yh-äiti

mirja 1

On yh-äiti.olen aina yksin viikonloput kun seura hakee niin ei saa mistään onko miehet aina arkoja et ne pelkää.olen yritänyt hakee seuraa ettei musta tuu yksinäistä höperöä.mut mistään ei löydy

41

2769

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enhaluatoisenlasta

      vihje:vastaus yksinoloosi löytyy ensimmäisestä lauseesta.

    • Ei monikaan halua sitoutua yh- äitiin tai muutenkaan. Paitsi minä.

    • 67k68l

      Aika paljon näkee YH:ta miesten kanssa joten ihan huuhaata että se yksistään vaikuttaisi. Itselläkin kaveripiirissä muutama mies mennyt naimisiin yh:n kanssa.

      • etsilleen9

        Se, jolle yksinhuoltajuus on este, ei joka tapauksessa ole kiinnostunut ihmisistä. Itse asiassa se helpottaa parisuhteen muodostamista, kun exää ei ole kuvioissa mukana.
        YH voi myös esimerkiksi tienata tuplasti perusduunariin nähden. Naiset hankkivat lapsia Suomessa yksin, kun sopivaa kunnollista lasta haluavaa miestä ei löydy. Turvallisempaa itselle ja lapselle hankkia lapsi spermapankin kautta kuin ottaa alkkis lapsen isäksi. Ei YH kuitenkaan kelpuuta lapsen saannin jälkeenkään näitä huonoja miehiä.

        Eikös muuten Norjan Mette-Maritkin ollut yksinhuoltaja ja nykyisin Norjan tuleva kuningatar. Tämä näitä lukuisia esimerkkejä, ettei kannata suurempaa painoarvoa laittaa näille YH-höpinöille. Suomessa edelleen monet naiset ovat jopa avioliitossaan YH:oita. Minttu Räikkönen on tästä klassinen esimerkki.


    • lifemocker

      yyhoot vaan ei oo kovin kovaa kamaa parisuhdemarkkinoilla

      • Pariton.puolikas

        MIKSI sitä on yyhoo?
        MIKSI sitä ei jatka sen toukan siittäneen kanssa?
        Jos vika oli miehessä, niin MIKSI valitsit juuri hänet panokaveriksesi?
        Olisiko pieni peiliin vilkaisu paikallaan?

        Jos et viihtynyt sen toukkasi siittäneen kanssa, niin MIKÄ panee sinut kuvittelemaan, että viihtyisit kenenkään muunkaan kanssa? Tai kukaan muukaan sinun kanssasi?

        Minä vain kysyn. Haluaisin TIETÄÄ ettei tarvitsisi arvailla.
        Uskallatko vastata?
        Minä olen jo niin vanha, etten hae muuta kuin satunnaista keskustelukumppania. En löydä sitäkään. Eikä minulla enää seisokaan. Haluaisin vain tietää miten muut elävät.


    • vai mitä

      Se johtuu siitä että olet nirso. Tuskin sulle kelpaa tavis mies vaan etsit sitä unelmien poikamiestä kuten melkein kaikki naiset. Rimaa alentamalla voit löytää miehen.

    • miksimiksimiksikunei

      Itsellä ainakin yh-ehdoton miinus, ikävä kyllä.

      Minua ei kiinnosta saada ex-miestä mukaan elämään (ja tästä on turha nipottaa, ettei se mukana tule. Muksu ei ole minun, eli exä on elämässä mukana aina jollain tavalla. Piste.) eikä tehdä sitä kasvatutyötä, mistä itse on laistanut.

      Minua ei kiinnosta jutella pelkästään lapsesta, joka yh-äideillä ikävä kyllä on tapana. Kahta tapailin tietoisesti ja yhtä tiedostamatta. Ei mätsää, ei niin yhtään.

      En myöskään halua ottaa riskiä, että nainen päättää sanoa, että tuo nyt on se ainut pentu/pentulauma minkä haluaa tai lapsi/lapset alkaa itkemään, että ei halua uusia sisaruksia.

      Ja lapsi on aina etusijalla. Minä haluaisin olla etusijalla siinä suhteen alkuhuumassa. Kiitos. Ei.

      • dfghjklö

        YH=yksinhuoltaja, miehellä ei ole huoltajuutta, siispä mies ei ole edes kuvioissa

        Kannattaa aina selvittää ensin termit mistä puhuu.

        Parisuhteessa ei voi olla, jos ei osaa kommunikoida. Jo kaksi sanaa sanomalla voi tuoda mielipiteensä ilmi "Haluaisin lapsia". Onko vaikeampaa? Seksi ilman kondomia tuottaa lapsia, jos niitä haluaa. Tässä siis miehellä ei kommunikaatiokyky riitä oikein mihinkään parisuhteeseen, mutta ei se tuolla tasolla riitä myöskään muussa elämässä tai työelämässä. Voi olla vaikea saada edes parisuhdetta, jos ei osaa sanoa mitään.

        Itsekkyys tappaa joka tapauksessa suhteen.


    • Mies-46v

      Ei YH ole välttämättä miinustekijä. Valitettavasti vaan osalla YH-äideistä on vanha elämä niin solmussa, ettei sellaiseen hirttosilmukkaan viitsi omaa päätä laittaa. Ei kuitenkaan onneksi kaikilla ja olen tavannut erittäin varteenotettavia YH-äitejä. Itsellä aikuinen lapsi, joten kovin pienten lasten YH-äidit eivät hirveästi kiinnosta. Onneksi osalla ikäisistäni naisia on jo teini-ikäiset tai vanhemmat lapset.

    • Mies-44v

      Aloittajan iästä nyt ei ole tietoa, mutta tässä minun näkemys:
      Jos olet kovin nuori yh, vaikka alle 25v. Niin varmaan samanikäiset miehet
      ei halua tai uskalla ottaa naista jolla on lapsi(a)
      Sama-asia nuorten yh-isien kanssa.

      Näin vanhempana kun olin terffipalstoilla niin aika harvassa ovat nelikymppiset
      lapsettomat naiset. Nykyisellä naisystävälläni on 11 ja 14-vuotiaat lapset.
      Tosin sitten on niitäkin jotka oli nuorena lapset tehny, ja lapset jo omillaan
      äidin ollessa 44v.

    • mies-21

      itsellä sellainen elämän tilanne että en voisi kuvitella lapsia. En omia, tosin se ei ole totaalinen turn-of. Se minkä verran haittaa riippuu aina tapauksesta, lapsen isän rooli ja muutenkin niin monta muuttujaa...

    • surunveri

      Tässä ketjussa omat kannan ottoni siitä miksi en aio seurustella yksinhuoltajan kanssa:

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11316225

      Toisaalta kuitenkin ymmärrän ap:n tilanteen ja on jotenkin niin surullista, että asioiden laita on kute on. On turha tragedia, että maailmassa on samaa aika yksinäisiä miehiä ja yksinhuoltajia, jotka eivät toisiaan tavallaan löydä, on sääli että ylipäätään lapset syntyvät perheisiin, joissa vanhemmat eroavat tai ovat jo valmiiksi eronneet, eivätkä näin ollen pääse kasvamaan normaalissa ympäristössä, jossa on sekä äiti että isähahmo, jotka ovat myös laste oikeat vanhemmat. Minusta se on jotenkin vaan niinkun.. Niin turhaa. Ei ole mitään semmosta kovin näkökulmaa asiaan, jossa kaikki näyttää hyvältä, vaan asia näyttää semmoselta tarpeettomalta tragedialta.

      Tsemppiä kuitenkin aloittajalle, toivottavasti säki löydät ittelles kunnollisen puolison, tilanteestas huolimatta.

    • Ylpeä YH

      Juu, itse en yksinhuoltajana luo edes katsetta näihin luusereihin täällä, jotka todennäkoisesti eivät ole koskaan naista saaneet, eivätkä saa.

