Miksi te olette Suomessa jotka ette tahdo evankelisluterilaisen kirkon olevan Suomessa.
Kirkko oli Suomessa ennen teitä.
Jos ette kestä kirkkoa muuttakaa pois Suomesta.
Ei täällä teitä kukaan kaipaa.
Kirkko oli Suomessa ennen teitä.
117
409
Vastaukset
- 1 + 2
Ihmisiä oli täällä eurooppalaisessa takanurkassa ennenkuin kirkko tuli tänne, joten ala kirkko, valheitten tyyssija, häipyä ja erittäin äkkiä!
- oi niitä aikoja
Oliko täällä ihmisiä, sivistymättömiä, lapsiaan jumalille uhraavia pakanoita. En tahtoisi sitä aikaa takasin.
Kirkko teki Suomesta tällaisen hyvän maan kun se nyt on.
Nyt kun kirkon vaikutus murenee, kiitos ateistien ja eroakirKosta ym s-läjien, niin kai tämän kamaluuden näkee silmillään.
Kaipaan ihan just kohta takas aikaan kun Suomessa oli sunnuntai-kirkko-pakko. - sfhwhw
oi niitä aikoja kirjoitti:
Oliko täällä ihmisiä, sivistymättömiä, lapsiaan jumalille uhraavia pakanoita. En tahtoisi sitä aikaa takasin.
Kirkko teki Suomesta tällaisen hyvän maan kun se nyt on.
Nyt kun kirkon vaikutus murenee, kiitos ateistien ja eroakirKosta ym s-läjien, niin kai tämän kamaluuden näkee silmillään.
Kaipaan ihan just kohta takas aikaan kun Suomessa oli sunnuntai-kirkko-pakko.Kirkko tuli väkivalloin levittämään uskoaan, ensin ehkä suostuteltiin mutta jos ei tehonnut niin poltettiin roviolla.
Ihan sama lähetystyön saldo Afrikassa. Miljoonia laivattiin orjiksi, arviolta 2 miljoonaa kuoli jo matkalla. Olot orjiksi laivatuilla olivat laivoissa sietämättömät. Kusen ja paskansa ja oksennuksen seassa. Sairaudet levisivät. Ruokaa ja juomaa ei riittänyt. Osa hyppäsi vapaaehtoisesti mereen ja hukkui. Pienimmästäkin syystä heitettiin yli. laidan. - krisseli2
sfhwhw kirjoitti:
Kirkko tuli väkivalloin levittämään uskoaan, ensin ehkä suostuteltiin mutta jos ei tehonnut niin poltettiin roviolla.
Ihan sama lähetystyön saldo Afrikassa. Miljoonia laivattiin orjiksi, arviolta 2 miljoonaa kuoli jo matkalla. Olot orjiksi laivatuilla olivat laivoissa sietämättömät. Kusen ja paskansa ja oksennuksen seassa. Sairaudet levisivät. Ruokaa ja juomaa ei riittänyt. Osa hyppäsi vapaaehtoisesti mereen ja hukkui. Pienimmästäkin syystä heitettiin yli. laidan.Tuosta väkivallasta en tiedä kun en muista
Käsitän että siihen aikaan kuka vaan tappoi kenet vaan.
Käsitän että nämä täällä olijat eivät tahtoneet ristiretkuetta Suomeen sillä niitä pelotti suututtaa ”jumalia” , nehän uskoi että lapsen uhraaminen jumalille pelastaa sadon.
Ei ne muuta tahtoneet kuin sadon.
Ja luulen että ristiretkulaiset tappoi koska, ne rosvojoukkiot oli aika kovaa porukkaa ja tappoi näitä valistajia. Jos nyt ylipäätään tappoi, mutta aivan varmasti silloin tapettiin kuka ketä, ei ole pointti.
Tuosta roviolla polttamisesta olen myös erimieltä, tai mihin sitä nyt uskoisi.
Jostain kirjasta luin että se oli muotia Keski-Euroopassa ja niiden uskonjohtopapit pakotti Suomenkin kirkot murhaamaan noitia. Suomi pani vastaan ei meinannut ryhtyä siihen, mutta lopuksi pakottivat niin vahvasti että Suomessa tapettiin näytösluontoisesti n 20 noitana.
Siitä halusin tietää että poltettiinko Suomessa jo kenties valmiiksi kuolleita, päinvastoin kun K-Euroopassa eläviltä kai, sekin. No onhan se hurjaa historiaa mutta minusta kristinkirkko teki Suomesta hienon maan. Olen tyytyväinen, toisinpäin en ehkä olisi edes elossa.
Eikä me voida saada takasin aikaa ettei ristiretket olisi Suomessa.
Enkä minä näe siinä vanhassa mallissa mitään hyvää enkä usko että siitä olisi tullut hyvää.
Näin on hyvä parempi paras.
Kohta ei ehkä ole hyvä.
Mielestäni Suomikin on jo parhaat päivänsä nähnyt.
Kirkon rappio ja ateismin vyöry tuhoaa Suomen pahuuteen ja kammottavuuteen.
Jos ihmiset palaisi 1950 luvulle …. näissä käsityksissä, niin ajat ei olisi näin kammottavat.
” Miljoonia laivattiin orjiksi,”
Mistä sinä puhut? Onko tämä Suomen historiaa
Jos tarkoitat että kristinusko pakottaa Afrikkaa sivistymään nyttenkin niin mitä ihmeen pahaa siinä on?
Miksi ne muuten tulee Suomeen täällähän on sivistys menkööt takas Afrikkaan sitten - scdghw
krisseli2 kirjoitti:
Tuosta väkivallasta en tiedä kun en muista
Käsitän että nämä täällä olijat eivät tahtoneet ristiretkuetta Suomeen sillä niitä pelotti suututtaa ”jumalia” , nehän uskoi että lapsen uhraaminen jumalille pelastaa sadon.
Ja luulen että ristiretkulaiset tappoi koska, ne rosvojoukkiot oli aika kovaa porukkaa ja tappoi näitä valistajia. Jos nyt ylipäätään tappoi, mutta aivan varmasti silloin tapettiin kuka ketä, ei ole pointti.
Jostain kirjasta luin että se oli muotia Keski-Euroopassa ja niiden uskonjohtopapit pakotti Suomenkin kirkot murhaamaan noitia. Suomi pani vastaan ei meinannut ryhtyä siihen, mutta lopuksi pakottivat niin vahvasti että Suomessa tapettiin näytösluontoisesti n 20 noitana.
Siitä halusin tietää että poltettiinko Suomessa jo kenties valmiiksi kuolleita, päinvastoin kun K-Euroopassa eläviltä kai, sekin. No onhan se hurjaa historiaa mutta minusta kristinkirkko teki Suomesta hienon maan. Olen tyytyväinen, toisinpäin en ehkä olisi edes elossa.
Enkä minä näe siinä vanhassa mallissa mitään hyvää enkä usko että siitä olisi tullut hyvää.
Kohta ei ehkä ole hyvä.
Jos ihmiset palaisi 1950 luvulle …. näissä käsityksissä, niin ajat ei olisi näin kammottavat.
Jos tarkoitat että kristinusko pakottaa Afrikkaa sivistymään nyttenkin niin mitä ihmeen pahaa siinä on?
Miksi ne muuten tulee Suomeen täällähän on sivistys menkööt takas Afrikkaan sittenKyllä suomalaisetkin lähetyssarnaajat saivat ihan tarpeeksi pahaa aikaan Afrikassa, vaikka orjien myymisestä ja laivaamisesta myöhästyivät.
- dfhjmw
krisseli2 kirjoitti:
Tuosta väkivallasta en tiedä kun en muista
Kohta ei ehkä ole hyvä.
Miksi ne muuten tulee Suomeen täällähän on sivistys menkööt takas Afrikkaan sittenJos haluat tietää lähetystyön järkyttävistä seurauksista niin lue vaikkapa "Lähetyslaitos", kirjoittanut Asa Jalas. 8. osa sarjassa "Keinottelu maailman herrana".
- llllllllllllllllllll
dfhjmw kirjoitti:
Jos haluat tietää lähetystyön järkyttävistä seurauksista niin lue vaikkapa "Lähetyslaitos", kirjoittanut Asa Jalas. 8. osa sarjassa "Keinottelu maailman herrana".
En nyt tähän hätään ehdi lukee kirjoja;)
En ymmärrä mitä keinottelun ja uskomisen kanssa olisi tekemistä?
Jos maailmassa ei olisi uskontoja niin tappaminen olisi perustavampaa ja jatkuvaa ja kokoaikaista.
Maailmassahan on kokeiltu myös täys ateismia, eikä sekään onnistunut ja tappoi aika kasan ihmisiä sekin.
Mielestäni Suomi oli uskonnoltaan hyvä 80 90 luvuilla Vain 20 vuotta ja nyt menee päin mäntyä jo.
Kirkko hyväksyy islamin ja islam on mitä on, joten suurinosa kansaa on vain huolissaan.
Kukaan ei voi tehdä enää mitään, olemme niin kuin odotuskannalla mitä vastaan pitäisi toimia ja kenen puolella.
Kansa on joka tapauksessa ei vain kahtia vaan moneen osaan jaettuna.
Jos Tuo tarkoittaa Afrikan kohtelua niin olen pahoillani siihen aikaan vaan niin tehtiin, ei tehdä niin enää, jookos.
Se mitä Eurooppa, lähinnä Espanja Portugali Italia Englanti Hollanti Belgia ym teki Afrikalle niin ihan saman teki Ruotsi Suomelle ja edelleen pitää Suomea riistovaltionaan josta imee hyvinvoinnin itselleen ja ajaa roskaväen Suomeen.
Edelleen pitää suomalaisia toisen luokan kansalaisina vaan pakottaa suomalaiset opettelemaan ruotsia jota saavat palvelut sillä ärsyttävällä kielellä, koska ruotsalaisilla ei ole ollut aikaa 800 vuodessa opetella suomen kieltä.
Pakko ruotsi pois Suomesta. Se on jäänne sortomaa-ajalta eikä kuulu Tähän aikaan.
Toisaalta myös Kristinkirkko tuli sieltä ja voi ottaa sen mukaansa jos tarve vaatii. - 234rtfg
llllllllllllllllllll kirjoitti:
En nyt tähän hätään ehdi lukee kirjoja;)
En ymmärrä mitä keinottelun ja uskomisen kanssa olisi tekemistä?
Jos maailmassa ei olisi uskontoja niin tappaminen olisi perustavampaa ja jatkuvaa ja kokoaikaista.
Maailmassahan on kokeiltu myös täys ateismia, eikä sekään onnistunut ja tappoi aika kasan ihmisiä sekin.
Mielestäni Suomi oli uskonnoltaan hyvä 80 90 luvuilla Vain 20 vuotta ja nyt menee päin mäntyä jo.
Kirkko hyväksyy islamin ja islam on mitä on, joten suurinosa kansaa on vain huolissaan.
Kukaan ei voi tehdä enää mitään, olemme niin kuin odotuskannalla mitä vastaan pitäisi toimia ja kenen puolella.
Kansa on joka tapauksessa ei vain kahtia vaan moneen osaan jaettuna.
Jos Tuo tarkoittaa Afrikan kohtelua niin olen pahoillani siihen aikaan vaan niin tehtiin, ei tehdä niin enää, jookos.
Se mitä Eurooppa, lähinnä Espanja Portugali Italia Englanti Hollanti Belgia ym teki Afrikalle niin ihan saman teki Ruotsi Suomelle ja edelleen pitää Suomea riistovaltionaan josta imee hyvinvoinnin itselleen ja ajaa roskaväen Suomeen.
Edelleen pitää suomalaisia toisen luokan kansalaisina vaan pakottaa suomalaiset opettelemaan ruotsia jota saavat palvelut sillä ärsyttävällä kielellä, koska ruotsalaisilla ei ole ollut aikaa 800 vuodessa opetella suomen kieltä.
Pakko ruotsi pois Suomesta. Se on jäänne sortomaa-ajalta eikä kuulu Tähän aikaan.
Toisaalta myös Kristinkirkko tuli sieltä ja voi ottaa sen mukaansa jos tarve vaatii.Et osaa kieliä etkä juurikaan edes kirjoittaa. Et omien sanojesikaan mukaan edes halua ottaa asioista selvää. Kaikella ystävyydellä, likimainkaan kaikki eivät ole yhtä typeriä kuin sinä. Olet yksi syy lisää pitkään "hyvät syyt erota kirkosta"-listaan.
- katti53
234rtfg kirjoitti:
Et osaa kieliä etkä juurikaan edes kirjoittaa. Et omien sanojesikaan mukaan edes halua ottaa asioista selvää. Kaikella ystävyydellä, likimainkaan kaikki eivät ole yhtä typeriä kuin sinä. Olet yksi syy lisää pitkään "hyvät syyt erota kirkosta"-listaan.
Sunko listaasi ? Vai teetkö taas jotain vihalistaa jollekin, saadaksenne nopeammin islamin Suomen valtion laiksi uskonnoksi ja kulttuuriksi?
- lllllllllll
scdghw kirjoitti:
Kyllä suomalaisetkin lähetyssarnaajat saivat ihan tarpeeksi pahaa aikaan Afrikassa, vaikka orjien myymisestä ja laivaamisesta myöhästyivät.
Etkö sinäkään jaksa elää tätä päivää.
Me muut elämme tätä päivää,, kärsimme islamista ja homoista politiikasta ja eliitistä
Ja sinä vaadit kirkkoa alas koska joku joskus 2000 vuotta sitten teki jotain ....
Yritä nyt nähdä että islam tappaa tämäkin päivänä ja syrjii varsinkin naisia.
Kovin moni ei tahdo enää elää tässä monikulttuurisessa sonnassa. - yepss
lllllllllll kirjoitti:
Etkö sinäkään jaksa elää tätä päivää.
Me muut elämme tätä päivää,, kärsimme islamista ja homoista politiikasta ja eliitistä
Ja sinä vaadit kirkkoa alas koska joku joskus 2000 vuotta sitten teki jotain ....
Yritä nyt nähdä että islam tappaa tämäkin päivänä ja syrjii varsinkin naisia.
Kovin moni ei tahdo enää elää tässä monikulttuurisessa sonnassa.No mutta juurihan sinä vaadit ateismia (tai ainakin luonnonuskontoja) alas, koska joku 2000 vuotta sitten uhrasi lapsen sadon vuoksi! :D
Koita nyt itse nähdä, miten kristinuskon raa'at ristiretket tms. ovat tappaneet ihmisia ja kristinusko on syrjinyt (yhäkin ilmenee..), varsinkin naisia.
Kovinkaan moni ei tahdo elää tässä ahdaskatseisessa sonnassa. - uskonnotonjees
katti53 kirjoitti:
Sunko listaasi ? Vai teetkö taas jotain vihalistaa jollekin, saadaksenne nopeammin islamin Suomen valtion laiksi uskonnoksi ja kulttuuriksi?
Niin islamissa kuin kristinuskossakin on friikkinsä, väärinkäyttäjänsä, myös ateismissa. Kirjoituskestasi käy kamalan selvästi ilmi pelkosi islamia kohtaan, myös ateismia.
Kaikki ihmisoikeuksia myötäilevät uskonnot on jees, myös ateismi. - llllllllllllllllllll
uskonnotonjees kirjoitti:
Niin islamissa kuin kristinuskossakin on friikkinsä, väärinkäyttäjänsä, myös ateismissa. Kirjoituskestasi käy kamalan selvästi ilmi pelkosi islamia kohtaan, myös ateismia.
Kaikki ihmisoikeuksia myötäilevät uskonnot on jees, myös ateismi."Kaikki ihmisoikeuksia myötäilevät uskonnot on jees, myös ateismi."
vai
Kaikki ihmisoikeuksia myötäilevät uskonnot ja ateismi on jees.
Pikkuinen ero noilla lauseilla? Eli Oletan sun tarkoittavan jälkimmäistä vaikka eka lauseesi tarkoittaa että Kaikki ihmisoikeuksia myötäilevät uskonnot on jees, myös ateismi on jees vaikka se ei noudatakaan ihmispoikeuksia.
HUOMAATKO? Kyllä minäkin osaisin saivarrella.
Mutta te vaan tyhmyyttänne syytätte minua etten osaa kirjoittaa niin että ymmärretään. Mutta olenkin täällä kirjoittamassa aiheesta - lllllllllll
yepss kirjoitti:
No mutta juurihan sinä vaadit ateismia (tai ainakin luonnonuskontoja) alas, koska joku 2000 vuotta sitten uhrasi lapsen sadon vuoksi! :D
Koita nyt itse nähdä, miten kristinuskon raa'at ristiretket tms. ovat tappaneet ihmisia ja kristinusko on syrjinyt (yhäkin ilmenee..), varsinkin naisia.
Kovinkaan moni ei tahdo elää tässä ahdaskatseisessa sonnassa.Vaadin ja vaadin – siksihän mielipiteen vaihtaminen on keksitty ja laissakin annettu vapaus ilmaista se että sitä sanotaan mitä on mielen päällä sitten te vuorostaan sanotte mitä siitä ajattelette. Siis siitä ettekä aina kehota kirjoittajaa vaihtamaan lääkitystä.
Mielipiteen vaihtaminen nyt vaan on sellaista.
Aina ei kaikki voi tykätä kaikkien mielipiteistä.
Mielestäni kr-ukso on tehnyt tämän maan – on vaan niin raukkamaista potkia tavallanne niitä.
Se on kuin potkisi isän ja äidin hengiltä, te kurjat opetitte väärin ei kuoleman jälkeen olekaan mitään helvetín tulia.
Miksi ateistit ette voi ymmärtää että koko kr-uskon tarkoitus on estää rikollisuutta ja opettaa moraalia ja empatiaa lapsille.
katsokaa nyt vaikka afrikanuskontoja mitä ne on lapsilleen opettaneet.
Länkyttämättä yhtään mitään kr-uskon on tarkoitus on kasvattaa ihmiset hyvyyteen. Sillä ei ole muuta tarkoitusta.
Se ettei kr-usko noudata itse omia oppejaan on isompi harmistus, ainakin minulle.
Se että ateistit yrittää tuhota kr-uskon hyvää tarkoittavaa opetusta on minusta myöskin iso harmistus.
Se mitä kr-usko on joskus ollut – on ollut ja siitä ne ovat varmasti oppineet.
Sinäkin pissasit ja kakkasit housuusi joskus 40 vuotta sitten eikö? ja varmasti opit etkä tee niin enää.
Ymmärrätkö että kirkkokin voi jotain oppia?
Mutta auktoriteetti on aina sadisti. Kirkko olikin joskus pahempikin sadisti kuin tänään ja siksi just ihmettelen miten kauan te jatkatte tätä Kirkon potkimista? Omalta osaltamme me potkimme sen tähän mielestäni inhimmilliseen kuntoon. Nyt te jatkamisellanne tuhoatte sen säpäleiksi, hakkaatte sen kuoliaaksi.
Mikä teille riittää?
Sitenkö te luulette saavanne hyvän Suomen Minä taas luulen että ilman kirkkoa ette pysty elää islamilaisessa tai afrikkalaisessa rikollis Suomessa.
Toisaalta harmilla olen seurannut koska tiedän uskon ja olen varma että Kirkko nousee. Olen puhunut sotanorsusta.
Kun norsu makaa se näyttää helpolta mutta kun sitä ärsytätte liikkaa se nousee ja sitten tanner tömisee ja aitaa katuu.
Sitä en tahdo, sen te tahdotte. Sen te annatte perinnöksi jälkipolville.
Olen varma ettei Kirkko aijo kuolla.
Ja jos ev.lut.-Kirkko kuolee sen tilalle tulee varmasti islam kivoine pikku sääntöineen.
Sen te mahdollistitte ja mahdollistatte kokoajan lisää ja lisää ja lisää.
Jatkakaa vaan niin näette.
Minä vaan en ymmärrä oletteko te oikeasti niin tyhmiä vaan oikeastiko te tahdotte islamin Suomeen?
Se on vaan niin että islam ei paljon kysele. Se on sitten menoa. - Olly
lllllllllll kirjoitti:
Vaadin ja vaadin – siksihän mielipiteen vaihtaminen on keksitty ja laissakin annettu vapaus ilmaista se että sitä sanotaan mitä on mielen päällä sitten te vuorostaan sanotte mitä siitä ajattelette. Siis siitä ettekä aina kehota kirjoittajaa vaihtamaan lääkitystä.
Mielipiteen vaihtaminen nyt vaan on sellaista.
Aina ei kaikki voi tykätä kaikkien mielipiteistä.
Mielestäni kr-ukso on tehnyt tämän maan – on vaan niin raukkamaista potkia tavallanne niitä.
Se on kuin potkisi isän ja äidin hengiltä, te kurjat opetitte väärin ei kuoleman jälkeen olekaan mitään helvetín tulia.
Miksi ateistit ette voi ymmärtää että koko kr-uskon tarkoitus on estää rikollisuutta ja opettaa moraalia ja empatiaa lapsille.
katsokaa nyt vaikka afrikanuskontoja mitä ne on lapsilleen opettaneet.
Länkyttämättä yhtään mitään kr-uskon on tarkoitus on kasvattaa ihmiset hyvyyteen. Sillä ei ole muuta tarkoitusta.
Se ettei kr-usko noudata itse omia oppejaan on isompi harmistus, ainakin minulle.
Se että ateistit yrittää tuhota kr-uskon hyvää tarkoittavaa opetusta on minusta myöskin iso harmistus.
Se mitä kr-usko on joskus ollut – on ollut ja siitä ne ovat varmasti oppineet.
Sinäkin pissasit ja kakkasit housuusi joskus 40 vuotta sitten eikö? ja varmasti opit etkä tee niin enää.
Ymmärrätkö että kirkkokin voi jotain oppia?
Mutta auktoriteetti on aina sadisti. Kirkko olikin joskus pahempikin sadisti kuin tänään ja siksi just ihmettelen miten kauan te jatkatte tätä Kirkon potkimista? Omalta osaltamme me potkimme sen tähän mielestäni inhimmilliseen kuntoon. Nyt te jatkamisellanne tuhoatte sen säpäleiksi, hakkaatte sen kuoliaaksi.
Mikä teille riittää?
Sitenkö te luulette saavanne hyvän Suomen Minä taas luulen että ilman kirkkoa ette pysty elää islamilaisessa tai afrikkalaisessa rikollis Suomessa.
Toisaalta harmilla olen seurannut koska tiedän uskon ja olen varma että Kirkko nousee. Olen puhunut sotanorsusta.
Kun norsu makaa se näyttää helpolta mutta kun sitä ärsytätte liikkaa se nousee ja sitten tanner tömisee ja aitaa katuu.
Sitä en tahdo, sen te tahdotte. Sen te annatte perinnöksi jälkipolville.
Olen varma ettei Kirkko aijo kuolla.
Ja jos ev.lut.-Kirkko kuolee sen tilalle tulee varmasti islam kivoine pikku sääntöineen.
Sen te mahdollistitte ja mahdollistatte kokoajan lisää ja lisää ja lisää.
Jatkakaa vaan niin näette.
Minä vaan en ymmärrä oletteko te oikeasti niin tyhmiä vaan oikeastiko te tahdotte islamin Suomeen?
Se on vaan niin että islam ei paljon kysele. Se on sitten menoa.Voi että! Miten voi kirkon romahtaminen harmittaa ketään noin paljon :D
- lllllllllll
Olly kirjoitti:
Voi että! Miten voi kirkon romahtaminen harmittaa ketään noin paljon :D
Noh, sori että se harmittaa.
Minä olen mielipiteeni antanut, etkö löydä sitä, mitä olette antamassa tilalle kauhua ja lisää kauhua, uskoisin :(( - 11+ 7
lllllllllll kirjoitti:
Noh, sori että se harmittaa.
Minä olen mielipiteeni antanut, etkö löydä sitä, mitä olette antamassa tilalle kauhua ja lisää kauhua, uskoisin :((Kiva kun muistit antaa mielipiteesi.
