Naisten outo baarikäyttäytyminen

milliklubi

Kävin viime viikonloppuna molempina päivinä baarissa. Perjantaina lähdin yhden naiskaverini kanssa baariin. Menimme yökerhoon kahdestaan. Muutamat juotuamme siellä menin etsimään muuta naisseuraa baarista. Tapasin siellä yhden mukavan naisen, jonka kanssa vietin sitten loppuillan. Tämä kaverini ei nyt enää vastaa tekstiviesteihini, vaikka sanoi aikaisemmin, että lähdemme ihan vain kavereina baariin. Mieskavereiden kanssa, jos lähden baariin, niin aina jossakin vaiheessa tiemme erkanevat baarissa ja se on ihan ok kaikille. Mutta miksi ei naiselle? Huomion takia vai?

Sitten la lähdin yhteen toiseen yökerhoon, siellä tapasin yhden toisen mukavan naisen, mutta sitten yhtäkkiä hänen kaverinsa tulee mun luokse. Hän sanoo, että mun on kuulemma poistuttava paikalta. Sanoin tälle naiselle, että hän ei määrää kaveriaan, eikä ainakaan minua. Sitten tämä hullu muija läpsäisee poskelleni. Onneksi portsari oli vieressä ja heitti tämän mielipuolen ulos pyynnöstäni. Miksi aina nämä naisten naiskaverit pilaavat yritykseni? Kateutta? Tuntuu siltä, että saan aina vain seuraa yksinäisistä tai mieskaverin seurassa olevilta naisilta.

28

2125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miettisit nyt...

Tuon sun naiskaverin käyttäytymisen näkisin niin, että ei tykännyt hyvällä, kun läksit toisen kanssa (hän jäi yksin). Jos kaverin kanssa lähetään baariin niin myös sitten ollaan kaverin kanssa. En itekään siitä tykkäis, jos mun kaveri katoaa loppuillaksi jonnekin jättäen mut yksin. Lähde ensi kerralla sitte miesporukalla niin ei tule epäselvyyksiä.

• lifemocker

näin

• iuytyuiuyu

Vain naisilta voi odottaa noin lapsellista käytöstä ja tuollaisia kommentteja.

Kyllä ihmisen, myös naisen pitää pystyä vuorovaikutukseen ympäristönsä kanssa esim ravintolassa ja sietämään kaverin
        kommunikointia muiden kanssa, ei sinne kannata mennä liimaantuneena kaveriin ja tätä vahtimaan.

Naisilla on omituisia tapoja, täysin aikuisillakin käytösmalleja, joita tavataan lapsilla! Yksi esimerkki on kaverille kuiskiminen, tilanteessa jossa on muita paikalla. Itsellä ei koskaan ole sellaista asiaa, että pitäisi kuiskata kaverille, sanomiset kestää päivänvalon, tai sitten ne jätetään sanomatta, mutta olenkin mies.

• miettisit nyt...
        iuytyuiuyu kirjoitti:

Vain naisilta voi odottaa noin lapsellista käytöstä ja tuollaisia kommentteja.

Kyllä ihmisen, myös naisen pitää pystyä vuorovaikutukseen ympäristönsä kanssa esim ravintolassa ja sietämään kaverin
        kommunikointia muiden kanssa, ei sinne kannata mennä liimaantuneena kaveriin ja tätä vahtimaan.

Naisilla on omituisia tapoja, täysin aikuisillakin käytösmalleja, joita tavataan lapsilla! Yksi esimerkki on kaverille kuiskiminen, tilanteessa jossa on muita paikalla. Itsellä ei koskaan ole sellaista asiaa, että pitäisi kuiskata kaverille, sanomiset kestää päivänvalon, tai sitten ne jätetään sanomatta, mutta olenkin mies.

Sanoinko, etten siedä jos kaveri juttelee toiselle? Kyse oli siitä, että ap jätti kaverin yksin ja lähti viettämään iltaa toisen kanssa. Jos kaveri otetaan baariin mukaan niin aika epäkohteliasta lempata, jos/kun löytyy parempaa seuraa. Olishan mies voinut ottaa tuon uuden tuttavuuden heidän seurueeseensa mukaan.

• Tuttu juttu

Tiedän mistä aloittaja puhuu.

Naiset ovat äärimmäisen herkkiä ja kateellisia jos naiskaverinsa saa huomiota mieheltä jota HE ITSEKIN pitävät mielenkiintoisena.