      Oma yksinhuoltajuus ei ole koskaan ollut este miehen saamiselle, ihmettelen kun täällä syntyy kuva, että yksinhuoltajat olisivat jotenkin pohjasakkaa. Mutta aloittajalle, älä nyt heitä toivoasi, äläkä varsinkaan sekaannu näihin luusereihin! Hienoja miehiä on tuolla todella paljon liikenteessä!

      Hyvää kevättä!

      • lifemocker

        samanlainen luuseri on se nainen joka tekee lapsen huonoon suhteeseen tai miehen mielipiteestä välittämättä, että suhde tähän naisen omaan itsekeskeisyyteen kaatuu


      • stupido
        lifemocker kirjoitti:

        samanlainen luuseri on se nainen joka tekee lapsen huonoon suhteeseen tai miehen mielipiteestä välittämättä, että suhde tähän naisen omaan itsekeskeisyyteen kaatuu

        Kyllä siihen yleensä kaksi tarvitaan - mies ja nainen, isä ja äiti - että lapsi alulle laitetaan siihen huonoon tai hyvään suhteeseen.


    • lännennopeinlaukeaja

      On minulla panokaverina YH, eikä hänessä ihmisenä mitään vikaa ole. Mutta sen syvempää tästä ei ikinä tule, ja se on molempien tiedossa. Jos hänellä ei olisi lapsia jo valmiina niin ehkä tästä olisi voinut jotain muutakin tulla, nyt se on täysin mahdotonta edellisen miehen kanssa tehtyjen lasten takia. Onnea miehen etsintään, kehottaisin katselemaan miestä jolla on jo myös lapsia. Harvempi sinkkumies lähtee kanssasi muuhun kuin panohommiin.

      • Tie.Itäjä

        Sama homma, panokaverina on tällä hetkellä yh mutta vakavampaa ei siitä koskaan tule. Kahden yh-mamman kanssa olen koittanut vakavasti suhdetta aikoinaan rakentaa ja ikinä en enää moiseen kuvioon lähde.


      • Epsilon.Minus.Semi.Moron

        Mullakin on ollut nyt jo yli vuoden hyvä suhde YH-äidin kanssa (tai siis joku yhteishuoltajuus kai niillä on mutta lapset totta kai menevät aina edelle enkä muuta hyväksyisikään) joka alkuun eteni tunnepuolella liian nopeasti ja liian pitkälle. Laitoin välit jäähtymään muutaman kuukauden ajaksi syksyllä kun neiti ei osannut pitää lupauksiaan ja sen tauon jälkeen kumpikaan ei ole tunnustanut rakkauttaan tai muuta lässytystä vaan neiti tulee, silloin kun hän haluaa ja minulle sopii, paikat kipeäksi asti nussimaan tai ihan vaan kattomaan piirrettyjä mun kainaloon ihan mikä olo hänellä sattuu olemaan.
        Minulta ei ole ikinä odotettu mitään lasten isän korvaamista ja pitemmän tähtäimen suunnitelmista yritetään olla puhumatta keskenämme, koska todennäköisesti haluan vielä joskus itsekin saada lapsen ja elää silloin Espanjassa. Tuo ei yllättäen sovi alkuunkaan yhteen pupuseni tulevaisuuden suunnitelmien ja velvoitteiden kanssa kun lapset ovat tarhaikäisiä vielä ja ne pitää laittaa edelle. Minulla on itsellä 35 vuotta ikää ja tämä neitoseni taisi olla 26 tai 27 vuotias. Kaikki menee hyvin niin kauan kun pidetään asiat asioina eikö aleta mitään satukirja fantasioita elättelemään. Seksi on kyllä aivan ensiluokkaista kummallekin eikä sitominen tai seksiorjan ja isännän leikkiminen ole liian outoa (miksipä olisi?) toiselle niin mielellään tällaisessa "suhteessa" on kun vaihtoehtoina on lähinnä satunnaisia hoitoja joille ei voi näyttää mitä seksi omasta mielestä parhaimmillaan on :D


      • MissOMG

        Eli pidät naista seksilelunasi? Vai olisiko asia toisinpäin...


