Auttakaapas te salilla kävijät ... :)
Olen pudottanut nyt reilu 30kg ja olen mielestäni nyt sopivan painoinen (164cm/59kg) Ainut mikä nyt pitäs muuttua on se löysä nahka pois. Paljon olen jo saanut kiinteytettyä kun olen käynyt stepissä, juossut ja nyt olen yrittänyt käydä kuntosalilla. Mutta , mitä kannattaa salilla tehdä? kannattaako kaikkea mahdollista tehdä sekaisin vai yhdellä kertaa esim. kädet? onko haittaa jos tekee kaikkea kerralla :) ja sitten ne painot ja toistot.. onko näin, että mahdollisimman isoilla painoilla ja toistoja n. 10 / 3 . Ja kuinka nopeasti tuloksia syntyy? löysää ei ole kamalan paljon..
Kiitos joku viitti vastailla. Aurinkoista kevättä:)
Kiinteytys*
9
164
Vastaukset
- punttimimmi2
Ei punttisalilla käyminen sitä löysää ihoa mihinkään kiristä. Tai tietty jos sitä ei kovin paljon ole ja kasvattaa kunnolla lihasta sinne täytteeksi niin sillon ei enää löysää ole.
Se että tekeekö kaikki kerralla (1-jakoinen ohjelma) vai eri kerroilla (monijakoinen ohjelma) on ihan omista mieltymyksistä kiinni, kunhan nyt jonkun kunnollisen ohjelman ottaa käyttöön. - unikki1
Löysälle nahalle ei muu auta tietääkseni kuin kirurginenleikkaus,nahkaa ei voi "timmeyttää"
- hmmmmm....
Kyllä nahka palautuu jos ei ole kovin iäkäs.
minkä ikäinen mahdat olla?
- naiNen*
Kiitos vastauksista.
OOn vähän erimieltä muutaman vastaajan kanssa. Koska iso osa löysästä ihosta on jo kiinteytynyt. Niinku alussa sanoinki, löysää ei ole enää paljon. Suurinosa on jo kiinteytynyt. Eli todellakin liikuntakin kiinteyttää eikä pelkästään kirurgi .
Ja ehkä osasyynä on se, että olen vielä nuori, 25-vuotias :)
Mutta se mitä salilla kannattaa tehä yms..se on hakusessa. Mutta eikai se auta ku lähtee kokeileen;) Kun olet nuori vielä niin suosittelisin sinua opettelemaan vapailla painoilla perusliikkeet: Etukyykky, takakyykky, tempaus, rinnalleveto.....penkkipunnerrus.
Oivallinen opettelu väline on harjanvarsi ensin esim. kyykkyihin että opit ne oikeaoppisesti.
Ja niitä vatsaliikkeitä joka kerta käydessäsi salilla.....
Etsi paikkakunnaltasi sali jossa käy esim. painonnostajia ja kyselet vain niin kultaisia hyviä neuvoja saat.....- salimimmi
Lyhytkestoinen, lähes lihaksen maksimaalista supistusvoimaa vastaava harjoittelu eli voimaharjoittelu on edellytys lihasmassan ja sen myötä lihasvoiman kasvatukselle. Silloin kannattaa yhdessä sarjassa tehdä max 10 toistoa sillä tavoin, että jaksaa juuri ja juuri viimeisen toiston tehdä.
Mikäli haluaa harjoittaa lihasten kestävyyttä, tulee harjoitukset tehdä pienillä painoilla ja toistoja tulee olla yli 10(-15) per sarja. Tämäntyyppinen harjoittelu ei siis suurenna lihasta, vaan saa aikaan sen, että ne pystyvät työskentelemään pidempiä aikoja väsymättä. Plussana tietysti sekin, että sydämen pumppauskyky ja hengityselimistön kapasiteetti lisääntyy.- totuus peliin
Eikö suurenna muka lihasta pienemmillä painoilla pitkänä sarjana?? Niinhän juuri kehonrakentajat kasvattavat lihaksiaan.
Vastaavasti useat voimannnostajat saattavat olla suhteellisen "lihaksettomia" kooltaan koska tekevät vain lyhyttä sarjaa raskailla painoilla!! - fcvgbhnjmk
totuus peliin kirjoitti:
Eikö suurenna muka lihasta pienemmillä painoilla pitkänä sarjana?? Niinhän juuri kehonrakentajat kasvattavat lihaksiaan.
Vastaavasti useat voimannnostajat saattavat olla suhteellisen "lihaksettomia" kooltaan koska tekevät vain lyhyttä sarjaa raskailla painoilla!!kehonrakentajat treenaa yleensä sekä lyhyillä (alle 6 toistoa) että pitkillä (12--> toistoa) sarjoilla, ja tietty niillä välimuodoillakin, jolloin kaikki lihassolut saavat rasitusta ja lihaskasvu on tehokasta.
fcvgbhnjmk kirjoitti:
kehonrakentajat treenaa yleensä sekä lyhyillä (alle 6 toistoa) että pitkillä (12--> toistoa) sarjoilla, ja tietty niillä välimuodoillakin, jolloin kaikki lihassolut saavat rasitusta ja lihaskasvu on tehokasta.
Ei ole yhtä tapaa jumppailla oli kysymyksessä kilpaileva tai omaksi ilokseen salilla kävijä...oli voimannnosto/kehonrakennus tai painonnosto kysymyksessä.......
Ex-kilpaileva nuori mies ystäväni kehonrakennus vaihessaan otti useasti myös niitä ykkösiään....ajatteli tietty myös tulevaisuuttaan kun pärjäsi hyvin myös voimamies/voimannostossa kehonrakennus voittojensa jälkeen.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996064
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774