Naurettavaa ja raukkamaista tässä on se, että kateellinen nainen ei itse missään vaiheessa iltaa uskaltaisi tehdä aloitetta sille miehelle vaan ihastelisi häntä turvallisen välimatkan päästä ja odottaisi miehen aloitetta.

Mutta heti jos oma naiskaveri tavalla tai toisella päätyy juttusille miehen kanssa, nainen juoksee heti väliin sabotoimaan kahden ihmisen juttelua. Lapsellista, eikö vaan?

Kateellinen nainen menee sabotoimaan tilanteen jonkin tekosyyn varjolla esim. revitään kaveri väkisin miehen seurasta pois vessaan, tanssimaan tai takaisin omaan pöytään tai aletaan jonkin tekosyyn varjolla haastamaan riitaa miehelle tai yritetään jotenkin saada mies noloon valoon kaverin silmissä tai käsketään ihan vaan painumaan vittuun "vonkaamasta" pillua.

• Mulla on yks miespuolinen (työ)kaveri, jonka olen tuntenut melkein 20 vuotta. Käydään joskus vieläkin baarissa kaksistaan, useammin kyllä porukassa,jossa voi olla mukana esim. mun mies. Silloin kun kaverini on sinkkuna, mulle on selvää, että hän saattaa jossain vaiheessa iltaa pokata jonkun naisen ja häipyä sille tielle. Kuten voi tehdä vastaavassa tilanteessa naispuolinen sinkkukaverikin. MUTTA kuten yleensä naispuolinenkin kaveri, ilmoittaa kaverini iskuaikeistaan ja lähtöhalustaan JA yleensä aina huolehtii, että minä en jää mihinkään yksin huinimaan. Tilaa mulle ehkä taksin, ja katsoo, että pääsen taksiin kunnialla TAI sitten jään seuraan, jonka hän tuntee ja tietää ja joka on luotettavaa . Miespuolinen kaveri on ihan mukavaa seuraa baarissa. Karsii turhia pokaajia, ja isona äijänä on vähän henkivartijana. Miespuolinen kaveri taas kuulemma saa mainetta, että hänellä on häntä nuorempaa naisseuraa (minä). Naiset kiinnostuu kuulemma paremmin..;)huono puoli tietty sit on, jos mua luullaan hänen tyttöystäväkseen.

Tuo toinen esimerkkisi taas on ihan toinen juttu. Nainenhan oli selvästi kade, että kaveria piiritetään ja torpedoi jutun. Sellaista se etenkin nuorilla naisilla on.. Peiliin katsomisen paikka, niin torpedoijalla kuin toisella naisellakin, millaisia kavereita hänellä oikeastaan on..

• lifemocker

"Nainenhan oli selvästi kade, että kaveria piiritetään ja torpedoi jutun."

höpöhöpö, kyllä mäkin hieman vittuuntuisin jos toinen häviää mitään sanomatta. oikeat kaverit eivät tee niin!

• milliklubi

Kiitokset vastauksista, selventi paljon. Tuosta toisesta jutusta vielä, että en kyllä voi ollenkaan käsittää kateellisia naisia. Kun itse en ole yhtään kateellista sorttia. Tuntuu, että tällaisia tapauksia on sattunut itselle tuhottoman paljon. Tämä esimerkkinainen oli varmaankin joku 30v. ja itse olen 24v. Eli ei tämä kyseinen nainen nyt teini enää ollut. Joku mielenvikainen, kun vielä käytti fyysistä väkivaltaa. Kait se on vain yritettävä iskeä periaatteessa koko seurue sitten :D

• netrunner

"Kait se on vain yritettävä iskeä periaatteessa koko seurue sitten"

Niin tai sitten jätät ne kaksistaan iltaa viettävät naiset rauhaan ja menet poimimaan yhden isommasta porukasta niin kukaan ei jää yksikseen loppuillaksi.

• selviä säveliä

Jälkimmäisessä tapauksessa nainen torpedoi. Syy saattoi olla että pelkäsi itelleen käyvän kuten ekan juttusi naiselle: joutuisi viettämään loppuillan yksin ku veisit kaverin häneltä. Tai ehkä ei pitänyt naamastasi. Tai sitten oli vaan tosiaan kade. Go figure.

