Ite oon miettiny Jotai fatpipee ku o aina ollu exel tai unihoc Salming käy kans mut Raumal ei oo lyötyny:( onko Fatpipe cobra hyvä?
Mikä maila?
5
169
Vastaukset
- fatpipeg
Mitä paikkaa pelaat? minkä lainen on peli tyylisi? Riippuu vähän siitä.
Jos oot hyökkääjä suosittelen g-seriesiä, hyvä pallonhallinta, kevyt jnee. gobra on ehkä vähän enemmän suunnattu paljon ja kovaa vetävälle elikkä ns. "sniperille".
S-bow on myös hyvä vaihtoehto.- Salba51
Pakki syötän aika paljo mut vedän kovaa ja tarkasti
- Fatpipe <3
Jos oot pakki joka vetää paljon, ois varmaa G-Bow 27 aika hyvä sulle, pistät siihe kiinni vaikka wizin.. tai sitte joku muu g-seriesi mailoista.. itellä on cobra naja jai alain lavalla mut oon hyökkääjä joka vetää paljon :)
- age4
Tiedättekö jotain Realstickin Bacecampista
- junnu g
suosittelen G series oon ite tykkänny ku oon niin kevyt ja en tykkää kobrasta epäkäytännöllineen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794954- 794829
- 1324238
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan83018- 522669
- 402561
- 482219
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830