      • suhdeseksiä
        Epsilon.Minus.Semi.Moron kirjoitti:

        Mullakin on ollut nyt jo yli vuoden hyvä suhde YH-äidin kanssa (tai siis joku yhteishuoltajuus kai niillä on mutta lapset totta kai menevät aina edelle enkä muuta hyväksyisikään) joka alkuun eteni tunnepuolella liian nopeasti ja liian pitkälle. Laitoin välit jäähtymään muutaman kuukauden ajaksi syksyllä kun neiti ei osannut pitää lupauksiaan ja sen tauon jälkeen kumpikaan ei ole tunnustanut rakkauttaan tai muuta lässytystä vaan neiti tulee, silloin kun hän haluaa ja minulle sopii, paikat kipeäksi asti nussimaan tai ihan vaan kattomaan piirrettyjä mun kainaloon ihan mikä olo hänellä sattuu olemaan.
        Minulta ei ole ikinä odotettu mitään lasten isän korvaamista ja pitemmän tähtäimen suunnitelmista yritetään olla puhumatta keskenämme, koska todennäköisesti haluan vielä joskus itsekin saada lapsen ja elää silloin Espanjassa. Tuo ei yllättäen sovi alkuunkaan yhteen pupuseni tulevaisuuden suunnitelmien ja velvoitteiden kanssa kun lapset ovat tarhaikäisiä vielä ja ne pitää laittaa edelle. Minulla on itsellä 35 vuotta ikää ja tämä neitoseni taisi olla 26 tai 27 vuotias. Kaikki menee hyvin niin kauan kun pidetään asiat asioina eikö aleta mitään satukirja fantasioita elättelemään. Seksi on kyllä aivan ensiluokkaista kummallekin eikä sitominen tai seksiorjan ja isännän leikkiminen ole liian outoa (miksipä olisi?) toiselle niin mielellään tällaisessa "suhteessa" on kun vaihtoehtoina on lähinnä satunnaisia hoitoja joille ei voi näyttää mitä seksi omasta mielestä parhaimmillaan on :D

        Toista se vaan on olla rakastavassa suhteessa, jossa voi toteuttaa kaikki fantasiatkin. Ei minulle sopisi järjestetty seksi, silloin kun toinen sattuu kiireiltään ehtimään. Kun seksihalut osuu yksiin, on valmis rakastelemaan ihan milloin vain.


    • Don Komia

      Etsi seuraa fiksummasta paikasta. Täällä on suomen junteimmat naiset, ei mitään käytöstapoja. Pinnallisia, joita muualla ei ole hyväksytty.

    • jaska paska

      yh-naiset on nirsoja joten aloitaja ei löydä ketään sen takia. Tavis tuskin kelpaa.

    • okfkkefjdskjfewieurj

      Sivusta seurannut YH-touhua, tuttavan tuttavaa. Siinä on vikaa jo alkaen ulkoisesta olemuksesta. S hitti haisee nenään koko ajan, naamasta näkee oluet ja tupakan, vartalo ei ole palautunut 3 vuoden takaisesta synnytyksestä, homssuinen.
      Puheet on ex:än haukkumista ja lapsen ylistystä.
      Neuvoin sitä kerran, että ulkoinen olemus kääntää miehen pään ja vasta sitten kysytään älykkyttä.
      Ja että pitkät kävelyt suoristaisivat selän ja ryhti paranisi. Ja jos 15 kiloakin laihtuisi, niin saisi tiettyä seksikkyyttä olemukseen,
      Mutta ei.....suuttui valtavasti. Kuulemma juonii puheitani muille YH:lle.
      Eipä ole tullut vonkaamaan toista kertaa. Varatulta mieheltä.

    • The Idiot

      No ei ole kovin tasokkaita tuttavia sinulla. No, miten älykääpiöllä voisi ollakkaan?

