Onko kellään kokemusta Janes Style nimisestä putiikista Turussa ja myykö hyvää laatua?
Vastaukset 2
- Peltotien tallaaja
Putiikista ei ole tietoa mutta putiikin omistaja on upean näköinen nainen.Mulla jos olisi vaimo/naisystävä niin houkuttelisin sinne ostoksille..saisin katsella liikkeen omistaja naista! Vaan nyt joudun kävelemään koirani kanssa hänen talonsa ohi ja toivoa näkeväni hänet terassilla tai pihalla.Talvella en juuri näe.Tosi sexikäs pakkaus tämä Jaana.
- Doriska
Useamman mekon/iltapuvun olen ko. liikkeestä ostanut ja olen ollut tyytyväinen kaikkiin. Myös palvelu liikkeessä on asiantuntevaa. Vaihdotkin onnistuvat hyvin ja samalla on saanut tietenkin vaihtaa koko setin (mekko, laukku, huivi, korut), jotta kaikki sopivat yksiin.
Toinen liike, jota voin suositella, on Zazabella Kaarinasta. Sieltäkin useamman mekon ja iltapuvun olen ostanut (sekä valmiina "hyllystä" että teetettynä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47818
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21786Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha521734Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650- 66648
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561