Muista kuitenkin ottaa lääkkeesi ja käydä terapeutillasi.
- jannu huoleton
No nyt tulee islam ja poistaa kirkon ja muut.
Joten varmasti huolenne vähenee.- Pelottaako?
Islamia pelkää vain todellinen ääliö. Muslimeita on suomalaisista alle prosentti, hui kamala. Oikein pommit paukkuvat ja minareetit raikavat.
- krisseli jo2
Pelottaako? kirjoitti:
Islamia pelkää vain todellinen ääliö. Muslimeita on suomalaisista alle prosentti, hui kamala. Oikein pommit paukkuvat ja minareetit raikavat.
Kyllä se prosenttikin kykenee tappamaan … katso vaikka talebaneja ja Somaliassakin kai aika pieni vähemmistö ajoi nämä lällärit karkuun.
Kyllä nämä osaa tappaa ja myrkyttää pienemmälläkin porukalla. - 213rfg
krisseli jo2 kirjoitti:
Kyllä se prosenttikin kykenee tappamaan … katso vaikka talebaneja ja Somaliassakin kai aika pieni vähemmistö ajoi nämä lällärit karkuun.
Kyllä nämä osaa tappaa ja myrkyttää pienemmälläkin porukalla.Uskovaiset ovat tuollaisia.
- Itsepetosta
krisseli jo2 kirjoitti:
Kyllä nämä osaa tappaa ja myrkyttää pienemmälläkin porukalla.Ja kristitythän eivät koskaan ole tappaneet ketään eivätkä varsinkaan Suomessa. Eivätkä sekaantuneet lapsiin eivätkä tehneet mitään muutakaan väärää. Eieiei!
- llllllllllllllllllll
Itsepetosta kirjoitti:
Ja kristitythän eivät koskaan ole tappaneet ketään eivätkä varsinkaan Suomessa. Eivätkä sekaantuneet lapsiin eivätkä tehneet mitään muutakaan väärää. Eieiei!
Mielestäni on aika vanhanaikaista tyypitellä ihmiset uskovaisiksi. Jokainen uskoo johonkin. Tekin uskotte .
Mihin minä mielestäsi uskon?
Vai kenestä uskovaisista puhuit?
Monella tapaa Jumalaan uskovaiset on kaheleita joo.
Mutta allahiin uskovaiset on jo ihan sairaita ja / tai tappajia.
Ja on aikoja kun on tehty pahaa joo, älä kysy minulta en tehnyt niitä sotia.
Mutta Suomessa tänään ateismi jo olemassa olemisellaan saa aikaa pahaa.
Kristityt yrittää hyvää vana huonosti menee elo yhdessä.
Mikä TÄMÄN PÄIVÄN evankelisluterilaisessa uskonnossa eniten ärsyttää ateisteja?
En itse pidä esim lasten hyväksikäytöstä ja sitäkin tapahtuu noiden suljettujen seinien sisällä.
Se on raakalaismaista ja ongelma mistä pitäisi päästä eroon, mutta eikö nyt yleensä ottaen uskonnon opetukset ole ihan hyvää tarkoittavaa?
Ja mitä olisi ateismilla tilalle annettavaa – ei vaan yhtään mitään.
Tai oikeastaan vaan paljon pahempaa tilalle.
Ja se nyt vaan on niin että Suomessa ihmisillä on tarve harrastaa kristinuskoa, se on kaunista.
Kauniimpaa kuin ateismi. Paha paha ateismi. Iso paha ateismi. Ja kaiken hyvän lisäksi se on tyhjää täynnä.
Joten kun ateismi on pahaa ja ei mitään eikä Jumalaan uskomattomilla ole mitään hätää Kirkossa eikä Kirkon ulkopuolellakaan – niin missä on ongelma? - llllllllllllllllllll
213rfg kirjoitti:
Uskovaiset ovat tuollaisia.
Mielestäni on aika vanhanaikaista tyypitellä ihmiset uskovaisiksi. Jokainen uskoo johonkin. Tekin uskotte .
Sinulle aloitin tuota alla olevaa ja jatkoin tuolle toisellekin… Lue sieltä lisää….
Mutta tarkoititko ” Uskovaiset ovat tuollaisia. ”
........ minua vai talebaneja / al shabaabia ?
Minä en ole varsinaisesti uskovainen, olen krisseli.
Eli määrittelisin sen : uskon kristinuskon hyvää tarkoittavaan olemassa olemiseen.
Kannatan sitä, vaikka siinä on paljon kritisoitavaakin. Mutta kaikkea ei saa yhteen laatikkoon.
Puhutaan nyt tästä kuka Suomessa on, Kristityt vai Ateistit ?
Vai ollaanko sovussa yhdessä? Ja jos niin miten voimme elää sovussa ?
Jos emme voi tänään elää sovussa niin toinen lähtee pois tavalla tai toisella.
Ei oo kivaa tapella turhasta. - katti53
Pelottaako? kirjoitti:
Vain todellinen ääliö ei ymmärrä mitä islam tekee Suomelle ja suomalaisuudelle ja suomalaisille.
islamin tarkoitus on vain ja ainoastaan tuhota muut uskonnot ja varsinkin uskonnottomat erityisesti ateistit.
Mitä enemmän te kampanjoitte kristinuskosta eroamista sitä enemmän islam ottaa niitä avosylin vastaan. Sotaansa muita uskontoja vastaan. Onnea typeryydellenne.
Sitä paitsi olla ateistinen tai islamilainen – ei mitään eroa – samanlaista tappamista molemmat.
http://enni-mummo.blogspot.fi/2013/02/onko-allah-jumala.html - luulisin,.,
krisseli jo2 kirjoitti:
Kyllä nämä osaa tappaa ja myrkyttää pienemmälläkin porukalla."Kyllä se prosenttikin kykenee tappamaan "
Eiköhän luterilaiseen kirkkoon kuuluvat tee Suomessa ylivoimaisesti eniten surmia. - lllllllllll
luulisin,., kirjoitti:
"Kyllä se prosenttikin kykenee tappamaan "
Eiköhän luterilaiseen kirkkoon kuuluvat tee Suomessa ylivoimaisesti eniten surmia.” Eiköhän luterilaiseen kirkkoon kuuluvat tee Suomessa ylivoimaisesti eniten surmia. ”
Jaahas missä on tuon LÄHDE? ´Sitähän voisi tutkia.
Jos kerta puolet on enää ev.lut niin enpä jaksa uskoa että niistä suurempi osa kuin ei-ev.lut , eli vaikka ateisteista olisi murhaajia.
Tosin omaan vain omat aatokseni.
Toisaalta olen sitä mieltä että ihminen joka tappaa ei ole kristitty vaan ateisti.
Ihminen joka ei tee niin kuin kristillinen tapa toivoo ja opettaa, älä tapa, vaan tappaa on niiden käskyjen vastainen eli ateisti. Se että te yritätte lanseerata uutta ajatusta … sopii siinähän yritätte.
Siltikin uskon että suurin osa suomalaisista rikollisista ei kuulu edes ev.lut. kirkkoon vaan ateisteihin. Johan sen nimikin sanoo
teisti eli uskovainen uskoo sanomaan : ÄLÄ TAPA
a - teisti ei usko siihen sanomaan jota sanotaan Jumalan sanomaksi.
Muuttakaa sitten siinä niitä käsityksiä jos onnistutte. - 1 + 2
lllllllllll kirjoitti:
” Eiköhän luterilaiseen kirkkoon kuuluvat tee Suomessa ylivoimaisesti eniten surmia. ”
Jaahas missä on tuon LÄHDE? ´Sitähän voisi tutkia.
Jos kerta puolet on enää ev.lut niin enpä jaksa uskoa että niistä suurempi osa kuin ei-ev.lut , eli vaikka ateisteista olisi murhaajia.
Tosin omaan vain omat aatokseni.
Toisaalta olen sitä mieltä että ihminen joka tappaa ei ole kristitty vaan ateisti.
Ihminen joka ei tee niin kuin kristillinen tapa toivoo ja opettaa, älä tapa, vaan tappaa on niiden käskyjen vastainen eli ateisti. Se että te yritätte lanseerata uutta ajatusta … sopii siinähän yritätte.
Siltikin uskon että suurin osa suomalaisista rikollisista ei kuulu edes ev.lut. kirkkoon vaan ateisteihin. Johan sen nimikin sanoo
Muuttakaa sitten siinä niitä käsityksiä jos onnistutte.llllllllll
” Siltikin uskon että suurin osa suomalaisista rikollisista ei kuulu edes ev.lut. kirkkoon vaan ateisteihin. Johan sen nimikin sanoo
Muuttakaa sitten siinä niitä käsityksiä jos onnistutte.”
http://www.evl2.fi/sanasto/index.php/Etiikka
” Eettisesti oikeat teot ovat järjen sanelemia, ja niitä voivat tehdä kaikki maailmankatsomuksesta riippumatta.”
Revi siitä!
Kykenetkö omaksumaan uutta? Vai jatkatko luulemislinjallasi? - 1 + 2
katti53 kirjoitti:
Vain todellinen ääliö ei ymmärrä mitä islam tekee Suomelle ja suomalaisuudelle ja suomalaisille.
islamin tarkoitus on vain ja ainoastaan tuhota muut uskonnot ja varsinkin uskonnottomat erityisesti ateistit.
Mitä enemmän te kampanjoitte kristinuskosta eroamista sitä enemmän islam ottaa niitä avosylin vastaan. Sotaansa muita uskontoja vastaan. Onnea typeryydellenne.
Sitä paitsi olla ateistinen tai islamilainen – ei mitään eroa – samanlaista tappamista molemmat.
http://enni-mummo.blogspot.fi/2013/02/onko-allah-jumala.htmlMitä heikommaksi kirkon ja uskonnon elintila Suomessa käy, sitä kivisemmäksi myös islamistien tie käy täällä.
Muista että myös muhametilaiset maallistuvat nopeaa tahtia. - lllllllllll
1 + 2 kirjoitti:
llllllllll
” Siltikin uskon että suurin osa suomalaisista rikollisista ei kuulu edes ev.lut. kirkkoon vaan ateisteihin. Johan sen nimikin sanoo
Muuttakaa sitten siinä niitä käsityksiä jos onnistutte.”
http://www.evl2.fi/sanasto/index.php/Etiikka
” Eettisesti oikeat teot ovat järjen sanelemia, ja niitä voivat tehdä kaikki maailmankatsomuksesta riippumatta.”
Revi siitä!
Kykenetkö omaksumaan uutta? Vai jatkatko luulemislinjallasi?Mielipiteen vaihtaminen on mielipiteiden vaihtamista ja siihen tämä palsta on tarkoitettu.
Kyllä lukasin etiikasta hieman.
Mutta sen etiikan ymmärtämisen jaotus on ollut aina se että kristilliset on eettisiä ja ateistit pahoja.
Siksi minä sitä nimeäkin yritin muuttaa. Jos te nyt luulette voivanne muuttaa sanan merkityksen niin varatkaa hiukan aikaa.
Mutta kuka sitä etiikkaa myötätuntoa ja omaatuntoa opettaa lapselle?
esim pojat repi metron jarrua lähes 10 kertaa viime viikonloppuna .
Pojat ei saa kuulemma rangaistustakaan koska…
Mielestäni on väärin että pojat ei saa rangaistusta
Siellä oli varmaan monta joiden matkat meni pilalle koska pysähdyksen takia joku myöhästyi jostain.
Ja muuta esim silloilta pudottavat jääkimpaleita autojen päälle.
Olen varma että nämä uus-kulttuurit niitä harrastaa.
Lumisotaakin leikkii niin että on tarkoitus tappaa toinen.
Kukaan ei opeta noille koska kukaan ei tänään käske opettaa lapsille yhtään mitään raamattua tai kristillisyyttä tai mitään. Afrikan lapset oppii elämää omilla vaistoillaan, se on eläimellistä. Eläin pärjää kuten osaa ja pyrkii tappaa kaikki muut varmuuden vuoksi. esim kissa tappaa kaiken mikä liikkuu.
Mitä sen on väliä millä nimellä ihmistä opettaisi kun joku opettaisi. Ja mielestäni kristillisyys just tuli Suomeen opettamaan oikeaa tapaa elää. Ja vaikka se on puettu Jumalan kaapuun niin sen tarkoitus oli hyvä. Ja se toimi silloin kun se toimi eikä se enää toimi koska 1. Afrikasta tulee ihmisiä ilman moraalia taikka järjen oppia muuta kuin kaikki toiset pitää tappaa. 2. koska te ateistit lässytätte väärää oppianne ettei Jumala ole ettei kristinuskon opettamaa oppia kannata opetella vaan on fiksumpaa tehdä just päinvastoin, ateistisesti.
Liikkuvana ihmisen näen paljon poikia vailla kasvatusta. Sano sitten keitä ne on ja miksi huutelee naisen alapäätä kun varoittaa ettei sillan alla olisi hyvä leikkiä. Seuraava lapsi joka joutuu uppeluksiin jäihin, niin en auta.
Jos kerta kotona ei opeta heikoista jäistä niin olkoon siellä. Ei niille opeteta mitään muutakaan.
Sehän koko kristinuskon tarkoitus oli että lapset opetetaan käyttäytymään oikein.
Jos ihmisen annetaan elää kuin eläin niin ihminen elää kuin eläin koska pohjimmiltaan ihminen on eläin.
Ihmisen erottaa eläimestä, se ettei toimi vaistollaan.
” ” Eettisesti oikeat teot ovat järjen sanelemia,…””
– En jaksa allekirjoittaa tuota sellasenaan. Tavallaan voi ja voi
Järki ja järki senkin voi opettaa että on oikein tappaa …. Onko se sitten järkeä että tappaa toisen koska se uskoo eritavoin Jumalaan, islam opettaa tuhoamaan juutalaiset, kristityt ja ateistit. Egyptin presidentti kehottaa opettamaan lapsilleen juutalaisvastaisuutta, uskon että siinä samassa on kristitytkin ja ne varmaan pitää samana.
Koko islam opettaa tuhoamaan muut – ja minä en siedä islamia enkä sen kannattajia ikinä. Enkä niitä jotka syyttää islamin vihaajia rasisteiksi. - lllllllllll
1 + 2 kirjoitti:
Mitä heikommaksi kirkon ja uskonnon elintila Suomessa käy, sitä kivisemmäksi myös islamistien tie käy täällä.
Muista että myös muhametilaiset maallistuvat nopeaa tahtia.Mutta niiden maallistuminen jos se nyt tarkoittaa ei usko allahiin =?
se ei poista niiden afrikkalaisuutta niiden sydämestä.
Ne on raakalaisia, ne raiskaa naisen jos kiinni saa.
Eikä ole oikein että Suomen naisten pitää kärsiä raiskauksista kun niitä järkyttävän hitaasti opetetaan ihmisen tavoille kun samaan aikaan niitä tulee tuhat määrin lisää tuutista vaikka kuinka paljon, kokoajan lasteittain lisää raiskaajia jotka elää eläimen lailla. Me naiset näistä eniten kärsimme - tosioksettavaa
Sinulle aloitin tuota alla olevaa ja jatkoin tuolle toisellekin… Lue sieltä lisää….
Mutta tarkoititko ” Uskovaiset ovat tuollaisia. ”
........ minua vai talebaneja / al shabaabia ?
Minä en ole varsinaisesti uskovainen, olen krisseli.
Eli määrittelisin sen : uskon kristinuskon hyvää tarkoittavaan olemassa olemiseen.
Kannatan sitä, vaikka siinä on paljon kritisoitavaakin. Mutta kaikkea ei saa yhteen laatikkoon.
Puhutaan nyt tästä kuka Suomessa on, Kristityt vai Ateistit ?
Vai ollaanko sovussa yhdessä? Ja jos niin miten voimme elää sovussa ?
Jos emme voi tänään elää sovussa niin toinen lähtee pois tavalla tai toisella.
Ei oo kivaa tapella turhasta.Miten voimme elää sovussa?
Hyväksytään toinen osapuoli sellaisenaan ja annetaan asian olla. Ei väännetä turhaa sontaa ja kiistaa joka asiasta, kuten sinä teet. Ei kenenkään tarvitse minnekään lähteä, vai olisitko oikeasti valmis ajamaan ateistit Suomesta pois? Hyi kamalaa. - isopahasusi4
Monella tapaa Jumalaan uskovaiset on kaheleita joo.
Mutta allahiin uskovaiset on jo ihan sairaita ja / tai tappajia.
Ja on aikoja kun on tehty pahaa joo, älä kysy minulta en tehnyt niitä sotia.
Mutta Suomessa tänään ateismi jo olemassa olemisellaan saa aikaa pahaa.
Kristityt yrittää hyvää vana huonosti menee elo yhdessä.
Mikä TÄMÄN PÄIVÄN evankelisluterilaisessa uskonnossa eniten ärsyttää ateisteja?
En itse pidä esim lasten hyväksikäytöstä ja sitäkin tapahtuu noiden suljettujen seinien sisällä.
Se on raakalaismaista ja ongelma mistä pitäisi päästä eroon, mutta eikö nyt yleensä ottaen uskonnon opetukset ole ihan hyvää tarkoittavaa?
Ja mitä olisi ateismilla tilalle annettavaa – ei vaan yhtään mitään.
Tai oikeastaan vaan paljon pahempaa tilalle.
Ja se nyt vaan on niin että Suomessa ihmisillä on tarve harrastaa kristinuskoa, se on kaunista.
Kauniimpaa kuin ateismi. Paha paha ateismi. Iso paha ateismi. Ja kaiken hyvän lisäksi se on tyhjää täynnä.
Joten kun ateismi on pahaa ja ei mitään eikä Jumalaan uskomattomilla ole mitään hätää Kirkossa eikä Kirkon ulkopuolellakaan – niin missä on ongelma?"Kauniimpaa kuin ateismi. Paha paha ateismi. Iso paha ateismi."
Tämä lohkominen alkaa olla jo pelottavaa tasoa... - llllllllllllllllllll
tosioksettavaa kirjoitti:
Miten voimme elää sovussa?
Hyväksytään toinen osapuoli sellaisenaan ja annetaan asian olla. Ei väännetä turhaa sontaa ja kiistaa joka asiasta, kuten sinä teet. Ei kenenkään tarvitse minnekään lähteä, vai olisitko oikeasti valmis ajamaan ateistit Suomesta pois? Hyi kamalaa.Eihän siitä ollut kyse vaikka niinkin voisin tehdä jos olisin kuningatar.
Kyse on siitä että islma tuli valtaamaan Suomen
Ja kun ovat niskan päällä, eli vallassa niin onhan niillä sitten rangaistukset ja muut sopivat lait kaikesta.
Teidä on tasan turha luulla että Suomen lait pätevät islam-Suomessa. - llllllllllllllllllll
isopahasusi4 kirjoitti:
"Kauniimpaa kuin ateismi. Paha paha ateismi. Iso paha ateismi."
Tämä lohkominen alkaa olla jo pelottavaa tasoa...Suomessa tarvii pelätä enää islamia.
Vaikkei se meidän elinaikana tänne tule niin lapsen lapsemme lapsen lapset siitä varmasti kärsii.
Tuskain teitä ajattelee. - 12 3
Suomessa tarvii pelätä enää islamia.
Vaikkei se meidän elinaikana tänne tule niin lapsen lapsemme lapsen lapset siitä varmasti kärsii.
Tuskain teitä ajattelee.Heidän aikanaan uskonnolla on niin onnellisen vähän painoarvoa täällä, että voit olla ihan huoleti.
Valistus rulaa! - valistusta on
12 3 kirjoitti:
Heidän aikanaan uskonnolla on niin onnellisen vähän painoarvoa täällä, että voit olla ihan huoleti.
Valistus rulaa!Joo minustakin näyttää ihan siltä että islaminuskonto varsinkin ääri-islam on ihan kyykyssä, polvillaan, melkein maan alla suunnittelemassa itsemurhaiskujaan.
eikä islaminuskoiset piittaa islaminuskosta eikä allahista yhtikäs mittään.
ei kukaan heittäydy rukoilemaan eduskunnassakaan, eikä missään jumppasalissa enää nykyään saatikka sitten kun islamilaisia on suomessa enemmistö sortamassa niitä vähiä kristittyjä, jotka ylipäätään uskaltaa ristiä kantaa taikka niitä uskonnottomia jotka ei tahdo kantaa ristiä taikka burghaa.
- ööööööööö.ööö
Minä olin tällä palstalla ennen sinua, joten kirjoita tyhmät juttusi jonnekin muualle kuin tänne!
- krisseli jo2
Sanoi taas ateisti ja ymmärsi asiat niin kuin ateistit aina ymmärtää minä minä eikä kukaan muu.
Jos sinua ei kiinnosta asua ev.luterialisessa Suomessa niin siitä vaan maailma on vapaa mennä minne vaan Eikö Neuvostoliiton rippeistä löydy sinulle mitään paikkaa missä saisit elää ilman Jumalaa tai sen pyhää hyvyyttä? - 1 + 2
krisseli jo2 kirjoitti:
Sanoi taas ateisti ja ymmärsi asiat niin kuin ateistit aina ymmärtää minä minä eikä kukaan muu.
Jos sinua ei kiinnosta asua ev.luterialisessa Suomessa niin siitä vaan maailma on vapaa mennä minne vaan Eikö Neuvostoliiton rippeistä löydy sinulle mitään paikkaa missä saisit elää ilman Jumalaa tai sen pyhää hyvyyttä?"Jos sinua ei kiinnosta asua ev.luterialisessa Suomessa niin siitä vaan maailma on vapaa mennä minne vaan "
Oho!
Kirkko on jo pitkään ollut sitä mieltä, ettei Suomi ole kristillinen (eli ei myöskään luterilainen) maa.
Etkö oikein pysy mukana kehityksessä? - lllllllllll
1 + 2 kirjoitti:
"Jos sinua ei kiinnosta asua ev.luterialisessa Suomessa niin siitä vaan maailma on vapaa mennä minne vaan "
Oho!
Kirkko on jo pitkään ollut sitä mieltä, ettei Suomi ole kristillinen (eli ei myöskään luterilainen) maa.
Etkö oikein pysy mukana kehityksessä?” Etkö oikein pysy mukana kehityksessä? ”
ja
” Kirkko on jo pitkään ollut sitä mieltä, ettei Suomi ole kristillinen (eli ei myöskään luterilainen) maa.”
Anteeksi, jos ne noin ajattelee en todellakaan ole tiennyt, vaan miten se tähän liittyy?
No jutellaan : En ole kiihkouskovainen, en edes uskovainen, ei ole tietoa eikä uskoa kaikkeen kirkon höpinään.
Minun mielestäni kristillisyys on hyvä aate jos sitä vaan ihmiset noudattaisi silleen ”oikein” : ei fanaattisesti, kuin idiootti, vaan järjellä. Kuten aika oli sanoisinko pääsiäistanssikiellon ja homojen vapautumisen välillä. noin 78 – 98
Silloin kristillisyys oli järkevää. Nyt menee siihen ettei Suomi konkreettisesti ole enää hyvä maa, eikä siis kristillinen maa koska kansa ei usko hyvyyteen eli vanhemmat ei opeta lapsia ihmisiksi vaan ateisteiksi ja islamilaisiksi ja siksi kadulla on turvatonta sinne ei uskalla mennä turvallisesti niin kuin 60 luvulta aina 99 luvulle uskalsi mennä turvallisesti ulos.
Oikeastaan sanoisin että olen väkisin kehityksessä mukana mutta en pidä tästä kehityksestä.
En pidä siitä millaiseksi politiikka on mennyt, miten eliitti ahmii kaiken itselleen, miten rikolliset riekkuu rikoksia kehuen kadulla ja siitä millainen oikeuskäsitys maassamme on.
Varsinkaan siitä että rikollisia paapotaan enemmän kuin kunnollisia ihmisiä.
Siitä että vierasmaalaisia autetaan enemmän kuin oman maan kansalaisia.
