Jätkä peruutti tänään treffit, jotka meillä piti olla. Pelästyin, kun mulle nousi kyyneleet silmiin pettymyksestä: en ollut todellakaan tajunnut että välitän hänestä näin paljon! Perumisen syy oli kyllä täysin hyvä, mutta silti petyin kovasti, koska tiedän että seuraava mahdollisuus nähdä on vasta aikaisintaan viikon kuluttua :/
Kyseessä on siis exäni, jonka kanssa oli (hänen ehdotuksestaan) tarkoitus nähdä ensi kertaa eron jälkeen. En tiedä vielä onko meillä tulevaisuuden suunnitelmissa vain ystävyys vai suhteen uudelleen lämmittäminen, siitä juuri oli tarkoitus puhua "treffeillä". Alunperin juttumme siis kaatui siihen, että työ/opiskelukiireiden takia meillä ei yksinkertaisesti riittänyt aikaa suhteeseen. Tunteiden puutteesta, riitelystä tms. ei siis ollut erossa kyse ja siksi olisin itse enemmän kuin mielelläni valmis yrittämään uudestaan.
En ole kuitenkaan uskaltanut toivoa, että voisimme palata yhteen. En ole edes puhelimessa halunnut puhua siitä "mitä" hän minusta haluaa (ystävyyttä vai rakkautta), koska mieluummin juttelen kasvokkain näin tärkeästä asiasta. Kaksi viikkoa olen odottanut, että pääsisin tapaamaan hänet ja koko ajan olen takonut päähäni ajatusta "hän haluaa kuitenkin vain ystävyyttä", jotta en pettyisi pahasti jos hän tosiaan niin sanoo. Olen uskotellut itselleni, että minulle sopii kumpi vaan, ystävyys tai rakkaus, ihan yhtä hyvin. Luulin, että uskoin itseäni. Kyyneleet kertovat kuitenkin muusta...
En voi enää salata totuutta itseltäni: haluan tavata exäni ja kuulla, että hän haluaa yrittää uudelleen! Pelottaa ja itkettää...mitä jos hän ei haluakaan samaa... Hänen antamansa "merkit" ovat ristiriitaisia, enkä siksi voi olla yhtään varma hänen todellisista tunteistaan... Kunpa vain pääsisin tapaamaan hänet niin tietäisin paljon enemmän!
Sydän särkyi - pelästyin!
n23
1
485
Vastaukset
- Jätetty
Älä ota yhteyttä. Anna hänen pyytää. Ja mieluiten keksi joku tekosyy, ettet pääsekään. Hän tekee sen kunhan jaksat tarpeeksi odottaa. Jos ei niin ei hän sitten ainakaan halua olla kanssasi. Älä suostu ruikuttajaksi, älä ole "varalla" kenellekään. Minut jätettiin kuukausi sitten. En halua olla se aktiivisempi osapuoli tässä "ystävyydessä", en halua nostattaa hänen itsetuntoaan ja kaikkivoipaisuuttaan. Tiedän kokemuksesta että tämä kaipaus katoaa joskus. JOs haluat kirjoitella, kerro sähköpostiosoitteesi. Olen ikätoverisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637