Olen tuossa tsekkaillut ko. treffisivustoa ja edennyt sisäänkirjautumisessakin sen verran, että kohta aletaan jo kysellä luottokorttia. Olen sen verran kriittinen tällaisia palveluja kohtaan, että varon viimeisen asti menemästä halpaan.
Kun heti vain sähköpostitiedot annettuani sähköpostiini alkoi ropisemaan deittiehdokkaita ruuhkaksi asti, jotka kaikki vaan kuulemma haluavat nähdä kuvani, niin epäily palvelun pyrkyryydestä alkoi olla aika vahva.
Olettaisin, että "eliittitason" seuranhakijoille ulkonäkö ei ole se ensimmäinen kysymys. Tuosta heräsi heti epäilys, että tämä onkin joku kopio jenkki-saitista.
Nevertheless, päätin siis hieman tunnustella, millaista vastinetta rahalle mahtaisi olla tarjolla näillä eliittikumppani-sivuilla.
Ennen kuin etenen luottokortin kanssa, niiiin laitankin tässä tunnistetidot joillekin teille, jotka mahdollisesti olette olleet halukkaita ottamaan minuun yhteyttä. Jos satutte lukemaan tämän ja tunnistatte itsenne, niin kertokaapa oletteko olleet vastauksessanne itse asialla, vai onko nettisivuston robotti toiminut puolestanne?
Tässä listaa tunnuksistanne joita olen saanut parina viime vuorokautena:
Tiina
Ikä 41, nainen
Ammatti Opettaja
Pituus 167cm
Anneli
Ikä 38, nainen
Ammatti Tuotepäällikkö
Pituus 167cm
Anneli
Ikä 48, nainen
Ammatti Johtotehtävissä
Pituus 170cm
Riina
Ikä 47, nainen
Ammatti Myynti ja markkinointi
Pituus 170cm
Eeva
Ikä 48, nainen
Ammatti Edustus- ja myyntityö
Pituus 158cm
Annika
Ikä 45, nainen
Ammatti Johtaja
Pituus 165cm
Hanna
Ikä 42, nainen
Ammatti Opettaja (reaaliaineet)
Pituus 167cm
Niina
Ikä 40, nainen
Ammatti Erikoistutkija
Pituus 158cm
Ilmoititko itsestäsi ELIITTIKUMPPANI.FI :ssä?
6
291
Vastaukset
- Unknouwn
Itsekin kyseisellä sivustolla vieraalleena veikkaan, että ne joiden profiileja tuossa luettelet, ovat aivan sattumalta olleet töissä sivuston ylläpitäjän palveluksessa.
- hööööööööööööööööööö
kaikki profiilt hatusta vedettyjä,, sivusto ei varmuudella menesty, täysin aivo kuollu, kalliita tv mainoksia ja millekään ei oon katetta . kuolee pystyyn.
- heko heko
Minä olen aina nauranut näille sivustoille, joilla on olevinaan muita parenpia ihmisiä.
Kai siksi se huvittaakin, että tuolla kuuluu pyörivän ihan puistokemisteistä
lähtien.- elite22
heh...mun kaveri on tuolla vaikka asuu vuokrakämpässä, yh ja ammatiltaan puhelinmyyjä :D
Varsinaista eliittiä
- Seoikeako?
Itse olen aiemmin käynyt treffeillä eril. sivustojen kautta, viimeksi ulkomaila asuessa. Siksipä harkitsen, josko itse aloittaisin kunnollisen sivuston, jossa oikeesti tarkistaisin taustat jne. Mutta: se luonnollisesti maksaisi käyttäjille. Olisiko kiinnostusta ja mitä toivoisit ko palvelulta?
- Wmp
Ap: kiinnostaisiko fiksu nainen, 39v, koulutukseltaan tradenomi, pituus 171cm, yksi lapsi, Asuu pk-seudulla, USAsta palannut, keskustelutaitoinen, tunteellinen, hauska. Eikä yhteydenotto maksa mitään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760