Mitä tykkäätte?
http://static02.mediaite.com/styleite/uploads/gallery/jennifer-lawrence-david-letterman-screening/0-jen5.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-HTyU3kticF0/TXIas5N3Q5I/AAAAAAAAAJA/4-cCiqiHkeI/s1600/Jennifer-Lawrence-at-Oscars-red-carpet_cK.jpg
http://cdn.crushable.com/files/2012/11/Jennifer-Lawrence-Body.jpg
Hollywoodissä häntä pidetään lihavamman puoleisena näyttelijättärenä. Omasta mielestäni aika ihanteellinen kroppa.
Jennifer Lawrence
80
876
Vastaukset
- Loppuu tuo
Älä levittele mun tyttöystävän kuvia täällä tai saat selkääs.
- lifemocker
ekassa kuvassa ihan hirvee toi otsatukka
- Otsis, ooh...!
Otsatukka tekee rumastakin naisesta kauniin ja seksikkään.
- lifemocker
päinvastoin
- hei pliis
Makuja on monia! En tajuu miks lifemocker on aina täällä morkkaamassa muiden näkemyksiä vaikka ite niin liputtaa sen puolesta et muiden mielipiteiden ei saa antaa vaikuttaa itseensä. Kykenetkö mitenkään hyväksymään sitä että jotkut nyt vaan tykkää otsatukista, ihan niinku säkin pidät omasta hiustyylistäsi?
- lifemocker
yleensä nuo normaalit massaihmiset välittävät muitten mielipiteistä siksi tämä onkin heille - "älkää hemmetissä leikatko otsatukkaa, se kun ei sovi oikeasti kenellekkään" (koska ihan oikeasti suurinosa vastakkaisen sukupuolen edustajista näin ajattelee)
se on hieman eri asia kun mä en pyri miellyttämään ketään, niin mulle on jokseenkin sama pitääkö joku mun ulkonäöstä vai ei ;) - ..........
lifemocker kirjoitti:
yleensä nuo normaalit massaihmiset välittävät muitten mielipiteistä siksi tämä onkin heille - "älkää hemmetissä leikatko otsatukkaa, se kun ei sovi oikeasti kenellekkään" (koska ihan oikeasti suurinosa vastakkaisen sukupuolen edustajista näin ajattelee)
se on hieman eri asia kun mä en pyri miellyttämään ketään, niin mulle on jokseenkin sama pitääkö joku mun ulkonäöstä vai ei ;)Voi kun sä olet erikoinen. Ja sun mielipidekin on ilmeisesti ainoa oikea, ja vaikka väität, ettei muiden mielipiteet kiinnosta, niin silti jaksat täällä päivittäin väitellä muiden mielipiteistä, jotka tuntuu olevan sulle kovasti tärkeitä.
- lifemocker
.......... kirjoitti:
Voi kun sä olet erikoinen. Ja sun mielipidekin on ilmeisesti ainoa oikea, ja vaikka väität, ettei muiden mielipiteet kiinnosta, niin silti jaksat täällä päivittäin väitellä muiden mielipiteistä, jotka tuntuu olevan sulle kovasti tärkeitä.
mitä muuta iltaasi kuuluu?
- pöh
lifemocker kirjoitti:
se on hieman eri asia kun mä en pyri miellyttämään ketään, niin mulle on jokseenkin sama pitääkö joku mun ulkonäöstä vai ei ;)"koska ihan oikeasti suurinosa vastakkaisen sukupuolen edustajista näin ajattelee" Mihis sä tän väitteen perustat? O__o Jos sanot että omaan kokemukseen "Noku mää ja mun kaverit juteltii ja me kaikki oltii niinku sitä miältä" niin voin kumota sen omallani, nimittäin sillä että minun otantani mukaan miehille on melko sama onko sulla otsatukka vai ei, kunhan on pitkät ja luonnolliset hiukset - vähän niinku Jenniferilla tossa kuvassa.
Mutta makunsa kaikilla, en minä väitä etteikö jollekin se voisi olla totaalinen turn off. Hämmentää vaan taas kerran toi nettikeskustelujen yleinen mutulause "silleen suurin osa aattelee / on / niin se vain nyt on / kyllä se nyt vaan menee niin että". - hjelpp
pöh kirjoitti:
"koska ihan oikeasti suurinosa vastakkaisen sukupuolen edustajista näin ajattelee" Mihis sä tän väitteen perustat? O__o Jos sanot että omaan kokemukseen "Noku mää ja mun kaverit juteltii ja me kaikki oltii niinku sitä miältä" niin voin kumota sen omallani, nimittäin sillä että minun otantani mukaan miehille on melko sama onko sulla otsatukka vai ei, kunhan on pitkät ja luonnolliset hiukset - vähän niinku Jenniferilla tossa kuvassa.
