikistä/voiteesta.
Kiitos vastanneille :)
Ruusufinniin peitevoide tms?
18+4
3
85
Vastaukset
- lyhyesti
everyday minerals semi matte base
- 18+4
Ja tarviiko tuohon jotain "työkalua", jolla levittää sitä iholle? :)
- 18+4
Googlettamalla noita löytyykin, mutta tosi paljon eri sävyjä. Veikkaisin, että Fair tai Fair Neutral olisi tälläiselle suomalaiselle vaaleaihoselle jampalle sopiva vaihtoehto? Saako noita Suomesta mistäpäin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760