Meno on kerta kaikkiaan ihmiselämälle tuhoisaa. Nyt tällähetkellä.
2. Sellainen ajattelu :” Mitä se sua haittaa jos miehet menee naimisiin keskenään?”
Se vaan on moraalin rapautumista.
Ihan samoiten mitä mua haittaa jos Ville tappaa Kallen tai Liisa tappaa Leenan …
Niin mitä millään sitten on oikeesti haittaa minulle? Jos Ville raiskaa Leenan ja Kalle Liisan. Eihän se minua satu, mitä siitä urputtamaan. Sellainen elämä ei ole empaattista, yhteisöllistä eikä siinä viihdytä, kun millään ei ole väliä niin kun se sattuu omalle kohdalle niin silläkään ei ole väliä kenellekään muulle, eli kuka vaan voi tappaa minut eihän se sua satu eikä poliisia eikä Aleksander Stubbia tai Jussi Pajusta … että antaa mennä vaan kun ittellä on hyvä olla.
Se on viidankonlaki ja niin Afrikka elää. Se ei ole länsimaalaisuutta eikä suomalaisuutta eikä kristillisyyttä ollut ennen, nyt se vaan taitaa olla sitä. Siksi Länsimailla on sama yhteinen moraali käsitys. Sitä te nyt rapautatte sekä ateismilla että islamilla.
Tavallaan elämme aikaa ennen diktatuuria. Ja aika tuuria se onkin kenestä tai mistä tulee Diktaattori Suomeen.
Mietin tuota uutta paavia ja sen uskontoa katolisuutta josko siitä tulisi parempi johtaja Suomelle.
En tiedä, mutta rauha on saatava Suomeen. En halua Suomeen mitään ateistista moraalikäsitystä enkä villi-afrikkaa.
Eipä auta kun odotella mikä taho tässä ajassa vetää pidemmän korren.
- saat pitää kirkkosi
Ei kirkkoa kukaan halua pois. Halutaan vain pudottaa luterilainen kirkko muiden uskontojen ja vakaumusten kanssa samalle viivalle. Koska kirkko ei tähän itse suostu, niin se pakotetaan siihen pienentämällä sen jäsenmäärä alle puoleen suomen väsestöstä.
Kirkko voisi pelastaa nahkansa luopumalla valtionkirkon asemata (hautasmonopoli, vihkimiset, verotusoikeus).- krisseli jo2
” Ei kirkkoa kukaan halua pois.”
Niin te vaan tahdotte (l)opettaa ettei Jumalaa ole eikä kuoleman jälkeistä syntia ja katumusta ole, siis omaa tuntoa. Omaa tuntoahan ei peristeisesti rikollisilla ole.
Jotta kaikki voivat rauhassa tappaa ja tuhota niin kuin ateistit tahtovat opettaa.
Minä en näe siinä yhtäkään järjen hiventä.
Mutta kirkko on mokannut paljon…. ja luterilaisesta kirkosta voisi tehdä yrityksen – mieti sitten mitä maksaa hautajaiset ja häät ja missä rotiskossa ne pidät, missä et niitä pitäisi jo nyt.
Mikä tämän suurin pontti tässä on? raha… homot… mikä sano.
” Kirkko voisi pelastaa nahkansa luopumalla valtionkirkon asemata (hautasmonopoli, vihkimiset, verotusoikeus). ”
Noh tuskin kukaan tahtoisi ateisti-monstereiden haudattavaksi vihkimiseksi verotettavaksi. sus siunaa kuitennii.
Ja missä ihmiset tahtoo häänsä kirkoissa Olen samaa mieltä kirkkojen pitäisi alkaa ottaa hintaa jos vihkii kirkoissa 10000e vähintään. Tai menkää navetassa naimisiin. - sdfgjn
krisseli jo2 kirjoitti:
Niin te vaan tahdotte (l)opettaa ettei Jumalaa ole eikä kuoleman jälkeistä syntia ja katumusta ole, siis omaa tuntoa. Omaa tuntoahan ei peristeisesti rikollisilla ole.
Jotta kaikki voivat rauhassa tappaa ja tuhota niin kuin ateistit tahtovat opettaa.
Mutta kirkko on mokannut paljon…. ja luterilaisesta kirkosta voisi tehdä yrityksen – mieti sitten mitä maksaa hautajaiset ja häät ja missä rotiskossa ne pidät, missä et niitä pitäisi jo nyt.
” Kirkko voisi pelastaa nahkansa luopumalla valtionkirkon asemata (hautasmonopoli, vihkimiset, verotusoikeus). ”
Noh tuskin kukaan tahtoisi ateisti-monstereiden haudattavaksi vihkimiseksi verotettavaksi. sus siunaa kuitennii.
Ja missä ihmiset tahtoo häänsä kirkoissa Olen samaa mieltä kirkkojen pitäisi alkaa ottaa hintaa jos vihkii kirkoissa 10000e vähintään. Tai menkää navetassa naimisiin.Suomessa vankilassa olevien vakaumuksien jakautuma on luullaksenisuunnilleen sama kuin väestössä muutenkin. Tämä on mutu-väite, en tiedä onko tutkittu.. USAssa vangeista on ateisteja vain prosentin luokkaa, loput jonkin sortin uskovaisia, suurin osa kristittyjä. Tätä on tutkittu.
- llllllllllllllllllll
sdfgjn kirjoitti:
Suomessa vankilassa olevien vakaumuksien jakautuma on luullaksenisuunnilleen sama kuin väestössä muutenkin. Tämä on mutu-väite, en tiedä onko tutkittu.. USAssa vangeista on ateisteja vain prosentin luokkaa, loput jonkin sortin uskovaisia, suurin osa kristittyjä. Tätä on tutkittu.
Vankiloissa olevien uskonnollisuus on nolla maasta riippumatta.
Jumalaan uskominen kristityn tavalla on henkinen tila – sitä ei paperi tee, vaan käytös.
Uskovaiset ihmiset ei tee pahaa tai ne ei ole uskovaisia.
Varmaan ihmiset Jenkeissä on krist- rekistereissä koska muuten ne leimattaisiin kommunisteiksi
Ymmärrän että Jenkeissä Neuvostoliitto = ateismi = kommunismi.
Jenkeissä on pakko todistaa ettei ole kommunisti, ja se käy kätevimmin olemalla kristitty koska kukaan ei vaadi kristityltä kristittyä käytöstä, riittää on on ei kommunisti ja leikki olevansa kristitty ja pitää ristiä kaulassa.
Eikö se ole murhaajilla ym jengin johtajilla jo hieman irvokasta?
Pitäisi syyttää kristinuskon pilkasta jos murhaaja pitää ristiä kaulallaan.
Kristitty käytös on ettei tapa, Senhän sanoo käskyt.
Jos rikkoo käskyjä ei ole kristitty, vaikka miten olisi rekisterissä.
Se siitä nolla-tutkimuksesta, sanon pitkät sille omana mielipiteenäni. - hahahhahaha
krisseli jo2 kirjoitti:
Ja missä ihmiset tahtoo häänsä kirkoissa Olen samaa mieltä kirkkojen pitäisi alkaa ottaa hintaa jos vihkii kirkoissa 10000e vähintään. Tai menkää navetassa naimisiin."Ja missä ihmiset tahtoo häänsä kirkoissa Olen samaa mieltä kirkkojen pitäisi alkaa ottaa hintaa jos vihkii kirkoissa 10000e vähintään. Tai menkää navetassa naimisiin. "
Enää noin puolet haluaa vihkimisen kirkossa, eli vähemmän kuin kirkon jäsenprosentti.
Pari vuotta vielä ja kirkko saa maksaa maksaa että joku tulisi sinne vihittäväksi.
Kuka kaipaa pappia naimakaveriksi? - lllllllllll
hahahhahaha kirjoitti:
"Ja missä ihmiset tahtoo häänsä kirkoissa Olen samaa mieltä kirkkojen pitäisi alkaa ottaa hintaa jos vihkii kirkoissa 10000e vähintään. Tai menkää navetassa naimisiin. "
Enää noin puolet haluaa vihkimisen kirkossa, eli vähemmän kuin kirkon jäsenprosentti.
Pari vuotta vielä ja kirkko saa maksaa maksaa että joku tulisi sinne vihittäväksi.
Kuka kaipaa pappia naimakaveriksi?En edes ymmärrä miksi mennä naimisiin …. sori
Kai se on joku kiva tapa. heh heh EVVK
Vielä vähemmän ymmärrän sen ihmisiltä jotka eivät edes usko kristilliseen elämänmenoon ja Jumalaan mitenkään vaan elää ateistisesti, eli oletetun Jumalan sanoman vastaisesti.
Itse en tahdo naimisiin koska en usko siihen höpinään Jumalan yhdistämistä ihmisistä , se on niin pahasti valheellisuutta, etten pystyisi siihen. Joten se siitä. Se että pari rekisteröi suhteensa saadakseen jotain alennusta veroissa on aika pöljää. Minusta yhdessä olo on tärkeintä. SE että kahden ihmisen omat sydämet athtovat olla kahdestaan. - 1 + 2
krisseli jo2 kirjoitti:
Ja missä ihmiset tahtoo häänsä kirkoissa Olen samaa mieltä kirkkojen pitäisi alkaa ottaa hintaa jos vihkii kirkoissa 10000e vähintään. Tai menkää navetassa naimisiin."Noh tuskin kukaan tahtoisi ateisti-monstereiden haudattavaksi vihkimiseksi verotettavaksi. sus siunaa kuitennii."
Hehheh!
Käsitätkö minkälaisen ihmiskäsityksen paljastit?
Sen kuuluisan kristillisen rakkaudellisuuden, ellet itse tajunnut. - lllllllllll
1 + 2 kirjoitti:
"Noh tuskin kukaan tahtoisi ateisti-monstereiden haudattavaksi vihkimiseksi verotettavaksi. sus siunaa kuitennii."
Hehheh!
Käsitätkö minkälaisen ihmiskäsityksen paljastit?
Sen kuuluisan kristillisen rakkaudellisuuden, ellet itse tajunnut.Voitko tarkentaa? En tajunnut tuosta juurikaan mitään.
Olen aina pitänyt ateisteja pahoina ja kristillisiä hyvinä. Tarkoittaako se sinulle kristillisyyttä? No niinhän kristityt onkin opettaneet ja niin me olemme eläneet, pääpiirteittäin. Niin se on minulle opetettu. Niin olen elänyt ja nyt ateistit yrittää väittää olevansa jotain muuta, vaikka ilmasta näkee että pahuus on voittanut hyvyyden samalla kun kristillisyys vähenee ja ateismi lisääntyy.
Jos tahtoo olla hyvä pitää pyrkiä kristillisyyteen, siihen että on hyvä ei tapa ei varasta ei tee huorin on luotettava jne….
Miten ateistit hautaisi vihkisi ym …. en luota ateistien moraaliin. Ei sitä ole.
Sitä paitsi ateismi ei ole mitään ei ne vihi hautaa eikä mitään koska ateismi ei ole mitään eikä kukaan tahdo niiltä mitään jne….
Mitä se minusta paljastaa ? – sen että ateistit on pahoja. Ei se ole mikään salaisuus!
Siksi sanonkin että olen kristitty. Ja kyllä tiedän että ateisteille se tarkoittaa pahuutta, koska ateisteille hyvyys on pahuutta.
Eli kun sanoit ” kristillisen rakkaudellisuuden” tarkoittaako se että pahuuden rikollisuuden raiskausten huumeiden ja tappamisten vastustamista? Sitähän kristillisyys yrittää opettaa, vastustaa pahuutta. Mitä pahaa siinä on?
No ateisteja ei voi ymmärtää, sori.
- delirium pater
"Ei kirkkoa kukaan halua pois."
Lähde? - näin se menee
Logiikkaasi lainaten, vapaus ev.lut. kirkosta oli Suomessa ennen ev.lut. kirkkoa. Joten ev.lut. kirkko poistukoon Suomesta.
- lllllllllllllllllll
Kenenkään ei ole pakko olla Kirkossa.
Kirkolla on hyvä tarkoitus ja se on tehnyt sopimuksen Valtion kanssa ja näin se menee.
Toki teillä on kaikilla mahdollisuus pyrkiä muuttamaan lakeja.
Monet kuitenkin puolustaa kirkkoa tällaisena kuin se nyt on esim minä.
Mielestäni uskovaisilla, krisseleillä ja ateisteilla on hyvä olla, miksi teidän pitää kettuilla toisille?
Kuitenkin kirkko on näin… jos se ei teille kelpaa niin miten vaikeat teille vapaille ihmisille on etsiä parempi maa? - Dara
lllllllllllllllllll kirjoitti:
Kenenkään ei ole pakko olla Kirkossa.
Kirkolla on hyvä tarkoitus ja se on tehnyt sopimuksen Valtion kanssa ja näin se menee.
Toki teillä on kaikilla mahdollisuus pyrkiä muuttamaan lakeja.
Monet kuitenkin puolustaa kirkkoa tällaisena kuin se nyt on esim minä.
Mielestäni uskovaisilla, krisseleillä ja ateisteilla on hyvä olla, miksi teidän pitää kettuilla toisille?
Kuitenkin kirkko on näin… jos se ei teille kelpaa niin miten vaikeat teille vapaille ihmisille on etsiä parempi maa?"Kenenkään ei ole pakko olla Kirkossa."
Paitsi alaikäisten jotka on lupaa kysymättä kirkkoon liitetty eikä erotakaan saa ilman vanhempien lupaa.
"Kirkolla on hyvä tarkoitus ja se on tehnyt sopimuksen Valtion kanssa ja näin se menee.
Toki teillä on kaikilla mahdollisuus pyrkiä muuttamaan lakeja."
Tähänhän sitä tosiaan pyritäänkin, ja siksi sinä olet toivottamassa meitä pois koko maasta... Koita nyt siis päättää, että sallitko meille oikeuden pyrkiä muuttamaan lakia vai haluatko heittää meidät vain ulos Suomesta?
"Monet kuitenkin puolustaa kirkkoa tällaisena kuin se nyt on esim minä."
Siihen sinulla toki on täysi oikeus ja omasta puolestani en kehota sinua edes menemään muualle puolustamaan kirkkoa. Sinä mahdut minusta Suomeen ihan hienosti ;)
"miksi teidän pitää kettuilla toisille?"
Kysyitkö tätä itseltäsi ennenkuin laadit aloituksen, jossa itse aloit kettuilemaan muille?
"Kuitenkin kirkko on näin… jos se ei teille kelpaa niin miten vaikeat teille vapaille ihmisille on etsiä parempi maa?"
Miksi ihmeessä minä Suomesta haluaisin lähteä, kun täällä sentään on mahdollisuus vielä vaikuttaakin mm. kirkkoa koskevaan lainsäädäntöön? Miksi sinä haluaisit ajaa pois ihmiset, jotka ovat eri mieltä kanssasi kirkon ja valtion keskinäisestä suhteesta ja asemasta? Miksi sinun pitää kettuilla muille? - lllllllllll
Dara kirjoitti:
"Kenenkään ei ole pakko olla Kirkossa."
Paitsi alaikäisten jotka on lupaa kysymättä kirkkoon liitetty eikä erotakaan saa ilman vanhempien lupaa.
"Kirkolla on hyvä tarkoitus ja se on tehnyt sopimuksen Valtion kanssa ja näin se menee.
Toki teillä on kaikilla mahdollisuus pyrkiä muuttamaan lakeja."
Tähänhän sitä tosiaan pyritäänkin, ja siksi sinä olet toivottamassa meitä pois koko maasta... Koita nyt siis päättää, että sallitko meille oikeuden pyrkiä muuttamaan lakia vai haluatko heittää meidät vain ulos Suomesta?
"Monet kuitenkin puolustaa kirkkoa tällaisena kuin se nyt on esim minä."
Siihen sinulla toki on täysi oikeus ja omasta puolestani en kehota sinua edes menemään muualle puolustamaan kirkkoa. Sinä mahdut minusta Suomeen ihan hienosti ;)
"miksi teidän pitää kettuilla toisille?"
Kysyitkö tätä itseltäsi ennenkuin laadit aloituksen, jossa itse aloit kettuilemaan muille?
"Kuitenkin kirkko on näin… jos se ei teille kelpaa niin miten vaikeat teille vapaille ihmisille on etsiä parempi maa?"
Miksi ihmeessä minä Suomesta haluaisin lähteä, kun täällä sentään on mahdollisuus vielä vaikuttaakin mm. kirkkoa koskevaan lainsäädäntöön? Miksi sinä haluaisit ajaa pois ihmiset, jotka ovat eri mieltä kanssasi kirkon ja valtion keskinäisestä suhteesta ja asemasta? Miksi sinun pitää kettuilla muille?” Paitsi alaikäisten jotka on lupaa kysymättä”
– Älä naurata, miksi jankkaatte tuota ? Se ei ole kirkon vika/syy vaan vanhempien Älä syytä kirkkoa.
Lapsille myös puetaan vaatteet jotka vanhemmat tahtoo ei niitäkään kysytä lapselta.
Lasta ei kylläkään mitenkään satu kirkkoon kuuluminen. islamiin kuuluminen sattuu (klitoriksen poistaminen, naimiset ym alistamiset) .
” Koita nyt siis päättää, että sallitko meille oikeuden pyrkiä muuttamaan lakia vai haluatko heittää meidät vain ulos Suomesta? ”
– MINÄ kysyin miksette lähde pois ja MINÄ Toivotan ulos ateistit ja pidän ateisteina niitä jotka tuhoavat suomalaista elämäämme Suomesta.
Eli kun teitä ei kiinnosta krist elämäntyyli miksette muuta pois? Sano nyt vaikka omalta osaltasi. Krist kirkko teki Suomesta tämän ja nyt te tahdotte kampanjoida kirkolle kuolemaa. Entä jos äitisi ja isäsi elämän tyyli ei miellytä niin alatko kampanjoimaan niitä vastaan… vai muutatko pois? Minä muutin pois 15v. Ei tullut mieleenikään ajaa äitiä pois ja ymmärrän että vanhempani teki parhaansa.
LAIN mukaan teillä on oikeus tuhota Suomi ja senhän te enemmän kuin mieluusti teette, te tapoitte jo Suomen, jossa minulle on tullut paha olla ja sitä minä taas en ymmärrä?
” aloit kettuilemaan muille?”
– Ei ollut tarkoitettu kettuiluksi Sanoin kylläkin mielipiteeni siitä etten ymmärrä tätä irvokkuutta juhlia islamilla
Kun teillä on paha olla tässä Suomessa ja meillä hyvä olla miksi te ette muuta pois? Onko se kettuilua?
Muuttaisin itse pois, ja on aika lähellä , en tunne tätä maata enää suomalaiseksi tämä on islamilla ja ateismilla valettua pahuutta kurjuutta rosvoamista tappamista sotaa raiskaamista kaikkea sontaa mitä ihminen vaan noi kuvitella ja sitäkin mitä ei voi kuvitella aina välillä.
On tosi säälittävä lukea teidän kaikenlaisia kirkkoa mustamaalaavia kampanjoita … ajaa jäseniä pois … ja varsinkaan kun teillä ateisteilla ei ole tilalle mitään muuta kuin tätä kamalaa tappamista.
Ja toisekseen se että meillä Jumalaan uskomattomilla oli ihan riittävän hyvä olla 70, 80 ja 90 luvuilla.
Miksi pitää potkia kirkkoa maanrakoon, kun se tarpeeksi kyykyssä jo?
Miksi potkitte maassa makaavaa potkittua? Naiset ja homot on kirkossa, minne ne ei kuulu. Mielestäni kirkko ei enää ole edes kirkko. Se taas on Kirkon omaa tyhmyyttä.
Siinä olette oikeassa että Kirkon väki on tyhmistä tyhmintä, siinä olemme tasan samaa mieltä.
Ja on sata varmaa että Jumalaan uskovat perustavat omia lahkojaan; jehovat ja lestadiolaiset jotka varmaan on teille ateisteille mieluisempia, oletan. Jokainen ihminen tahtoo elää jotenkin jossain tällanen islamilaisten ja ateistien kristittyjen ym vaino … on liikaa. Jotenkin tulee mieleen niin paljon kaikenlaista…. Kun vaan voisi sanoa mitä tahtoisi.
Suomessa oli suomalaisuus …. tulevaisuus on enää suomalaisuuden kuolema.
Eli en ymmärrä kun oli hyvä olla ja edelleen te potkitte kirkkoa alas, nautitteko te maassa makaavan potkimisesta?
Sadistejahan olette. Ihan kuin homot mikään ei riitä.
”, kun täällä sentään on mahdollisuus vielä vaikuttaakin mm. kirkkoa koskevaan lainsäädäntöön?”
– Niinpä vaan pilasitte Suomen. Ilman kirkkoa on vaan helllllllvetti, jossa jostain syystä te ateistit nautitte asua, me emme. Te teitte Suomesta hirvityksen.
” Miksi sinä haluaisit ajaa pois ihmiset, jotka ovat eri mieltä kanssasi kirkon ja valtion keskinäisestä suhteesta ja asemasta? ”
– Koska te olette niin viisaita niin varmana pärjäätte ateisminne kansaa missä vaan, P-Koreassakin.
”Miksi sinun pitää kettuilla muille? ”
– Mikä on kettuilua??? sano - Dara
lllllllllll kirjoitti:
” Paitsi alaikäisten jotka on lupaa kysymättä”
– Älä naurata, miksi jankkaatte tuota ? Se ei ole kirkon vika/syy vaan vanhempien Älä syytä kirkkoa.
Lapsille myös puetaan vaatteet jotka vanhemmat tahtoo ei niitäkään kysytä lapselta.
Lasta ei kylläkään mitenkään satu kirkkoon kuuluminen. islamiin kuuluminen sattuu (klitoriksen poistaminen, naimiset ym alistamiset) .
” Koita nyt siis päättää, että sallitko meille oikeuden pyrkiä muuttamaan lakia vai haluatko heittää meidät vain ulos Suomesta? ”
– MINÄ kysyin miksette lähde pois ja MINÄ Toivotan ulos ateistit ja pidän ateisteina niitä jotka tuhoavat suomalaista elämäämme Suomesta.
Eli kun teitä ei kiinnosta krist elämäntyyli miksette muuta pois? Sano nyt vaikka omalta osaltasi. Krist kirkko teki Suomesta tämän ja nyt te tahdotte kampanjoida kirkolle kuolemaa. Entä jos äitisi ja isäsi elämän tyyli ei miellytä niin alatko kampanjoimaan niitä vastaan… vai muutatko pois? Minä muutin pois 15v. Ei tullut mieleenikään ajaa äitiä pois ja ymmärrän että vanhempani teki parhaansa.
LAIN mukaan teillä on oikeus tuhota Suomi ja senhän te enemmän kuin mieluusti teette, te tapoitte jo Suomen, jossa minulle on tullut paha olla ja sitä minä taas en ymmärrä?
– Ei ollut tarkoitettu kettuiluksi Sanoin kylläkin mielipiteeni siitä etten ymmärrä tätä irvokkuutta juhlia islamilla
Kun teillä on paha olla tässä Suomessa ja meillä hyvä olla miksi te ette muuta pois? Onko se kettuilua?
Muuttaisin itse pois, ja on aika lähellä , en tunne tätä maata enää suomalaiseksi tämä on islamilla ja ateismilla valettua pahuutta kurjuutta rosvoamista tappamista sotaa raiskaamista kaikkea sontaa mitä ihminen vaan noi kuvitella ja sitäkin mitä ei voi kuvitella aina välillä.
On tosi säälittävä lukea teidän kaikenlaisia kirkkoa mustamaalaavia kampanjoita … ajaa jäseniä pois … ja varsinkaan kun teillä ateisteilla ei ole tilalle mitään muuta kuin tätä kamalaa tappamista.
Ja toisekseen se että meillä Jumalaan uskomattomilla oli ihan riittävän hyvä olla 70, 80 ja 90 luvuilla.