Ekassa tapauksessa syy on ihan selvä. Naiset lähtevät baariin kaverin/ kavereitten kanssa, viettävät illan samassa seurassa ja useimmissa tapauksissa myös poistuvat samalla kokoonpanolla. Vaikka kuinka olisi "haku päällä", kaverin jättäminen ypöyksin ei sovi useimpien naisten käsitykseen hauskasta illasta. Yksin ei vaan ole hauska olla baarissa, naiset ovat ihan syystä porukalla aina liikenteessä.

Naiset harvoin lähtee "iskemään", lähinnä mennään baariin viettämään aikaa sillä porukalla millä sinne saavutaan. Tästä syystä yksinjäävä nainen vetää helposti herneet nenään jos kaveri tekee katoamistempun. Eli ei se huomio, vaan se seura. Aivan sama onko nais- vai miesseuraa, mutta kaveria ei vaan naisten piireissä yksin jätetä. Yksinjäävän on oikeastaan mukavampi lähteä kotiin, kuin jäädä itsekseen pyörimään. Eli ilta on pilalla vaikka piti olla hauskaa, ja harmittaa.

Myös miespuolisen kaverin oletetaan viettävän se sovittu ilta sitten yhdessä, kerta olette yhdessä ulkoilemaan lähteneet. Kyse ei ole (joskus voi toki olla, mutta yleensä) mistään mustasukkaisuudesta, vaan siitä että v*tuttaa kun jätetään yksin, jos on kuitenkin kaverin kanssa lähdetty iltaa viettämään. Naiset kun ei pyöri ympäri baaria juttelemassa ihmisille, vaan rupattelut tosiaan hoidetaan siinä omassa porukassa. Monesti ei ole nähty vähään aikaan ja juhliminen yhdessä on osa kuulumisten vaihtoa.

Mun tuttavapiirissä tämä kuvio on selkeä sekä miehille että naisille. Jos lähden kahdestaan kaverimiehen kanssa liikenteeseen, voin toki auttaa naisen iskemisessä, mutta nainen tulee sitten seurueeseen loppuillaksi mukaan. Jos taas olen tyttökaverin kanssa ulkona ja joku mies haluaa jommankumman pokata, hän liittyy seuraan - loppuillaksi, jos hinkuu privaattijatkoille iskuyrityksensä kohteen kanssa. Ketään ei jätetä yksin, se on töykeää - poikkeuksena toki jos asiasta erikseen sovitaan, mutta muuten yksin jättämistä ei naisten keskuudessa katsota hyvällä.

Tiedossa kyllä on että miehet tapaavat erota porukastaan/ kaveristaan ja vaellella päämäärättömästi ympäriinsä, ja jäädä vaikka pilkkuun asti turisemaan muiden kuin oman alkuperäisen seurueensa kanssa. Miesporukassa tuo on normia, eikä siinä mitään, kun kukaan ei ota nokkiinsa ja kuvio on luonnostaan kaikille selvä.

Naisilla se vaan harvoin toimii noin, unfortunately. Isommasta seurueesta on toki sallittavampaa irtautua, mutta jos kahdestaan lähdetään niin on iso nounou hylätä kaveri. Kyllähän tuo pitäisi tietää jokaisen joka on naisten (lauma)käyttäytymistä vähänkään baarissa seuraillut ;)

• lisää samoja...

"Miksi aina nämä naisten naiskaverit pilaavat yritykseni? Kateutta? Tuntuu siltä, että saan aina vain seuraa yksinäisistä tai mieskaverin seurassa olevilta naisilta."

Niin muuten, tuo liittyy usein kans siihen et naiskaveri ei halua jäädä yksin - mieskaveria se taas ei haittaa. Naiskaveria on iskemisen kohteena olevan naisenkaan hankala häätää tuosta tilanteesta, vaikka haluaisikin jatkaa juttua sun kanssa. Voi tulla kränää frendin kanssa, syistä joita en jaksa lähteä nyt erittelemään mutta jotka useimmille naisille on liiankin tuttuja ja selviä...
        Kaikista yksinkertaisin ratkaisu tuolle on WINGMAN. Kun naiskaverille saa juttuseuraa, todennäköisyys pilata sun saumat vähenee heti. Eikä siis tarvitse olla mitään pokausmeininkiä wingmanilla, vaan vain että pitää naiskaverin huomion muualla sen aikaa kun jututat iskukohdetta.
        Kaverilla on meinaan aika tylsää odotella, jos jututat frendiä pitkään. Naiset kun tosiaan lähtee sen kaverin kanssa, ja haluaisi viettää aika tämän kanssa jutellen. On mälsää olla kolmantena pyöränä vieressä, eikä yksinkään huvita pyöriä ympäriinsä kun sen kamun kanssa oli tarkoitus olla liikenteessä.
        Eli se mikä monesti tulkitaan kateellisuudeksi voi joskus olla ihan pelkkää tylsistymistä - haluaa kaverin takaisin juttuseuraksi, that's it.

