veikeä ja vallaton vartija....

ujo

piipahdin kylillä, tuli vastaan veikeä ja vallaton vartija ajoi punaisella skodalla...vaalea siili ja harteikas, ujo neito vaan vilkaisi ei uskaltanut enempää tuttavuutta esittää. kaduttaa... tunteeko kukaan?

12

1483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roi

Pysy erossa, voi myöhemmin tulla vilu ja nälkä jos sellaisen mukaan menet...sen käsi on sun lompsalla koko ajan, elättään joudut vielä sen sukulaisetkin!

• ujo edelleen

kiitokset vihjeestä, täytyy vakavasti harkita asiaa myös tuolta kannalta. vilu ja nälkä sitä on itse kullakin, mutta kaikesta huolimatta oli kyllä aika upea näky...

• roi
        ujo edelleen kirjoitti:

kiitokset vihjeestä, täytyy vakavasti harkita asiaa myös tuolta kannalta. vilu ja nälkä sitä on itse kullakin, mutta kaikesta huolimatta oli kyllä aika upea näky...

ajattelin vaan varoittaa sinisilmäistä tyttöstä, moni kakku on päältä kaunis. Nuo vartijat on jotenkin säälittäviä reppanoita, haluaisivat kovasti poliisikouluun mutta pää ei riitä ja ainoa tapa pikkuisen päteä on sitten pysyä vartijana...Älä erehdy elättämään niitä.

• ujo
        roi kirjoitti:

ajattelin vaan varoittaa sinisilmäistä tyttöstä, moni kakku on päältä kaunis. Nuo vartijat on jotenkin säälittäviä reppanoita, haluaisivat kovasti poliisikouluun mutta pää ei riitä ja ainoa tapa pikkuisen päteä on sitten pysyä vartijana...Älä erehdy elättämään niitä.

kuulostat niin kovin varmalta, onko kokemusta? kai sentään katsoa uskaltaa vai palaako sormet myös katsoessa? onko parempia ehdotuksia ammattikunnan suhteen...poliisi ei huonolta kuulostanut, mutta jos ei osaa lukea niin...

• nti
        roi kirjoitti:

Se on vaan taas noita stereotypioita! Itse en ole vartija, enkä ole hakemassakaan poliisikouluun. Mitäsa itse heitä olen tavannut niin ihan kivoja miehiä tuntuvat olevan...

• roi
        nti kirjoitti:

Se on vaan taas noita stereotypioita! Itse en ole vartija, enkä ole hakemassakaan poliisikouluun. Mitäsa itse heitä olen tavannut niin ihan kivoja miehiä tuntuvat olevan...

Kokeile ja ota ukoksi niin näet mihin taloudelliseen kurimukseen joudut! Asutte koko ikänne vuokralla eikä sosiaalitoimiston luukkukaan vieraaksi jää. Ystävättäresi jotka on älynneet mennä pikkasen parempiin naimisiin ostavat omakotitalot ja rakentavat kesämökit, vaihtavat autonsa aina uuteen yms. elävät NORMAALIA elämää. Sinä taas joudut katselemaan vartijaukkosi kanssa kaikkea tätä ulkopuolelta, äijäsi tulot ovat maksimissaan 20.000e vuodessa ja sillä ei tänäpäivänä kirkkoja rakennella, tuskin mitään, elämäsi on taistelua tilistä toiseen, lapset pyörivät rääsyissään vuokra-asunnon lattialla paskat vaipoissa kun ne liberot ovat kalliita niin poltelkoon paskat peppua vielä vähän aikaa..jos vaikka ukko yökierrokseltaan saa pöllittyä niitä sieltä sittarin hyllystä...Tällaiset ovat tulevaisuuden näkymät vartijan palkalla!