Miksi potkitte maassa makaavaa potkittua? Naiset ja homot on kirkossa, minne ne ei kuulu. Mielestäni kirkko ei enää ole edes kirkko. Se taas on Kirkon omaa tyhmyyttä.
Siinä olette oikeassa että Kirkon väki on tyhmistä tyhmintä, siinä olemme tasan samaa mieltä.
Ja on sata varmaa että Jumalaan uskovat perustavat omia lahkojaan; jehovat ja lestadiolaiset jotka varmaan on teille ateisteille mieluisempia, oletan. Jokainen ihminen tahtoo elää jotenkin jossain tällanen islamilaisten ja ateistien kristittyjen ym vaino … on liikaa. Jotenkin tulee mieleen niin paljon kaikenlaista…. Kun vaan voisi sanoa mitä tahtoisi.
Eli en ymmärrä kun oli hyvä olla ja edelleen te potkitte kirkkoa alas, nautitteko te maassa makaavan potkimisesta?
”, kun täällä sentään on mahdollisuus vielä vaikuttaakin mm. kirkkoa koskevaan lainsäädäntöön?”
– Niinpä vaan pilasitte Suomen. Ilman kirkkoa on vaan helllllllvetti, jossa jostain syystä te ateistit nautitte asua, me emme. Te teitte Suomesta hirvityksen.
” Miksi sinä haluaisit ajaa pois ihmiset, jotka ovat eri mieltä kanssasi kirkon ja valtion keskinäisestä suhteesta ja asemasta? ”
– Koska te olette niin viisaita niin varmana pärjäätte ateisminne kansaa missä vaan, P-Koreassakin.
– Mikä on kettuilua??? sanoOhhoh! Jopas oli vuodatus! Mutta koitan parhaani mukaan reagoida siihen asiallisesti :)
"– Älä naurata, miksi jankkaatte tuota ? Se ei ole kirkon vika/syy vaan vanhempien Älä syytä kirkkoa."
En minä syyllisiä hakenut. Totesin vain sen faktan, että mikäli alaikäinen lapsi on kirkkoon liitetty, hänen on siihen pakko kuulua halusi tai ei, mikäli ei saa vanhemmiltaan lupaa siitä eroamiseen.
Ja jos sinä syyllisiä kuitenkin haluat hakea, niin vanhempien ohella minä vastuuttaisin myös sekä kirkon että valtion. Valtio on syyllinen siihen, että se sallii lainsäädännössään pikkulasten liittämisen uskonnolliseen yhdyskuntaan asianomaisen tahtoa kyselemättä. Kirkko on syyllinen siihen, että se harjoittaa tällaista käytäntöä ja erityisesti kehottaa ihmisiä liittämään lapsensa kirkkoon. Vanhemmat toki ovat vastuussa siitä, miten oman lapsensa kohdalla päättävät.
"Lapsille myös puetaan vaatteet jotka vanhemmat tahtoo ei niitäkään kysytä lapselta."
Tästä ei seuraa lapselle juridista asemaa maailmankatsomuksellisen järjestön jäsenenä mahdollisine jäsenmaksu- ja muine velvoitteineen.
"Lasta ei kylläkään mitenkään satu kirkkoon kuuluminen. islamiin kuuluminen sattuu (klitoriksen poistaminen, naimiset ym alistamiset) ."
Minusta myös alaikäisillä tulisi olla täysi uskonnonvapaus, uskontoon katsomatta. En perustele tätä fyysisellä kivulla taikka sen puuttumisella. Ja vastustan paitsi naisten alistamista, myöskin ympärileikkauksia.
"– MINÄ kysyin miksette lähde pois ja MINÄ Toivotan ulos ateistit ja pidän ateisteina niitä jotka tuhoavat suomalaista elämäämme Suomesta."
Miksi me lähtisimme pois omasta maastamme yhtään sen enempää kuin tekään lähdette? Miksi meidän pitäisi yhtään sen enempää haluta taikka tarvita täältä lähteä? Jos me katsomme, että voimme kaikki täällä elää, niin miksi sinä et voisi ajatella samoin, vaan haluat ajaa toisinajattelijat maanpakoon?
"Eli kun teitä ei kiinnosta krist elämäntyyli miksette muuta pois? Sano nyt vaikka omalta osaltasi."
Omalta osaltani en aijo muuttaa Suomesta pois siksi, että tämä on kuitenkin minusta hyvä maa, jossa eläminen onnistuu aivan hyvin vaikkei sitä kristityllä elämäntyylillä eläisikään. Minä arvostan kuitenkin sitä, että perustavaa lattua olevat ihmisoikeudet, myös se uskonnonvapaus, toteutuvat Suomessa kuitenkin melkoisen hyvin moneen muuhun maahan verrattuna. Meillä pelaa tasa-arvo ihan mukavasti ja mikä parasta, meillä on ihmisille annettu jopa mahdollisuus ja kanavat pyrkiä vaikuttamaan yhteisiin asioihin. Jopa lakeja voidaan muuttaa ja päivittää aikaan enemmän sopiviksi. Jospa jossain vaiheessa myös kirkon juridinen erityisasemakin puretaan.
"Krist kirkko teki Suomesta tämän ja nyt te tahdotte kampanjoida kirkolle kuolemaa."
En minä ole kirkolle kuolemaa kampanjoimassa. Toki jos sen elinehto on se, että sillä tulee olla erityisema valtiossa muihin uskonnollisiin ja maailmankatsomuksellisiin yhdyskuntiin ja järjestöihin nähden, niin sille minä en mitään mahda. Jos kirkko kuolee siitä, että ei saa erityisiä etuoikeuksia, se on minusta enemmän sen oma häpeä kuin kenenkään muun. Mutta minulle riittää ihan hyvin se, että kirkon erityisasema ja erityisoikeudet poistetaan ja se asetetaan samaan asemaan muiden uskonnollisten yhteisöjen kanssa.
En myöskään koe erityisesti kirkon tehneen Suomesta sitä, mitä se on nyt. Ihan me olemme jokainen tätä maata rakentaneet ja panoksemme mm. äänioikeuden ja yhteiskunnallisen vaikuttamisen kautta antaneet. Pikemminkin minä näkisin kirkon maallistuneen muun yhteiskunnan mukana, mutta pikkuisen jälkijunassa tosin.
"Minä muutin pois 15v. Ei tullut mieleenikään ajaa äitiä pois ja ymmärrän että vanhempani teki parhaansa."
Hienoa. Nyt kuitenkin olet halukas ennemmin ajamaan pois ne, jotka eivät samalla elämäntyylillä kanssasi elä, kuin itse muuttaa pois, vaikka varsin tyytymättömältä paitsi kirkon, myös Suomen nykytilanteeseen vaikutat...
"LAIN mukaan teillä on oikeus tuhota Suomi"
Ei meillä lain mukaan sen suurempia oikeuksia ole Suomea tuhota kuin kellään muullakaan. Ei meillä ateisteilla mitään erityisvapauksia muihin nähden lainsäädännössä ole. Minä en liioin edes halua tuhota Suomea, vaan rakentaa sitä vieläkin paremmaksi maaksi meidän kaikkien elää kuin se nyt jo on.
"te tapoitte jo Suomen"
Kertoisitko konkreettisia esimerkkejä siitä, kuinka olemme Suomen tappaneet? Mitä sinä muuttaisit Suomessa nyt jos saisit vallan tehdä haluamasi muutokset?
(jatkuu seuraavassa viestissä...) - Dara
lllllllllll kirjoitti:
– Mikä on kettuilua??? sano"– Ei ollut tarkoitettu kettuiluksi Sanoin kylläkin mielipiteeni siitä etten ymmärrä tätä irvokkuutta juhlia islamilla"
Hetkinen nyt. Et maininnut sanaakaan islamista aloitusviestissäsi, etkä liioin siinäkään viestissäsi, jota minä kommentoin. Mistä sinä sen islamin tähän nyt vedit? Miten me ateistit muka islamilla juhlimme?
"Kun teillä on paha olla tässä Suomessa ja meillä hyvä olla miksi te ette muuta pois?"
Kaikella kunnioituksella, mutta kyllä sinulla tuntuu enemmän paha olla täällä olevan kuin yhdelläkään minun tuntemallani ateistilla. Sinähän se tässä valitat kuinka Suomi on tuhottu ja tapettu ja kuinka sinulla on niin paha mieli. Minä ainakin omasta puolestani viihdyn Suomessa erinomaisen hyvin enkä ole halukas sen enempää kirkkoa kuin sinuakaan täältä pois häätämään :)
"Muuttaisin itse pois, ja on aika lähellä , en tunne tätä maata enää suomalaiseksi tämä on islamilla ja ateismilla valettua pahuutta kurjuutta rosvoamista tappamista sotaa raiskaamista kaikkea sontaa mitä ihminen vaan noi kuvitella ja sitäkin mitä ei voi kuvitella aina välillä."
No kuule, jos tosiaan noin ahdistavaksi täällä elämisen koet, niin miksi tosiaan et itse muuta pois vaan olet mieluummin muita ajamassa tiehensä? Minä tykkään kuitenkin täällä elää ja yksi syy siihen on mm. se, että Suomessa on sekä tappaminen, rosvoaminen että raiskaaminen kriminalisoituja. Sodassakaan Suomi ei onneksi ole minun elinaikanani ollut, ja kun on elämässään tavannut ihmisiä, jotka ovat joutuneet keskellä sodan melskeitä elämään, osaan arvostaa kovasti rauhaa ja demokratiaa kotimaassani. Mitä ilmeisemmin siis minä ainakin olen täällä sinua onnellisempi. Joten jospa esitänkin sinulle nyt sen kysymyksen, jonka sinä äsken minulle esitit: Kun sinulla on paha olla tässä Suomessa ja meillä hyvä olla miksi sinä et muuta pois?
"ja varsinkaan kun teillä ateisteilla ei ole tilalle mitään muuta kuin tätä kamalaa tappamista."
Mitä ihmeen tappamista?? Keitä me olemme tappaneet Suomessa sen enempää kuin uskovaisetkaan?
"Miksi pitää potkia kirkkoa maanrakoon, kun se tarpeeksi kyykyssä jo?
Miksi potkitte maassa makaavaa potkittua?"
En minä potkikaan.
"Naiset ja homot on kirkossa, minne ne ei kuulu. Mielestäni kirkko ei enää ole edes kirkko. Se taas on Kirkon omaa tyhmyyttä.
Siinä olette oikeassa että Kirkon väki on tyhmistä tyhmintä, siinä olemme tasan samaa mieltä."
Jännää. Minusta kirkon väki ei ole mitenkään erityisellä tavalla tyhmää porukkaa. En myöskään näe negatiivisena puolena kirkossa sitä, että se on liberalisoitunut ja vähän kerrassaan lopettanut ihmisten syrjimistään. Miten minusta nyt tuntuu, että pahempana sinä itse kirkkoa pidät kuin minä, ja silti juuri minun pitäisi täältä sinun mielestäsi häipyä ennemmin ikuin sinun ;)
"Ja on sata varmaa että Jumalaan uskovat perustavat omia lahkojaan"
Ja tähän heillä on ja minusta pitääkin olla täysi oikeus :) Minulle riittää se, kunhan kenenkään ei ole pakko kuulua mihinkään uskonnolliseen yhdyskuntaan, vaan se on täysin vapaaehtoista. Ja mitä nyt henkilökohtaiseen maailmankatsomukseeni tulee, huomattavasti lähempänä se moneltakin osin on nykyistä kirkon liberaalisiipeä kuin jotain jehovia tai lestadiolaisia ;)
(jatkuu seuraavassa viestissä...) - Dara
lllllllllll kirjoitti:
– Mikä on kettuilua??? sano"– Mikä on kettuilua??? sano"
No otetaanpa esimerkkejä:
- sinä käsket muita muuttamaan pois Suomesta ja kerrot ettei meitä kukaan täällä kaipaa.
- syytät ateisteja Suomen tuhoamisesta
- väität ateistien tappavan ihmisiä
- syytät ateisteja raiskauksista ja ryöväämisistäkin lisäksi.
- halveksit homoseksuaaleja
- haukut ateisteja sadisteiksi ja väität ateistien nauttivan maassa makaavan potikimsesta
Kerrohan minulle, että ihan hyvää hyvyttäsikö sinä tällä tavoin toisille puhut? Mitä jos sinusta ja sinunkaltaisistasi ihmisitä puhuttaisiin tällä tavalla ja syyteltäisiin teitä tällaisista asioista, niin etkö kokisi sitä vähintäänkin kettuiluksi?
Toivoisitko itseäsio kohdeltavan näin kuten olet muita nyt kohdellut? Toivoisitko itse saavasi samanmoiset syytökset niskoillesi?
Mitäs se Jeesuskin joskus Raamatun mukaan sanoikaan? "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille"
Sama ajatus esiintyy monissa muissakin uskonnoissa ja ajatussuunnissa.
>>Brahmalaisuus: Älä tee toiselle sellaista, joka aiheuttaa sinulle itsellesi tehtynä tuskaa.
Buddhalaisuus: Älä aiheuta toiselle sellaista kipua, jota et itsekään halua kokea.
Juutalaisuus: Älkää tehkö mitään sellaista kanssaihmisillenne, jota ette halua tehtävän itsellenne.
Kungfutselaisuus: Älä tee toisille mitään sellaista, mitä et haluaisi heidän tekevän sinulle.
Taolaisuus: Pidä naapurisi saavutuksia kuin omiasi ja hänen tappioitaan kuin omia tappioitasi.
Zarathustralaisuus: Ainoastaan sellainen luonne on hyvä, joka ei tee toiselle mitään sellaista, joka ei olisi sille itselleen mieluista tai hyväksi.>>
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kultainen_sääntö - lllllllllll
Dara kirjoitti:
Ohhoh! Jopas oli vuodatus! Mutta koitan parhaani mukaan reagoida siihen asiallisesti :)
"– Älä naurata, miksi jankkaatte tuota ? Se ei ole kirkon vika/syy vaan vanhempien Älä syytä kirkkoa."
En minä syyllisiä hakenut. Totesin vain sen faktan, että mikäli alaikäinen lapsi on kirkkoon liitetty, hänen on siihen pakko kuulua halusi tai ei, mikäli ei saa vanhemmiltaan lupaa siitä eroamiseen.
Ja jos sinä syyllisiä kuitenkin haluat hakea, niin vanhempien ohella minä vastuuttaisin myös sekä kirkon että valtion. Valtio on syyllinen siihen, että se sallii lainsäädännössään pikkulasten liittämisen uskonnolliseen yhdyskuntaan asianomaisen tahtoa kyselemättä. Kirkko on syyllinen siihen, että se harjoittaa tällaista käytäntöä ja erityisesti kehottaa ihmisiä liittämään lapsensa kirkkoon. Vanhemmat toki ovat vastuussa siitä, miten oman lapsensa kohdalla päättävät.
"Lapsille myös puetaan vaatteet jotka vanhemmat tahtoo ei niitäkään kysytä lapselta."
Tästä ei seuraa lapselle juridista asemaa maailmankatsomuksellisen järjestön jäsenenä mahdollisine jäsenmaksu- ja muine velvoitteineen.
"Lasta ei kylläkään mitenkään satu kirkkoon kuuluminen. islamiin kuuluminen sattuu (klitoriksen poistaminen, naimiset ym alistamiset) ."
Minusta myös alaikäisillä tulisi olla täysi uskonnonvapaus, uskontoon katsomatta. En perustele tätä fyysisellä kivulla taikka sen puuttumisella. Ja vastustan paitsi naisten alistamista, myöskin ympärileikkauksia.
"– MINÄ kysyin miksette lähde pois ja MINÄ Toivotan ulos ateistit ja pidän ateisteina niitä jotka tuhoavat suomalaista elämäämme Suomesta."
Miksi me lähtisimme pois omasta maastamme yhtään sen enempää kuin tekään lähdette? Miksi meidän pitäisi yhtään sen enempää haluta taikka tarvita täältä lähteä? Jos me katsomme, että voimme kaikki täällä elää, niin miksi sinä et voisi ajatella samoin, vaan haluat ajaa toisinajattelijat maanpakoon?
"Eli kun teitä ei kiinnosta krist elämäntyyli miksette muuta pois? Sano nyt vaikka omalta osaltasi."
Omalta osaltani en aijo muuttaa Suomesta pois siksi, että tämä on kuitenkin minusta hyvä maa, jossa eläminen onnistuu aivan hyvin vaikkei sitä kristityllä elämäntyylillä eläisikään. Minä arvostan kuitenkin sitä, että perustavaa lattua olevat ihmisoikeudet, myös se uskonnonvapaus, toteutuvat Suomessa kuitenkin melkoisen hyvin moneen muuhun maahan verrattuna. Meillä pelaa tasa-arvo ihan mukavasti ja mikä parasta, meillä on ihmisille annettu jopa mahdollisuus ja kanavat pyrkiä vaikuttamaan yhteisiin asioihin. Jopa lakeja voidaan muuttaa ja päivittää aikaan enemmän sopiviksi. Jospa jossain vaiheessa myös kirkon juridinen erityisasemakin puretaan.
"Krist kirkko teki Suomesta tämän ja nyt te tahdotte kampanjoida kirkolle kuolemaa."
En minä ole kirkolle kuolemaa kampanjoimassa. Toki jos sen elinehto on se, että sillä tulee olla erityisema valtiossa muihin uskonnollisiin ja maailmankatsomuksellisiin yhdyskuntiin ja järjestöihin nähden, niin sille minä en mitään mahda. Jos kirkko kuolee siitä, että ei saa erityisiä etuoikeuksia, se on minusta enemmän sen oma häpeä kuin kenenkään muun. Mutta minulle riittää ihan hyvin se, että kirkon erityisasema ja erityisoikeudet poistetaan ja se asetetaan samaan asemaan muiden uskonnollisten yhteisöjen kanssa.
En myöskään koe erityisesti kirkon tehneen Suomesta sitä, mitä se on nyt. Ihan me olemme jokainen tätä maata rakentaneet ja panoksemme mm. äänioikeuden ja yhteiskunnallisen vaikuttamisen kautta antaneet. Pikemminkin minä näkisin kirkon maallistuneen muun yhteiskunnan mukana, mutta pikkuisen jälkijunassa tosin.
"Minä muutin pois 15v. Ei tullut mieleenikään ajaa äitiä pois ja ymmärrän että vanhempani teki parhaansa."
Hienoa. Nyt kuitenkin olet halukas ennemmin ajamaan pois ne, jotka eivät samalla elämäntyylillä kanssasi elä, kuin itse muuttaa pois, vaikka varsin tyytymättömältä paitsi kirkon, myös Suomen nykytilanteeseen vaikutat...
"LAIN mukaan teillä on oikeus tuhota Suomi"
Ei meillä lain mukaan sen suurempia oikeuksia ole Suomea tuhota kuin kellään muullakaan. Ei meillä ateisteilla mitään erityisvapauksia muihin nähden lainsäädännössä ole. Minä en liioin edes halua tuhota Suomea, vaan rakentaa sitä vieläkin paremmaksi maaksi meidän kaikkien elää kuin se nyt jo on.
"te tapoitte jo Suomen"
Kertoisitko konkreettisia esimerkkejä siitä, kuinka olemme Suomen tappaneet? Mitä sinä muuttaisit Suomessa nyt jos saisit vallan tehdä haluamasi muutokset?
(jatkuu seuraavassa viestissä...)Hei Dara,
Ihan eka tunnelmani, että kiitos oli kiva lukea se, yks iso mutta, miksi te ateistit aina ymmärrätte väärin mitä sanon?
Onko se taktiikka? (Hetki sitten jo väsyin yhteen joka vääristeli tasan kaiken myös atac vääristeli aina kaiken.)
Jokainen kuitenkin väittää että MINÄ kirjoitan väärin. Silti en koskaan löydä omasta tekstistä moisia sanomisia (jäävikö), joista minua syytetään. Sit yks joka olisi hyvä aina muistaa : Nämä ovat vain mielipiteitä joiden tarkoitus on selkeyttää asioita ja minä tahdon tietää muiden mielipiteitä, jos hyvin käy niin opin jotain, jos ei sitä mahdollisuutta olisi miksi kirjoittaisin / lukisin? . Jos taas erimielisyydet johtaa vihaan niin en minä ainakaan katsoisi voittaneeni, se vinkkinä sille edellisille, k-koolle, jos tänne eksyy.
Ja sitten asiaan jota oli kiitettävän paljon. Olisi kaksi vaihtoehtoa kinata noista väärinymmärryksistä tai jatkaa asiasta?
Asiani oli että kristinusko teki Suomesta tämän maan. Miksi ette kiitä olemasta olostanne Kirkkoa, vaan pyritte erottamaan ihmisiä kirkosta, saadaksenne kirkon kyykkyyn, enemmän kyykkyyn. Kirkko on jo nyt ajautunut johonkin kassavajeeseen ja jäsen vajauteen. Ja te ilkutte. Äläkä ota kaikkea itseesi. Kyseessä on kuitenkin sanonta ja jos puhumme asiasta puhumme kokonaisuudesta emme yhden ihmisen yhdestä ajatuksesta, eikö niin. Sinä liityt kokonaisuuteen kannattamalla ateismia, jota minä taas en kannata, mikä selvisi ateismi-palstalla. Ateismi on pahuuden palvomista. Se, joka sanoo olevansa ateismi palvoo pahuutta, kaikkea pahuutta. Kristitty tahtoo hyvyyttä. Ateisti vaan kääntää kaiken pahan hyväksi ja sen huomasi ainakin ateismi-palstalla.
Sanonta : ateisti tappaa ja tuhoaa, tuskin se tarkoittaa että sinä konkreettisesti aseen kanssa heilut tappamassa, vaan ateismi kokonaisuutena pyrkii tuhoamaan, siis tappamaan kristinuskon. Mielestäni se on supi-suomalainen puhetapa, joka on aina tarkoittanut kokonaisuutta. Ja olen tasan varma että ymmärrät sen, jos tahdot.
Pää-ihmetykseni on : Kun meidät on kirkko tehnyt tällaiseksi, miksi syytellä Suomen Kirkkoa jostain mitä on tehty jossain muualla jonkun muun toimesta. SuomenKirkko ei pyri tappaa meistä ketään, ei edes ateisteja, eikä homoja eikä naispappeja. Ja Suomessa oli hyvä olla, ei ole enää. Katso itse Hesaa täällä on yhtä vaaralista kuin villissä Afr-viidakossa. Kun te ateistitkin (tarkoittaa yhteisönä) , sallitte islamin kannattajat ja afrikkalaiset Suomeen ettekä vastusta sitä niin Suomesta suomalaisuus on jo tuhoutunut. Eikä lapsillamme ole enää toivoa suomalaisuudesta. Tulevaisuudessa suomalaisuus on varmaan samanlainen myytti kuin Jeesus, että olikokaan sitä ikinä olemassakaan?
Kirjoitan tätä nyt yhden lukeman perusteella muistista, koska muuten venyy liika pitkäksi.
Toinen mihin haluan varmasti sanoa on tuo ahdasmielisyys.
Minä katson että islam ja afrikkalaisuus tuhoaa suomalaisuuden, on sen jo tehnyt.
Koko islamin uskon periaate on tuhota muut uskonnon kannattajat alistaa ne kuoliaiksi, sen saman tekee afrikkalaisuus.
Noi mamu-ryhmät tuhosi jo suomalaisuuden tokikin poliitikkojen avustuksella. Siinä katsot että on ahdasmielisyyttä jos ei salli tappaja-kulttuuria Suomeen. Jos vastustaa suomalaisuutta tuhoavia kulttuureita, ja niiden sallijoita ateisteja ryhmänä ja poliitikoita ryhmänä ja varsinkin Stubbia, Arhinmäkeä, Sinnemäkeä jne… sekä muita islamilaisuutta ja afrikkalaisuutta ihailevia ryhmiä, niin sinä katsot, kuten monet muutkin, että suomalaisuuden kannattajat ovat rikollisia rasisteja, joita vastaan pitää toimia kuten Hitleriä vastaan. Kun taas minä näen että te sallitte sen Hitlerin Suomeen islamin ja afrikan valepuvussa – te tuhositte Suomen, sinä siinä mukana kannattamalla ateismia joka kannatti suomalaisuuden tuhoamisen, jonka niitin teki poliitikot.
