tarvitseeko nevalle traktorikorttia?

masseyferguson399t

Eli tarviseeko turve nevalle mennessä töihin ajokorttia tai olla täyttänyt 15 v ?

5

1073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zetori-guru

      Kyllä sinne tarvii tullessa ja mennessä olla kortti. Eri asia, jos alue in aidattu ja asut aitojen sisäpuolella ja menet siellä töihin nevalle, niin ei ehkä tarvitse korttia.

      Tarvitset T-kortin mennessäsi töihin ja tullessasi sieltä pois, jos ajat muulla kuin aidatulla alueella.

      • massseyferguson399t

        mutta siis itse sillä nevalla töitä tehdessä ei tarvi olla kuin ajotaito?


      • Joo just nii
        massseyferguson399t kirjoitti:

        mutta siis itse sillä nevalla töitä tehdessä ei tarvi olla kuin ajotaito?

        Eikä välttämättä sitäkään. Sopivan tyhmä jaksaa sitä nevaa.


    • Turveäijä

      On joitain rajoituksia. Alle 15-vuotiaan työpäivä saa olla enintään 7 tuntia, eikä ylitöitä saa tehdä. Töiden tekemistä iltaisin on rajoitettu ja yötyö on kielletty.
      turvemaillahan tehdään ympäripyöreitä työpäiviä.

      Työtehtävät on suhteutettava nuoren fyysiseen ja henkiseen suorituskykyyn.

      Traktorityö on sen verta raskasta, että tuskin edellämainitut kriteerit täyttyy.
      Kuka antaa monen sadan tuhannen koneet ilman kokemusta alaikäselle rikottavaksi, se vasta kalliiksi tulee. Kokemusta on.

    • Anonyymi

      Saatagujfbodykäsbbentiivhj
      Ikkk

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe