vähän taustatietoja:
vuosi sitten mun elämässä tapahtu iso muutos. olin ollut pari vuotta kodittomana, kämppää ei tuntunu löytyvän luottotietomerkintöjen vuoksi. sit tärppäs, kiva vanhempi pariskunta vuokras mulle yksiön. olin aiemmat vuodet, sanotaan 15-kesäsestä asti käyttäny reilusti alkoholia ja kannabista, plus kokeillut jotain muitakin päihteitä. ainoastaan kannabis ja alkoholi siis jatkuvammassa käytössä. kesällä tapasin nykysen tyttöystäväni, meillä menee nyt tosi hyvin, vaikka alussa oli vähän ongelmaa noiden päihteiden kanssa. hän pisti mut valitseen joko meiän suhteen tai hatsin polttelun, ja päätös oli helppo, hatsi sai luvan poistua kuviosta. oon nyt ollu puolisen vuotta ilman savuja, alkoholinkäyttökin on vähentynyt pariin olueen perjantai-iltaisin. tätä nykyä opiskelen, oon siis työvoimakoulutuksessa ja tarkotuksena ois päästä töihin ja hoitaa noi luottarit kuntoon. aikamoinen muutos siis vuodessa, kun ajattelee että ihan suoraan sanottuna olin aika säälittävä koditon sekakäyttäjä vuosi sitten. sit päästänkin aiheeseen josta haluisin kommenteja, sekä miehiltä että naisilta. meillä on molemmilla omat asunnot, mutta asutaan pitkälti tän mun tyttöystävän luona, mun oma kämppä kun on niin askeettinen ettei siinä ole edes suihkua.. :D ja menee vielä noi tukiasiat helpommin kun molemmat opiskelee jne. ollaan puhuttu että muutetaan yhteen kun molemmat on tukevasti kiinni työelämässä. ongelma onkin se mun kämppä, ja mun halu viettää sielä aikaa itekseni. olis kiva joskus, sanotaan 2 kertaa kuukaudessa mennä himaan, löhötä sohvalla ja kumota vähän useempi olut jotain sarjaa tuijotellen, tai ylipäätään tehdä sellasia omia juttuja. en oo tästä halustani ääneen puhunut, kun mielessä on ajatus että toinen luulis että meen tekeen jotain muuta kun sanon, vaikka oikeesti haluisin vaan välillä olla keskenäni ja tehä omia juttujani, ei sen kummepaa :D toisaalta pelottaa sen suhtautuminen siihen jos juon sit yksinäni. mun taustat huomioonottaen, en pidä mitenkään outona että välillä oikeesti janottaa. mitäs mieltä ootte, kuulostaako kamalalta?
omaa aikaa omilla ehdoilla?
2
105
Vastaukset
- Mene vaan
No ei kuulosta? Ei sitä kokoaikaa pidä olla kahestaan
- huuloi
Kannattaa aloittaa tuo yksinolo ihan vaikka muutamalla tunnilla kerrallaan jos pelkäät, että tuosta syntyy vielä luottamuspulaa. Vähitellen tyttöystäväsi kumminkin tottuu siihen ja ongelmaa ei tule. Siedätyshoitoa niin sanotusti.
Omaa aikaa pitää olla myös parisuhteessa. Sinulla on vielä oma kämppä, joten oma aika on helppo ottaa menemällä sinne. Nyt vain rohkeasti otat asian esille ja kerrot asian oikean laidan. Kyllä tyttökin alkaa kaivata omaa tilaa viimeistään parin vuoden kuluttua, tosin silloin se on sinun kohdallasi jo myöhäistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780