se oli rakkautta ensi silmäyksellä puolitoista vuotta sitten, Näin että hänkin vähintäänkin ihastui. Hän ei tiedä nimeäni, Minä olen käynyt hänen työpaikallaan nyt muutaman kerran tosiaan puolitoista vuotta ensitapaamisestamme, nähnyt hänet siellä mutta en ole uskaltanut ottaa edes katsekontaktia. Tiedän, että hän asuu avoliitossa. Puolitoista vuotta sitten hän ilmaisi kiinnostusta kävelemällä melkein päin (kai se on kiinnostuksenosoitus!), ja silloinkin hän oli saman naisen kanssa. Eli hän oli valmis "jättämään" naisensa vuokseni.
Tämä asia ahdistaa minua. Joka kerta kun näen hänet, tunteeni palaavat. Ajan kuluessa taas vähän helpottaa. Mutta tämä on iso juttu, tällainen love at first sight. Tuntuisi ikävältä heittää se hukkaan. Ongelmani on, että en tiedä mitä tehdä. Olen ajatellut kirjoittaa hänelle, mutta pelkään kuollakseni, että hän vastaa seurustelevansa onnellisesti. Ja mielestäni miehen pitäisi tehdä aloite, eikö vain? Muutama miespuoleinen kaverini ainakin on sanonut, että aloitteen tekevä nainen on jotenkin epätoivoinen. Ja naiset ovat sanoneet, että jos mies ei tee aloitetta, hän ei ole oikeasti kiinnostunut. Onko tämä totta? Minä tunnen itseni jo nyt vähän noloksi kun käyn hänen työpaikallaan vääntämässä tikusta asiaa (muiden kuin hänen kanssaan), mutta en pysty pysymään poissakaan.
Mitä teen?
rakastunut varattuun
1
84
Vastaukset
- lottamari<3
Onko sinulla ulkoisia avuja tuota toista naista vastaan? Oletko kauniimpi, viehettävämpi, povekkaampi, onko sinulla kaunis hymy, saatko miesten päät kääntymään ihan vaan kävellessäsi ohi, onko kävelysi ja lanteesi kaunista keinuntaa, johon miehen katse jää pakostakin kiinni. Entä katseesi, onko se seksikäs, silmäsi kauniit ja vangitsevat, huulesi täyteläiset ja sensuellit, hiuksesi ihanat ja pehmeät.....niin,..ja luoteesi ihanan valoisa ja valloittava, niin,.
jos olet kaikkea tätä, niin silloin hän on voitettavissa ja sinun ei tarvitse tehdä paljonkaan, vaan vähän tikusta asiaa ja kaikki naisellinen naisellisuus peliin, niin hän on myytyä miestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780