Sitä tarkoitan että te ateistit tuhositte suomalaisen kulttuurin sallimalla islamin ja afrikkalaisuuden tuhota suomalaisuuden. Suomalaisuutta ei ole sitten enää ikinä sen alasajo on jo alkanut. Kyllä islam ja afrikan villiheimot huolehtii lopullisen niitin sitten joskus.
Mielestäni ahdasmielisiä ovat islamilaiset ja afrikkalaiset sekä niiden suomalaiset kannattajat ja poliitikot sekä kaikki ne jotka vihaa ja toimii suomalaisuutta ja suomalaisuutta puolustavia tahoja vastaan. - lllllllllll
Dara kirjoitti:
"– Ei ollut tarkoitettu kettuiluksi Sanoin kylläkin mielipiteeni siitä etten ymmärrä tätä irvokkuutta juhlia islamilla"
Hetkinen nyt. Et maininnut sanaakaan islamista aloitusviestissäsi, etkä liioin siinäkään viestissäsi, jota minä kommentoin. Mistä sinä sen islamin tähän nyt vedit? Miten me ateistit muka islamilla juhlimme?
"Kun teillä on paha olla tässä Suomessa ja meillä hyvä olla miksi te ette muuta pois?"
Kaikella kunnioituksella, mutta kyllä sinulla tuntuu enemmän paha olla täällä olevan kuin yhdelläkään minun tuntemallani ateistilla. Sinähän se tässä valitat kuinka Suomi on tuhottu ja tapettu ja kuinka sinulla on niin paha mieli. Minä ainakin omasta puolestani viihdyn Suomessa erinomaisen hyvin enkä ole halukas sen enempää kirkkoa kuin sinuakaan täältä pois häätämään :)
"Muuttaisin itse pois, ja on aika lähellä , en tunne tätä maata enää suomalaiseksi tämä on islamilla ja ateismilla valettua pahuutta kurjuutta rosvoamista tappamista sotaa raiskaamista kaikkea sontaa mitä ihminen vaan noi kuvitella ja sitäkin mitä ei voi kuvitella aina välillä."
No kuule, jos tosiaan noin ahdistavaksi täällä elämisen koet, niin miksi tosiaan et itse muuta pois vaan olet mieluummin muita ajamassa tiehensä? Minä tykkään kuitenkin täällä elää ja yksi syy siihen on mm. se, että Suomessa on sekä tappaminen, rosvoaminen että raiskaaminen kriminalisoituja. Sodassakaan Suomi ei onneksi ole minun elinaikanani ollut, ja kun on elämässään tavannut ihmisiä, jotka ovat joutuneet keskellä sodan melskeitä elämään, osaan arvostaa kovasti rauhaa ja demokratiaa kotimaassani. Mitä ilmeisemmin siis minä ainakin olen täällä sinua onnellisempi. Joten jospa esitänkin sinulle nyt sen kysymyksen, jonka sinä äsken minulle esitit: Kun sinulla on paha olla tässä Suomessa ja meillä hyvä olla miksi sinä et muuta pois?
"ja varsinkaan kun teillä ateisteilla ei ole tilalle mitään muuta kuin tätä kamalaa tappamista."
Mitä ihmeen tappamista?? Keitä me olemme tappaneet Suomessa sen enempää kuin uskovaisetkaan?
En minä potkikaan.
"Naiset ja homot on kirkossa, minne ne ei kuulu. Mielestäni kirkko ei enää ole edes kirkko. Se taas on Kirkon omaa tyhmyyttä.
Siinä olette oikeassa että Kirkon väki on tyhmistä tyhmintä, siinä olemme tasan samaa mieltä."
Jännää. Minusta kirkon väki ei ole mitenkään erityisellä tavalla tyhmää porukkaa. En myöskään näe negatiivisena puolena kirkossa sitä, että se on liberalisoitunut ja vähän kerrassaan lopettanut ihmisten syrjimistään. Miten minusta nyt tuntuu, että pahempana sinä itse kirkkoa pidät kuin minä, ja silti juuri minun pitäisi täältä sinun mielestäsi häipyä ennemmin ikuin sinun ;)
Ja tähän heillä on ja minusta pitääkin olla täysi oikeus :) Minulle riittää se, kunhan kenenkään ei ole pakko kuulua mihinkään uskonnolliseen yhdyskuntaan, vaan se on täysin vapaaehtoista. Ja mitä nyt henkilökohtaiseen maailmankatsomukseeni tulee, huomattavasti lähempänä se moneltakin osin on nykyistä kirkon liberaalisiipeä kuin jotain jehovia tai lestadiolaisia ;)
(jatkuu seuraavassa viestissä...)2 / 4 Daralle,
Minä en näe islamin ja afrikan sallivalla suomen tuhoamisella kaltaistasi suvaitsevaisuutta vaan nimenomaan vihamielisyyttä suomalaisuutta kohtaan.
Ja sitä vihamielisyyttä suomalaisuutta kohtaan ovat Ruotsista tulleet aateloidut rikolliset harrastaneet Suomessa aina.
Nimenomaan sen suomalaisuuden tappamisen ja tuhon vastustamista te vastustatte. Te vastustatte suomalaisuuden puolustajia. Pidätte sitä ahdasmielisyytenä. Itse te taas tahdoitte islamin ja afrikan ym sekakulttuurin tuhota Suomen kulttuurin. Politiikka on myös ”kulttuuria” Selitys: Suomen poliittinen kulttuuri on aina ennen ollut suomalaisuuden (kulttuurina) puolustamista nyt se on Suomen tappamista. Sitä te äänestitte Suomelle. ja sen puolesta te toimitte.
Ja enemmän kristillisyys on suomalaisuutta kuin sallimanne islamilaisuus ja afrikkalaisuus, vai?
Myös Persut ovat nyt ilmoittaneet tahtovansa vieras maalaisten maahanmuuttoa Suomeen. Persutkin siis valehteli ja petti (miten yllättävää!!) joten Suomen poliittinen kulttuuri löi viimeisen niitin Suomen arkkuun. Okei siis Suomi, suomalaisuus on lopullisesti kuollut. Ja suomalaiset kuolevat ja tuhoutuvat sen tuhon mukana.
Näen että uskomme tässä asiassa on täysin eri. Sinä uskot omaasi minä omaani.
Tiedätkö edes mitä suomalaisuus oli 50 60 70 80 luvuilla? Uskon jos sanot että se oli kamalaa kirkko tappoi ihmisiä mennen tullen, kastoi lapset luvatta kristillisyyteen ja esti ihmisiä uhraamasta lapsia oikeille jumalille ja oli kamalaa puutetta ja nurkkakuntaisuutta. Ottaisin kuitenkin sen kaiken takas jos pääsisin eroon suomalaisuutta tuhoavista ryhmistä ja anteeksi jos koet olevasi sinä mukana.
Mutta on epäreilua että Suomi auttaa muita ja kuolee itse siihen auttamiseen. Se taas on politiikan syy ja niiden jotka sen mahdollisti. Joka tapauksessa on varmaa että Hellsinki on kuollut ja sen myötä kuolee loputkin Suomesta. Minä näen vain Hellsingin, en tiedä miten muualla voivat, mutta sen USKON että paha menee kehä-3n ulkopuolellekin.
Yksi iso tekijä Suomen kuolemassa oli Kirkko. Joten saatatko uskoa, miten hankala ajatusmaalima minulla on?
Puolustaa ja vihata samaan aikaan koko helvvetin instituutiota. Yritän lähinnä puolustaa kr-uskon alkutarkoitusta. Sitähän Kirkon Johto ei tänään ole, vaan syötti kansakunnan, jonka ensin teki, islamin susille. Ihan kuin kasvattaa viljaa syöttääkseen ne hevosille. Aiemminkin kirkko oli politiikassa muun eliitin kanssa vihaamassa ja tuhoamassa heikkoja köyhiä suomalaisia, mutta kuten silloin 1800 luvulla Kirkon sisältä syntyi suomalaisuutta puolustavat fennomaanit. Se voi tapahtua nytkin, mutta siihen tarvitaan enemmän kuin Jumalaa, siihen tarvitaan iso-ihme, ei Jumalan vastustusta, ateismia eikä suomalaisuuden vihaamista vasemmisto-vihreet-rkp-eliitti-politiikkaa.
Olemme kuin p-korealaiset, vankina omassa maassa katsomassa miten esi-isiemme työt tuhotaan. Se sattuu.
Joten miksi Suomi ei voinut saada olla suomalainen vaan se piti tuhota pahuudella; islam afri ja ateismi? Ja miksi Kirkko sen salli? Vastaan itse : Kirkon johto on islamilainen suomi-vihamielinen jälleen kerran. Odotamme suomalaisuuden nousua, jota tuskin minä ehdin nähdä.
Nyt vasta ymmärrän rikollisuuden ; mitä on poltetun maan taktiikka; koska meiltä vietiin suomalaisuus ovat jotkut valmiita tuhoamaan Suomen. Se taas oli (jonkun) sisällissodan julistus, mitä en sitä silloin tajunnut. Vielä vuosi pari sitten toivon Suomen pelastumista, en enää. Olenhan ikäni tehnyt työtä Suomen eteen. Turhaan – aivan turhaa.
Nyt annan mielikuvan, jota olen ajatellut P-Koreaan: entä jos se kansa tekisi vain jonakin päivänä itsemurhan? Kaikki jotka kärsii, tappaisi itsensä? Saisivat johtajat juhlia keskenään. P-Koreahan on ihmisvankila, jossa ihmiset on vain johdon orjia. Itse en näe enää Suomea sen parempana maana. En enää edes ymmärrä miksi tehdä työtä, jonka työn tulokset jaetaan muille, ja suomalaisia vihataan. Ja kun poliitikot ym vihantoimijat ovat suomalaisuutta vastaan, niin en näe toivon pihaustakaan. Varmasti vihaan niitä jotka vihaa suomalaisuutta, 80% suomalaisista äänesti monikulttuurista Suomea. Niitä jokaista vihaan Ja Persut petti, joten vihattavaa on paljon. Minulla on mnyt vähän samanlainen tunne kuin jos lapseni yrittäisi polttaa kotimme tai tappaa minut. Suomea tuhotaan täysillä, ettekä te edes näe sitä, sinäkin teet paremmaksi Suomea, tuhoamalla suomalaisuuden, niinkö? Kuvainnollisesti : tapat äitisi ja isäsi jotta sinulla on parempi olla. - lllllllllll
Dara kirjoitti:
"– Ei ollut tarkoitettu kettuiluksi Sanoin kylläkin mielipiteeni siitä etten ymmärrä tätä irvokkuutta juhlia islamilla"
En minä potkikaan.
(jatkuu seuraavassa viestissä...)3 / 4 Daralle,
Okei kolmas, miksi en muuta pois? Olen liika vanha. Odotan pikaista kuolemaa pois tästä hellvetin maasta.
Olen lopettanut jo itseni hoitamisen. En näe järkeä kiduttaa itseäni tässä islamilaisessa ja afrikkalaisessa sonnassa.
Tämä maa on erittäin epäsuomalainen. Pitäkää hyvänänne ”Suomenne” ja suomalaisuutta vihaavat poliitikot, kulttuurit ja muut hirviöt, jotka Suomeni tuhosi. Muuttaisin pois jos jaksaisin, minne? Muutan mielummin helvvettiin. Niihin tuliin ja kaikkeen pahaan jos niin sallitaan. Uskon että Helvvetissä tulineen ja kaikkineen on kivempaa kuin Suomessa.
Teillä on uusi uljas Suomi muttei ole suomalaisuutta, teillä on vain pahuus, islamilaisuus ja afrikkalaisuus. Kun pidät sitä parempana on se sinun ja kaltaistenne tahtonne, mutta suomalaisuudesta te ette edes tiedä ikinä enää mitään.
Äläkä kysy mitä on suomalaisuus, siihen on yksi lause ja vien sen mukanani hautaan. Te ette sitä ikinä saa ettekä löydä.
Ettekä tajua, kun ette tajunneet tähänkään mennessä. Älä kysy, vaan nauti islamista ja afrikasta kyllä ne näyttä tien, seuraa vain tulta ja mädäntyvien ihmisten hajua. Minua EVVK.
Haluisin vastaa vielä moneen, mutta olen kovin pitkä sanainen.
Tuosta periaatteestasi, (Omin Sanoin) : että on väärin kirkkoon liittää, kun ei lapselta kysytä uskonnollista vakaumusta siihen.
Lapsella ei ole mitään jäsenmaksu- eikä muitakaan velvotteita, tiedät sen ihan tasan tarkkaan.
Lapselta ei myöskään kysytä tahtooko se edes syntyä tähän maailmaan?
Pitäisikö lapset aina abortoida niin kauan kunnes keksitään keino kysyä niiltä tahtovatko syntyä tänne ?
Lapselta ei myöskään kysytä minkä nimen tahtoo? Moni lapsi saa nimen jota vihaa vaikka esim minä, kun sain tietää nimeni saamisen historian vihasin vielä enemmän. Siis minulla ei ole äitini tahtomaa nimeä vaan vihaamani henkilön minulle vihassaan keksimä ällönimi. Äitini ei vaan jaksanut taistella hullua sukulaista vastaan.
Anteeksi nyt vaan, vaikka osaltaan ymmärrän osan puuhistanne, niin en sitä että lapsen kastaminen kirkkoon olisi jotenkin paha asia lapselle. Vastustan kaikkea pahuutta mutta te ateistithan just sitä pahuuden vastustamista pidätte ahdasmielisenä ja suvaitsemattomuutena, miten kätevää. Mutta tuo on ateismin perusteista osastoa : tyhmää.
Siis ongelmahan on siinä että minä pidän X pahana te hyvänä. Minä pidän Y pahana te hyvänä.
Eikö se ole uskomista ? Eikö se ole ateismia? Ateismi palvoo pahuutta ja väittää pahuutta hyväksi. Kuten Ate-jumalatar.
Siis miksi eritavoin uskovat pakotetaan asumaan samassa paikassa ?
Esim ateistit, islam ja mustat vihaa meitä ja me autamme / elätämme niitä tuhoamaan meidän elämämme.
Kirkko, ateistit, eliitti ja poliitikot päästi sudet lammaskarsinaan ja sitten ihmettelevät mistä johtuu paha mieli.
Miten vaikea on nähdä vieraslajien Suomen kulttuurin tuhoaminen ?
Ei islamilainen eikä afrikkalainen kulttuuri ole ikinä suomalaista kulttuuria.
Myöskään ateismi näkemässäni muodossa ei ole suomalaisuutta. Itse tekisin toisin.
Mutta kuten olen huomannut niin ateismissa ei ole järkeä eikä järkeviä kannattajia.
Osaltaan ymmärrän sen ettei ihminen usko Jumalan olemassa olemiseen, mutta tapa on ollut että siihen satuun uskotaan että siihen hyvyyteen pyritään ja muu on sontaa, josta vaan ollaan hiljaa.
Oikea kristinusko, jolla joskus olen ärsyttänyt ihmisiä tarkoittaa nimenomaan (minulle) : hyvyyteen pyrkimystä eikä siihen tarvita Jumalaa tipan-tippaa. Jumala on vain sana joka auttaa joitain himmeitä käsittämään asioiden oikeellisuuden. Se on sitä oikeat uskomista, muu on rikollisuutta. - lllllllllll
Dara kirjoitti:
"– Mikä on kettuilua??? sano"
- sinä käsket muita muuttamaan pois Suomesta ja kerrot ettei meitä kukaan täällä kaipaa.
- haukut ateisteja sadisteiksi ja väität ateistien nauttivan maassa makaavan potikimsesta
Kerrohan minulle, että ihan hyvää hyvyttäsikö sinä tällä tavoin toisille puhut? Mitä jos sinusta ja sinunkaltaisistasi ihmisitä puhuttaisiin tällä tavalla ja syyteltäisiin teitä tällaisista asioista, niin etkö kokisi sitä vähintäänkin kettuiluksi?
Toivoisitko itseäsio kohdeltavan näin kuten olet muita nyt kohdellut? Toivoisitko itse saavasi samanmoiset syytökset niskoillesi?
Mitäs se Jeesuskin joskus Raamatun mukaan sanoikaan? "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille"
>>Brahmalaisuus: Älä tee toiselle sellaista, joka aiheuttaa sinulle itsellesi tehtynä tuskaa.
Buddhalaisuus: Älä aiheuta toiselle sellaista kipua, jota et itsekään halua kokea.
Juutalaisuus: Älkää tehkö mitään sellaista kanssaihmisillenne, jota ette halua tehtävän itsellenne.
Kungfutselaisuus: Älä tee toisille mitään sellaista, mitä et haluaisi heidän tekevän sinulle.
Taolaisuus: Pidä naapurisi saavutuksia kuin omiasi ja hänen tappioitaan kuin omia tappioitasi.
Zarathustralaisuus: Ainoastaan sellainen luonne on hyvä, joka ei tee toiselle mitään sellaista, joka ei olisi sille itselleen mieluista tai hyväksi.>>
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kultainen_sääntö4 /4 Daralle,
Jos nyt vähän oijon näitä vääristelyjäsi:
” Nyt kuitenkin olet halukas ennemmin ajamaan pois ne, jotka eivät samalla elämäntyylillä kanssasi elä, kuin itse muuttaa pois, ”
– Vääristelit / ymmärsit tahallaan vääriin.
”Ei meillä lain mukaan sen suurempia oikeuksia ole Suomea tuhota kuin kellään muullakaan.”
– Tavallaan lain mukaan Suomi tuhotaan nyt. Ja te kannatatte sitä eikö niin? Minähän tässä rikollinen olen, rasisti kamala hirviö, joka puolustaa rikollisuutta suomalaisuutta. Sen suomalaisuuden kannattajathan te ja poliitikot Stubbi ja Arhinmäki tahtovat kriminalisoida laillisesti tietty .
”Minä en liioin edes halua tuhota Suomea, vaan rakentaa sitä vieläkin paremmaksi maaksi meidän kaikkien elää kuin se nyt jo on. ”
– Jostain kumman syystä islamilaiset pakenevat ihanasta islamilaisesta yhteiskunnasta, jonka te kaikki tahdotte Suomeen ajamaan meidätkin pois ! Jo pelkkä ajatus nostaa karvat pystyyn. Sinulle tietty vain islamilainen kulttuuri on oikeat ja ihanaa. Mutta kun sitä en ymmärrä kun me emme siitä tykkää miksi te sen meille pakotatte? Siellä on kuitenkin maita Iran Irak Indonesia Afganistan eikö ne riitä islamiksi ? Miksi Suomestakin pitää tehdä sellainen? Miksi ette mene sinne? Kaikki islam afrit ja ateistit ? En aja kunhan kysyn?
”Kertoisitko konkreettisia esimerkkejä siitä, kuinka olemme Suomen tappaneet? ”
– Te sallitte islamin ja afrin ym tappaja-kulttuurien tuhota suomalaisuuden. Se on imperfekti!
”Mitä sinä muuttaisit Suomessa nyt jos saisit vallan tehdä haluamasi muutokset? ”
– Politiikka, islam, afrit pois Suomesta tahdon takas ajan 60 70 luvut. Vaikka se kieltäisi tanssimisen pääsiäisenä ja mainokset jouluna. Tahdon takas markan ja suomalaisuuden. Ja ne ongelmat, kunhan on suomalaisia ihania ongelmia.
” Miten me ateistit muka islamilla juhlimme? ”
– vanhempi juttelu (selkenisi jos saisin olla samalla nimellä – vaan vainon takia on muutettava nimeä kokoajan)
Logiikkani : Täällä juhlitaan kirkosta eroamisen prosenteilla, koska nämä ei ymmärrä että kun islam lisääntyy niin kris.usko vähenee %.ssa , vaikkei kpl-määräisesti vähenisikään. Tein siitä laskelman jonnekin.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11163066/#comment-59305705 Liekö poistettu?
Ja sekin laskelma osoittaa suomalaisuuden kuolemista millä siis täällä juhlitaan. Asia erikseen sitten on se että pitänet islamia suomalaisuutena, minä en.
” niin miksi tosiaan et itse muuta pois vaan olet mieluummin muita ajamassa tiehensä?”
– Joku muu sen islamin afrin ym tappaja-kulttuurin Suomen päästi. Ja kyllä minulla oli hyvä olla Suomessa, vaikken Jumalaan ole uskonut, aina 1980 luvulle asti kun tuli ekat islamin sodan pakolaiset Suomeen raiskaamaan suomalaisen tytön. Ikinä ei ole kirkko vahingoittanut minua mitenkään, vaikken usko Jumalaan. Kävin rippikoulunkin enkä uskonut Jumalaan, mutta kivaa siellä oli. En ole ikinä uskonut, olen aina ymmärtänyt sen olevan satua, hyvää tarkoittavaa satua.
En edes tiennyt Israelin olevan oikea maa kartalla. Luulin sitäkin saduksi. Joten opiskelin uskontoakin vaikken uskonut Jumalaan. Ja siinähän ne sukset ristiin menikin.
” Minä tykkään kuitenkin täällä elää”
– koska saat potkia uskovaisia ? Mikset hyväksy Kirkkoa kuten se on, se ei vahingoita enää ketään. Se on maassa jo Miksi ”potkia” lisää? - lllllllllll
Dara kirjoitti:
"– Mikä on kettuilua??? sano"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kultainen_sääntöjatkuu ...
” Suomessa on sekä tappaminen, rosvoaminen että raiskaaminen kriminalisoituja.”
– Mitä sillä on merkitystä, kun ei islam noudata lakeja joita allah koraani ei ole tehnyt? Ne raiskaa huivittomat jos tahtoo. Ne huutaa huooriksi huivittomia. NE = tarkoittaa aina joku niistä aina joku niistä aina joku niistä.
” meillä hyvä olla miksi sinä et muuta pois?”
– Onko teillä hyvä olla siksi että jollain muulla on takianne paha olla?
” Mitä ihmeen tappamista?? Keitä me olemme tappaneet Suomessa” ja ” En minä potkikaan. ”
– Suomalaisuuteen kuuluu ymmärtää suomalainen puhe. Tappaja-sepeli, kenet se tappaa ? Ymmärrätkö suomea?
Te tapoitte henkisesti suomalaisuuden siis suomalaisiakin, moni on tehnyt jo itsemurhan takianne, islamin ja afrikkalaisuuden takia. Onko se tappaminen nyt selitetty niin että ei-suomalainenkin voi sen ymmärtää?
Potkia, synonyymi voisi olla vastustaa järjettömästi. Verrattuna siihen että järkeäkin voisi asioissa olla.
Kettuilusta esimerkkisi ovat täysin vääristelyä. Osan niistä olen selittänyt tässä, koska et ymmärrä suomenkieltä, joko kiusallasi tai islamilaisuuttasi.
” Toivoisitko itseäsio kohdeltavan näin kuten olet muita nyt kohdellut? Toivoisitko itse saavasi samanmoiset syytökset niskoillesi? ”
– olen saanutkin siltikin tahdon puhua asiasta. Minä tulin tänne juttelemaan ihan asiallisesti minut tällä on bannilistalle, vihalistalle tällätty varsinkin ateismissa ja varsinkin kaikki yhdessä, etten tiedä kuka kaiken takana on kun ne on kaikki. Suurinosa ei juttele kanssani varsinkaan ateismista vaan hyökättiin kokoajan egoani vastaan. Ateismista ei edes puhuta sanaakaan, minkä takia olin sen pakotettu hylkäämään edes ajatuksen tasolla. Olit tasan mukana siellä. Tiedät mistä puhun. Minua täällä vihataan ja ajetaan pois. Minä vain esitän mielipiteeni. Tahdoin jotain hyvää minkä siis ammuitte alas, ja minkä takia aloin vihaamaan ateismia, koska muita vaihtoehtoja ei annettu! Ei kukaan antanut. Kuka ei ole minua vielä haukkunut?
Minua on kohdeltu erittäin paljon huonommin, minä en, eikä tämäkään sitä ole. Minä vain tahdoin jotain mikä ei siis mahdollistunut. EVVK enää. Yritän olla sitten jotenkin kristitysti oma itseni, kuten aina ennenkin. Mutta vihaan ateismia. ja ateismi-palstan ateisteja. Täällä on ollut hieman helpompaa, mutta nimeä pitää vaihtaa jos tahtoo edes jotain sanoa.
Puhun ateismista ja uskosta täällä. Ja vastaan jos joku puhuu asiasta.
Noo... täällä oli myös suomalaisia ennen kirkkoa. Ja Kalevala... Ja saamelaisia ennen suomalaisia...
- lllllllllll
Se on totta. Miten ne kuolleet saisimme takaisin?
Jos ristiretket ei olisi tulleet Suomeen Ruotsista ja Suomi olisi edelleen lapsia jumalille polttavaa pakana kansaa - niin olisiko se sitten parempi ?
Me emme voi mitään historialle mikä päätettiin ja tehtiin ennen meitä.
Me elämme tätä päivää.
Olemme käytännöllisesti katsoen kristinkirkon tekemiä.
Kuten sinäkin olet isäsi ja äitisi tekele.
Jos vanhempiesi elämä ei sinua miellytä niin sinä muutat muualle.
Sinä et voi kyykyttää vanhempiasi sinun tahtoosi ja tuhota vanhempasi kuten ateistit tekee Kirkolle tämän kansan Suomen kansan tekijöille. kirkko teki tämän kansan, ja te potkitte nyt olette niin pahoillanne että kirkko tappoi ja poltti noitia …. Ne ei tee sitä tänään. Seuraavana sen tekee islam se on tasan lasten lapsemme tulevaisuus, teidän takianne. Noiden poliitikkojen takia. Shit että harmittaa.
Se on sääli.
Toinen sääli on että kristinkirkko tappoi mitä tappoi jos tappoi, mutta siitä me olemme syntyneet. On hölmöä luulla että olisitte hengissä jos ristiretket ei olisi tulleet Suomeen.
Suomessa olisi silloin hengissä jotkut muut kuin me.
Sitäkö tahtoisit?
Saamelaisia oli ja on edelleen … se ettei niitä kaikkia kiinnosta oman kulttuurin pelastaminen, ei myöskään ole meidän syymme eikä kirkon syy. Jos saamen lapset ei tahdo niin ei niitä voi pakottaa. Mutta ette te voi syyttää meitä saame tuhoamisesta että sen takia nyt pitää tuhota suomalaisuus.
Suomessa on enemmistö ihmisiä jotka tahtoisi suomalaisen kulttuurin mielummin kuin islamilaisen kulttuurin.
Mutta jostain syystä ihmiset ei käsitä että muiden kuin PeruSSuomalaisten äänestäminen tarkoittaa monikultuurisuutta.
Paavo Arhinmäki sanoi niin viime vaalien jälkeen ”Onneksi 80% äänesti monikulttuurisuuden puolesta”
Sitä te nyt saatte monikulttuurisuutta ja suomalaisuuden tuhoamista.
Siinä on teidän kulttuuri-persoonanne, ne tahtovat Suomeen islamia ja tappaa oikean suomalaisuuden.
- voi jösses
Mistä näitä vajukkeja oikein sikiää?
- 1 + 2
"Mistä näitä vajukkeja oikein sikiää?"
Normisikiämistapa on että niitä syntyy vajakkien kasvatuksen johdosta.
Mutta kyllä valitettavasti myös löytyy niitä, jotka omaksuvat noita alkeellisia käsityksiä, vaikkei niitä ihan lapsuudesta saakka, niitten mieliin olisikaan kaadettu.
Tällaisia tapauksia löytyy jopa ns.kulttuuriperheitten vesojen seasta ja ne sitten kiertävät "sopivan kriittisesti" ajattelevina eri seurakuntien järjestämissä tilaisuuksissa.
Näin k.o. seurakunta yrittää pitää yllä ns. modernia profiilia. - lllllllllll
Laita vajukki listallasi järjestykseen
happoa vaimon naamalle heittävä islaminuskoinen
vääräuskoisia tappavat islamilaiset
vääräuskoisia hyväksikäyttävät islamilaiset
vääräuskoisia raiskaavat islamilaiset
ja muut vajukkisi.
ja mihin minä / aloittaja kuuluu?
- sdfhqa
Ajaisitko kristityt pois kaikista niistä maista joissa he ovat myöhäsyntyisenä vähemmistönä?
Sun logiikalle kristinuskolla ei olis ollu mitään asiaa tulla Suomeeen, se on vieraslaji joka ei tänne kuulu. - krisseli jo2
Paljon oli joo mutta nyt elämme tätä päivää.
Yritämme tehdä tästä elämästä parhaan mahdollisen.
Tämä päivänä en näe ateismin suloisuutta pelastajana mihinkään.
Kun te kuitenkin näette niin menkää jonnekin ja perustakaa sellainen maa missä viihdytte.
Vai oletteko tekin samanlaista porukkaa että pitää vaan elää muiden kustannuksella?
Me maksamme kirkon omalla tavallamme tämä maa on tällainen
Jos tahdotte poistaa meidän elämän tyylimme niin tehkää se jossain muualla.
kristityt nyt joka tapauksessa voitti pakanat ja valtiomuoto on tämä.
Tehkää ateisminne missä tahdotte, mutta älkää pakottako meitä näkemään sitä.
Voi olla että kristityt olil vieraslaji silloin.
Sinun puolisosikin on vieraslaji ennenkö sen hyväksyt.
Sitten lapsistanne tulee vieraslajeja. - Logiikkasi on nolla
Suomessa oli ennen minua myös murhaajia, raiskaajia ja varkaita. Pitäisikö minun siis muuttaa Suomesta pois kuin pelkuri? Mieluummin taistelen näitä vastaan, samoin kuin taistelen kirkkoakin vastaan.
- logii2x
Sinun logiikkasi on islam
- entäs sitten
Miettikääpä sitä että teillä on siinä siinä jalkapallokenttä.
Ja kun Suomen valtiomuoto on kohta islam
Ja ne tahtoo rakentaa moskeijan jalkapallokentän päälle.
Kuka sen kisan voittaa.
Oletettavasti vahvempi ja arvaa kumpi se on.
En minä näe järkeä että uudisasukkaat tulevat Suomeen määräämään mitä missä ja miten ... mutta näin vaan aina välillä käy.
Suomeen on tulossa islamin säännöt tahdoitte tai ette uskotte siihen tai ette - jahoo1
Niin,Kirkko on ollut lähes vuorituhannen, yhteiskunnallisen ja valitollisen kehityksen keskiössä.Eri vaiheissa aikaansa kulloinkin heijastaen ja kehitystä ohjaten erilaisin tuloksin. Olisiko ollut vaihtoehtoa, ja jos, niin minkälaisin tuloksin. Sitä emme tiedä. Kirkon vaikutukset ja otteet tiedämme.Vaikutus ja asema on perustunut kuoleman pelon ja iänkaikkisella kadotuksella pelotteluun ja uhkailuun.
Ei kai sellainen ole enää ajankohtaista ja tehoavaa. Se vaihtoehto on tiedon karttuminen, todellisuuden ymmärtäminen ja ymmärretyn todellisuuden mukaan eläminen. Sitä aikaahan nyt yhä vahvistuvassa kehityksessä elämme. Otetaanpa esimerkiksi vaikkapa tautien syiden selvittäminen, ymmärtäminen ja sitten niihin syihin vaikuttaminen. Niin eletään nyt ja tässä esimerkkiasiassa sairaalat. lääkärit
tuottavat " ihmeparannuksia" rutiinilla. Ei sellaiseen Kirkon liturgioita tai uskontunnustuksia tarvita. Päinvastoin- mitä vähemmän halleluja huulten höpinää ja mitä enmmän täsmällistä tietoa,sen tehokkaampaa.
Siis mihin Kirkkoa tarvitsemme?Kirkko itsekin pyrkii muuntautumaan sosiaaliviras-
toksi. Tuomiopäivän julistaminen on jäänyt taka-alalle.Yhteiskunnallisena toimija-
na tehokkaasti toimiva on valtio! Ei Kirkko.- lllllllllll
jahoo1, oletko sokea, etkö näe millainen kirkko on tänään ? Siellä ei ole mainitsemiasi juttuja enää ollenkaan?
Minä en voi ymmärtää että väitätte itseänne viisaiksi. Etkö näe homotkin on kirkossa, vaikka Jumala kieltää homouden se on satavarma asia. Eikä kirkko ole enää edes uskovaisten kirkko, ev.lut on valtion joku jäänne ties millä tarkoituksella, mutta kaikista viimetteeksi tuota mitä väität.
Sinä vaan kostat kirkolle kokoajan sitä homojen saamaa vanhaa kohtelua, sinä vaan hakkaat ja hakkaat tajuamatta että kohde on jo liiskana, ja sinä vain jatkat hakkaamista tajuamatta että kirkko ei ole ollut 1970 luvun alusta oikeastaan paljon valtaa meistä ihmistä enää. Olenhan MINÄ siitä elävä todiste. Homot poistettiin sairasrekisteristä v =jotain ? ja rikosrekisteristä =? en muista.
Joskus kirkko oli jotain poltti ja uhaksi ja nekin oli tyhmiä pappeja, tuskin edes kirkon tarkoitus mutta papit tarvi rahaa. Ja kusetti ihmisiä, ei se kivaa ole minustakaan, mutta miksi siitä pitäisi vielä tänään rangaista ?
Miten paljon kirkon pitää joustaa että te olette tyytyväisiä, sano!
Minusta ainakin kuulostaa että te hakkaatte ja vaaditte niin kauna että saatte julkisesti hirttää ja polttaa kaikki kristityt.
Josta pääsemmekin siihen ettei kirkko tainnut olla väärässä rikollisia jahdatessaan. Se työ vaan jäi kesken teidän esi-vanhempienne kohdalla;)
” Kirkon vaikutukset ja otteet tiedämme.Vaikutus ja asema on perustunut kuoleman pelon ja iänkaikkisella kadotuksella pelotteluun ja uhkailuun.”
- Hui kuin kamalaa, ihan hirveesti pelottaa että joku kuumottaa varpaita kun olen kuollut. Ja mitäs pahaa siinä on? Kuollut, pelkäätkö sinä sitten kuoleman jälkeistä elämää, loistavaa, Great.
Ateisteilla on kumma pelko – lapsi kärsii kun joulupukkia ei olekaan.
Ei varmasti kärsi . Jos aikuiset uskosi kuoleman jälkeiseen rangaistukseen tänäänkin niin meillä ei olisi rikoksia.
Tuntuu kuin te ateistit taistelisitte Kristillisiä arvoja vastaan
Kun kristilliset arvot on olla tekemättä rikoksia. < - < Niin tasan toi on se mitä vastaan te taistelette.
Ateistien mielestä siis kaikkien pitää saada ihan vimmatusti tehdä rikoksia raiskata ja tappaa ja kaikkea.
Ja huumeita käyttää, siihenhän tämä koko pointti kohdistuu, kaikkea mikä on kiellettyä pitää saada tehdä kun ollaan ihmisiä. Kirkko on vaan yrittänyt kasvattaa, ja voi voi kun pieni ateisti ei tahdo totella.
Loistavaa no katso nyt ulos , kuka sinne enää tähän aikaa uskaltaa mennä =?
Ateistit riekkuu ulkona ja tekee rikoksia.
Kirkko yritti opettaa ja kasvattaa mutta ei hulluille eläimille saa järkeä.
” Se vaihtoehto on tiedon karttuminen, todellisuuden ymmärtäminen ja ymmärretyn todellisuuden mukaan eläminen.”
– Te elätte unelmaa kuin papit kun kaikki tekee näin ja näin niin hyvä on, mutta kun ne ei tee sitä. Sitä on nyt yritetty kaikin tavoin 2000 vuotta ja tappaminen ja rikollisuus vaan jatkuu.
Ihmistä pitää kasvattaa mutta kun ateistit ei tahdo tulla kasvatetuiksi ne tahtoo tehdä rikoksia.
Ateisteilla on oikeus tehdä rikoksia, koska ne on niin viisaita.
Kirkon opeilla ei ole muu tarkoitus kuin kasvattaa ja sitä vastaan te taistelette.
Joo ei oo Jumalaa eikä ole mitään rangaistusta ikinä.
Jos olisin kirkko nostaisin kädet pystyyn ja sanoisin pärjäilkää sitten keskenänne.
Sitten vatsa te käsitätte miten suurta ja arvokasta työtä kirkko TEKI rikollisuuden, siis ateismin torjunnassa.
Sori te valitsitte väärän puolen, rikollisen puolen.
Me ja kristityt toimimme rikollisuutta vastaan - te ateistit taistelette rikollisuuden torjuntaa vastaa. SORI VAAN
- 34erfgdv
Tämän täytyy olla yksi huonoimpia, säälittävimpiä ja naurettavimpia yrityksiä ikinä puhua kirkon puolesta.
- 1 + 2
Heh, täällä on kyllä yritetty kohtuullisen ahkerasti, mutta miten asettaa noitten vajaakkien yrityksiä kehnommuusjärjestykseen, siinä vasta mahdoton pulma.
Siihen eivät edes kaikki jumalat, yhdessäkään, pystyisi...
- Atte Ateisti
Aluksi ilahduin otsikon historiantajullisesta välähdyksestä: todellakin, kirkkoja oli Suomessa ennen kuin maantieverkostomme oli kunnolla kehittynyt!
Monilla paikkakunnilla kirkot sijaitsivatkin vesiteiden varsilla, mieleeni tulee mm. Pielaveden kirkko ja Nokian kirkko. Järvet ja joet olivatkin valtateitämme - kesäisin niitä kuljettiin veneillä ja talvisin viitoitetut jäätiet kulkivat niiden ylitse. Maantiestömme lähti kehittymään vasta 1920-luvulla autojen yleistyessä ja muodostaessa painetta tiestön ympärivuotiseen ylläpitoon.
Mutta sitten huomasinkin pettymyksekseni, että kirjoittaja oli kehno trolli tai ala-arvoinen, kiihotukseen syyllistyvä krisseli. - drtyuio
Olen Suomessa syntynyt Suomen kansalainen, joten minulla on täysi oikeus asua täällä. Sinä sen sijaan voit muuttaa sinne uskontosi syntysijoille, jos noin kovasti kannatat väkivaltauskontoa.
- katti53
Kyse oli miksi ette muuta muualle siihenkin sinulla on lailliset oikeudet?
Minulla ei ole oikeuttaa uskontoni… minkä helv uskontoni – en minä omista mitään uskontoa.
Uskonto on ajatus ja mielenlaatu. Kehotatko minua muuttamaan sydämeeni asumaani?
Kristinuskonto ei ole väkivaltauskonto.
Jos tarkoitat että muuttaisin Israeliin, millä ihmeen oikeudella edes sinne saisin muuttaa, enkä osaa hebreaa.
Te ateistit sitä vastoin osaatte kaiken niin voitte jättää Suomen tyhmille krisseleille. Teillä varmaan olisi parempi olla muualla.
http://enni-mummo.blogspot.fi/2013/03/kristinuskoinen-valtakunta.html
Katsoisin että olisi fiksuinta että ne jotka ei tahdo elää kristinuskon opetusten mukaan, ilman rikoksia, muuttaa pois Suomesta. - drtyuio
katti53 kirjoitti:
Kyse oli miksi ette muuta muualle siihenkin sinulla on lailliset oikeudet?
Minulla ei ole oikeuttaa uskontoni… minkä helv uskontoni – en minä omista mitään uskontoa.
Uskonto on ajatus ja mielenlaatu. Kehotatko minua muuttamaan sydämeeni asumaani?
Kristinuskonto ei ole väkivaltauskonto.
Jos tarkoitat että muuttaisin Israeliin, millä ihmeen oikeudella edes sinne saisin muuttaa, enkä osaa hebreaa.
Te ateistit sitä vastoin osaatte kaiken niin voitte jättää Suomen tyhmille krisseleille. Teillä varmaan olisi parempi olla muualla.
http://enni-mummo.blogspot.fi/2013/03/kristinuskoinen-valtakunta.html
Katsoisin että olisi fiksuinta että ne jotka ei tahdo elää kristinuskon opetusten mukaan, ilman rikoksia, muuttaa pois Suomesta.En halua muuttaa muualle. Miksi pitäisikään? En ole eläissäni tehnyt rikosta, joten ihan turhaan siinä huutelet.
- lllllllllll
drtyuio kirjoitti:
En halua muuttaa muualle. Miksi pitäisikään? En ole eläissäni tehnyt rikosta, joten ihan turhaan siinä huutelet.
Ehei, hyvä ” drtyuio” ei kyse ollutkaan siitä, vaan esim jos asuntosi valtaa syöpäläiset niin kai muutat pois?
Eikä sinun tarvi muuttaa minnekään minunkaan mielestä, vaan jos et viihdy kristillisten ihmisten tekemässä Suomessa niin etkö voisi ajatella muuttaa maahan mikä vastaa paremmin käsityksiäsi hyvästä maasta?
Ja islamilaiset ja afrikkalaiset kyllä pitää lainmukaisen huolen siitä että et tee rikosta mitään rikosta varsinkaan juo viinaa taikka kosketa saatikka suutele naista yleisellä kadulla
Afrikkalaiset ajoi ennenkin valkoiset pois ...
Tekee ne sen uudestaankin.
Ja kyllä minulla on halu muuttaa pois Suomesta koska täällä on niin paljon ihmisiä jotka vihaa suomalaisuutta kristittyjä ja heteroja ja osa jopa tahtoo tappaa suomalaisuutta ihailevat, kuten poliitikoistamme näette, varsinkin RKP ja Vas ja Vihreet ja ne kaikki siitä alenevassa järjestyksessä.
homot tahtoo tappaa heterot
islamit tahovat tappaa ketä vaan.
ateistit tahtoo tappaa kristillisen elämäntyylin joka oli ihan hienoa.
venäläiset tahtoo tappaa suomalaiset ja vallata Suomen omaksi alusmaakseen kuten ennenavanhaan.
Poliitikot tahtovat tappaa suomalaiset kansalaiset jotka on niiden politiikasta erimieltä.
stubbi varsin tahtoo tuhota suomalaisuuden ja suomalaiset
Poliitikot päättäjät tahtoo orjuuttaa kansan rahantekokoneiksi
Eliitti tahtoo vain syrjiä joitain ihna mitä vana kunhan saavat syrjiä ihan ketä tahansa.
Mitä Minä teen näin suomalasivihamielisessä maassa?
Muuttaisin kun vaan…
Ja saatan minä muuttaakin, olen ainakin henkisesti siihen valmistautumassa.
Tämä maa ei enää ole minun maani. - ---------
lllllllllll kirjoitti:
Ehei, hyvä ” drtyuio” ei kyse ollutkaan siitä, vaan esim jos asuntosi valtaa syöpäläiset niin kai muutat pois?
Eikä sinun tarvi muuttaa minnekään minunkaan mielestä, vaan jos et viihdy kristillisten ihmisten tekemässä Suomessa niin etkö voisi ajatella muuttaa maahan mikä vastaa paremmin käsityksiäsi hyvästä maasta?
Ja islamilaiset ja afrikkalaiset kyllä pitää lainmukaisen huolen siitä että et tee rikosta mitään rikosta varsinkaan juo viinaa taikka kosketa saatikka suutele naista yleisellä kadulla
Afrikkalaiset ajoi ennenkin valkoiset pois ...
Tekee ne sen uudestaankin.
Ja kyllä minulla on halu muuttaa pois Suomesta koska täällä on niin paljon ihmisiä jotka vihaa suomalaisuutta kristittyjä ja heteroja ja osa jopa tahtoo tappaa suomalaisuutta ihailevat, kuten poliitikoistamme näette, varsinkin RKP ja Vas ja Vihreet ja ne kaikki siitä alenevassa järjestyksessä.
homot tahtoo tappaa heterot
islamit tahovat tappaa ketä vaan.
ateistit tahtoo tappaa kristillisen elämäntyylin joka oli ihan hienoa.
venäläiset tahtoo tappaa suomalaiset ja vallata Suomen omaksi alusmaakseen kuten ennenavanhaan.
Poliitikot tahtovat tappaa suomalaiset kansalaiset jotka on niiden politiikasta erimieltä.
stubbi varsin tahtoo tuhota suomalaisuuden ja suomalaiset
Poliitikot päättäjät tahtoo orjuuttaa kansan rahantekokoneiksi
Eliitti tahtoo vain syrjiä joitain ihna mitä vana kunhan saavat syrjiä ihan ketä tahansa.
Mitä Minä teen näin suomalasivihamielisessä maassa?
Muuttaisin kun vaan…
Ja saatan minä muuttaakin, olen ainakin henkisesti siihen valmistautumassa.
Tämä maa ei enää ole minun maani.Sinun varmaan kannattaisi tilata aika psykiatrilta ennen kuin alat viisumia hankkimaan.
- llllllllllllllllllll
--------- kirjoitti:
Sinun varmaan kannattaisi tilata aika psykiatrilta ennen kuin alat viisumia hankkimaan.
Kerrothan psykiatrisi nimen niin en käytä ainakaan samaa Sinä olet elämä todiste ettei se auta sinuakaan.
- llllllllllllllllllll
Kerrothan psykiatrisi nimen niin en käytä ainakaan samaa Sinä olet elämä todiste ettei se auta sinuakaan.
po elävä Sinä olet elävä todiste ettei se auta sinuakaan.
- 6 + 8
--------- kirjoitti:
Sinun varmaan kannattaisi tilata aika psykiatrilta ennen kuin alat viisumia hankkimaan.
"Sinun varmaan kannattaisi tilata aika psykiatrilta ennen kuin alat viisumia hankkimaan."
Tuo psykiatri kaipaa kyllä aika pian uskonvahvistusta jos tuollaisen tapauksen eteen joutuu;-))))
- llllllllllllllllllll
En puhu kirkon puolesta vaan ihmisen puolesta.
Te ateistit omassa tyhmyydessänne vaan ajatte ihmisiä kuolemaan, ja se todellakin huolestuttaa.
Olette yksinkertaisesti niin tyhmiä, vaikka olen yrittänyt puhua järkeä te vaan paasaatte omaa mantraanne ihmisyyden tuhoamisen puolesta, edes ymmärtämättä mitä teette. Teidän ateistinen maailmanne ei ole mitään. Tai on tappamista se on, ei muuta.
Siihen te ajatte Suomea.
Niin kauan kun Kirkko oli Kirkko Suomessa niin asiat oli hyvin. Ei ole enää.
Kun nyt islam valtaa Suomen ja tekee Suomesta islamilaisen järjestyksen, niin miten luulette pääsevänne siitä irti?
Minne menette pakoon kun Suomikin on Iranin tai Afganistanin kaltainen tappajien orjuuttama maa?
Tämä meno kohti islamia huolestuttaa. Sitä te ajatte Suomeen, islamia, orjuutta, rasismia, sadismia, fasismia sitä että nainen on miestä palveleva esine ilman oikeuksia. Tai on islamissa naisella yksi oikeus, kuolla.
Ja islamia vastaan kukaan ei sano sanokaan ainakaan kahta kertaa kuten näette?
Näkisipä miten perustatte ”eroa islamista” sivuston sitten kun Suomi on islamilainen valtio kuten on nyt kristitty.
Ne tahtoo pitää huivit koska tahtoo kannattaa islamia vaikka ei ole edes pakko.