    • Joku100

      Mikäli etsii sitä unelmien poikamiestä..ei varmaan löydä seuraa..monesti ihan tavismies on se paras..joillekkin on ehdoton miinus yh..tosin ei vaikuta kun lapsi/lapset ei ole paikalla..kun aikuisten kivaa touhutaan..ei ainakaan mulle ole este,olkoon yh tai opiskelija ym..mikäli kiinnostaa seura..laittele spostia [email protected]

    • ohhl

      Jos yh-äiti on normaali hyväkuntoinen, ei lihava, tupakoija, kaljaa päivittäin juova tapaus niin yh ei ole esteenä millään lailla, eli yhtälailla yh kelpaa kuin sinkkukin.

    • Yh-iskä

      Taas on yksipuolista, stereotyyppistä. Olen YH- isä 46 v. Olen leski, vaimoni on menehtynyt. Suomessa on vastaavassa tilanteesss olevia miehiä satoja, naisia toki tuplasti.

      Tilanteessani katselen mieluusti lapsellisia eronneita tai leskiä. He ymmärtävät asian paremmin.

      Kaikki elämän palaset kasassa hyvin, mutta kumppani vielä puuttuu.

    • Jykke

      Etsit varmaan väärästä paikasta, tai sitten vain sattuu välimatkat oleen esteenä löytämiseen.
      Itseäni ei lapset haittaisi, vaikka olisi myöhemmin läsnäkin ollessani vieralulla.

      Eli emme me välttämättä arkoja ole, vaan osa varmaan vain kaukana ja emme aina ole etsiin ketään, vaikka olisimme vapaitakin. Itse kuulun sinkkuihin, ja en oikeen ole etsiin seuralaista, vaikka tätäkin näppäilen. Sattui silmään tässä asia, ja ajattelin kertoa mitä ajattelen. Olen muutenkin kotona viihtyvää lajia, ja hyvin hyvin harvoin alkoa nauttiva (saatan nauttia paukkuja jokusen kaverin luona karaoke-illan aikaan). Joten siksi näin sinkkukin varmaan, kun ei nuorempanakaan ravintolat kiinnostaneet. Ja nyt ikää 42v.

    • Miehenmielipide

      Miehet haluaisivat varmaan päästä mielellään pöksyihisi, mutta koita siinä lämmitellä rouvaa, kun kersat hyppivät ympärillä, eikä naista voi kutsua omaan kotiinsakaan, kun kersat tarvitsevat perään katsomista.

      Siinä on aikamoinen kynnys miehelle, eikä naisesta ole usein mitään apua.

    • vanha-vaivainen-äijä

      Kyll maar mää sust aka ottasi vaikk heti.
      Mut ko mää ole jo vanha-äijä.Alkaa olemaa jo urologist onkelmaakin.

    • wtfftw

      Sama näin naisen näkökulmasta eli en halua miestä, joka on lasten yh. Eihän siinä ole mitään mahdollisuutta solmia suhdetta, jos mies on kiinni lapsissaan. Ei myöskään käy, jos kuviossa on teinitytär, joka pyörittää isäänsä 6-0. Jostain syystä katkeran eron jälkeen miesten jäätyä yh:ksi juuri nuo teinitytöt ovat pahimpia estämään isää saamaan uuden suhteen. Ainakin itse lopetan tutustumisen jo viestittelyssä, jos miehellä on lapsia täysaikaisesti. Hankalaa se olisi yhteishuollossakin. Eli lapseton mies, koska itselläni sama tilanne.

      • Seinäjoki3aikuistatytärt

        Aikuiset tyttäret siis yli kakskymppiset ei oo sen helpompia. Tekevät seurustelevalle äidilleen nettiprofiileja seuranhakuun, pyytävät luokseen heti kun äiteellä on vapaapäivä, tunkevat äiteensä luo viikonloppuisin yöksi, lähtevät yhdessä viihteelle ym. Ensisijaisesti aina parempi vaihtoehto on etsiä naista jolla on korkeintaan poikia mutta ei tyttäriä.


