Miten onnistuisin saada pois 20 kg painoa (17 kg riittää myös)?
Kaloreita on laskettu kynän kanssa, ihan salaatti-juures-hedelmä linjalla oltu, elämän tapoja yritetty muuttaa, pizzat jätettiin pois jo vuosi sitten .. ei vain onnistu painon pudotus!
Olen keski-ikäinen, ja olen nipin napin painoindeksillä "Merkittävä Lihavuus" -puolella, kun vain saisin 3 kg ensin pois niin olisin jo "Lievästi lihavien" - kunniakkaassa joukossa, joka olisi jo aika positiivista. Siitä sitten onkin matkaa "Normaalipainoiseen".
Yli paino ei ole tullut nopeasti vaan pikkukavalasti.
Onko kellään tiedossa selalista hyvää BLOGia, jossa olisi lisä vinkkejä lahduttamiseen. Vinkkejä kaivataan. Etsin sellaista blogia, jossa joku nyt laihduttaa paria kymmentä kiloa. Miten hän siinä onnistuu ja mitä toimenpiteitä tekee päästäkseen tavoitteeseen. Ja huom! ei kesään mennessä vaan hitaammin minulla olisi tarkoitus. Olisiko 1 kg kahdessa viikossa?
Minuun ei auta ne vinkit henkilöiltä, jotka yrittävät pudottaa 60 kg, ja jossa chipsit ja lastut on otettava pois ja normaali keittoperunaa tilalle tai älä syö valkoista leipää vaan tummaa. Olen aina syönytkin normi perunaa ja vain ruisleipää. Hedelmiä aina syönyt paljon, ehkä niiden hotkimista voisi vähentää hieman.
No, okei, olishan sitä kiva mahtua bikineihin kesällä :) , mutta muut syyt on kylläkin painavampina mielessä kun pudottamista ajattelen.
blogi painon pudottamisesta
5
119
Vastaukset
- -5-100kg
Liitypä tuonne:
http://kalorilaskuri.fi/
Saat hyvän kalorilaskurin, vertaistukea, neuvoja ja vinkkejä ja myös blogeja. - cuba libre
Enempi kasviksia mahdollisesti, ja saathan rasvaa riittävästi, _noin_ 1g/painokilo/vrk? Entäs proteiinipuolen materiaali, kuten liha/kana/kala, näitä voi olla aika reippaasti, kunhan nyt kaloripommeista pysyy pääsääntöisesti erossa ( vaikkapa tyyliin 150kcal/100g ja sitä vähäisempi ). Pidäthän itsesi sopivan vireessä, että polttelet niitä kaloreita ( ei tarkoita yltiöpäistä urheilua, vaan sellainen rasvanpolttomeininki päällä ).
Saattaa olla, että jokin runsaskalorinen turhake on ruokavaliossasi, jokin sellainen, mistä voisi helppokin päästä eroon? - kuntoilija mies
Jos syöt pelkkää salaatti-juures-hedelmä niin et tosiaan onnistu. Kroppa tarvii muutakin ravintoa. Pitää syödä lihaa, kanaa, ruisleipää, perunaakin saa hiukan syödä, maitoa , kalaa...ja sit se liikunta. Jos et liiku niin paino ei putoa vaikkas söisit sitä salaattia. Kolme pääasiaa mitä pitää tehdä on liikkua-terveelline ruoka- ja lepo. jos et sitä ymmärrä niin se on voi voi. olen nähnyt naisia jotka yrittävät laihduttaa salaatilla mutta eivät liiku oikein lainkaan. Ei tule onnistumaan.
- kuntoilija poika
Kyllä liikkumattakin varmasti laihtuu, koska jostain se energia on otettava, jos sitä ei ruuasta saa tarpeeksi. Tosin jos ei liiku lihasta lähtee enemmän ja läskiä vähemmän, verrattuna siihen että liikkuisi.
- Annijaana
Täältä löytyy kaikenlaista http://www.blogilista.fi/avainsana/laihdutusblogi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716