Ite oon miettiny Jotai fatpipee ku o aina ollu exel tai unihoc Salming käy kans mut Raumal ei oo lyötyny:( onko Fatpipe cobra hyvä?
Mikä maila?
5
180
Vastaukset
- fatpipeg
Mitä paikkaa pelaat? minkä lainen on peli tyylisi? Riippuu vähän siitä.
Jos oot hyökkääjä suosittelen g-seriesiä, hyvä pallonhallinta, kevyt jnee. gobra on ehkä vähän enemmän suunnattu paljon ja kovaa vetävälle elikkä ns. "sniperille".
S-bow on myös hyvä vaihtoehto.- Salba51
Pakki syötän aika paljo mut vedän kovaa ja tarkasti
- Fatpipe <3
Jos oot pakki joka vetää paljon, ois varmaa G-Bow 27 aika hyvä sulle, pistät siihe kiinni vaikka wizin.. tai sitte joku muu g-seriesi mailoista.. itellä on cobra naja jai alain lavalla mut oon hyökkääjä joka vetää paljon :)
- age4
Tiedättekö jotain Realstickin Bacecampista
- junnu g
suosittelen G series oon ite tykkänny ku oon niin kevyt ja en tykkää kobrasta epäkäytännöllineen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3638113Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592452Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60843- 71836
- 25806
- 55793
- 64792
- 46756
- 11746
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68683