Joskus harvoin naiskaverin torpedointi voi johtua siitä että tyttö on vinkannut apua sun häätämiseen. Joskus taas kaveri katsoo ettet jostain syystä ole sopiva mies jututtamaan hänen ystäväänsä. Joskus vaan oikeasti haluaa sinne vessaan, ja tytöthän ei sinne yksin mene ;)

• poeka1
        lisää samoja... kirjoitti:

"Miksi aina nämä naisten naiskaverit pilaavat yritykseni? Kateutta? Tuntuu siltä, että saan aina vain seuraa yksinäisistä tai mieskaverin seurassa olevilta naisilta."

Niin muuten, tuo liittyy usein kans siihen et naiskaveri ei halua jäädä yksin - mieskaveria se taas ei haittaa. Naiskaveria on iskemisen kohteena olevan naisenkaan hankala häätää tuosta tilanteesta, vaikka haluaisikin jatkaa juttua sun kanssa. Voi tulla kränää frendin kanssa, syistä joita en jaksa lähteä nyt erittelemään mutta jotka useimmille naisille on liiankin tuttuja ja selviä...
        Kaikista yksinkertaisin ratkaisu tuolle on WINGMAN. Kun naiskaverille saa juttuseuraa, todennäköisyys pilata sun saumat vähenee heti. Eikä siis tarvitse olla mitään pokausmeininkiä wingmanilla, vaan vain että pitää naiskaverin huomion muualla sen aikaa kun jututat iskukohdetta.
        Kaverilla on meinaan aika tylsää odotella, jos jututat frendiä pitkään. Naiset kun tosiaan lähtee sen kaverin kanssa, ja haluaisi viettää aika tämän kanssa jutellen. On mälsää olla kolmantena pyöränä vieressä, eikä yksinkään huvita pyöriä ympäriinsä kun sen kamun kanssa oli tarkoitus olla liikenteessä.
        Eli se mikä monesti tulkitaan kateellisuudeksi voi joskus olla ihan pelkkää tylsistymistä - haluaa kaverin takaisin juttuseuraksi, that's it.

Joskus harvoin naiskaverin torpedointi voi johtua siitä että tyttö on vinkannut apua sun häätämiseen. Joskus taas kaveri katsoo ettet jostain syystä ole sopiva mies jututtamaan hänen ystäväänsä. Joskus vaan oikeasti haluaa sinne vessaan, ja tytöthän ei sinne yksin mene ;)

"Joskus taas kaveri katsoo ettet jostain syystä ole sopiva mies jututtamaan hänen ystäväänsä." Jotkut naiset ovat omistushaluisia hulluja. Parhaiten tommosta naista pystyy sillä tavalla loukkaamaan, et käy vertailemaan naisia keskenään. Kehuu sitä mukavaa ja haukkuu sitä toista. Näin periaatteessa tuplaa sen toisen naisen vitutuksen ja mitä läheisempiä kaverukset ovat niin sitä parempi. Naiset vertailevat jo muutenkin itseään niin paljon toisiin naisiin. :)

• .........
        poeka1 kirjoitti:

"Joskus taas kaveri katsoo ettet jostain syystä ole sopiva mies jututtamaan hänen ystäväänsä." Jotkut naiset ovat omistushaluisia hulluja. Parhaiten tommosta naista pystyy sillä tavalla loukkaamaan, et käy vertailemaan naisia keskenään. Kehuu sitä mukavaa ja haukkuu sitä toista. Näin periaatteessa tuplaa sen toisen naisen vitutuksen ja mitä läheisempiä kaverukset ovat niin sitä parempi. Naiset vertailevat jo muutenkin itseään niin paljon toisiin naisiin. :)

Niin varmaan pystyy. Mutta se on kaikkein väärin keino yrittää saada iskettyä sitä "parempaa" naista. Kuka haluaa olla tekemisissä noin ilkeän ihmisen kanssa?