Mutta makunsa kaikilla, en minä väitä etteikö jollekin se voisi olla totaalinen turn off. Hämmentää vaan taas kerran toi nettikeskustelujen yleinen mutulause "silleen suurin osa aattelee / on / niin se vain nyt on / kyllä se nyt vaan menee niin että".Sama ihmetys itsellä. Mutta täytyy kai vain hyväksyä, että suuri profeetta lifemocker on laskeutunut keskuuteemme ja kertoo suuren kirjan lait.
- hei pliis
Väkisin vaan ihmetyttää tää sun itsesi jonkinlainen massan yläpuolelle nostaminen, uniikiksi yksilöksi kohoaminen, erilaisuuden sanansaattaja joka itse kuitenkin pitää juurikin niistä massoihin vetoavista leideistä joissa ei kauheasti mitään persoonallisuutta ole.
Mutta ihan hyvä asenne sulla moniin juttuihin ja suunsoittoon on, en mä sillä.- .........
Lifemocker on tuollainen itseään erikoisena pitävä amishevari, joita mahtuu 13 tusinaan. Antaa hänen elätellä kuvitelmia itsestään jos se tekee hänet onnelliseksi.
- lifemocker
niin en ole massaa :)
- lifemocker
......... kirjoitti:
Lifemocker on tuollainen itseään erikoisena pitävä amishevari, joita mahtuu 13 tusinaan. Antaa hänen elätellä kuvitelmia itsestään jos se tekee hänet onnelliseksi.
minkä puolen amiksen sinä olet käynyt?
- ----
lifemocker kirjoitti:
niin en ole massaa :)
Kyllähän se näistä kirjoituksistasi selvää, että sinulle on nimenomaan tärkeää se, että muut pitäisi sinua jonainen oman tien kulkijana. Tuo "en ole massaa"-höpinä on ihan helvetin lapsellista, sillä jokainen ihminen on aina osa jotain "massaa", niin myös sinäkin ja oikeasti hyvä itsetuntoisen oman polkunsa tallaajan ei tarvitsisi vakuutella kenellekään sitä, sillä hänelle on aivan sama onko joku massaa vai ei.
- jumalauta ihmiset
Määritelkää "massa"?
Ja niin, Jennifer on kuumis.- lifemocker
avaappa joskus telkkari tai radio niin sieltähän sitä alkaa työntymään.
massa = vailla persoonallisuutta. kaikki ovat samaa muottia ja itsenäinen ajattelu on bannassa.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11306999
tuolla sivuuttiin asiaa musiikin näkökulmasta - Mass Effect
Lifemocker on siinä poikkeusyksilö, että täysi-ikäisten parissa tuollainen itsensä ylentäminen ja "tosi erikoiset tyypit vs. massaihmiset" -erottelu on harvinaista, kun taas teini-ikäisten ajatusmaailmassa se kuuluu siihen valtavirtaan eli "massaan".
- Lifemocker.
Et ole massaa, jos et tiedä mitä shampoolla tehdään ja pukeudut samalla tavalla kuin kaikki miljoonat hevinkuuntelevat.
Massaa: kaikki muut - lifemocker
Mass Effect kirjoitti:
Lifemocker on siinä poikkeusyksilö, että täysi-ikäisten parissa tuollainen itsensä ylentäminen ja "tosi erikoiset tyypit vs. massaihmiset" -erottelu on harvinaista, kun taas teini-ikäisten ajatusmaailmassa se kuuluu siihen valtavirtaan eli "massaan".
tuo on ihan soopaa. JOKAINEN luokittelee ihmisiä
- lifemocker
Lifemocker. kirjoitti:
Et ole massaa, jos et tiedä mitä shampoolla tehdään ja pukeudut samalla tavalla kuin kaikki miljoonat hevinkuuntelevat.
Massaa: kaikki muutaa, tämähän loistavaa meillä on selvännäkijä! kerro toki miten mä pukeudun ;)
- Mass Effect
lifemocker kirjoitti:
tuo on ihan soopaa. JOKAINEN luokittelee ihmisiä
Totta, mutta harvemmalla se luokittelu on noin mustavalkoista kuin sinulla.
- Nostradamus...
lifemocker kirjoitti:
aa, tämähän loistavaa meillä on selvännäkijä! kerro toki miten mä pukeudun ;)
Anna kun arvaan: mustiin vaatteisiin. Tosi erikoista, hei. Ei yhtään massaa, niinku.
- Nostradamus...
lifemocker kirjoitti:
aa, tämähän loistavaa meillä on selvännäkijä! kerro toki miten mä pukeudun ;)
Lisäpisteitä erikoisuudesta, jos löytyy sellanen ketju vyöltä.
- lifemocker
Nostradamus... kirjoitti:
Anna kun arvaan: mustiin vaatteisiin. Tosi erikoista, hei. Ei yhtään massaa, niinku.
vähän meni nyt väärin, mutta parempaa onnea seuraavaan kertaan! :)
- lifemocker
Nostradamus... kirjoitti:
Lisäpisteitä erikoisuudesta, jos löytyy sellanen ketju vyöltä.
sellaiset kaikenmaailman ketjut ja remmit on vähän....naurettavia
- lifemocker
Mass Effect kirjoitti:
Totta, mutta harvemmalla se luokittelu on noin mustavalkoista kuin sinulla.
ja mistäs sä tiedät miten ja moneen luokkaan mä ihmiset lokeroin? ;)
- Avanketju kilisee
lifemocker kirjoitti:
sellaiset kaikenmaailman ketjut ja remmit on vähän....naurettavia
No et ookkaan sit tosi erikoinen tyyppi, kuten luulin. Ootkin ihan massatavis.
- lifemocker
Avanketju kilisee kirjoitti:
No et ookkaan sit tosi erikoinen tyyppi, kuten luulin. Ootkin ihan massatavis.
en suinkaan :)
- TaunoKano
Se kuvittelee olevansa poni, mutta hiiri on osuvampi. Leikkaisi edes tuon kamalan tupsun, joka ei ole partaa nähnytkään.
- lifemocker
onko se aloituksen akka jo parrankin hommannut!?
- nyt kyllä...
kerrot lifemocker mikä tekee sinusta massasta poikkeavan? Oma ajattelutyyli? Miten se ilmenee?
Oliko jotain muuta?- lifemocker
niin en seuraa muoti-ihanteita
- heipliis
lifemocker kirjoitti:
niin en seuraa muoti-ihanteita
Kuinka moni suomalainen seuraa muoti-ihanteita, kysynpä vaan? Ehkä 1-5 %. Tekeekö se siis niistä 95-99 % massasta poikkeavia?
Ollaan nyt realistisia hei. - lifemocker
heipliis kirjoitti:
Kuinka moni suomalainen seuraa muoti-ihanteita, kysynpä vaan? Ehkä 1-5 %. Tekeekö se siis niistä 95-99 % massasta poikkeavia?
Ollaan nyt realistisia hei.ok jos 5% seuraa muotia niin siltikkin 70% ihmisistä pukeutuu täysin samallalailla ja pyrkii apinoimaan toinen toisiaan, ettei varmasti kukaan erotu mistään. minusta aika surullista ettei yksilöllisyys ole se "in"-juttu
tietenkin on ihmisiä jotka eivät vain välitä mutta....miksi sitten pitää kuitenkin esittää sitä "valtavirtaa" - eli taaskin kyseessä "ei haluta erottua, koska tällöin joku voisi sinusta jotain negatiivista sanoa" - heipliis
lifemocker kirjoitti:
ok jos 5% seuraa muotia niin siltikkin 70% ihmisistä pukeutuu täysin samallalailla ja pyrkii apinoimaan toinen toisiaan, ettei varmasti kukaan erotu mistään. minusta aika surullista ettei yksilöllisyys ole se "in"-juttu
tietenkin on ihmisiä jotka eivät vain välitä mutta....miksi sitten pitää kuitenkin esittää sitä "valtavirtaa" - eli taaskin kyseessä "ei haluta erottua, koska tällöin joku voisi sinusta jotain negatiivista sanoa"Sinänsä totta jossain määrin, pukeutumisessa ei mielestäni niinkään. Ehkä enemmänkin ajatusmalleissa ja sovinnaisuuden tavoittelussa, ei uskalleta elää sellaista elämää mitä ehkä tahdottaisiin elää tai ollaan niin juurtuneita siihen normaaliuuteen ettei edes enää tiedosteta tai mietitä mitä itse oikeasti on tai mistä itse pitää. Ei ole omia jalostuneita mielipiteitä vaan mielipiteet on niitä, joihin on kasvettu.
Ja mitä pukeutumiseen tulee, uskon, että suurinta osaa ei tosiaan vain kiinnosta. Ja jos ei kiinnosta, miksi kokisi tarvetta erottautua? Olemmehan kaikki yksilöitä vaikka emme sitä pukeutumisella viestisikään? Monet mielenkiintoisimmat ja ajatusrikkaimmat tapaamani ihmiset ovat olleet perin valjun näköisiä. Ymmärrän kyllä tuon pointin siitä näkökulmasta miten turhauttavaa on kun joku tuhlaa tolkuttomia määriä vaatteisiin näyttääkseen vain samalta kuin joku toinen, uudet mukamakeet releet jotka ovatkin 6 kk päästä jo vähän noloja. Ja kun ei varsinaisesti sitä omaa tyyliä ole jonka kautta hahmottaa asioita niin sitten vaan uudet muotikuteet päälle taas. Nämä tyypit silti vaan on aika vähemmistönä, lähinnä nuoret naiset suurimpana ryhmänä. Ja ainahan teinit on 50-luvulta lähtien innostunu sen hetken muotijutuista, onko se niin vakavaa?