Siis onhan se pakko, on pakko sanoa kannattavansa islamia vapaaehtoisesti tai jatkuva pelko on happohyökkäyksistä. Tekin sitten tahdotte olla islameja ihan vapaaehtoisesti.
Olette islamin orjia. Teette Suomesta islamilaisen valtion Kaikkineen .
Ja lapsen lapsenne lapsen lapset ovat onnessaan tietämättä edes suomalaisuudesta mitään.
Jotenkin tule emieleen jos Suomessa ei ole omaa armeijaa on toisen armeija.
Jos Suomessa ei ole omaa uskontoa on toisen uskonto.
Joka tapauksessa on tasan varma että islam tekee kristinuskosta jonkun maan alla salaa hyörivän 200 jäsenen sala-seuran, ihan ilman ateistien puuhastelua puhua kirkkoa vastaan.
Yritän puhua suomalaisen ja länsimaalaisen elämänmenon puolesta.
Se taas ei sovi ateisteille eikä kirkon johdollekaan.
Joten vedän yhteen että ateistit puuhastelee islamilaista Suomea joko tietoisesti tai tyhmyyttänne.
Lähinnä ihmettelen mitä vikaa Suomessa oli, että se piti tuhota tällaiseksi rosvojen luvatuksi maaksi ?
Jossa vanhat suomalaiset eivät saa elää.
Lapsetko liitetään ev.lut.kirkkoon vanhempien toiveesta, oi miten saastaista ja kamalaa johan tuohon kuolee pelkästä ajatuksesta. Onneksi islam on rakkautta ja heittelee happoa vain vääräuskoisten ym pahojen naamalle,
klitorikset revitään ja kielet ommellaan yhteen jotta miehillä oli piukkaa vedettävää. Onneksi islam ei harrasta lasten naimista eikä mitään pakota ketään mihinkään.
No kyllä te varmaan sen unelma-islamin saatte kunhan venaatte 20 v.- Atte Ateisti
Outo vuodatus...
MIten ateisti olisi vastuussa islamin leviämisestä?
Miten ateistin pitäisi suhtautua islamin leviämiseen? Teeskennellä kristittyä?
Islam ei muuten leviä kuten ihmisen tahdosta riippumaton virus, vaan ihmisten siihen uskoon syntyessä tai kääntyessä.
Käännynnäisistä enemmistö on ollut jollain tapaa uskovia jo aiemmin, yleensä kristittyjä. Sen sijaan ateistin kääntyminen islamiin on erittäin epätodennäköistä.
Lainsäädäntö Suomessa on jo pedannut tietä islamille. Meillä on olemassa laki Jumalan pilkasta, josta voi saada puoli vuotta ehdotonta vankeutta. Tämä koskee myös islamin Allahin pilkkaa. Talibanit taputtaisivat tälle laille karvaisia käsiään. Suomi on niitä harvoja länsimaita, joissa on otettu kantaa henkiolennon olemassaolon puolesta, eli epäsuorasti tunnusttetu, että maallinen lainsäädäntö voi ja saa ottaa sisältöjä uskontojen "pyhistä teksteistä" ja niiden perusteella jakaa tuomioita.
Siis jos islamia pelkäät, liputa mieluummin ateismin kuin kristinuskon puolesta.
Maallistunut yhteiskunta on islamin uhkaakin vastaan parempi turva kuin kristillisfundamentalistinen pakkoteokratia.
Mikään ei ole helpompaa kuin alistaa kerran alistettu ihminen taas uudelleen. - usko kuten haluat
Ja hah. Tuollainen "yhteisen vihollisen" keksiminen on aika säälittävää. Suoraan sanottuna uskonnollisa vainoamista. Ismalisteilla on ihan samanlainen oikeus uskoa kuin sinulla. Mitä pahaa muslimit ovat tehneet Suomessa?
Pientä 40 tuhannen muslimin joukkoa on naurettavan helppoa paimetaa verrattuan neljän miljoonan lutkulakolaisen voimalla.
Ateistista kumpikin porukka on väärässä uskonsa kanssa. Jokaisella on oikeus uskoa mihin haluaa, se on perusoikeus. - voi uskovaisia
Tuollainen islamia vastaan hyökkääminen on Suomessa rikos.
Myös ateismia vastaan hyökkääminen on rikos. - lllllllllll
usko kuten haluat kirjoitti:
Ja hah. Tuollainen "yhteisen vihollisen" keksiminen on aika säälittävää. Suoraan sanottuna uskonnollisa vainoamista. Ismalisteilla on ihan samanlainen oikeus uskoa kuin sinulla. Mitä pahaa muslimit ovat tehneet Suomessa?
Pientä 40 tuhannen muslimin joukkoa on naurettavan helppoa paimetaa verrattuan neljän miljoonan lutkulakolaisen voimalla.
Ateistista kumpikin porukka on väärässä uskonsa kanssa. Jokaisella on oikeus uskoa mihin haluaa, se on perusoikeus.” Suoraan sanottuna uskonnollisa vainoamista. Ismalisteilla on ihan samanlainen oikeus uskoa kuin sinulla.”
– Jaa mää vai? Eiköhän se ole tuo islam kun vainoaa muita uskontoja ja kansoja ja myös tappaa niitä, pikkuhiljaa.
Lisääntyy ja vaatii kohta ääri-islamin Suomen hallitusmuodoksi ja sitten se Suomi olikin siinä.
” Mitä pahaa muslimit ovat tehneet Suomessa? ”
– Käyttää hyväksi ja suunnittelee suomalaisten tappamisia Ja kyllä katson että mennä Jemeniin kidnapattavaksi oli suunniteltu terrori hyökkäys Suomen kansalaisia vastaan ja kiristää yhteiset verorahamme islamilaisten omiin turhiin sotiin.
Kun islamin tarkoitus on tuhota ja tappaa muut uskonnot ja kulttuurit niin minä en edes pidä sitä uskontona vaan terroristijärjestönä. 40 tuhatta ei muuten ole pieni joukko kun 90% niistä on Itä-Hellsingissä. Vuosaari Myllypuro Kontula Itäkeskus on käytännöllisesti jo niiden khettoa.
Uskoa saa oman päänsä sisällä mutta islamiin uskovaiset tuo sen uskonsa aivojensa ulkopuolelle ja tappaa ja räjäyttelee milloin mitäkin WTC junat lentokoneet torit jne… se on puhdasta terroria. Saatikka niiden uskonnollisten hapatusten esille tuominen on terroria, luoda pelkoa. Minareetit räjäytyskaavut halal-liha ja moskeijjat. Ylipäätään niiden käytös on terroria sivistystä vastaan. islam ei ole uskontoa vaan pääasiassa sen tarkoitus on muiden tappaminen.
Uskonto joka pääasiallinen tarkoitus on hävittää muut uskonnot ja kansat, siis meidät, maapallolta ….
Sitäkö te kutsutte uskonnoksi?
Usko on, kuten sanoit, oikeus, en vaan ymmärrä miksi islamin terrorijärjestö hyväksytään uskonnoksi?
No onhan niillä se usko jota ne palvoo … "et sinä tapa vaan allah tappaa kättesi kautta." Tapa juutalaiset ja kristityt kun ne nukkuu jne.... - lllllllllll
voi uskovaisia kirjoitti:
Tuollainen islamia vastaan hyökkääminen on Suomessa rikos.
Myös ateismia vastaan hyökkääminen on rikos.joo jos sen tekee fyysisesti jotenkin. Mielipiteen ilmaiseminen ei ole rikos. Myöskään kirjoitettu mielipide ei ole rikos, jos joku tänne bongaa niin väittää.
Minä en ole fyysisesti tehnyt mitään muuta kuin ilmaissut laillisen mielipiteen sekä islaminuskonnosta että ateismista.
Ja yleisellä palstalla niin te saatte myös puolustaa, panna vastaan ja sanoa oman mielipiteenne meidän muiden uskonnoista, ja minun on siellä plokissa
http://enni-mummo.blogspot.fi/2013/01/minun-uskoni.html
- katti53
Lukisit itse jotain : islam levitetään pakottamalla, muuten ei nääs henki kulje.
se on aika hyvä kannustin liittyä Mihin tahansa, vaikka natseihin ;)
Kyse enemmänkin siitä kuka uskoo mihin ja te uskotte että islam on rakkautta.
Tiedän että se on se rakastaa länsimaisten ja vääräuskoisten tappajia.
Minä en islamin rakkautta tahdo.
Ja te ateistit teette tietä islamille taistelemalla islamin puolella kristittyjä vastaan .
Onnea siitä valinnasta.
http://enni-mummo.blogspot.fi/2013/02/onko-allah-jumala.html
Teeskentelethän nytkin islamin ihailijaa, vai ihailetko ihan aikuisten oikeasti?
Mikset teeskentelisi kristittyä?
Mielummin katselen kristittyjä , vaikka hullujakin, kuten olemme niiden kanssa eläneet tähänkin asti suht-sovussa, vain islam teki Hellsingistä kammottavan helllvetillisen pätsin asua.
” Sen sijaan ateistin kääntyminen islamiin on erittäin epätodennäköistä.”
– Niinkin vähän sinä tunnet itseäsi. Ihminen, en ole varma oletko, mutta ihminen kääntyy mihin tahansa saadakseen pitää henkensä, sitten kun tilanne on päällä. Kukaan terve ei käänny muuten islamiin ja ala harrastamaan länsimaalaisten tappamiseen pyrkivää uskontoa, mutta kun se on pakko siinä uskonnossa.
Ne käännynnäiset on vain lastentekokoneita.
” liputa mieluummin ateismin kuin kristinuskon puolesta.”
– Se on tasan se ja sama mitä Suomi on vaikka olisi marsilainen yhteiskunta järjestys kun islam tulee se tekee omat lakinsa. Kuten tekee maltillisissakin islam valtioissa.
Etkö nähnyt mitä tapahtui Pohjois-Afrikassa? Vapaissa vaaleissa äänestivät ääri-islamilaisen sharian joka maahan. Onnea vaan, sitä on vapaa islam ne kaikki tahtovat ääri-islamia ja shariaa, siksihän ne on islameja.
Ja kyllä tasan saa kristillisetkin lopettaa islamin kannattamisensa, tai helvetti tulee .
Ja vielä vähemmän liputan ateismia koska ateismi on kommunismia ja mikä sitä kommunismia nuolee muu kuin Iran
Ateismi kommunismi natsismi homous ja islam on samaa periaatetta : tappaa muut
” Mikään ei ole helpompaa kuin alistaa kerran alistettu ihminen taas uudelleen. ”
On sulla hienoja valmiita lauseita vuosien varrelta kerättyjä.
Harmi ettei islam noudata sun mitään fraaseja.
Missä sano nyt herranjumala missä islam noudattaa muuta kuin islamia?
Luuletko että islam pelkää sun mitään yhteiskunta mallia?
Näytä nyt yksikin malli minkä edessä islam olisi polvillaan?
Eikö Ranska ole Euroopan ateistin valtio ja hyvin pärjää islamilaisten kanssa – kö?
En tahdo Ranskan mallia Suomeen.
Suomen on pyrittävä eroon kaikista muista.
Liputan vain suomalaisuuden puolesta se mitä oli 1970… 80… 90 …homoihin asti.
Mä alan olla tätä myöten täynnä islamia ja rikollisuutta.
Ja kai minä tiedän miten hankalaa vapaa eläminen oli 60 luvulla kun hipit alkoi valtaa alaa ja vanhemmat rääkkäs lapsiaan ja uskonnot oli päällä. En tahdo sitä, mutta mielummin tahdon sen kuin tämän mitä nyt kärsin eli islamin.
Ja jos islam ei lähde niin hyvin äkkiä lähtee myös kristinusko tavalla tai toisella, tarkoitan että islam tuhoaa kristillisyyden juuria myöten kuten myös ateismin.
Ateistien kannattaisi lopettaa islamin liputtaminen, mutta ette voi kun islam tuo homouden Suomeen niin ateistit kannattaa homoutta ja siksi kannattaa islamia, koska islam tuo naisten alistamisen. Muna tiukkenee / ego nousee kun saa hakata kunnolla naista. Siksi tahdotte islamin koska tahdotte alista taas naisen
Naisia hakkaamalla saatte islamilaisuuden, ja millainen on sen kehitys – nolla
Ettekö te näe mitä te teette? Te tuhoatte Suomen ja suomalaisuuden ja länsimaalaisuuden.- pata kattilaa soimaa
Olet ihan samaa kiihkorupusakkia kuin kiihkomuslimit.
- ateistineiti
Eli ateistit haluavat alistaa naisia ja lyödä heitä? Just...
Luulisin, että monet ateistit kannattavat tasa-arvoa. Ainakaan he eivät perustele naisten tai minkään muidenkaan ryhmien alistamista pyhillä kirjoillaan.
Ja minua ei todellakaan huvita lyödä muita naisia, eikä miehiäkään.
Mietipä ensi kerralla ennen viestin lähettämistä, että mitä tuli kirjoitettua. Ettei tarvitse muiden hävetä puolestasi. - Atte Ateisti
"islam tuo homouden Suomeen niin ateistit kannattaa homoutta ja siksi kannattaa islamia"
Olet pahemmin sekaisin kuin arvasinkaan. - lllllllllll
pata kattilaa soimaa kirjoitti:
Olet ihan samaa kiihkorupusakkia kuin kiihkomuslimit.
Olisinkin. En uskalla, enkä viitti.
Kiihkoiset ovat sisältään toivon menettäneet.
Minäkin olen menettänyt Toivon mutta kun Usko on päällä ja Yrjö vielä tulematta niin eiköhän tätä vielä vähän aikaa kestä. - lllllllllll
ateistineiti kirjoitti:
Eli ateistit haluavat alistaa naisia ja lyödä heitä? Just...
Luulisin, että monet ateistit kannattavat tasa-arvoa. Ainakaan he eivät perustele naisten tai minkään muidenkaan ryhmien alistamista pyhillä kirjoillaan.
Ja minua ei todellakaan huvita lyödä muita naisia, eikä miehiäkään.
Mietipä ensi kerralla ennen viestin lähettämistä, että mitä tuli kirjoitettua. Ettei tarvitse muiden hävetä puolestasi.Jonkun sorttisella mies ryhmällä on kova tarve hakata naisia, ja luulen niitä ihan hulluiksi eli ateisteiksi.
Toki tiedän kristityiksikin itseään väittävien hakkaavan naisiaan, mutta jokainen niistä on ateisti, eikä usko oikeasti Jumalan sanaan. Hakkaajat on itsetunnottomia ja pienimunaisia. islamilaisille se taas on kunniaa hakata naisia jne…
Että ne jotka hakkaa naisia mistään syystä, ei ole hyviä vaan pahoja.
” ateistit kannattavat tasa-arvoa. Ainakaan he eivät perustele …”
– Mutta kun ei ole mitään ateistista ryhmää joten et voi sanoa mitä ateisti on, sori. Ei ole mitään kirjaa mitä kertoo mitä ateismi on ateismi on vaan kaikkea pahuutta – ateisti hakkaa naista koska nainen oli …. Ateistilla on aina hyvä syy hakata naista. Se on niin ateistista ettei mikään.
Hyvä jos neidin ei tee mieli hakata ketään…. missiskö se siellä taas kiusaa mummoa.
Mä nyt vaan jaottelen asiat näin. Ehkä molemmissa ryhmissä sitten on niitä sääntöjä vahvistavia poikkeuksia;)
Tokikaan en itse pidä kilttiä ihmistä ateistina. Kuten moni onkin sanonut olevansa kiltti ateisti, sellainen ei ole mahdollista.
Jos ei tahdo tappaa tai ei kannata tappamista tai muuta rikollisuutta, niin aika vaikea sitä rikolliseksi ajatella.
Yritin keksiä sitä toista sanaa, muttei sekään kiinnostanut ketään. - llllllllllllllllllll
Atte Ateisti kirjoitti:
"islam tuo homouden Suomeen niin ateistit kannattaa homoutta ja siksi kannattaa islamia"
Olet pahemmin sekaisin kuin arvasinkaan.Se tarkoittaa sitä että teidän leikki homostelunne on aika pientä verrattuna islamin homoiluun. Se on sataprosenttista homostelua, nehän lisääntyy vetää purkkiin siemenet ja ne tursutetaan pipetillä naisen sisään oikeaan aikaan. Siinä on niiden lisääntymiset. Poikien kanssa ne harrastaa seksiä, ja pitkin poikin katuja.
Siis se suomen pikkupoikein harrastelu on vielä pikkupoikine puuhastelua islamiin verrattuna.
- Motorvägen het
"Kirkko oli Suomessa ennen teitä."
Mutta nyt onkin sellaiset moottoritiet, että ne pyyhältävät vauhdilla kirkkojen ohi!- lllllllllll
No voikun kaunis ajatus. Kukahan ton sanoi ?
Jos kuitenkin vastaan tuohon ajatukseesi, vaikka sen niin kauniisti puitkin kimalteleviin röyhelövaatteisiin… , niin se ei onnistu, vaikka itsekin tahtoisin siihen moottoritiehesi uskoa.
Mutta uskon myös siihen että tätäkin aikaa on eletty aiemminkin että Kirkko on kyykkyyn laitettu, vallattu, ja tuhottu, mutta niin se vaan nousee, uudelleen ja uudelleen, sillä lauma tarvii johtajan .
Sitä jo kerran sanoinkin että kirkolla on 2000 vuoden kokemus, usko tai ole uskomatta ne osaan ”tämän”
Siis taktiikka on että kirkko päästää tahallaan moraalin niin alas niin kirkko vielä huudetaan apuun ja valtaan suurin lukemin.
Kas kun ateisteilla ei ole moraalia kuten kuvasta näkyy, millaista meno nyt on kadulla ihmisiä tapetaan melkein liukuhihnalla mistään välittämättä.
Ei poliisi tätä laumaa saa kuriin ikinä, vain diktaattori saa ja sen nimi on Kirkko, niin se on ollut ennenkin.
ps Tästä ongelmatiikastahan yritin jutella ateismissa, mutta eihän se onnistu, ko ei kenelläkään ole hinkua muuhun kuin kivaa kun saa tehdä pahaa ajatteluun. Ateismi on ainakin ihan poissuljettu ”pelastaja” vaikka te yksittäiset ateistit luulette, kun tekee nix nax näin niin kaikki on hienosti. Se ei vaan toimi laumat tarvii johtajan. Ja sori vaan mutta ateisteista ei ole lauman johtajaksi – sen kirkko nyt tahtoo näyttää ja siksi päästää moraalin nollaan.
Mitä vähemmän Kirkolla on valtaa sitä moraalittomampaa elämä on, koska kenelläkään muulla kuin Kirkolla ei ole johtajan taitoja. Tästä ongelmasta just yritin jutella ateismi-palstalla, mutta kun ateismi ei ole mitään, niin ei voi mitään.
Sitten jää jäljelle Kirkko tai diktaattori. Kirkossa se on samassa paketissa.
Mielummin Kirkko kuin Saddam Ghaddafi –tyyppiset dikut.
No anyway kunhan sanoin. Mutta omille kintuille kusette ” eroakirKosta” kampanjoilla.
Olisi ollut keino, mutta kun ateismi ei ole mitään….niin enpä voi minäkään mitään.
- ähäkutti
Suomessa asuivat jo minun esi-isiäni ennen kuin sinun jumalasi aloitti edes sitä litteän maailmansa luomista tolppien varaan sen satukirjan mukaan.
- lllllllllll
Toi oli muuten suht hauska juttu. Senkin takia että sinä pikkuinen ähäkutti taas osoitit ymmärtämättömyytesi siihen että vaikka ”Viisaat Miehet” kirjoitti Raamatun vuonna nolla ja risat niin se ei poista sitä tosi asiaa että Jumala loi maailman miljoonia vuosia ennen noita ”Viisaita Miehiä” ja niiden kirjoittamaa raamattua ja keksimää kristinuskoa , ok?
Sadun, Raamatun Kristinuskon mukaan Jumala loi tämän Maailman.
Se että sinä taikka esi-isänne ette sitä tienneet, ei poista sitä että se luotiin ennen teitä.
Tolppien varaan luotu maapallomme kirvoitti tämän verran ajatusta ;
http://enni-mummo.blogspot.fi/2013/03/sadun-mukaan-jumala-loi-maailman.html
Sinne minä nyt vähän runoilin teille kun ähäkutti härnäs minua sen verran ;)
Mutta Kiitos, ähäkutti kuitenkin sain taas kirjoitetuksi monta mielen päällä olevaa ajatusta ulos.
Tuokin melkein kokonaan on sitä asiaa joka tavallaan on tabu, jota ei saisi edes sanoa ääneen, se pitäisi ymmärtää sydämessä. Se kuluu tähän Kristinuskoon ja sen ”salaisuuteen” että vain me viisaat sen ymmärrämme.
Vaan kerroin koska näyttä siltä että Kristinusko kannattaa islamin levittäytymistä Suomeen, niin en pidä päätäni kiinni enää minäkään. - xcvbnm,
Nyt sen onkin jo korkea aika painua takaisin sinne mistä tulikin.
- olettaja 56
xcvbnm,
Mitä sinä ajattelit antaa tilalle?
Turvattomuutta raiskauksia rikollisuutta huumeita kukin omantunnon mukaan niinkö?
Kuka vaan saa tappaa kenet vaan - jokainen puolustakoon omaa perheettään omien kykyjensä mukaan.
Jos joku toisen tappaa se on sen asia, se ei kuulu meille jne…
Sekin on jo kokeiltu. Ja sitä on vieläkin koko Afrikan viidakot, savannit täynnä ja puoli maailmaa, siis kaikki ei-länsimaiset maat.
Ainoa mistä olen tiedän ateistien kanssa samaa mieltä on se ettei Jumalaa ole oikeasti olemassa.
Sen olemassa olemiseen ei kukaan täyspäinen ole ikinä uskonutkaan, siten kuten te ateistit uskotte.
Mutta jokainen täyspäinen ymmärtää että Krisselit pyrkii kasvattamaan ihmisille omaa tuntoa empatiaa ja muiden huomioimista ja muita sellaisia kivoja sivistyneitä arvoja. Ja te ateistit vastustatte nimenomaan sitä.
Se on minusta suuri sääli. Te ateistit kuljetatte Suomea kohti hallitsematonta anarkiaa ja rikollisuutta.
Minusta toimintaanne on sääli katsoa.
Kaikki puheenne miten laissa on säännöt ja plää plää … tiedätte tasan tarkkaan ettei lait eikä lukot ole rikollisia varten
Rikolliset lisääntyy hallitsemattomasti jos kukaan ei enää usko kuoleman jälkeiseen elämään.
Mietipä hetki kun niin tahdot asioiden olevan että jos niin olisi nyt, miksi olisin tappamatta sinut?
Miksi kukaan olisi tappamatta ketään? Kun vähän toinen vituttaa…
Hassu esimerkki …. Koiramme meni ihan sekaisin …. hoidimme ja niin se tuli kuntoon … sitten näimme mistä heikko olo johtui …. sitä vaan vítuttí marjapuskassa pörräävät ampiaiset, eikä se muuta osannut kuin syödä ne.
Eläin vaan on sellainen, mekin olemme eläimiä ja tapamme mielellään typerät ihmiset pois ärsyttämästä, kuten olet kait huomannut. Ihmiset joilla ei ole järkeä eikä empatiaa tappaa mielellään ärsyttävät pois.
Entäs Eerikan vanhemmat tai Jammu, olisiko pitänyt tappaa ? Mitä niiden elämällä täällä kukaan tekee? Entäs Eveliinan murhaaja Martikainen … jne…. Miksi yhteiskunta pitää elossa tollasia?
Vastaa, Rontti mulle. Mulla ei ole vastausta. Siltikään en kannata kuolemantuomioita, tai melkein kannatan, siinä on vain yksi ongelma, sekään ei toimi oikein.
