miehet kerron teille salaisuuden

huumorintajuinen1

Miten iskeä nainen? Näin naisena voin sanoa, että se on ihan simppeliä. Ole huumorintajuinen, oikeasti, heitä hyvää huumoria. Jos omaat ihan asiallisen ulkonäön, niin kun saat naisen nauramaan, saat häneltä mitä vain. Tosin on silti hyvä tietää rajansa, enkä nytten rupea puhumaan tietenkään kaikkien naisien puolesta, mutta mitä tuttavapiiriini tulee, niin yleensä huumorintajuiset miehet ovat vetäneet jalat alta.

En kai ole väärässä?:)

28

1421

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dino Rex

No ainakaan silloin ei toimi jos mies yrittää väkisin olla hauska. Parempi olla naama vakavana oma itsensä kuin naisen takia alkaa heittää läppää.

• huumorintajuinen1

Joo, jos mies yrittää väkisin olla hauska, niin voi tietenkin tulla kiusaantunut tunnelma, mutta niinhän se menee, että yrittänyttä ei laiteta ;) Ja toisekseen miehen kannattaa varmistaa tiensä, eli jos kerrot jotain hauskaa tarinaa ja se ei olekaan niin hauska naisen mielestä, niin heität vaan perään jotain, että ''pitää ruveta kertoon lisää näitä puujalka vitsejä'' yms. Ja itse olen huomannut, että jos mies on itsevarma, niin sellaisten kanssa tulee keskusteltua pitkäänkin. Toisaalta menettääkö siinä miehet mitään, jos kertovat jonkin huonon jutun, koska itse ainakin huomaan, että mies yritti tehdä vaikutuksen, mikä on ihanaa ja sen takia saatankin kiinnostua hänestä joten nothing left to lose

• Dino Rex

"Toisaalta menettääkö siinä miehet mitään, jos kertovat jonkin huonon jutun, koska itse ainakin huomaan, että mies yritti tehdä vaikutuksen, mikä on ihanaa ja sen takia saatankin kiinnostua hänestä joten nothing left to lose"

Tää kertoo lähinnä siitä, että naiset ei usein ymmärrä itsekään kauhean hyvin, että kenestä ne kiinnostuu ja miksi. Naiset kiinnostuu niistä miehistä, jotka vähät välittää siitä mitä naiset heistä ajattelee. Se kaveri, joka yrittää tehdä vaikutuksen ja miettii "nyt pitäis keksiä jotain hauskaa", jää yleensä nuolemaan näppejään. Naiset ottaa sen miehen, jolla ei ole tarvetta yrittää mitään tai jahdata naisia, ja joka siis luottaa kelpaavansa sellaisena kuin on. Jos mies miettii etukäteen vitsejä joilla saada nainen nauramaan, niin lähtökohta on aika huono. Ne miehet jotka tuolla naisia saa, ei pääsääntöisesti yritä tehdä vaikutusta yhtään kehenkään, ihan sama onko kyse vitseistä, omaisuudesta, saavutuksista...

Tämmöisenä pikku sivuhuomiona: useimmat ammattikoomikot ovat (kuulemieni haastattelujen perusteella) olleet koulukiusattuja ja alkaneet sen seurauksena hauskuuttaa toisia, että tulisivat hyväksytyksi.

Huumori on toki itsessään hyödyksi naisten kanssa, mutta kannattaa miettiä että mistä lähtökohdista sitä käyttää: tehdäkseen vaikutksen vai pitääkseen hauskaa?

• Dino Rex

"Joo, jos mies yrittää väkisin olla hauska, niin voi tietenkin tulla kiusaantunut tunnelma, mutta niinhän se menee, että yrittänyttä ei laiteta ;) "

Mulla oli muuten joskus sellainen kovana naistenkaatajana tunnettu kaveri, joka kerran kysy multa: "Dino Rex, eiks se sanonta 'yrittänyttä ei laiteta' tarkota sitä, että se ketä 'yrittää' niin sitä ei laiteta?" Tää kaveri oli ihan 100% tosissaan. Vaikka se on tietysti hauskaa että aikuinen mies ymmärtää noin väärin tollasen yleisen sanonnan, niin toi paljasti että kyseinen kaveri ymmärsi hyvin sen, miten naisten kanssa pitää toimia: ilman minkäänlaista yritystä

• huumorintajuinen1

Hei oikeesti, DINO REX, älä ymmärrä väärin, mutta jos esimerkiksi minä naisena menisin iskemään miestä, niin en haluaisi olla heti täysin tosikko, vakavissani ja tyylin kyselemässä '' mennäänkö naimisiin?'' Toi tulkittaisiin ahdistavaksi isku yritykseksi.

Joten on parempi lähteä huumoria heittäen, jos saa toisen nauramaan niin toinen rentoutuu samalla ja juttu alkaa edetä. Ja miehet ainoo turn off on jos rupeet kertomaan kyseisestä naisesta jotain vitsiä, sitä en suosittele. Ja itse edelleenkin allekkirjoitan, että kun mies saa naisen nauramaan, on kaikki ovet avoinna :)

• lifemocker

ei se ole pelkästään miehen tehtävä viihdyttää naista. miksi miehen pitäisi yrittää naista jos tämä ei osoita kiinnostusta mieheen?

ei oikeen toimi nämä yksipuoliset hommat kuin naisen itsetunnon kohotuksena! (ja yllätysyllätys kyllä se mieskin tarvitsee huomiota ja ihailua!)

• Dino Rex

Ei tarvii olla tosikko. Voi vaikka tervehtiä iloisesti, kysyä naiselta että miten menee ja jutella sen jälkeen vaikka tulevasta festarikesästä. Paljon parempi kuin se, että on jotkut valmiit "runot" naista varten tai yrittää väkisin keksiä jotain hauskaa.

• lifemocker

miksi miehen pitäisi naurattaa ja viihdyttää naisia? miksi naisille pitäisi kantaa kaikki valmiiksi nenän eteen? mikä tekee naisista näitä luomakunnan kruunuja joita pitäisi ylistää ja palvoa?

mitä ihmettä mies tästä pokkuroinnista oikein saa?

• huumorintajuinen1

Kyse olikin siitä JOS hauat iskeä naisen. En ole pakottamassa mihinkään mitä et halua tehdä, kerroin vain piirteistä joita ihailen/ arvostan miehissä :)

• lifemocker
        huumorintajuinen1 kirjoitti:

Kyse olikin siitä JOS hauat iskeä naisen. En ole pakottamassa mihinkään mitä et halua tehdä, kerroin vain piirteistä joita ihailen/ arvostan miehissä :)

minä taas ihailen naisia ketkä älyäävät itse tehdä jotain pariutumisensa eteen!

• mmmmiässs
        lifemocker kirjoitti:

minä taas ihailen naisia ketkä älyäävät itse tehdä jotain pariutumisensa eteen!

Okei sitten sun ei pitäisi olla palstalla: miten iskeä nainen? eikö

• lifemocker
        mmmmiässs kirjoitti:

Okei sitten sun ei pitäisi olla palstalla: miten iskeä nainen? eikö

pitäähän niitä nyt jonkun potkia perseelle, että saisivat jotain aikaan ;)

• huumorintajuinen1

Ainiin piti vielä sanomani, että ne miehet, jotka ovat kiinnostuneet naisesta saattavat olla hijaisia ja alkaa jänistämään? Tai eivät saa sanotuksi mitään koska ''miettivät liikaa'' sanomisiaan? Jos siin näin on niin, tossa periaatteessa ei ole mitään ongelmaa sinänsä, koska itse ainakin huomaan helposti ne porukan hiljaisimmat tai ujot,(nainen seuraa kyllä ympäritöään), ainoa ongelma on se, että ne hiljaiset tai ujot eivät yleensä näytä siltä, että heitä kannattaisi lähteä iskemään. En nyt siis viittaa ulkonäköön vaan yleiseen olemukseen, esim. poissaolevuus, ei hymyile yhtään jne. Itselleni on tullu aina sellaiset vibat, että toi jätkä voi sanoo jotain pahasti tai muuta. Eli vaikka olisit hiljainen ja huumori ei lennä, ei hätä ole tämän näköinen, jos uskallat hymyillä ja näyttää positiiviselta!

• nainenss

Komppaan. Hiljaisten ongelma on silloin jos näyttävät torjuvilta, kun ei kukaan uskalla tulla heillekään päin. Ja tietysti, joskus on niin ujoja ihmisiä että vaikka juttelet heille niin he eivät saa sanaa suustaan... Se luo omat rajansa.

• naksnaksnaks

Huumorilla ei valitettavasti pääse pituusrajojen ylitse.

• huumorintajuinen1

Totta, toi on vaikea tilanne, tosi vaikea. Toisaalta jos tosissani rakastuisin johonkin niin siinä vaiheessa pituus ei olisi mikään ongelma. Se taitaa olla suuin ongelma juuri alussa kun pitäisi yrittää tutustua :/

• Ruienkata

Ennen naista iskiessä ei saanut juurikaan haísta viinalle. Jos haisi, iskennän tulos oli heikonlainen. Sai vain kuihtuneita ruusuja maljakkoonsa. 50-60 luku

Tänään on tilanne toinen. Saa vähän haista, mutta silloin haisee iskettäväkin. Riippuu myös mihin tarkoitukseen naista iskee. Jos haluat pitempään suhteeseen., käyttäydy hyvin.Älä haise pahalle.Ole avoin. Näytä korttisi heti. Puhu ne vitsisi vasta oikealla hetkellä, jos huomaat, että vastapuoli nauraa niille.Pieni kehaisu ei ole pahasta.
      Jos haluat kerta ja karkuun, niin se on helppoa, jos on suuri valinta. Suupaltit naiset ovat hankalia, mutta hiljaisemmat kiltin nieman näköiset varsinkin jos he ovat hieman maistissaan ovat 90 prosenttisia.. Tietysti miehiltään lomalla olijat ovat kovinkin tyrkyllä ja vaihtelun puutteessa..

• eräsnainenn

Rakastan kauluspaitasia herrasmiehiä

• Älä valehtele

Niinkö ovat vetäneet?

Minulle on kerrottu kuinka huumorintajuinen ja hauska olen ollut koko ikäni naisten puolesta.

Montako naista olen näillä keinoin saanut itselleni: 0

Kun taas olen ollut vähän kusipää ja sopivassa porukassa niin se nainen on löytynyt.

Toisin kuin lässytät aloituksessa niin huumorintajuiset miehet eivät vie naiselta jalkoja alta vaan pidetään lähinnä hassuna ja mukavana kaverimiehenä jollei miehellä "ole sitä jotakin" joka yleensä on komea naama jne. johon lopulta nainen ihastuu.

• Dino Rex

Huumorintaju on tosiaan eduksi, mutta miehellä pitää olla iso määrä muitakin asioita riittävän hyvällä tasolla, että hänestä kiinnostuisivat naiset jotenkin muutenkin kuin täysin satunnaisesti. Mies ei saa pukeutua surkeasti, ei saa olla surkeaa sosiaalista tilannetajua, ei saa olla tylsä kirjaviisas jäykkis, ei saa nostaa tuntematonta naista jalustalle, ei saa olla heikkoitsetuntoinen, ei saa olla liian kiltti, ei saa olla tasapaksu särmätön tyyppi, ei saa olla yksinäinen tyyppi jolla ei ole sosiaalista elämää eikä saa olla lihava. Noiden lisäksi miehen pitää olla ainakin jossain määrin itsevarma, sosiaalisesti rohkea, sosiaalisesti taitava ja miehekäs.

Jos edes yksi edellämainituista ehdoista kusee pahasti, jää miehen naismenestys hyvin vaatimattomalle tasolle siihen nähden mitä se voisi olla. Julkkismiehet ovat toki poikkeus tästä.

• Totuus huumorista

Ei se ihan noin yksinkertaista ole. Naiset ei esim. tykkää itseironiaa viljelevästä nössömiehestä. Itseironia toimii vain jos mies on tasokas muutenkin. Esim. jos nössö sanoo muka vitsinä, että "mä olen tällainen nössö", niin naisia puistattaa ja kuvottaa kun nössö kertoi totuuden. Mutta jos tasokas mies sanoo että "mä olen tällainen nössö" niin naisia naurattaa ja tussu herahtaa märäksi, koska tasokas mies oli itseironinen ja osoitti ettei ole turhan itserakas. Mitä tästä opimme? Ole huumorintajuinen jos olet myös komea ja itsevarma adonis, mutta jos olet surkea nössö olmi, niin huumorintajukaan ei auta. End of story.

• erässs

Mun kriteerit miehelle:
      - huumorintajuinen (samaa mieltä ap:n kanssa)
      - miehekäs
      - arvostaa naisia

Hyvin pukeutuminen on plussaa

• Älä valehtele

Hirveää paskaa.