Enemmän olisin huolissani tosiaan juuri siitä sovinnaisuuden tavoittelusta. "Ethän sinä vaaleanpunaista voi käyttää, olethan sentään mies" tms. Vanhoja kuluneita sääntöjä joita jostain syystä pitäisi muka noudattaa.
Hipstereistäkö sitten pidät, heidän itsetarkoituksellinen pyrkimyksensä kun on nimenomaan erottua, olla "yksilöllisiä" ja "in", ennen kuin massat on vielä tajunnut heidän juttujaan. Kaikki alakulttuurit kuitenkin ovat oman ryhmänsä sisällä aivan yhtä massaa, joten nämä yksilöllisyysteoriat on musta vähän huvittavia. Ihmiset on ihmisiä, me halutaan samaistua toisiin?
Olisi kyllä mielenkiintoista saada sulta linkkejä ihmisiin, jotka mielestäsi ovat niitä persoonallisia ja yksilöllisiä tyyppejä eivätkä massan uhreja. Kun aina paasaat tota samaa juttua niin miksi sitten et avaa hommaa vähän tarkemmin?
Ja ne trenditkin muuten syntyvät usein niiden ihmisten toimesta, jotka ovat juuri niitä jotka haluavat erottua, tehdä rohkeita ratkaisuja eivätkä pahemmin piittaa muodista tai muiden mielipiteistä. Sieltä ne sitten pikkuhiljaa valtavirtaan soluttautuvat, muuttuvat kaupalliseksi massavaluutaksi. - lifemocker
heipliis kirjoitti:
Sinänsä totta jossain määrin, pukeutumisessa ei mielestäni niinkään. Ehkä enemmänkin ajatusmalleissa ja sovinnaisuuden tavoittelussa, ei uskalleta elää sellaista elämää mitä ehkä tahdottaisiin elää tai ollaan niin juurtuneita siihen normaaliuuteen ettei edes enää tiedosteta tai mietitä mitä itse oikeasti on tai mistä itse pitää. Ei ole omia jalostuneita mielipiteitä vaan mielipiteet on niitä, joihin on kasvettu.
Ja mitä pukeutumiseen tulee, uskon, että suurinta osaa ei tosiaan vain kiinnosta. Ja jos ei kiinnosta, miksi kokisi tarvetta erottautua? Olemmehan kaikki yksilöitä vaikka emme sitä pukeutumisella viestisikään? Monet mielenkiintoisimmat ja ajatusrikkaimmat tapaamani ihmiset ovat olleet perin valjun näköisiä. Ymmärrän kyllä tuon pointin siitä näkökulmasta miten turhauttavaa on kun joku tuhlaa tolkuttomia määriä vaatteisiin näyttääkseen vain samalta kuin joku toinen, uudet mukamakeet releet jotka ovatkin 6 kk päästä jo vähän noloja. Ja kun ei varsinaisesti sitä omaa tyyliä ole jonka kautta hahmottaa asioita niin sitten vaan uudet muotikuteet päälle taas. Nämä tyypit silti vaan on aika vähemmistönä, lähinnä nuoret naiset suurimpana ryhmänä. Ja ainahan teinit on 50-luvulta lähtien innostunu sen hetken muotijutuista, onko se niin vakavaa?
Enemmän olisin huolissani tosiaan juuri siitä sovinnaisuuden tavoittelusta. "Ethän sinä vaaleanpunaista voi käyttää, olethan sentään mies" tms. Vanhoja kuluneita sääntöjä joita jostain syystä pitäisi muka noudattaa.
Hipstereistäkö sitten pidät, heidän itsetarkoituksellinen pyrkimyksensä kun on nimenomaan erottua, olla "yksilöllisiä" ja "in", ennen kuin massat on vielä tajunnut heidän juttujaan. Kaikki alakulttuurit kuitenkin ovat oman ryhmänsä sisällä aivan yhtä massaa, joten nämä yksilöllisyysteoriat on musta vähän huvittavia. Ihmiset on ihmisiä, me halutaan samaistua toisiin?
Olisi kyllä mielenkiintoista saada sulta linkkejä ihmisiin, jotka mielestäsi ovat niitä persoonallisia ja yksilöllisiä tyyppejä eivätkä massan uhreja. Kun aina paasaat tota samaa juttua niin miksi sitten et avaa hommaa vähän tarkemmin?