Jotain tarttis tehdä ja myönnän kuten kait toivottavasti huomaat, ettei kirkkokaan pystynyt siihen 2000 vuodessa, erikoista eikö? Ja syyt siihen seisoo siinä Isossa Kirjassa, Raamattu. Ihminen se pappikin on, ja rahaan hukkui koko Helvetín Kirkko.
Mutta mielestäni länsimainen kristinkirkko kykeni siihen parhaiten tähän mennessä.
Tahtoisitko ateisti kokeilla miten te onnistutte yhteiskunta järjestyksen luomisessa?
Noh sanotaanko näin, että katso ulos ja katso omia tilastojanne, ihmisethän eroaa kristillisyydestä ja valitsee pahan ja rikollisuuden – Siitä on jo merkit ulkona. vai miksi minulla oli turvallinen olo Suomessa kun kirkko piti valtaa?
Homoillahan ei ollut sanavaltaa ja heikosti asiat niillä oli, siis oletanko nyt oikein? … kuten olen aina olettanut ;)- xrt7
Et usko jumalaan ja silti sanot: "te ateistit". heh heh.
Kirjoituksesi oli täyttä uskishouretta, etkä taatusti ole tutustunut lainkaan historiaan. - olettaja 56
xrt7 kirjoitti:
Et usko jumalaan ja silti sanot: "te ateistit". heh heh.
Kirjoituksesi oli täyttä uskishouretta, etkä taatusti ole tutustunut lainkaan historiaan.Älä vaan sano että meinaat alkaa ymmärtää :))
Ei Kukaan ”usko” ”Jumalaan” niin kuin te ateistit. Teitä ateisteja huijataan. Uskiksilla on jotain hauskaa teidän kustannuksella. Kyse on ihan muusta, suusta ja puusta. Myös ateistit huijaavat teitä, jotka olette sekaisin ja eksyneet totuudesta. Te vaan luulette että ateismi tarkoittaa vaan ”emmä usko jumaliin”. Oikeasti ateismi tarkoittaa pahan palvomista, esim vaikka huumeiden levittämistä ja laillistamista ja homouden ihannointia rikollisuuden hyväksymistä ym kaikkea mikä aiheuttaa epäjärjestystä ja tuhoaa rauhallista elämää. Yleensä lapsista on kivaa aiheuttaa sekasortoa.
Minulla ei ole tippaakaan uskishoureita, en ole ikinä olut uskovainen, en osaa niitä enkä tahdo niitä levittää jos vaikka jotain olisinkin kuullut. Uskishoureiset on yhtä sekoja kuin hihhu-ateistit.
Jos erotetaan ateisteista pois ne ihmiset, jotka uskovat ateismin olevan vain sitä ”emmä usko jumaliin” , joskus ajattelinkin että meille pitäisi saada toinen nimi, huonoja ehdotuksiakin sain, mutta oikeasti uskon vakaasti että suurinosa meistä jotka emme usko Jumalaan, mutta kristillisyyden aatos on enimmäkseen ihan ok, emmekä ole pahuuden palvojia, emme ole uskovaisia emmekä ateisteja niin uskon että meitä on kuitenkin enemmistö. Kuten @Dara sanoi lähempänä maltillista kristittyä. Siksi minäkin kutsun itseäni mielummin krisseliksi kuin ateistiksi.
Ateisti on pahuuden palvoja joka pyrkii aiheuttamaan epäjärjestystä yhteiskuntaan. Siksi en ymmärrä miksi toiset kutsuu vapaaehtoisesti itseään ateisteiksi. Te ette kaikki sitä ole selvästikään, tai ette tahdo olla, tai valehtelette ettette ole, mutta pahuuden palvojien valheiden uhri silloin olette.
Toisaalta se joka kutsuu itseään ateistiksi – niin mistä minä teidän onko se oikeasti ateistit vai harhautettu uskomaan olevansa ateisti. Ymmärrättehän että pahuuden voimat taistelevat hyvyyttä vastaan ja valehtelevat kaikenlaista. Ja sitä valehtelija porukkaa on molemmissa porukoissa. Teoissahan se sitten nähdään kuka on hyvä kuka on paha.
Hyvät on kristittyjä ja pahat on ateisteja riippumatta kumpaa väittävät olevansa.
En väitä etteikö krisseleissä olisi siivoamista, mutta pahuuden ja rikollisuuden palvoja siis ateisti en tahdo varmasti olla.
Selvensikö? - rt6789
olettaja 56 kirjoitti:
Älä vaan sano että meinaat alkaa ymmärtää :))
Ei Kukaan ”usko” ”Jumalaan” niin kuin te ateistit. Teitä ateisteja huijataan. Uskiksilla on jotain hauskaa teidän kustannuksella. Kyse on ihan muusta, suusta ja puusta. Myös ateistit huijaavat teitä, jotka olette sekaisin ja eksyneet totuudesta. Te vaan luulette että ateismi tarkoittaa vaan ”emmä usko jumaliin”. Oikeasti ateismi tarkoittaa pahan palvomista, esim vaikka huumeiden levittämistä ja laillistamista ja homouden ihannointia rikollisuuden hyväksymistä ym kaikkea mikä aiheuttaa epäjärjestystä ja tuhoaa rauhallista elämää. Yleensä lapsista on kivaa aiheuttaa sekasortoa.
Minulla ei ole tippaakaan uskishoureita, en ole ikinä olut uskovainen, en osaa niitä enkä tahdo niitä levittää jos vaikka jotain olisinkin kuullut. Uskishoureiset on yhtä sekoja kuin hihhu-ateistit.
Jos erotetaan ateisteista pois ne ihmiset, jotka uskovat ateismin olevan vain sitä ”emmä usko jumaliin” , joskus ajattelinkin että meille pitäisi saada toinen nimi, huonoja ehdotuksiakin sain, mutta oikeasti uskon vakaasti että suurinosa meistä jotka emme usko Jumalaan, mutta kristillisyyden aatos on enimmäkseen ihan ok, emmekä ole pahuuden palvojia, emme ole uskovaisia emmekä ateisteja niin uskon että meitä on kuitenkin enemmistö. Kuten @Dara sanoi lähempänä maltillista kristittyä. Siksi minäkin kutsun itseäni mielummin krisseliksi kuin ateistiksi.
Ateisti on pahuuden palvoja joka pyrkii aiheuttamaan epäjärjestystä yhteiskuntaan. Siksi en ymmärrä miksi toiset kutsuu vapaaehtoisesti itseään ateisteiksi. Te ette kaikki sitä ole selvästikään, tai ette tahdo olla, tai valehtelette ettette ole, mutta pahuuden palvojien valheiden uhri silloin olette.
Toisaalta se joka kutsuu itseään ateistiksi – niin mistä minä teidän onko se oikeasti ateistit vai harhautettu uskomaan olevansa ateisti. Ymmärrättehän että pahuuden voimat taistelevat hyvyyttä vastaan ja valehtelevat kaikenlaista. Ja sitä valehtelija porukkaa on molemmissa porukoissa. Teoissahan se sitten nähdään kuka on hyvä kuka on paha.
Hyvät on kristittyjä ja pahat on ateisteja riippumatta kumpaa väittävät olevansa.
En väitä etteikö krisseleissä olisi siivoamista, mutta pahuuden ja rikollisuuden palvoja siis ateisti en tahdo varmasti olla.
Selvensikö?Paljon sanoja peräkkäin, mutta ei mitään sisältöä, eikä varsinkaan logiikkaa.
- Atte Ateisti
olettaja 56 kirjoitti:
Älä vaan sano että meinaat alkaa ymmärtää :))
Selvensikö?Olipa vuodatus.
Säilytän yhä nikkini.
Vaikka en juokaan surmattujen kristittyjen lasten verta taikamenoissani. - lllllllllll
rt6789 kirjoitti:
Paljon sanoja peräkkäin, mutta ei mitään sisältöä, eikä varsinkaan logiikkaa.
No minkäs minä voin jos kun et ymmärrä mitään.
Ateistit on pahoja ja joku tahto valehtelee ateismin tarkoittavan jotain ”ei usko jumaliin” juttua saadakseen lisää porukkaa huumeporukoihinsa ja sotkemaan yhteiskuntajärjestystä.
Kuitenkin kaikki ateismi jota täälläkin heilutellaan on vain pahaa. Kuvio on täysin selkeä.
On hyvä puoli ja on paha puoli
Kumpikin puoli herjaa toista pahemmaksi kuin oma puoli on….
Itse kuitenkin näen käytännössä kummat toimii hyvyyden pussiin ja ateistit toimii pahuuden pussiin.
Esim ”Vaihda raamattu pornoon” – kampanja oli tyhmin ikinä. Vain tosi tyhmät ja pahat voi keksiä jotain sellaista.
Ja vielä väittää sen olevan onnistunut kampanja.
Jos se kampanja olisi ollut vaihda raamattu kahvikuppiin, niin ehkä en olisi alkanut miettimään itselleni toista seuraa.
Mutta pitäkää pahuutenne sille en voi mitään, mutta voin ajatella itse omilla aivoilla ja huomata miten ateistit yrittää harhauttaa ja sotkea sanastoa, kun selvästi ateismi tarkoittaa pahuutta kaikilla mittareilla.
ps Minäkin luulin ennen olevani ateisti. Nyt tiedän että se sana tarkoittaa oikeasti pahuutta. Siksi olen mielummin krisseli, mikä onkin hauska nimi. Uskovaisissakin on paljon pahoja ja ne luulee tekevänsä hyvää, vaikka on täyspäisiä ateisteja. En vaan ymmärrä miksei Kirkko tänään edes yritä selventää asioita, ehkä ne pahat näyttelee kirkossa siten jotain muuta, niin ettei papit enää edes tiedä millaisia uskikset oikeasti ovat.
Olenhan minäkin nähnyt niitä uskiksia jotka näyttää enemmän hulluilta ateisteilta kuin terveiltä Suomen kansalaisilta.
Ei täällä netissäkään ole kuin ateisteja – kaikki puhuminen on ihan turhaa. Lässyn lässytystä ja valetta te täällä huutelette takas. Ei yhtään järkevää läppää. - lllllllllll
Atte Ateisti kirjoitti:
Olipa vuodatus.
Säilytän yhä nikkini.
Vaikka en juokaan surmattujen kristittyjen lasten verta taikamenoissani.Jaa kuka juo ” surmattujen kristittyjen lasten verta taikamenoissaan. ” ?
Se on ateisti ja tasan varmasti. Eikä ole terve millään mittarilla laskettuna.
Jo sellaisen valehteleminen on ateistista.
Ai Atte, no sinähän todistat lausuntosi totuudeksi SUOMESSA ja Tällä Vuosisadalla, etkä vedä mitään Afrikoita tähän Siellä varmaan juoda ja syödään lapsia jossain viidakoissa, eikä sillä ole mitään tekemistä Suomen eikä Kristillisyyden eikä meidän kanssa. Todista ettet valehtele.
- pienenee pienenee
Ihmisiä täällä oli ennen kirkkoa ja tulee olemaan kun kirkkoa ei enää ole.
Kirkko oli olemassa kun minä synnyin ja se tulee olemaan kun minä kuolen. Mutta kirkko on minun kuollessani paljon pienempi kuin minun syntyessäni. Oman korteni olen kantanunt kekooni (vai pitäisikö sanoa kantanut keosta) eroamalla kirkosta.- olettaja 56
Hauskasti sanottu. Enkä tietenkään moiti eroasi kirkosta.
Olen korteni kirkosta ja ihan oikeista syistä kantanut pois minäkin, kunhan et ala ateistiksi ja pahuuden palvojaksi, niin mitä väliä sen sitten on?
Ihminen voi olla hyvä, hyvyyteen pyrkivä ja hyvyyttä ja järjestystä yhteiskuntaan tahtova persoona ilman kirkkoakin.
Monet ihmiset tahtovat antaa sen pienen prosentin tuloistaan kirkon jätti-isoon kassaan, jotta Kirkko jakaa rahat köyhille, mutta näyttä että Kirkko jakaa rahat itselleen ja omille kavereilleen – minkä takia minä kannatan Kirkosta eroamista.
Raha mädättää eniten ja Kirkolla on 200 000 000 euroa … se piti jakaa pois. Kirkko tekee väärin Kirkko tekee syntiä Jumala kielsi rahan keräämisen! Se on hyvän tarkoitus. Niin kauan kun Kirkko tekee minun mielestäni väärin ja syntiä, minä pysyn varmasti Kirkon ulkopuolella.
Ja odotan edelleen Jumalan ja hyvän sanan noudattamista. Kirkko mädättä itsensä ja sen takia ihmiset sieltä saakin poistua. Monikaan ei tahdo antaa tuloistaan sitä pientä prosenttia kirkon rahanhimoon eli Syntiin.
Ja siksi kannatan kirkosta eroamista jos ei tahdo kannattaa syntiä. Kuten sen jossain plokissani kirjoitin.
Mutta on ihan kummallista erota kirkosta vain jos ei usko Jumalaan mikä on vain synonyymi hyvyydelle – se on hölmöyttä.
- Atte Ateisti
"Ei täällä teitä kukaan kaipaa."
Mietitäänpä ajatusta. Jos noin 25% suomalaisista muuttaisi tänään pois Suomesta, tyhjentäen tilinsä ja vieden rahat ja joissain tapauksessa rakentamansa työpaikatkin mennessään...
Tänne jäisi:
-Pohjois-Suomi lestadiolaisineen lähes kokonaan.
-helsinkiläisistä ehkä 50%
-ikärakenteeltaan vanhimmat ikäluokat, eläkeläisiä suurin osa
Jotain hyvääkin:
-asuntojen hinnat pääkaupunkiseudulla vihdoinkin halpenisivat!
Jäljelle jäisi Suomen teokraattinen tasavalta. Jokainen vastaantulija olisi uskovainen.
""Ei täällä teitä kukaan kaipaa."
Valtiovarainministeriön puolella voisi joku kaivatakin.- lllllllllll
No nytpäs tartuit heittoon ….
Olen kuitenkin vakaasti siinä uskossa että suuriosa suomalaisista … 90% … pitää kristinuskoa ja kirkkoa hyvänä asiana ja hyvänä yhteiskuntajärjestyksen ylläpitäjänä.
Ateistit ovat nyt onnistuneet lanseeraamaan hyvin tuon ´Ateismi tarkoittaa emmä usko jumalaan ´
Pirun kierosti, kun oikeasti selkeästi näkee miten ateistit tahtovat vain sotkea yhteiskunta järjestystä, mikä onkin ihan kaaoksessa : mitä enemmän ateismi vetää puoleensa sitä turvattomammaksi yhteiskunta menee. Ja jos Kirkko sammuu kuten ateisti tahtoo Suomessa on täysin sadistinen villi meininki. Kuten ennen kirkkoa. No siihen kirkkokin varmaan pyrkii saadakseen lampaansa huutamaan apua…
Tai sitten se mitä itse uskon että islam ehtii ennen ja tekee omanlaisensa yhteiskunta järjestyksen.
Mutta ilman järjestystä ei ole yhteiskuntaa.
Joten miten te ateistit ajattelitte saada Suomen yhteiskunnan järjestykseen?
Poliiseillako?
Venttaa mä nauran…. Hah eiköhän rotatkin jo kuse pollareiden kintuille.
Huumehemmot pääsee hoitoon jos jää kiinni siihen asti ne raukat myy huumeita minkä ehtii ja tartuttaa ateismia jokapaikkaan.
Ymmärrätkö että Suomi on menossa kohti anarkiaa?
ps vedän takas jos anarkia ei tarkoita sitä mitä luulen – se meinaan on sellainen sana jota ei ole tarvinnut käyttää ikinä ennen. Hullunmylly olisi lähin synonyymi mielestäni.
No ateistit tekee omaa ´kaikille vapaus tehdä mitä rikoksia tahtoo´ –yhteiskunnan.
Tätä menoa jompikumpi voittaa ateistit rikosyhteiskunta tai islam sharia
Noista minä veikkaan islamin voittavan mutta toivon että hyvä kristillisyys vielä voisi voittaa.
Ateistit te olette nyt hajottamassa hyvänyhteiskuntaamme.
Teillä ateisteilla ei edes ole mitään ei niin mitään. Teillä ei ole yhtään mitään. Silti te vedätte yhteiskunnan jäseniä järjestyksestä sekasortoon kuin kilttejä lapsia huumeiden maailmaan. Te ateistit ette ole muuta kun pahuutta ja epäjärjestystä yhteiskuntaan haluavia – niin sitten puskette sen helv. kommunismin yhteiskunta järjestykseksi. Voi apua.
Suomi ei olisi tarvinut terveen yhteiskunnan hajottajia. Älyätkö yhtään mitä te teette?
Yhteiskunta järjestyksiä on anarkia kommunismi kristillisyys ja uutuutena islam sharioineen.
Kuka väittää että 70 80 90 luvut oli huonoja yhteiskunta järjestyksen kannalta ?
Kun te nyt saatte ensin anarkianne sitten tulee kommunismi ja sitten sharia niin hyvää Suomea eivät jälkipovet enää ikinä näe. Siihen sammui Suomi. Siihenkö te ateistit pyritte - jos ette niin mihin? - Atte Ateisti
lllllllllll kirjoitti:
No nytpäs tartuit heittoon ….
Olen kuitenkin vakaasti siinä uskossa että suuriosa suomalaisista … 90% … pitää kristinuskoa ja kirkkoa hyvänä asiana ja hyvänä yhteiskuntajärjestyksen ylläpitäjänä.
Ateistit ovat nyt onnistuneet lanseeraamaan hyvin tuon ´Ateismi tarkoittaa emmä usko jumalaan ´
Pirun kierosti, kun oikeasti selkeästi näkee miten ateistit tahtovat vain sotkea yhteiskunta järjestystä, mikä onkin ihan kaaoksessa : mitä enemmän ateismi vetää puoleensa sitä turvattomammaksi yhteiskunta menee. Ja jos Kirkko sammuu kuten ateisti tahtoo Suomessa on täysin sadistinen villi meininki. Kuten ennen kirkkoa. No siihen kirkkokin varmaan pyrkii saadakseen lampaansa huutamaan apua…
Tai sitten se mitä itse uskon että islam ehtii ennen ja tekee omanlaisensa yhteiskunta järjestyksen.
Mutta ilman järjestystä ei ole yhteiskuntaa.
Joten miten te ateistit ajattelitte saada Suomen yhteiskunnan järjestykseen?
Poliiseillako?
Venttaa mä nauran…. Hah eiköhän rotatkin jo kuse pollareiden kintuille.
Huumehemmot pääsee hoitoon jos jää kiinni siihen asti ne raukat myy huumeita minkä ehtii ja tartuttaa ateismia jokapaikkaan.
Ymmärrätkö että Suomi on menossa kohti anarkiaa?
ps vedän takas jos anarkia ei tarkoita sitä mitä luulen – se meinaan on sellainen sana jota ei ole tarvinnut käyttää ikinä ennen. Hullunmylly olisi lähin synonyymi mielestäni.
No ateistit tekee omaa ´kaikille vapaus tehdä mitä rikoksia tahtoo´ –yhteiskunnan.
Tätä menoa jompikumpi voittaa ateistit rikosyhteiskunta tai islam sharia
Noista minä veikkaan islamin voittavan mutta toivon että hyvä kristillisyys vielä voisi voittaa.
Ateistit te olette nyt hajottamassa hyvänyhteiskuntaamme.
Teillä ateisteilla ei edes ole mitään ei niin mitään. Teillä ei ole yhtään mitään. Silti te vedätte yhteiskunnan jäseniä järjestyksestä sekasortoon kuin kilttejä lapsia huumeiden maailmaan. Te ateistit ette ole muuta kun pahuutta ja epäjärjestystä yhteiskuntaan haluavia – niin sitten puskette sen helv. kommunismin yhteiskunta järjestykseksi. Voi apua.
Suomi ei olisi tarvinut terveen yhteiskunnan hajottajia. Älyätkö yhtään mitä te teette?
Yhteiskunta järjestyksiä on anarkia kommunismi kristillisyys ja uutuutena islam sharioineen.
Kuka väittää että 70 80 90 luvut oli huonoja yhteiskunta järjestyksen kannalta ?
Kun te nyt saatte ensin anarkianne sitten tulee kommunismi ja sitten sharia niin hyvää Suomea eivät jälkipovet enää ikinä näe. Siihen sammui Suomi. Siihenkö te ateistit pyritte - jos ette niin mihin?Annas kun tiivistän näkemyksesi:
Ateistien pitäisi leikkiä uskovaista kristittyä, koska muuten muslimit tulevat ja homottavat koko Suomen? - lllllllllll
Atte Ateisti kirjoitti:
Annas kun tiivistän näkemyksesi:
Ateistien pitäisi leikkiä uskovaista kristittyä, koska muuten muslimit tulevat ja homottavat koko Suomen?Heeeei ei ihan, ei edes LÄHELLE.
Kristittyjen pitäisi puolustaa omiaan ja jos kerta raamatussa sanotaan että pitää tappaa vääräuskoiset, niin mitä kirkon islamilainen johto veljeilee islamistien kanssa? Niiden kirja käskee tappaa meidät.
Meidän kirjan mukaan ei kukaan pelaa, eikä kukaan toteuta? Miksi? Onko Kr-Johto islamilaistettu jo?
Homojen kuuluu olla homoja ja pysyä poissa kirkosta – Jos minä olisin homo ei kusiskaan kirkkoon päin.
Ateistit nyt tekee mitä niiden kuuluu tehdä – pahaa.
Missä on ne me jotka tahtoo tehdä hyvää ? Niitä minä etsin?
Missiskin väitti olevansa hyvän puolella mutta siellä se vaan veljeilee islamistien kanssa .
Suomi menee Huonoon suuntaan ja ateistit ilakoi kun pahuus on huipussa ja raiskaukset lisääntyy ja joukkoraiskaukset lisääntyy. Voikun joku … ai niin noin ei saa sanoa No toivottavasti kukaan ei ala joukkoraiskata homoja ja muita islamfänejä.
Vai siksikö te fanitatte islamia jotta islaminuskoiset on sitten kilttejä teille, pskat !! Te myytte Suomen per hanalle.
No minkäs minä sille voin? Tulevaisuus on myyty pahuudelle – suomalaisuus on hävinnyt.
Vai luuletko että sharia islamista tulee uutta ihanaa suomalaisuutta? - Atte Ateisti
lllllllllll kirjoitti:
Heeeei ei ihan, ei edes LÄHELLE.
Kristittyjen pitäisi puolustaa omiaan ja jos kerta raamatussa sanotaan että pitää tappaa vääräuskoiset, niin mitä kirkon islamilainen johto veljeilee islamistien kanssa? Niiden kirja käskee tappaa meidät.
Meidän kirjan mukaan ei kukaan pelaa, eikä kukaan toteuta? Miksi? Onko Kr-Johto islamilaistettu jo?
Homojen kuuluu olla homoja ja pysyä poissa kirkosta – Jos minä olisin homo ei kusiskaan kirkkoon päin.
Ateistit nyt tekee mitä niiden kuuluu tehdä – pahaa.
Missä on ne me jotka tahtoo tehdä hyvää ? Niitä minä etsin?
Missiskin väitti olevansa hyvän puolella mutta siellä se vaan veljeilee islamistien kanssa .
Suomi menee Huonoon suuntaan ja ateistit ilakoi kun pahuus on huipussa ja raiskaukset lisääntyy ja joukkoraiskaukset lisääntyy. Voikun joku … ai niin noin ei saa sanoa No toivottavasti kukaan ei ala joukkoraiskata homoja ja muita islamfänejä.
Vai siksikö te fanitatte islamia jotta islaminuskoiset on sitten kilttejä teille, pskat !! Te myytte Suomen per hanalle.
No minkäs minä sille voin? Tulevaisuus on myyty pahuudelle – suomalaisuus on hävinnyt.
Vai luuletko että sharia islamista tulee uutta ihanaa suomalaisuutta?Jos asia näin pahasti on, ja ympärilläsi vain salaliittolaisia, mitä olet ajatellut tehdä asialle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422631Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse802014Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161108Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934