• vink vink

Milli-klubille mennään vain seura mielessä, mikäli siis nimimerkkisi on viite siihen missä olitte kun kaveritypy kiukustui. Harva sinne lähtee vaan rupattelemaan frendien kanssa, tää olis pitäny kaveriskin tajuta.

(Baarihenkilökunta tosin käy siellä vaan hengaamassa toistensa kanssa höpöttämässä, josta syystä seuraa etsivien kannattaakin vältellä kyseistä mestaa su, ma ja ti, jolloin millissä on ihan virallisesti ravintola ammattikunnan illat. Se porukka lähtee helposti toistensa mukaan jatkoille, mutta ei hevillä lämpene muille. Oman kokemuksen mukaan siis.)

• Dino Rex

Jos miesporukassa joku käyttäytyisi noin, niin kyllä sitä pidettäisiin aika turhana jätkänä. Joku fiksumpi on joskus sanonut, että ei mies voi saada naisesta todellista ystävää, sillä seurauksena on juurikin esim. tuo aloituksen juttu: "If you came with me, you have to go with me!" Ja ei tossa ole useinkaan kyse siitä ettei se nainen muka pääsisi turvallisesti kotiin. Kohtuu itsekästä touhuahan toi on, että estetään kaveria pariutumasta, koska on kateellinen tai ei muka aikuisena ihmisenä pärjää yksin siellä baarissa. Väitänpä että samanlaista ei esiinny enää 35v naisilla (itse en ainakaan ole koskaan nähnyt mitään cockblockaukseen viittaavaakaan). Sekään ei johdu muusta kuin siitä että noi nuoruuden omituiset ajatusrakennelmat on alkanu keski-iässä jo rapista pois.

• lifemocker

meidän porukoissa pidetään myös turhana jätkänä sitä tyyppiä, joka juoksee pillun perässä ajattelematta kavereitaan

• ei äitee mukan
        lifemocker kirjoitti:

meidän porukoissa pidetään myös turhana jätkänä sitä tyyppiä, joka juoksee pillun perässä ajattelematta kavereitaan

Kyllä normimies naista vonkaa-oli kaverit tai ei..

• sinä vonkaa ei kaikk
        ei äitee mukan kirjoitti:

Kyllä normimies naista vonkaa-oli kaverit tai ei..

Mies EI VONKAA, kakarat vonkaa.

• Iso Mies
        sinä vonkaa ei kaikk kirjoitti:

Mies EI VONKAA, kakarat vonkaa.

Vaan täälä mihellä onnistaa kun osaa sen vonkaamisen niin ettei nainen sitä edes hoksaa :D Eihän aikuisten tarvitse olla koko iltaa (jos ei pariskunta ole) toistensa kyljessä kiinni..

• Aikuinen kaveri

- Vain naisilta voi odottaa noin lapsellista käytöstä ja tuollaisia kommentteja.-
      Tämä tuolta ylempää.

No tässä ainakin sitten yksi erilainen nainen!
      Mielestäni mies jos lähtee naisen kanssa KAVERINA baariin, on ihan oikeutettu myös etsimään sieltä naisseuraa jos niin haluaa. Ihan sama se on kun esim. menen jonkun naiskaverin kanssa niin kyllähän sekin saa iskeä miehiä siellä jos siltä tuntuu. Ja jos minä haluan etsiä seuraa, en kysy lupaa kaverilta. Baarit on minun mielestäni sen verran sosiaalisia paikkoja että siellä on oikeus bilettää niinkuin haluaa. Jos haluaa kyhnätä kaverin kanssa koko ajan kahdestaan niin voi pysyä kotona tai mennä "yökylään". Minusta on ihan lapsellista touhua että sitoo kaverin, olkoon mies tai nainen, itseensä koko illaksi. En ole enää "siinä" iässä että suutun jos toi ei oo koko ajan mun kaa.
      Ja ne naiset jotka torppaa kaverinsa "iskijät" tai piirittäjät, ovat todennäköisesti vaan kateellisia!

• naisetonpsykoja

Naiset ovat juuri tuollaisia. Vaikka itse eivät ole kiinnostuneita kuin kaverina niin se sitten ottaakin naista päähän kun isketkin jonkun muun. Oma nykyinen naiseni sai ihan käsittämättömästi kuulla minusta vaikka mitä kaveri naisiltani jotka selkeästi olivat mustasukkaisia. Voi jösses muuta en voi sanoa. Nähtävästi vain kavereitankin tarvii olla hyysäämässä ja kehumassa vaikka yhteen ei todellakaan päädytä. Se nyt vaan on niin että jos naista kerran ei kiinnosta niin mies kyllä lähtee sellaisen mukaan ketä kiinnostaa. Siinä sitten jää kaverinaiselle luu käteen.