Huumorintajuinen varmaan, mutta tuo "miehekäs" on sitä naisten kieltä joka voi tarkoittaa niin kuin hyvin tienaavassta kunnianhimoisesta menestyjästä autoa ja kotia remppaavaan yleisjaakkoon joka on superuros sängyssä ja jolta löytyy ihanat silmät sekä jykevä leuka plus tietysti lihaksia (sillee sopivasti ettei ole pelkkä pullistelija tietysti).

Tuon tyyppisillä kriteereillä huijaat vain itseäsi ja muita.

En usko omiin kokemukseeni perustuen että se huumorintajuisuus aivan mahdottomasti nostaa kenenkään miehen tilausta ellei muuten paketti ole kunnossa.

Esimerkiksi omalla kohdalla ei ole tarpeeksi häijyn tai pantavan näköinen naamataulu ja osaan olla harmittavan miellyttävän kohtelias eli en ole tarpeeksi "miehekäs".

Hyvin pukeutuminen sai muuten röhönaurut koska olisit voinut kuvailla kenen tahansa keskiverto pleijeri naisten naurattajan noilla ominaisuuksilla.

Mutta alkuperäiseen että pelkkä huumorintaju on naisten paska puhetta ja ne syyt miksi miehestä pidetään on sitten muualla.
        Tietysti jos vaihtoehtona on samanlainen mies huumorintajun kanssa tai ilman niin huumorintaju voittaa.

• meeitsi

jees...oon 21-vuotias mies ja erosin kuukausi takaperin 4-vuotisesta suhteestani maailman kauneimpaan naiseen. Itsetunto ja -varmuus oli ensimäiset pari viikkoa ihan maassa enkä halunnut ees tutustua keneenkään uuteen naiseen. Viime viikonloppuna jätkät sai lähtemään mukaan kaupungin liikkeeseen illasta ja jossain vaiheessa mietittiin että mitenkä onnistuis iskeminen (ihan vitsi mielessä) näin neljän vuoden jälkeen. Oon siis vaikka nyt itse sanonkin niin hyvännäkönen, 184cm pitkä mies. Käytiin kaverin kanssa vessassa ja tuumasin että vois kokeilla ensimmäistä naista joka tulee vastaan vessan ovesta ulos astuttaessa ja siinähän sitä oli heti semmonen ihan suhteellisen kauniin naaman omaava, vartaloltaan sopusuhtainen, saman ikäinen tyttö. Kysyin vaan suoraan että mites olis seuraava kappale tanssilattialla ja tyttö suostui tanssimaan siksi aikaa kun kaverinsa käyvät tupakkakopissa sauhuttelemassa. Vaikka musiikki oli kovalla niin siinä ihan vaan muutamalla lauseella kyselin vaan että miten menee ja kehuin tytön paitaa. Pilkkuun oli aikaa ehkä joku puoli tuntia ja sitten tuumattiin että vois lähtee pikkuhiljaa pois ja loppujen lopuksi lähin tän kyseisen tytön ja sen parin kaverin kanssa pitsan kautta makoilemaan...eipä siinä sen kummempaa ainakaan tällä kertaa tarvinnu tehä kun olla oma itsensä ja just pientä tilannekomiikkaa ja tanssilattialla varsinkin kun ei hirveesti kuule nii ihan eleillä pääsee ilmeisesti suht pitkälle...:D eipä muuta, jatkakaa.

• Dino Rex

Kaveri tulee tänne kehuskelemaan yhdellä onnistuneella kaadolla...

• huumorintajuinen1

Onneks olkoon!:) ei naisen iskeminen oikeesti pitäs olla niin vaikeeta (oikee paikka, oikee aika) jos on paketti kasassa ja itselläni ainakin on toi huumorintajuinen mies ihan kärki sijoilla!

• Shark Mac

Sinulle omana itsenä oleminen tarkoittaa, että olet komea, pitkä ja lähestyt. Ei ole väliä muulla. Valitettavasti kaikille omana itsenä oleminen ei ole noita asioita. Body language on kyllä tärkeää mutta todennäköisesti olisit pärjännyt ilman sitä.

• yksinkertaisianaisia

Tiesittekö millä narsistit saavat naisten yksinkertaiset aivot sekaisin,no tietenkin kehumalla heitä sekä omaa hyvyyttään.Ja sitten sänkyyn.
      Vai oletteko eri mieltä ?

Mitä lähempänä mies on narsistista luonnetta sitä varmempi saanto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      134
      10627
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5110
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      44
      2322
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      107
      2135
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      29
      2023
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1641
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1462
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1144
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      33
      1101
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      1007
    Aihe