Nuori nainen 22- vuotta, sinkku, lapseton ja nainen 36-vuotta (naisella kaksi teini-ikäistä lasta, tyttö ja poika). Seurustelevat. Nuorempi nainen ollut kahdessa pidemmässä suhteessa miehiin aiemmin. Voiko tällainen suhde onnistua? Mitä tämä nuori nainen hakee? Vanhemman naisen ajatukset lienee jokaiselle melko selvät. Ainakin minä näen tämän suhteen aivan yhtä inhottavana, kuin näkisin vanhemman miehen suhteen nuorempaan naiseen. Tässä vaiheessahan ikäero on vielä melkein lapsi/vanhempi tasolla? Onko, siis tuo vanhempi nainen tälle nuorelle naiselle, sekä isä, että äiti? Tosin nuorella naisella on ihan omatkin vanhemmat elossa ja ihan tavallinen koti.
Mitähän kokeilua tämä on, kun kuulemma nuori nainen on huomannut olevansa Bi, noin vaan yks kaks. Nuoren tytön vanhemmat haaveilevat kuitenkin näkevänsä vielä vävyn tyttären elämässä, eikä miniää, vai miksi naispuolista voisi nimittää? Tai ainakin aika paljon nuoremman "tyttöystävän". Kertokaahan nuoret Biit mikä on tämmöisen seurustelun juju? pelkkä seksisekoiluko?
Mitä mieltä suuresta ikäerosta
5
297
Vastaukset
- en sitoudu mieheen
Miesten ääliökäyttäytyminen on se syy. Eivät houkuta. Ennen miehet olivat vastuullisempia. Nykyään vain hyväksikäyttäjiä. - Ei kiitos.
Naiselta saa tasavertaisempaa kumppanuutta. - Tätä mieltä
En ole mikään bii, mutta jos et ole suhteen toinen osapuoli, sinulle ei todellakaan kuulu aikuisten ihmisten suhteet ja mikäli koet jatkuvaa tarvetta arvostella ja sorkkia toisten suhteita, olet jollain lailla hieman sairas. Katso siis peiliin ja mieti, olisiko psykologista esimerkiksi sinulle apua, ei ole normaalia kokea tunnetta ja tarvetta puuttua toisten ihmisten intiimielämään.
Lisäksi sinulle on liene jotain kehityshäiriöitä? 22-vuotias ei mitenkään normaalilla kehityksellä ole lapsen tasolla. Tuommoinen jollainlailla kieroutunut tulkinta toisten suhteesta kertoo yleensä enemmän tulkitsijasta. Onko sinun vanhempiesi suhteessa jotain kieroa, tai koetko jotain tarvetta saada tämmöisiä tulkintoja muista aikuisista? Et ehkä itse tunne eri ikäisiä tai koet aina sinua vanhemmat jostain syystä vanhemmiksesi? Vai oletko kenties itse jommankumman vanhempi ja sairaanloisesti roikut aikuisen lapsesi elämässä ja etsit manipulointikeinoja?
Mistä muuten tiedät mitä nuoremman aikuisen naisen vanhemmat haluavat? Me emme toteuta vanhempiemme toiveita parisuhteilla, heille ei kuulu seksielämämme eikä terve vanhempi ole aikuisen seksielämästä enää kiinnostunut, hieman perverssiä tuommoinen olisi.
Minusta tuntuu, että sinulla on jotain pahempiakin ongelmia ja olen kyllä sitä mieltä, että niihin kannattaisi hakea ihan apua.
Tuo ei tosiaan kyllä kuulosta normaalilta...
Joten, hakeudu psykoterapiaan mitä pikimmiten ja ala työstämään ongelmiasi, sinulla niitä selkeästi on. - nfijicjmkmc
Eihän tuo ole ikäero eikä mikään. Antaisit toisiaan rakastavien ihmisten olla rauhassa
- Mene itse hoitoon
Ette taaskaan vastaa kysymyksen ytimeen, jos tämä nainen 36-vuotta olisikin mies ympäristö tuomitsisi hänet hyväksikäyttäjänä. Mitä yhteistä voi olla kahden teinin äidillä ja 22-vuotiaalla nuorella vapaalla sinkku tytöllä?
Tämä suhde tulee kyllä loppumaan ja tämä vanha lepakko oppii ilmeisesti viimeinkin lentämään. Kyllä minä paremmin tunnen tyttöni kuin kukaan muu ja myös muu perheemme tuntee. Tyttö on muuten fiksu, mutta menee aina sen porukan mukaan, jossa sattuu liikkumaan. Tällä hetkellä vakuuttaa olevansa onnellinen, mutta on ahdistunut ja käyttäytyy, kuin seksuaalisesti hyväksikäytetty. Olipa yön mielisairaalassakin, jossa hänelle sanoi eräs mieshoitaja, että kaikilla meillä jossain vaiheessa elämää on ollut bi kokeiluja. Toinen mieshoitaja sanoi, että jatkappas koulujen käymistä ja lähde sieltä työpaikastasi pois, olet älykäs ja tarvitset haasteita elämääsi, jollain muulla uralla. Tämä vanhempi nainen, kun sattuu olemaan tytön työkaveri. Siellä sairaalassa sanottiin myös, että et kuulu tällaiseen porukkaan ja tyttö sanoikin, ettei hän ole hullu, kyllä hän sen siellä huomasi itsekkin. Nyt viikonlopulla tyttö on ollut hetero likkakaverinsa kanssa, tämä kaveri asuu miehen kanssa yhdessä. Tytöt ovat juhlineet normi nuorten likkojen tapaan ja hauskaa on ollut ja olipa tyttöni kutsunut seinänaapurinsa sinkun poikamiehenkin mukaan ja oli kuulemma ollut järkevän oloinen nuori mies. Joten onneksi tajuaa lähteä pikkuhiljaa katselemaan muunkinlaisia vaihtoehtoja elämässään. Hän on vapaa itsenäinen nainen, ei kenenkään perheellisen pitäisi tunkeutua hänen elämäänsä, oli sitten mies, tai nainen. En hakeudu hoitoon, eikä hakeudu tyttönikään enää. Sanoin hälle, että sun rakastettusi on neljän vuoden päästä 40 vuotias, vanhako itse olet silloin, hetken mietittyään hän sanoi 26 ja ilme hänen kasvoillaan oli paljon puhuva. Tällä 36 vuotiaalla on pelkkää voittoa, jos saa tytön pyydystettyä itselleen, mutta tyttö vain häviää edessä olevan elämän ja vapauden. Sanoin tytölleni, että et sitten tee lapsiakaan, kun naisen kanssa alat eleleen ja silloin sulla on kyllä monta murhetta vähemmän, mutta olipas tämä lapsiasiakin jo puhuttu, koska kuulemma, joku homo mies voi luovuttaa hälle ja sillä lailla saa vauvan? Tämä pari on seukannut "virallisesti" noin kaksi kuukautta ja jo tämmöisiä jutellaan? Eikös osoita tyttöseni kypsymättömyyttä, kun muuttaa elämäänsä kuin kameleontti? Siis kunhan ensin löytää itsensä henkisesti ja rauhoittuu, eli eipäs vanha daami nyt yhtään siellä möyhennä taustalla. Perheellä ja vanhemmilla, jotka oikeasti ovat tytön kasvattaneet ja jota älykkääksi, ikäistään henkisesti kehittyneemmäksi ulkopuoliset kehuvat, on sananvalta ja oikeus ohjata tasaiseen normielämään. Ettäkö nyt sitten muuttaisivat yhteen ja tyttöni keinosiemmennettäisiin jollekkin homolle, miettikääpä itse. Tehän ette tuhoa lapseni elämää. Enkä mene hoitoon menkää itse seka/seko perheinenne. - saman jatkoa
Mene itse hoitoon kirjoitti:
Ette taaskaan vastaa kysymyksen ytimeen, jos tämä nainen 36-vuotta olisikin mies ympäristö tuomitsisi hänet hyväksikäyttäjänä. Mitä yhteistä voi olla kahden teinin äidillä ja 22-vuotiaalla nuorella vapaalla sinkku tytöllä?