• milliklubi

Kiitokset taas vastauksista. :) Monella ollut vähän samanlaisia kokemuksia. Tämän seuraavan vielä kirjoitan, sitten en enää kirjoittele mitään.

Tuli tuossa mieleen, että aikaisemmin tuota toista ongelmaa baarissa ei oikein ollut. Koska silloin olin niin ujona poikana aina baarissa, niin naiskohteet antoivat aina itse suoraan pakit enimmäkseen. En uskaltanut ottaa oikein ikinä minkäänlaista fyysistä kontaktia :D Nykyisin toimin paljon itsevarmemmin baarissa tuon fyysisen kontaktin kanssa. Olen jopa nykyisin kuullut välillä, että olen jopa liian härski ja tyrkky. Mutta tuntuu, että oikeastaan naiset eivät laita hanttiin ollenkaan siellä baarissa, jos tarttuu melkein heti kiinni, mutta niitten kaverit kyllä. Voiko olla, että jos on liian itsevarma, niin naisten kaverit puuttuvat vielä herkemmin tilanteisiin?

Tuossakin pari viikkoa sitten kävi näin, että olin yhden naisen kanssa päässyt tutustumisen ohessa suutelu/nuolemisasteelle, niin sitten tämän naisen kaveri ilmestyy baarin toiselta puolelta luokseni ja sanoo:"Mene pois, mene pois." Itse sitten lähdin tällä kertaa kiltisti pois tilanteesta. Sitten myöhemmin näin nämä kaksi naista baarissa uudelleen, menin kysymään siltä kohdenaiseltani, että lähtisikö hän tanssimaan. Taas tämä hänen kaverinsa puhuu hänen suullaan ja sanoo, että hän ei lähde. Halusin saada sitten tämän toisen naisen sanovan vastauksen, sitten hän avasi suunsa lopulta ja kieltäytyi. Tässä tapauksessa voi olla, että naista ei oikeasti seurani kiinnostanut, koska naisillehan ei merkkaa aina oikein mitään tutustumiset ja nuoleskelut baarissa. Mutta veikkaan, että tämän toisen kaverin mielipide oli aika painava, hän oli selvästi se pomo heidän välillään.

• ............

Naiset menevät usein baariin lähtökohtaisena ajatuksena olla siellä kahdestaan viettämässä iltaa. Miksi eivät tee sitä kahdestaan kotona, en tiedä ja usein tekevätkin. Mutta baarit ovat avoimia paikkoja, joihin saa mennä millaisella kokoonpanolla ja ajatuksella tahansa, vaikka se sinua ärsyttäisikin.

Kun sitten menemme baariin yhdessä, haluamme olla siellä yhdessä. VOI olla, että joku seurueesta muuttaa mieltään tavattuaan "elämänsä miehen", mutta muu seurue ei ole muuttanut mieltään ja silloin on minusta erittäin ymmärrettävää, että toisen katoaminen ärsyttää. Olisiko sinusta ok, jos kaverisi tulisi luoksesi sovitusti, mutta puhuisi puhelimessa jonkun toisen kanssa koko tapaamisen ajan? Vai tulisiko olo, että mitäs tänne tulet puhumaan puhelimeen ja viemään minun aikaani, jonka olisi voinut käyttää paremminkin ja paremmassa seurassa? Entäs jos sovitte kaverin kanssa, että menette katsomaan lätkämatsia, mutta ennen kuin pääsette paikalle, kaveri päättääkin mennä mieluummin yksin jonnekin muualle? Voi olla, että haluat mennä matsiisi yksin, mutta jos matsin idea oli mennä kaverin kanssa sitä katsomaan ja yksin ei enää huvita, niin varmaan ärsyttäisi, jos kaveri olisi sopimuksellaan varannut sinun iltasi ja vieläpä pakottanut sinut liikkeelle, mahdollisesti peruit muita menojasi sen takia ja sitten se viime hetkessä peruuntuu, kun kaveria ei kiinnostanutkaa. Entä jos kaveri sopii tulevansa luoksesi illalla ja olet valmistautunut siihen, ilmoittanut muille kavereillesi ettet voi lähteä heidän kanssaan katsomaan rallia jne ja sitten kaveri päättää yllättäin jättää tulematta sen kummemmin ilmiottelematta ihan vain siksi, että HÄN keksi parempaa tekemistä? Onko tuollainen sinulle ihan OK? Jos on, niin voitko kuvitella, että se jollekin muulle ei olisi ok?

