Mistä johtuu ? Mä saan selville jotakin salaisuuksia miehen tekemisistä ja menemisistä niin sit jotenkin keplottelemalla se saa kaiken näyttämään et mä olen syypää. Aiheita on monia mutta tässä yksi esimerkki:
Mä aloin epäillä että miehelläni olisi säätöä joidenkin naisten kanssa. Puhelintaan piti aina tiukasti itsellään, jopa vessaan mennessä. Herättäisi epäilyksiä varmaan muillakin ??! Kerran sitten baarista kömpinyt kotiin joskus aamuyöllä viereeni. Itse heräsin aamulla virkeänä ja mies nukkui vaikka kuinka yritin saada hereille. Päätin käyttää tilaisuutta hyväksi ja juu, tein syntiä. Tutkin miehen puhelinta. Viestejä oli poisteltu paljonkin mutta yksi oli jäänyt edellis illalta poistamatta: Just want to say good night beautiful!!
Mies kääntää asiat päälaelleen.
15
374
Vastaukset
"Tutkin miehen puhelinta."
Lopetin lukemisen tuossa kohdassa. Sitä saa mitä haluaa. Toivottavasti myös rikossyytteen sen päälle.- netrunner
Niin. Sinähän tunnetusti pidät toisen puhelimen tutkimista pahempana kuin puolison pettämistä. Onneksi taidat olla moraaleinesi vähemmistössä.
netrunner kirjoitti:
Niin. Sinähän tunnetusti pidät toisen puhelimen tutkimista pahempana kuin puolison pettämistä. Onneksi taidat olla moraaleinesi vähemmistössä.
Vain toinen teko noista on rikos.
Jos ei luota, se luottamus ei palaa puhelinta tsekkaamalla, koska kumppanilla voi olla toinen puhelin, toinen sim-kortti, hänellä voi olla muita sp-osoitteita... Kyttääjä tekee omasta elämästään helvetin ja kun parisuhde ennen pitkää loppuu niin hän lähtee seuraavaan jo valmiiksi vaurioituneena.
Silloin kun luottamus ei toimi, on parempi erota.- netrunner
simasuuneiti kirjoitti:
Vain toinen teko noista on rikos.
Jos ei luota, se luottamus ei palaa puhelinta tsekkaamalla, koska kumppanilla voi olla toinen puhelin, toinen sim-kortti, hänellä voi olla muita sp-osoitteita... Kyttääjä tekee omasta elämästään helvetin ja kun parisuhde ennen pitkää loppuu niin hän lähtee seuraavaan jo valmiiksi vaurioituneena.
Silloin kun luottamus ei toimi, on parempi erota."Vain toinen teko noista on rikos."
Niin, nykyään. Mutta mitä sitten? Meinaatko, että kaikki, mitä laissa ei säädetä rikokseksi, on jotenkin vähemmän väärin?
"Jos ei luota, se luottamus ei palaa puhelinta tsekkaamalla"
Ehkei, mutta puhelimesta voi löytyä todiste pettämisestä. Aika harva alkaa eroamaan pelkän epäilyn pohjalta. Pelkää epäilyttävä käytöskään ei katsos välttämättä johdu aina pettämisestä, vaan siihen voi olla jokin hyväksyttävä syy.
"kumppanilla voi olla toinen puhelin, toinen sim-kortti, hänellä voi olla muita sp-osoitteita..."
Just. Koska absoluuttista varmuutta ei voi saada, niin ei kannata tutkia ollenkaan. Logiikan huippu.
"Silloin kun luottamus ei toimi, on parempi erota."
Kehenään ei kannata luottaa 100%. Se on typeryyttä.