Ja ne trenditkin muuten syntyvät usein niiden ihmisten toimesta, jotka ovat juuri niitä jotka haluavat erottua, tehdä rohkeita ratkaisuja eivätkä pahemmin piittaa muodista tai muiden mielipiteistä. Sieltä ne sitten pikkuhiljaa valtavirtaan soluttautuvat, muuttuvat kaupalliseksi massavaluutaksi.hipsterit...no mun mielestä se menee taas sitten vähän överiksi, että pitää alkaa sitä erilaisuuttaan korostamaan, koska pääsääntöisesti en pidä siitä mentaliteetista että "hei pliis katsokaa minua, huomatkaa minut", mutta eihän mun tarvitse kaikkia tyylejä ymmärtääkkään.
enkä nyt oikein jaksa alkaa kaivamaan mitään linkkejä mistään kenestäkään mielenkiintoisesta ihmisestä jolla on kiva tyyli. niitä kun loppujen lopuksi tulee aika harvoin vastaan. - hei pliis
lifemocker kirjoitti:
hipsterit...no mun mielestä se menee taas sitten vähän överiksi, että pitää alkaa sitä erilaisuuttaan korostamaan, koska pääsääntöisesti en pidä siitä mentaliteetista että "hei pliis katsokaa minua, huomatkaa minut", mutta eihän mun tarvitse kaikkia tyylejä ymmärtääkkään.
enkä nyt oikein jaksa alkaa kaivamaan mitään linkkejä mistään kenestäkään mielenkiintoisesta ihmisestä jolla on kiva tyyli. niitä kun loppujen lopuksi tulee aika harvoin vastaan.All talk no action ;)
Ei kyllä ihan pääse perille sun jutuista. Et pidä massaihmisistä, et pidä erikoisuudentavoittelijoista. Arvostat persoonallista ja uniikkia tyyliä ja toivot, että ihmiset pukeutuisivat enemmän niin, mutta sitten et oikein tiedä, millaista sellainen pukeutuminen olisi. Huoh. - Haute couture
hei pliis kirjoitti:
All talk no action ;)
Ei kyllä ihan pääse perille sun jutuista. Et pidä massaihmisistä, et pidä erikoisuudentavoittelijoista. Arvostat persoonallista ja uniikkia tyyliä ja toivot, että ihmiset pukeutuisivat enemmän niin, mutta sitten et oikein tiedä, millaista sellainen pukeutuminen olisi. Huoh.Amishevari-look, se paras tyyli.
- lifemocker
hei pliis kirjoitti:
All talk no action ;)
Ei kyllä ihan pääse perille sun jutuista. Et pidä massaihmisistä, et pidä erikoisuudentavoittelijoista. Arvostat persoonallista ja uniikkia tyyliä ja toivot, että ihmiset pukeutuisivat enemmän niin, mutta sitten et oikein tiedä, millaista sellainen pukeutuminen olisi. Huoh.höpöhöpö, ei vaan jaksa alkaa penkomaan nettiä
- lifemocker
Haute couture kirjoitti:
Amishevari-look, se paras tyyli.
minkä puolen amiksen sinä olet käynyt?
- Nasdaq
Hollywood on sairas. Hollywood on selvästi yrittänyt kopeloida tuotakin lyyliä, sillä häneen on yritetty tunkea väkisin sen arvomaailmaa. Jennifer kuitenkin (alimman kuvan mukaan, stendari ja pyromaani-ilme) on päättänyt käydä vastahyökkäykseen toimeksiantajaansa kohtaan.
(aamunaurua) - hei pliis
Jos nettiä ei jaksa penkoa voi toki myös ilmaista itseään sanoin ja kuvailla millainen se ihanteellinen tyyli olisi.
Onko pokkaa?
Kun vähän vaikuttaa, ettei ole.
Provoilu toki on kivaa joka käänteessä.- lifemocker
ihanteelinen tyyli? no ainakin mä pidän mun omasta tyylistä
- jaahas niin tietty
Hetken jo ihmettelin miten Jennifer Lawrence saa näin paljon huomiota palstalla, mutta tämähän onkin Lifemocker-ketju. Otsikkoon oli vissiin lipsahtanut painovirhepaholainen. Pitäisköhän tämä siirtää tuonne Ihannemies-puolelle B)
Jennifer Lawrence on kuuma, tuo ole paksua nähnytkään. Oikein ihannekroppa, ja vietävän nätti tyttö. Vähän sellanen söötti naapurintyttö-tyyppinen tapaus.- lifemocker
ainahan se siitä lähtee rönsyilemään kun ilmoitan, ettei otsatukka ole kovin hyvännäköinen :D
tämäkin nainen näyttää 100x paremmalta noissa muissa kuvissa kuin ekassa
- hei pliis
http://img.insing.com/shopping/jlaw/jlaw3.jpg
On se nyt söpö senkin kanssa.