Jos naispuolinen kaverisi lähtee sinun kanssasi baariin, niin hän on sen baarin takia meikannut, perunut muita menojaan, sanonut muille kavereille, ettei hän pääse heidän seuraansa, kenties jonnekin ihan mielenkiintoiseen tapahtumaan. Voi jopa olla, että hänellä olisi ollut parempaakin seuraa tarjolla, mutta hän on sen perunut, koska oli luvannut sinulle. Sitten te lähdette ja sinä jätät sen naisen yksin. Toisin sanoen naisen ilta on pilalla, kun hän ei päässyt niihin vaihtoehtoisiin menoihinsa ja joutui lähtemään kanssasi, näkemään sen vaivan, että saattoi sinut baariin. Hän lähtee kotiin, koska hänellä on kotona hauskempaa kuin yksin baarissa ja varmasti hän ei toiste kanssasi enää lähde minnekään. Sama asia on silloin kun kaksi naista lähtee keskenään baariin. He haluavat olla kahdestaan ja vaikka toinen olisikin kiinnostunut sinusta, niin hän pitää kiinni alkuperäisestä suunnitelmastaan, koska se on kohteliasta ja koska hän on lupautunut kaverilleen täksi illaksi. Hänelle kuitenkin se kaveri on tärkeämpi kuin satunnainen tuttavuus, josta ei voi olla varmaa, että kestääkö juttu edes sitä yhtä iltaa.

Jos haluat mennä baariin iskemään naisia, niin mene yksin. Tai mene miehen kanssa, joka etsii sitä samaa. Älä lähde sinne sellaisen kanssa, joka ei ole etsimässä itselleen muuta seuraa. Tai tee ainakin selväksi, että se toinen henkilö on mukana ainoastaan siksi, että sinä saat hyväksikäyttää häntä niin kauan kuin tarvitset.

• lifemocker
        ............ kirjoitti:

Naiset menevät usein baariin lähtökohtaisena ajatuksena olla siellä kahdestaan viettämässä iltaa. Miksi eivät tee sitä kahdestaan kotona, en tiedä ja usein tekevätkin. Mutta baarit ovat avoimia paikkoja, joihin saa mennä millaisella kokoonpanolla ja ajatuksella tahansa, vaikka se sinua ärsyttäisikin.

Kun sitten menemme baariin yhdessä, haluamme olla siellä yhdessä. VOI olla, että joku seurueesta muuttaa mieltään tavattuaan "elämänsä miehen", mutta muu seurue ei ole muuttanut mieltään ja silloin on minusta erittäin ymmärrettävää, että toisen katoaminen ärsyttää. Olisiko sinusta ok, jos kaverisi tulisi luoksesi sovitusti, mutta puhuisi puhelimessa jonkun toisen kanssa koko tapaamisen ajan? Vai tulisiko olo, että mitäs tänne tulet puhumaan puhelimeen ja viemään minun aikaani, jonka olisi voinut käyttää paremminkin ja paremmassa seurassa? Entäs jos sovitte kaverin kanssa, että menette katsomaan lätkämatsia, mutta ennen kuin pääsette paikalle, kaveri päättääkin mennä mieluummin yksin jonnekin muualle? Voi olla, että haluat mennä matsiisi yksin, mutta jos matsin idea oli mennä kaverin kanssa sitä katsomaan ja yksin ei enää huvita, niin varmaan ärsyttäisi, jos kaveri olisi sopimuksellaan varannut sinun iltasi ja vieläpä pakottanut sinut liikkeelle, mahdollisesti peruit muita menojasi sen takia ja sitten se viime hetkessä peruuntuu, kun kaveria ei kiinnostanutkaa. Entä jos kaveri sopii tulevansa luoksesi illalla ja olet valmistautunut siihen, ilmoittanut muille kavereillesi ettet voi lähteä heidän kanssaan katsomaan rallia jne ja sitten kaveri päättää yllättäin jättää tulematta sen kummemmin ilmiottelematta ihan vain siksi, että HÄN keksi parempaa tekemistä? Onko tuollainen sinulle ihan OK? Jos on, niin voitko kuvitella, että se jollekin muulle ei olisi ok?