- lifemocker
"Puhelintaan piti aina tiukasti itsellään, jopa vessaan mennessä. Herättäisi epäilyksiä varmaan muillakin"
jotkut ihmiset pitävät puhelintaan taskussa, entä sitten? ihan sama asia kun jotkut pitävät puhelintaan pöydällä!
mutta kyllä sussa taitaa olla ihan yhtä paljon vikaa kun tuossa miehessä.
teillä ei tuo kommunikointi toimi mihinkään suuntaan ja tämä on molempien vika.
tiedätkö että se on ihan periaatteen vuoksi, että ei sulla ole toisen tilille MITÄÄN ASIAA jos et ole lupaa kysynyt!! niin ei vain tehdä, joten SINÄ TEIT VÄÄRIN. vaikka palauttaisitkin rahat niin se on kyllä yksityisyyden loukkaamista ja se ei ole suhteessakaan luvallista.
on mullakin kortsuja yöpöydän laatikossa, tarkoittaako tämä nyt että petän kumppaniani?? - fdsaujgodsg
Sul on kortsut yöpöydän laatikossa, ei lompakossa joka kulkee kaikkialla mukana. Baarissa ym. Vai otatko yöpöydän baariin mukaan ? Lompakosta on hieman helpompi se kortsu ottaa ?
- lifemocker
itseasiassa enpä ole katsonut onko mulla lompakossakin
noh anyway se nyt kun ei edelleenkään mitään merkitse vaikka mulla siellä oiskin
- hgfjhgdkggfd
Miks kortsuja kantais lompakossa mukana jos ei aio käyttää ? Ylipäätään miksi ostettu ? Pahan päivän varalle ? Mitä niillä tekee parisuhteessa jossa on muu ehkäisy käytössä ?
- lifemocker
siis mun nyt pitää heittää kaikki kortsut roskiin kun niitä en tällä hetkellä parisuhteessa käytä?
MIKSI HELVETISSÄ!?
niitähän voi vielä tarvita joskus jos eivät mene vanhaksi sitä ennen! - lifemocker
lifemocker kirjoitti:
siis mun nyt pitää heittää kaikki kortsut roskiin kun niitä en tällä hetkellä parisuhteessa käytä?
MIKSI HELVETISSÄ!?
niitähän voi vielä tarvita joskus jos eivät mene vanhaksi sitä ennen!noni, nyt laitoin lompakkoonkin kortsun. IHAN vittuillakseni ;)
- sulttaani
Mulla on laatikos varmaan 20 kondomii ollut jo kauan. Ei kondomi tarkoita mitään vielä.
- lapsilapselle
Laatikkokondomi ja lompakkokondomi on minusta parisuhteessa hieman eri asia. Kyllä meilläkin pyörii menkkapäivien varalle kortsupaketti joka on mennyt vanhaksi. Mutta kyllä heräisi epäilys jos toien puolisko kantaisi sellaista mukana lompakossa. Minusta sama, jos naisella olisi je-pilleri lompakossa. "Kaiken varalta."
Mutta mutta. Olisin kyllä itsekin suuttunut miehenä, jos minun tililtä olisi 200€ hävinnyt ja "palautettu huomaamatta" kun oma tili tulee. Että omaa tyhmyyttäsi nyt kärsit ja ihan oikein sinulle. Lapsellista käytöstä. Mieti omalle kohdallesi.- lifemocker
"Mutta kyllä heräisi epäilys jos toien puolisko kantaisi sellaista mukana lompakossa."
eihän sitä tiedä minä päivänä ne pillerit unohtuvat jos vaikka esim reissussa ollaan ;)
- Uusi mies!
Miehesi pettää sinua mennen tullen. Hanki uusi mies.
- as i say
No ei hyvältä tämä näytä. Itse rikot lakia ja mihesi toimii epäkunnioittavasti. En tiedä miten käytännössä rahat otit verkkopankista, mikäli ei ole yhteinen tili niin olet käyttänyt toisen tunnuksia, rikos tämäkin. Ja sitten rikkonut lakia lukemalla viestit.
Ja sitten on porukka moraalisoimassa. Pettäminen nyt ei satu olemaan rikos. Ja kuten ylempänä sanottu ei se luottamus tuolla parane.
Lopeta huonossa suhteessa sätkiminen ja hanki suhde jossa on oikeaa luottamusta ja kunnioitusta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2824150Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820