Epäonnistumisia toisensa jälkeen...kohtalotovereita?

Ellu8600

Moi!
Kuinka moni teistä on elämän myrskyissä syönyt suruunsa ja aina luvannut itselleen että huomenna aloitan painon pudottamisen.Itse olen tähän syyllistynyt useasti..ja aina epäonnistumista seuraa toinen.Huomasin tarvitsevani kannustusta.Jonkun kenen kanssa iloita pudotetuista kiloista ja entisen minän takaisin saamisesta.(ennen 58 kiloa ja 166 cm, nykyään 82 kiloa)Tarkoitus olisi vihdoin ja viimein ja lopullisesti saada 20 kiloa tippumaan, mutta en selviä siitä yksin. Tahtoisin sinusta, samoja kokeneesta itselleni maili- ja miksei myös muunkin ystävän tukemaan toinen toistamme laihduttamisessa. Yhdessä saavutetusta on mukava iloita kun saa jakaa onnistumisen tunteen toisen kanssa. Olen 18 vuotias , pyöreä, en kuitenkaan lihava tyttönen joka on saanut elämänsä jälleen kuntoon pitkän eroprosessin jälkeen.(4 vuotta yhteiseloa exän kanssa päättyi)ja tahtoisi saada masennuksen aikana hankkimansa ylimääräisen pois.

Jos tunnet tarvitsevasi kannustusta ja olet epäonnistunut kerta toisensa jälkeen niin mailaa.

Mitä menetettävää on?=)

p.s olisin kiitollinen, jos kertoisitte laihduttamisprosessistanne ja ajatuksistanne eri laihdutuskeinoilla.Tieto olisi tärkeää ja varmasti hyödyllistä=)

3

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ellu8600
    • telle

"Olen 18 vuotias , pyöreä, en kuitenkaan lihava tyttönen joka on saanut elämänsä jälleen kuntoon pitkän eroprosessin jälkeen.(4 vuotta yhteiseloa exän kanssa päättyi)"
      Ymmärsinkö oikein että olet aloittanut yhteiselämän neljätoistavuotiaana? Olenkohan tullut vanhaksi, kun minusta yhdessä asuminen noin nuorena on vähän turhan varhaista.

• mami--83

aloin minäkin seurustella jo 14 vuotiaana,suhde kesti 5vuotta,että ei se niin outoa ole!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      34
      4281
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      49
      2263
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      47
      1395
    4. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      85
      1220
    5. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      38
      1168
    6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      25
      1136
    7. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      50
      1081
    8. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      955
    9. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      175
      889
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      58
      879
    Aihe