Mutta suotakoon mockerille otsatukattomuutensa, se naisten tärkein tyylillinen elementti siis kun muutakaan ei näytä löytyvän. x)- lifemocker
mun mielestä se rumentaa vain sitä söpöäkin naista
- .........
lifemocker kirjoitti:
mun mielestä se rumentaa vain sitä söpöäkin naista
Rivoparran mielipiteet kiinnostaa ihan vitusti. Lakkaa spämmäämästä näitä ketjuja tai poista ainakin tuo naamakuvasi, ettei lähde ihmisiltä ruokahalut.
- lifemocker
......... kirjoitti:
Rivoparran mielipiteet kiinnostaa ihan vitusti. Lakkaa spämmäämästä näitä ketjuja tai poista ainakin tuo naamakuvasi, ettei lähde ihmisiltä ruokahalut.
tuskin tekee laihtuminen sinulle pahaa ;)
- ugh4
sori nyt vaan, mutta lifemocker sanoi vaan oman mielipiteensä alussa, josta jotkut muut lähtivät inisemään ja siitä tämä ketju sitten lähti sivupoluille. lakatkaa itse valittamasta.
- aah5
sori vaan, mutta lifemockerin jälkeen joku toinen sanoi oman mielipiteensä, josta lifemocker alkoi inisemään.
- ugh4
aah5 kirjoitti:
sori vaan, mutta lifemockerin jälkeen joku toinen sanoi oman mielipiteensä, josta lifemocker alkoi inisemään.
sori vaan, mutta tuo oli vain minun mielipiteeni, josta sinä aloit inisemään.
- aah5
ugh4 kirjoitti:
sori vaan, mutta tuo oli vain minun mielipiteeni, josta sinä aloit inisemään.
sori vaan, mutta tuo oli minun mielipiteeni, josta sinä vasta aloit inisemään. ei kommenttiin vastaaminen ole vielä ininää. jokainen voi ilmaista vuorollaan oman mielipiteensä, mutta jos ensimmäinen kommentoija vielä alkaa inttämään, että olet väärässä ja minä oikeassa toistaen uudestaan alkuperäisen mielipiteensä ilman kunnollisia perusteluita, kuten lifemocker ja sinä teitte, niin se on vasta ininää. inisen nyt tämän verran, että tiedät jatkossa sinäkin mikä on ininää ja lopetat inisemisen lifemockerin kanssa.
- ugh4
aah5 kirjoitti:
sori vaan, mutta tuo oli minun mielipiteeni, josta sinä vasta aloit inisemään. ei kommenttiin vastaaminen ole vielä ininää. jokainen voi ilmaista vuorollaan oman mielipiteensä, mutta jos ensimmäinen kommentoija vielä alkaa inttämään, että olet väärässä ja minä oikeassa toistaen uudestaan alkuperäisen mielipiteensä ilman kunnollisia perusteluita, kuten lifemocker ja sinä teitte, niin se on vasta ininää. inisen nyt tämän verran, että tiedät jatkossa sinäkin mikä on ininää ja lopetat inisemisen lifemockerin kanssa.
sori vaan, mutta en ole alkanut inisemään. mutta hyvä että itsekin myönnät iniseväsi, niin ei tarvii tästä enää inistä.
- normaali
taviskroppa. Ei herätä tunteita noin ulkonäöllisesti mitenkään erityisen paljon. Nätti muttei kaunotar.
- Jennifer Lihapulla
En kyllä kehtaisi mennä ihmisten ilmoille tollasen roikkopyllyn kanssa.
Ei jenniferr kyllä itsekää kehtaisi kun häpesi itseki pyllyään ja väitti kuvan olevan photoshopattu ja kuvassa on jonkun 90-vuotiaan pylly.
Kyllä muokin hävettäisi jos olisi parikymppisenä 90-vuotiaan roikkopylly.
http://img004.lazygirls.info/people/jennifer_lawrence/jennifer_lawrence_bikini_hawaii_KKhtOMMS.sized.jpg- lifemocker
katoin äsken Silver Linings Playbookin. ei siinä sillä noin leveetä persettä ollu
- ap.
Sehän veti sen ihan läpällä ton 90-v. jutun. Huumorintajuinen nainen. Sitä paitsi, naurettavien ulkonäkövaatimusten keskellä eiks oo ihan hyvä että joku tuo vähän sitäkin puolta esiin ettei julkkistenkaan tarvi olla täydellisiä? Yleensähän ne peput sun muut photaroidaan juurikin toiseen suuntaan niin etteivät vastaa läheskään todellisuutta, sekö sua miellyttää?
http://img1.rnkr-static.com/user_node_img/50013/1000247496/870/jennifer-lawrence-in-a-glorious-glorious-yoga-pose-or-something-photo-u1.jpg
Ja eiköhän jokainen vähän nolostelisi itsestä otettua huonoa kuvaa, ihan inhimillistä. Ei maailma siihen kaadu. - Jennifer Lihapulla
Läskit on lepposii silloin kun puhutaan heidän omista läskeistä mutta sitten kun ohi viilettää kiinteä pyllyinen ja itsestään huolta pitävä nainen jonka perään kaikki miehet katselee niin kyllä alkaa leuat louskuttaa "mikähän lutka toikin on", "varmaan joku venäläinen huora", "itteensä tulee tänne esittelee", "mitähän miehet tossaki näkee",
Roikkopylly on roikkopylly vaikka "normaalipainosten" naistenlehtien palstoilla ja kolumneissa kuinka moneen kertaan paistais.