• nti
        roi kirjoitti:

Kokeile ja ota ukoksi niin näet mihin taloudelliseen kurimukseen joudut! Asutte koko ikänne vuokralla eikä sosiaalitoimiston luukkukaan vieraaksi jää. Ystävättäresi jotka on älynneet mennä pikkasen parempiin naimisiin ostavat omakotitalot ja rakentavat kesämökit, vaihtavat autonsa aina uuteen yms. elävät NORMAALIA elämää. Sinä taas joudut katselemaan vartijaukkosi kanssa kaikkea tätä ulkopuolelta, äijäsi tulot ovat maksimissaan 20.000e vuodessa ja sillä ei tänäpäivänä kirkkoja rakennella, tuskin mitään, elämäsi on taistelua tilistä toiseen, lapset pyörivät rääsyissään vuokra-asunnon lattialla paskat vaipoissa kun ne liberot ovat kalliita niin poltelkoon paskat peppua vielä vähän aikaa..jos vaikka ukko yökierrokseltaan saa pöllittyä niitä sieltä sittarin hyllystä...Tällaiset ovat tulevaisuuden näkymät vartijan palkalla!

Onko sinulla omaa kokemusta_ Kuten varmaan oot huomannu ei kaikki hamua omakotitaloa ja omaisuuksia. Ja sitten viel' sanotaan ett' naiset ovat laskelmoivia...

• Tietävä
        roi kirjoitti:

Sie se taidat tosi hyvin tuntea noita vartijoita kun osaat noin tarkaan kertoa minkäläistä elämää heillä on...Kannattis ehkä tutustua alaan paremmin jos tuollaista paskaa täällä jauhaa...
        millähän alalla itse mahdat työskennellä????? Vai oletko kenties niitä vartijan "asiakkaita"...

• Se etsitty Vartija

On teillä osalla ihmisillä hyvä käsitys vartijoista ja niiden palkoista...! Kyllä meillä kaikki asiat on ihan niinku kaikilla muillakin normaali tuloisilla ja jopa ehkä paremminkin...Eli kyllä meidänkin palkoilla voi talon ostaa ja autoa vaihtaa jos niin haluaa.Ehkä siinä nyt joutuu pankista apua pyytään mut sanokaa ala jossa tienaa niin paljon että voi kaikki ilman lainaa ostaa.Eli kyllä tämä on työ siinä missä muutkin. Tietääpä ainakin että on taustat kunnossa kun vartijaksi ei pääse jos on rötöksiä!Ja siitä poliisi hommasta niin itse en ainakaan tiedä yhtään meidän vartijaa joka olisi edes hakenu poliisikouluun..että siinä menee sekin myytti...

• roi

vaikkapa veropörssiä, siitä sen totuuden näkee heti!!! Voin omalta kohdaltani vihjaista senverran että olen entinen vartija joka kyllästyi ONNETTOMAAN PALKKAAN ja lähti opiskelemaan parempiin töihin..nyt liksaa tulee 55.000e vuodessa, voin sanoa että en ole katunut...

• tietävä
        roi kirjoitti:

vaikkapa veropörssiä, siitä sen totuuden näkee heti!!! Voin omalta kohdaltani vihjaista senverran että olen entinen vartija joka kyllästyi ONNETTOMAAN PALKKAAN ja lähti opiskelemaan parempiin töihin..nyt liksaa tulee 55.000e vuodessa, voin sanoa että en ole katunut...

sustahan on sit tulossa proffa..55000e...terve...
        eli mitä "proffa"? ei susta ainakaan yhtään vähempi voi tulla... ainaki palkasta päätellen...
        tienaat sit melkein puolta paremmin kuin mä...
        mut niin ku tiedät niin eihän näitä hommia tehdäkkään palkan takia, niin ku ei poliisinkaan hommia! joku vaan on luotu näihin hommiin.
        opiskelen myös itsekin, mut alan vaihtoa en suunnittele todellakaan!

• rollonen

tunteepa hyvinkin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      194
      2725
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      151
      2444
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1142
    4. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      101
      1028
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      931
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      837
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      830
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      290
      801
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      91
      796
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      728
    Aihe