      • lupaanollasun
        Seinäjoki3aikuistatytärt kirjoitti:

        Aikuiset tyttäret siis yli kakskymppiset ei oo sen helpompia. Tekevät seurustelevalle äidilleen nettiprofiileja seuranhakuun, pyytävät luokseen heti kun äiteellä on vapaapäivä, tunkevat äiteensä luo viikonloppuisin yöksi, lähtevät yhdessä viihteelle ym. Ensisijaisesti aina parempi vaihtoehto on etsiä naista jolla on korkeintaan poikia mutta ei tyttäriä.

        Oli viritelmä yh-isän kanssa, jolla teinitytär. Jälkikäteen mietittynä olisi jarrut voinut ladata pohjaan jo alkuunsa, kun miehen puheet pyörivät tytön asioissa; tyttö sai tätä ja haluaa seuraavaksi tätä. Tyttö valitsi seuraaviksi matkakohteiksi paikat x ja y. Arjen pyöritys ja tytön kuskaamiset harrastuksiin työpäivän jälkeen täyttivät miehen elämän ja niinhän se kuuluu ollakin. Mutta miksi hakea parisuhde tuohon tilanteeseen? Kun minulla on aikaa ja vapautta duunipäivän jälkeen ja lomasuunnitelmat auki, haluan miehen nimenomaan seuraksi niihin.
        Samaan syssyyn mies valitti, kun ei ole vuosiin ollut yhtään vapaata itseään varten. Ehkä kannattaisi tukea ex-vaimon ja tyttären välejä ja isovanhempien apua. Jotain outoa kyllä, jos tytär ei voi olla edes mummolassa toisinaan. Tai sitten on niin paha luottamuspula joka suuntaan.
        Onnistuneita suhteitakin on yh-ihmisten tiimoilta. Vaatii toki isompia järjestelyitä jo tutustumisvaiheessa, että aikuiset voivat rauhassa miettiä asioita.


    • Anonyymi

      Ei yh:ssa ole mitään vikaa. Minulle kelpaisi hyvä suhde. On siinä toisen lapsia tai ei. Omat on jo isoja.

    • Anonyymi

      Suurinosa teistä taitaa olla nuoria.
      Olen itse neljänkymmenen ja lapset teinejä.
      En halua miestä kellä ei olisi tässä iässä jo omia lapsia.
      Suhteet rikkoontuu eri syistä, ei se minulle kuulu.
      Mies jolla on jo omia lapsia tietää arjen lasten kanssa.
      Minulle sellainen mies on mies, eikä poika joka ei todellakaan tiedä mitä elämään kuuluu kun on lapsia.
      Isät ovat vastuullisempia, ja tasapainosempia.
      Aikuisia.
      Olin vuoden yksin eron jälkeen. Tapailin miehiä laidasta laitaan, leluinakin.
      Löysin helmeni joka jatkaa seuraavaa vaihdetta nyt kanssani. Vierellä ollu jo 4 vuotta.

      • Anonyymi

        Oletko ajatellut yhtä asiaa tarkkaan? Jotkut miehet ei voi saada lasta/ lapsia vaikka kuinka toivoisi . Siksi jotkut miehet turvautuu yh äitiin.


    • Anonyymi

      Täällä on yksi mies joka ei pelkää yh äitejä. Te olette ihan samanlaisia ihmisiä kuin muut. Itselläni on yh ystävä ikä haarukalla 22 - 40 . Lapsi/ Lapset olisivat kovasti muuttamaan mun luo ja itse äiti myös jos ei vaan oltais monen vuoden ystäviä. Lopuksi kaikille yh äideille pieni kehu. Mikä säteily, Mikä hymy, Mitkä unohtumattomat silmät. t: keski ikäinen mies Hyvinkäältä

    • Anonyymi

      Ehkä pitkin hampain voisin yyhoon ottaa mikäli hän on itseäni reilusti nuorempi (ikä alkaa numerolla kaks), jännämies/päihdeongelmaa ei ole sekä lapsi on ihonväriltään valkoihoinen. Jälkikasvun isän kanssa en missään tekemisissä halua olla jos ei ole äärrimmäisen välttämätön pakko.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe