sixpack blogini :))
14
214
Vastaukset
- iuyiuy
Laitetaampa heti vähän motivaation latistamista > http://infitnessandinhell.blogspot.fi/2013/02/metabolinen-tuho.html?m=1
Eli jos nyt kuitenkin laitat ensin sen perustekemisen kuntoon. Keskityttyt tekemään pohjatyötä niin murkinan kun treenaamisen kanssa ja vasta sitten alat suunittelemaan sitä ensikesäksi päkkinäkösälle kondista.. Jos se enään on edes tärkeää. Onhan se naisella aika saatanan rumakin.- alottaja1
iuyiuy kirjoitti:
Tietty tuokin kantsii lukaista läpi > http://lihastohtori.wordpress.com/
joo kiitos linkeistäsi, en olisi varmaan muuten asiaa tajunnut ainakaan ihan heti. en mitään kamalan hyvin näkyvää päkkiä ole hankkimassa kuitenkaan :) homma pysyy hanskassa varmasti!
No....uuman ympärys on alle seitkyt sentti täl` mummul` jok` täyttää kuuskyt`
huhtikuus`.....
Parhaimmat vuodet takana mut muumujumpat jatkuu edelleenkin.....- Hihsill
Hei sishill, voitko kertoa muut mittasi
- pituus?
- paino?
Uteliaisuudesta kysyn! Hihsill kirjoitti:
Hei sishill, voitko kertoa muut mittasi
- pituus?
- paino?
Uteliaisuudesta kysyn!Hihhiiii.....166 ilman hattua....jaaaa vähän auki kuuskyt kiloooo vaik` stringeis`....
- Hihsill
sishill kirjoitti:
Hihhiiii.....166 ilman hattua....jaaaa vähän auki kuuskyt kiloooo vaik` stringeis`....
Kiva kuulla. Ite oon hiukan nuorempi, ja 167 cm 62 kg, mutta vyötärö on 78 cm. Ennen raskauksia ja synnytyksiä olin 58 kg, ja vyötärö vain 67 cm. Mistä voi johtua, että vaikka 15 vuodessa painoa tullut vain 3 kg lisää, niin vyötärö on kasvanut 15 cm???????? Treenaan sekä kuntosalia että juoksua.
Hihsill kirjoitti:
Kiva kuulla. Ite oon hiukan nuorempi, ja 167 cm 62 kg, mutta vyötärö on 78 cm. Ennen raskauksia ja synnytyksiä olin 58 kg, ja vyötärö vain 67 cm. Mistä voi johtua, että vaikka 15 vuodessa painoa tullut vain 3 kg lisää, niin vyötärö on kasvanut 15 cm???????? Treenaan sekä kuntosalia että juoksua.
Itselläni on tuo paino ehkä juuri tuo 58 kiloa.....harvoin vaa`alla käyn mutta mittanauhan otin käyttööni jo vajaat kaksikymmentä vuotta sitten.
Näkee useasti naisia (nuoriakin) kenellä on ok. muuten vartalo mutta vatsanseutu on hieman "pullahtanut".....synnyttämättömilläkin naisilla.
Olen nyt putkeen käynyt salilla vähän yli kaksikymmentä vuotta....nykyään vain pari kertaa viikossa, reipasta kävelyä (ylämäki) ja tanssimista jonkun verran.
Niinniin...se on tuo vatsa meillä naisilla useasti ongelmakohta....tai milloin mikäkin. Itsekin sinne rypistymisiin päin jo.....mut` se on ok. asia itsellein....en koskaan ole valehdellut ikääni, enkä luultavasti tulekaan.
Nautinnollisia ja liikunnallisia jatkoja sinulle "Hihsil" ja kaikille muillekin....miehille ja naisille ikään katsomatta.- erkki-
sishill kirjoitti:
Hihhiiii.....166 ilman hattua....jaaaa vähän auki kuuskyt kiloooo vaik` stringeis`....
Stringeis? mies joka käyttää stringejä? on niin läpinäkyvää....
- ssooppii
Olen usein miettinyt tuota sixpackia ja nuorta naista.
Se suora vatsalihashan menee suunnilleen näin:
--ll--
--ll--
--ll--
--ll--
Tuo pystylinjahan on tietääkseni lihaksessa siksi, että se antaa periksi raskauden aikana.
--l l--
--l l--
--l l--
--l l--
Jos aivan tolkuttomasti reenaa tuota suoraa vatsalihasta, niin se saa aikaan lihasepätasapainoa keskivartaloon syvien ja pinnallisten lihasten välille. Mutta mitähän se vaikuttaa raskausajan kestämiseen. Silloinhan luulisi että nimenomaan syvien, asentoa ylläpitävien lihasten kunto olisi avainasemassa, jottei raskausajasta tulisi tolkuttoman vaikeaa liikkumisen ja kehonhallinnan kannalta. Ja entä sitten hengittäminen.
Olen mies, enkä tiedä näistä asioista, tietääköhän joku.
Jos liikunnassa on oltava joku ruumiillinen pakkomielle, niin sitten vaikka pohje, tai hauis, tai iso pakaralihas, tai poikittainen vatsalihas, tai keskimmäinen pakaralihas tai mikä tahansa muu lihas, mutta suoran vatsalihaksen asettaminen ykköseksi kuulostaa kyllä minusta kehon toiminnan kannalta vihonviimeiseltä.- Bagar
Miten muuten sitä keskimmäistä pakaralihasta treenataan?
- ssooppii
Bagar kirjoitti:
Miten muuten sitä keskimmäistä pakaralihasta treenataan?
esimerkiksi seisomalla kynnyksellä toinen jalka kynnyksen päällä ja toinen ilmassa vieressä, ja sitten nostelemalla sitä ilmassa olevaa jalkaa ylös alas lantiosta.
Keskimmäinen pakaralihas vakauttaa lantiota. mm vapaan tekniikan hiihdossa lantio ei saisi antaa periksi, koska silloin voi selkä olla vaarassa. Ylämäessä näkee joskus miten vähemmän hiihdelleet keinuvat puolelta toiselle mennessään, venkoilevat tarpeettomasti. Ainakin sellainen ottaa tehoa pois liikkeestä.
Liikkeenä myös reiden loitonnus kylkiasennossa vaikuttaa keskimmäiseen pakaralihakseen. Ja onhan siihen tietysti olemassa kuntosalilaitekin, se jalkojen loitonnus laitteessa. Tasapainolaudalla voi tietysti myös harjoitella.
- vcxxcvcvxvcx
Eipä kovin lupaavalta näytä tuo projektisi. Suunnitteletko ollenkaan syömisisäsi ja treenejäsi etukäteen? Se olisi ehdottomasti kannattavaa etenkin aluksi.
- --..--
Jos tolla meiningillä mitä blogissa on "edistytty" tai edes syöty onnistuu 6-pack niin mä oon varmaan arskaan verrattavissa oleva kehonrakentaja.
Safkat ei paljoo enempää vois olla päin mäntyä ja ei ainakaan treeneistä oo mitään kirjoiteltu.
Ei ne lihakset Blogia pitämällä kasva, niitten eteen pitää tehdä TÖITÄ ja PALJON!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1127733
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1255336Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293557Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1213554Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352584Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3571544Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?971540Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?691391Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376