Roikkopyllyyn se monen miehen tyydyttävä kun itsestään huolta pitäviä ja kiinteäpyllyisiä on niin vähän. Joten siinä suhteessa läskistä ja laiskoita jotka eivät osaa säännöstelle siiderien litkintäänsä siinä missä ahnasta syöpöttelyänsä on tullut normaali tila.
Nykynaiset on isomahaisia roikkopyllyisiä siiderinkittaajia.- 9+8
Harvalla miehellä jonka on "roikkopyllyyn" tyydyttävä on itsellä ulkonäöllisesti varaa valittaa. Loppupeleissä niitä itsestään oikeasti huolta pitäviä miehiä on pieni määrä, muilla on sitten aina jotain "vikaa" kropassaan. Timmi mies saa helposti timmin naisen. Tavismies joutuu tyytymään tavisnaiseen, sillä miksi timmi nainen tyytyisi tavismieheen kun saa paremmankin.
Paljon on kyl "nykynaisissa" palleroita, ja niin on miehissäkin. Sukupuoli ei valitettavasti takaa sitä että on kisakireessä kondiksessa.
Jos olet itse niin tiukassa kunnossa että on varaa valita, niin eihän sun tarvitse kiinnittää mitään huomiota niihin taviksiin. Ei kenenkään tartte tyytyä mihinkään, yksinkin voi olla jos kriteerit on korkealle mutta itellä ei rahkeet riitä niihin unelmanaisiin/ -miehiin. - lifemocker
9+8 kirjoitti:
Harvalla miehellä jonka on "roikkopyllyyn" tyydyttävä on itsellä ulkonäöllisesti varaa valittaa. Loppupeleissä niitä itsestään oikeasti huolta pitäviä miehiä on pieni määrä, muilla on sitten aina jotain "vikaa" kropassaan. Timmi mies saa helposti timmin naisen. Tavismies joutuu tyytymään tavisnaiseen, sillä miksi timmi nainen tyytyisi tavismieheen kun saa paremmankin.
Paljon on kyl "nykynaisissa" palleroita, ja niin on miehissäkin. Sukupuoli ei valitettavasti takaa sitä että on kisakireessä kondiksessa.
Jos olet itse niin tiukassa kunnossa että on varaa valita, niin eihän sun tarvitse kiinnittää mitään huomiota niihin taviksiin. Ei kenenkään tartte tyytyä mihinkään, yksinkin voi olla jos kriteerit on korkealle mutta itellä ei rahkeet riitä niihin unelmanaisiin/ -miehiin.ainut vaan ettei se timmeys miehillä takaa yhtään sen suurempaa menekkiä
- ikävä kyllä
lifemocker kirjoitti:
ainut vaan ettei se timmeys miehillä takaa yhtään sen suurempaa menekkiä
Eipä takaa muuten naisellekaan, jos kasvot ei ole riittävän nätit niin se on aivan yks hailee vaikka olis kuinka hoikassa kuosissa. Eipä mulla mitkään paikat hylly mutta silti ei ole vientiä - kas kun en ole kaunotar, en oikeastaan edes nätti. Kokonaisuus ratkasee, vaikka olis yks osio kunnossa niin ei sillä vielä pitkälle pötkitä.
- Jennifer Lihapulla
9+8 kirjoitti:
Jos olet itse niin tiukassa kunnossa että on varaa valita, niin eihän sun tarvitse kiinnittää mitään huomiota niihin taviksiin. Ei kenenkään tartte tyytyä mihinkään, yksinkin voi olla jos kriteerit on korkealle mutta itellä ei rahkeet riitä niihin unelmanaisiin/ -miehiin.Mistä päättelit mun etsivän jotain roikkopyllystä täällä tai ylipäänsä olisin sinkku?
Eikö täällä sovi timmivartaloisten miesten osallistua keskusteluu?. Miehen jota naiset lääppivät ravintolassa ja tekevät rivoja ehdotuksia ihan kiusaksi asti. - lifemocker
ikävä kyllä kirjoitti:
Eipä takaa muuten naisellekaan, jos kasvot ei ole riittävän nätit niin se on aivan yks hailee vaikka olis kuinka hoikassa kuosissa. Eipä mulla mitkään paikat hylly mutta silti ei ole vientiä - kas kun en ole kaunotar, en oikeastaan edes nätti. Kokonaisuus ratkasee, vaikka olis yks osio kunnossa niin ei sillä vielä pitkälle pötkitä.
kyllä mä olen enemmän kuolannut hyvän kropan omaavia joilla on aika tavis naama kun niitä ketkä on vaan nättejä kasvoiltaan
asenne tosin näissä tytöissä on ratkaissut, ei se naama oo niin justiinsa jos kroppa sentään on ja asenne! kaunistaa ihan pirusti sitä naamaakin ;) - timkibejb89
lifemocker kirjoitti:
kyllä mä olen enemmän kuolannut hyvän kropan omaavia joilla on aika tavis naama kun niitä ketkä on vaan nättejä kasvoiltaan
asenne tosin näissä tytöissä on ratkaissut, ei se naama oo niin justiinsa jos kroppa sentään on ja asenne! kaunistaa ihan pirusti sitä naamaakin ;)lifemocker, en tiennyt, että te neandertali-ihmiset olette säilyneet vielä tähänkin päivään. Onnittelut, taidat olla viimeinen rotuasi edustava yksilö.
- lifemocker
timkibejb89 kirjoitti:
lifemocker, en tiennyt, että te neandertali-ihmiset olette säilyneet vielä tähänkin päivään. Onnittelut, taidat olla viimeinen rotuasi edustava yksilö.
joo teitä ameebojakin näyttää täällä liikkuvan
- hei pliis
Jotenkin vaan hämärtynyt tämä raja timmiyden tavoittelussa. Onhan tuo Jenniferkin treenannut Hunger Gamesin rooliaan varten aika rankastikin eikä varsinaisesti ole mikään siideria kittaava isomahainen läski. Ei ehkä superkiintee, mutta kuitenkin urheilullinen, hoikka ja tervehenkinen. Mutta niinpä hänkin vaan on roikkopylly ja lihapulla. Ehkäpä useampi nainen jaksaisi pitää itsestään huolta jos vaatimuksena ei olisi se ammattilaisurheilijan kroppa (tyyliin: "muuten on edes turha yrittää"). Jos Jenniferin kroppakaan ei ole tavoittelemisen arvoinen niin yhtä hyvin voi pysyä 20 kg ylipainoisena, vai?
- äläpä! :D
Samaa mietin! En ole Jenniferiä isompi, mutta kai se pitäisi sitten näyttää olympia-uimarilta jotta kelpaisi :D En jaksa vaivautua! Sama kai se on sitten lihota kunnon valaaksi jos nytkin olen lihapulla, turha vissiin ylläpitää tätä kroppaa enää kun peli on selkeesti täysin menetetty :D
- Jennifer Yli-isoperä
Jos on joskus treenannut ei se takaa et on aina timmi !?
Jenniferin vartalo on päärynämallia eli läski ja selluliitti muodostuu alaruumiiseen ja yläruumis pysyy normaalina.
Eihän se et joku osa ruumista on hoikassa kunnossa tarkoita että ei olisi roikkuva pylly josta miehet eivät innostu, vaan useimmat joutuvat tyytymään ja kehumaan yli-isoja roikkupyllyjä kun ei parempaa ole tarjolla.
- Dino Rex
Eka sormettaisin Jenniferiä puol tuntia, sen jälkeen panisin sitä kun viimeistä päivää koko yön, läpsisin sitä ja kertoisin miten se saa olla mun lutka tän yön. Toisin sanoen Jennifer on ihan ok ;)
- Dino Rex
Jenniferiä on vaan pakko rakastaa. Tässä mimmissä on selvästi luonnetta: http://www.stara.fi/2013/03/09/jennifer-lawrence-paljasti-olleensa-koulukiusattu/
- Jenniderp
Vittu hankkikaa elämä! Jos teillä ei oo mitään muuta tekemistä kun puhua muista pahaa, niin aika huonosti menee! Jennifer on julistettu monta kertaa maailman seksikkäimmäksi naiseksi jne. Joten älkää todellakaan Kauhajoki mitään paskaa!
- derp derp
Hieno nosto, einari.
- Hyvä ihminen
Kaunis on!
- jyhbtvgfcd
Kroppa on ihan hyvä, kasvot ei mun tyyppiä
- Kaunis on
Minusta Jennifer on kaunis nuori nainen, mutta kauneinta hänessä on huumorintaju.
- TheOtus
Kasvoissa ei mitään erikoista. Ainakin siinä surkeassa kauhuleffassa jossa hän esiintyi, vartalo näytti todella löysältä. Yliarvostettu.
- matikkapää
Minust hää on kaunis, mutta kuullemma hollywoodin normien mukaan läski.
Kelepais minulle silti. ;) - <<<<
mun unelmanainen..tollasen kans seurustelis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107133
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h955204Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143463Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333372Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352504Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191846Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961481Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411431Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311336- 481094