Tämä suhde tulee kyllä loppumaan ja tämä vanha lepakko oppii ilmeisesti viimeinkin lentämään. Kyllä minä paremmin tunnen tyttöni kuin kukaan muu ja myös muu perheemme tuntee. Tyttö on muuten fiksu, mutta menee aina sen porukan mukaan, jossa sattuu liikkumaan. Tällä hetkellä vakuuttaa olevansa onnellinen, mutta on ahdistunut ja käyttäytyy, kuin seksuaalisesti hyväksikäytetty. Olipa yön mielisairaalassakin, jossa hänelle sanoi eräs mieshoitaja, että kaikilla meillä jossain vaiheessa elämää on ollut bi kokeiluja. Toinen mieshoitaja sanoi, että jatkappas koulujen käymistä ja lähde sieltä työpaikastasi pois, olet älykäs ja tarvitset haasteita elämääsi, jollain muulla uralla. Tämä vanhempi nainen, kun sattuu olemaan tytön työkaveri. Siellä sairaalassa sanottiin myös, että et kuulu tällaiseen porukkaan ja tyttö sanoikin, ettei hän ole hullu, kyllä hän sen siellä huomasi itsekkin. Nyt viikonlopulla tyttö on ollut hetero likkakaverinsa kanssa, tämä kaveri asuu miehen kanssa yhdessä. Tytöt ovat juhlineet normi nuorten likkojen tapaan ja hauskaa on ollut ja olipa tyttöni kutsunut seinänaapurinsa sinkun poikamiehenkin mukaan ja oli kuulemma ollut järkevän oloinen nuori mies. Joten onneksi tajuaa lähteä pikkuhiljaa katselemaan muunkinlaisia vaihtoehtoja elämässään. Hän on vapaa itsenäinen nainen, ei kenenkään perheellisen pitäisi tunkeutua hänen elämäänsä, oli sitten mies, tai nainen. En hakeudu hoitoon, eikä hakeudu tyttönikään enää. Sanoin hälle, että sun rakastettusi on neljän vuoden päästä 40 vuotias, vanhako itse olet silloin, hetken mietittyään hän sanoi 26 ja ilme hänen kasvoillaan oli paljon puhuva. Tällä 36 vuotiaalla on pelkkää voittoa, jos saa tytön pyydystettyä itselleen, mutta tyttö vain häviää edessä olevan elämän ja vapauden. Sanoin tytölleni, että et sitten tee lapsiakaan, kun naisen kanssa alat eleleen ja silloin sulla on kyllä monta murhetta vähemmän, mutta olipas tämä lapsiasiakin jo puhuttu, koska kuulemma, joku homo mies voi luovuttaa hälle ja sillä lailla saa vauvan? Tämä pari on seukannut "virallisesti" noin kaksi kuukautta ja jo tämmöisiä jutellaan? Eikös osoita tyttöseni kypsymättömyyttä, kun muuttaa elämäänsä kuin kameleontti? Siis kunhan ensin löytää itsensä henkisesti ja rauhoittuu, eli eipäs vanha daami nyt yhtään siellä möyhennä taustalla. Perheellä ja vanhemmilla, jotka oikeasti ovat tytön kasvattaneet ja jota älykkääksi, ikäistään henkisesti kehittyneemmäksi ulkopuoliset kehuvat, on sananvalta ja oikeus ohjata tasaiseen normielämään. Ettäkö nyt sitten muuttaisivat yhteen ja tyttöni keinosiemmennettäisiin jollekkin homolle, miettikääpä itse. Tehän ette tuhoa lapseni elämää. Enkä mene hoitoon menkää itse seka/seko perheinenne.Jatkokertomus yllä olevalle, löysikin itsensä ex poikaystävän luota aamulla ja oli kuulemma ollut tosi hauskaa eilen illalla ja yöllä ja nyt ihan normi krapula aamu.
Joten sellainen kameleontti, mutta nyt hyvään suuntaan menossa perheen mieleen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780