Jos naispuolinen kaverisi lähtee sinun kanssasi baariin, niin hän on sen baarin takia meikannut, perunut muita menojaan, sanonut muille kavereille, ettei hän pääse heidän seuraansa, kenties jonnekin ihan mielenkiintoiseen tapahtumaan. Voi jopa olla, että hänellä olisi ollut parempaakin seuraa tarjolla, mutta hän on sen perunut, koska oli luvannut sinulle. Sitten te lähdette ja sinä jätät sen naisen yksin. Toisin sanoen naisen ilta on pilalla, kun hän ei päässyt niihin vaihtoehtoisiin menoihinsa ja joutui lähtemään kanssasi, näkemään sen vaivan, että saattoi sinut baariin. Hän lähtee kotiin, koska hänellä on kotona hauskempaa kuin yksin baarissa ja varmasti hän ei toiste kanssasi enää lähde minnekään. Sama asia on silloin kun kaksi naista lähtee keskenään baariin. He haluavat olla kahdestaan ja vaikka toinen olisikin kiinnostunut sinusta, niin hän pitää kiinni alkuperäisestä suunnitelmastaan, koska se on kohteliasta ja koska hän on lupautunut kaverilleen täksi illaksi. Hänelle kuitenkin se kaveri on tärkeämpi kuin satunnainen tuttavuus, josta ei voi olla varmaa, että kestääkö juttu edes sitä yhtä iltaa.

Jos haluat mennä baariin iskemään naisia, niin mene yksin. Tai mene miehen kanssa, joka etsii sitä samaa. Älä lähde sinne sellaisen kanssa, joka ei ole etsimässä itselleen muuta seuraa. Tai tee ainakin selväksi, että se toinen henkilö on mukana ainoastaan siksi, että sinä saat hyväksikäyttää häntä niin kauan kuin tarvitset.

näinpä

• exactly!
        ............ kirjoitti:

Nyt on ihan harvinaisen selväsanaisesti ilmaistu, juuri näin! En olisi pystynyt muotoilemaan asiaa paremmin.

• normi äijä
        ............ kirjoitti:

Näin miehenä ei haittaa yhtää vaikka kaveri katoaisi johonkin naisen seurassa. Sehän on hemmetin hyvä asia että kaveri on saanut naisen iskettyä, tai toisinpäin.

Muissakaan tilanteissa ei haittaa yhtään vaikka kuinka olisin ottanut töistä vapaata. Jälkikäteen kun hän kertoo että joku nainen iskin hänet, niin sehän on jo hienoa. Sillä hetkellä kun kaveri ei tule vaikka kylään niin tiedän kyllä että siihen on joku hyvä syy aina.

Osa teistä naisista on ihme kontrollifriikkejä joiden mielestä kaikki on aina mentävä juuri niinkuin on suunnitellut. Tosi elämässä toki voi sattua aina jotain erillaista ja ei kannata ajatella itsekkäästi. En minä ainakaa miehenä kehtaisi mennä valittamaan jollekin naiselle että "Jätä kaverini rauhaan ja ala vetää.", saati sitten heittämään drinkkejä naisen päälle tai vielä kamalampaan läpsimään naista. Nähtävästi naiset voivat omasta mielestään käyttäytyä kuin psykopaatit :) Muutenkin jos maailmankuva pyörii vain oman navan ympärillä, niin se on kyllä huolestuttavaa aina.

• läps läps sika

Tuohan on aivan normaalia naiselle, joka on ottanut vähän viinaa. Naiset ovat pikku pienissään äärimmäisen katkeria, mustankipeitä ja huomiota haluavia. Jos joku ulkopuolinen vie naisen huomion, on tämä todella kova pala känniselle naiselle. Siitä seuraa itkupotkuraivareita, huutoja ja juuri tuota läpsyttelyä (johon siis naisella on oikeus, koska baarissa naisen ystävää lähestyvä mies on sika).

• normi äijä

No nähtävästi olet oikeassa kun olen seurannut naisten juttuja täälläkin. Jos minä lähtisin miehenä itkupotkuraivari linjalla läpsimään naisia niin olisi käsiraudoissa aika äkkia ja sitten putkassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7968
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3812
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1896
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1240
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1093
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1033
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      810
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      802
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe