Kunnon purnausta miehistä:)

Purnaava nainen

VAROITAN, TÄSSÄ TULEE PURNAUSTA KERRAKSEEN.

olen 30-vuotias akateeminen ja urheilullinen nainen joka etsii mukavaa miestä loppuelämäksi. Profiilissani lukee että etsin omanikäistäni akateemista urheilullista seuraa.
(lukee tietenkin paljon muuta liittyen pehmeämpiin ns. arvoihin jne.)

Arvatkaapa millaisia viestejä olen saanut?

1) "Täällä 41-vuotias mies, profiilisi on tosi kiva, et kai ole ikärasisti kun meillä muuten voisi synkata niin hyvin?"
Millainen ikärasisti mies sitten itse on kun ei pitäydy omanikäisissään?!
Ei voisi vähempää innostaa 10 vuotta vanhempi mies.

2) "Mulla on tradenomin tutkinto, se varmaan kelpaa sulle."
Se ei ole yliopistotutkinto, kuten hyvin tiedät, miksi edes kirjoitat minulle....se ei ole akateeminen tutkinto.

3) "Olen tosi urheilullinen ja urheilen lähes joka päivä."
Niin ja kun tapaamme et pysy vauhdissani lenkillä. Ei se, että on normaalipainoinen tarkoita sitä että oikeasti harrastaa sitä urheilua joka päivä. Itse liikun oikeasti lähes joka päivä ja olisi kiva jos mies jaksaisi edes tunnin kävely hölkkälenkin vetää kanssani hengästymättä.
Onko tuo liikaa vaadittu "urheilulliselta mieheltä"?

4) "Lähetä kuvasi koska minullakin on profiilissani oma kuvani."
Se että olet laittanut oman pärstäsi muiden näkyville ei tarkoita sitä että itse voisin tehdä samoin johtuen esimerkiksi työasioista ja muusta vastaavasta. Ja miksi muutenkaan lähetän kuvaani tuntemattomalle ihmiselle heti vaikka en ole edes sanaakaan vaihtanut ko. ihmisen kanssa? Eihän tossa ole mitään järkeä...

5) "Täällä on toiveesi täyttävä mies. Olen hyväkroppainen, talous on kunnossa (rahaa tulee ovista ikkunoista sisään), kaverit kehuvat että olen hyvä tyyppi, naissihteerit töissä lirkuttaa kuinka komea olen ja minulla on 2 autoa joista toinen on bemari."
Jos olet noita kaikkia oikeasti, sinulla ei pitäisi olla mitään tarvetta lesoilla ko. asioista netissä, kyllä se tapaaminen sitten näyttää oletko oikeasti noita vai kusetatko vaan. Mielestäni kukaan järkevä ihminen ei itseään korosta tuolla tavalla naurettavasti!

6) Viesti tulee minulle mieheltä jonka profiilissa ei lue muuta kuin että naisen on oltava hoikka ja urheilullinen. Vaikka ko. mies täyttäisi muut toiveeni, niin silti tuollaisesta saa todella hölmön ja pinnallisen vaikutelman, miksi sen ulkonäön tulee olla niin tärkeä? En ymmärrä. Eikö mikään muu täällä maailmassa enää merkitse mitään?

Ja siis selvyydeksi, BMI:ni on 21, eli en ole ylipainoinen (tiedän että joku vastaa tähän että olen varmaan läski:)

Että tällasta.
Kiitos siis niille miehille jotka eivät sorru moisiin typeryyksiin, hyviä miehiä on ja paljonkin:) Mutta tämä on omistettu miehille jotka eivät vaivaudu lukemaan profiileja ja kuvittelevat itsestään ihan liikoja...

45

590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

mikä siinä kuvan laittamisessa ihmisillä on niin vaikeaa?

itsellesihän sinä sitä seuraa etsit ja se kuvakin nopeuttaa prosessia ihan hemmetisti, kun näkee jo suoraan että onko toinen edes lähellä potentiaalista kumppania vai ei!

• Rapaerms

Tässä kommentteja miespuoliselta 30-vuotiaalta, urheilulliselta, DI:ltä.

1) Naisten ongelma. Miehille tuskin tulee häiritsevän paljon vääränikäisiltä naisilta viestejä.

2) Voihan sitä yrittää tyrkyttää omaa tutkintoaan tutkintofriikille?

3) Urheilullisen miehen pitäis jaksaa kyllä kävellä tunnin lenkki mutta tunnin juoksu vaatii jonkin verran luikero-geenejä a.k.a. kenialaistyyppiä. Itse omistan V-mallin isohkoine lihaksineen ja geenit ovat tähän suuntaan myös. En edes tykkää pelkästä juoksemisesta ilman oheistoimintaa (kuten jotain pallopeliä). Eli jos lihasten hapentarve on nii suuri ettei jaksa juosta puolimaratonia, ei automaattisesti voi tarkoittaa ettei toinen ole urheilullinen. Noh, joillekin voi tietty urheilu olla yhtäkuin pitkä juoksu.

4) Kuvaa ei tietty tarvi lähettää jos ei halua.

5) Samaa mieltä.

6) Lähinnä tyhmyyttä kirjoittaa pelkästä ulkonäkötoiveesta vaikka se olisikin päällimäisenä mielessä.

• Purnaava nainen

Kiitos vastauksista.

Ei se ongelma ole periaatteessa se kuvan lähettäminen, vaan se törkeä tapa jolla sitä heti aluksi pyydetään: "laita kuva, mullakin on se esillä" ja sitten ko. viestissä ei lue muuta. Jep.

Ja siis mitä tulee siihen juoksemiseen, niin jos mies ei jaksa kävellä hölkätä tuntia putkeen niin pistää miettimään miten urheilullinen sitä nyt voi olla. Ja siis tarkoitin ihan sitä että ko. tunnin aikana välillä kävellään ja välillä hölkätään. Eikö nyt tohon pitäisi kenen tahansa itseään urheilulliseksi kutsuvan 30-kymppisen pystyä huohottamatta?

Ja olen kyllä muutamia miehiä täällä ahdistellutkin, mutta vielä ei ole livedeiteistä huolimatta löytynyt sitä sopivaa.

• lifemocker

en tarkoittanu lähettämistä. tarkoitin että jos kuva on esillä, eikä se miellytä niin tällöinhän säästyy paljon aikaa kun suoraan näkee jos toinen ei kiinnosta fyysisesti

• mknmonobkmnn
        lifemocker kirjoitti:

en tarkoittanu lähettämistä. tarkoitin että jos kuva on esillä, eikä se miellytä niin tällöinhän säästyy paljon aikaa kun suoraan näkee jos toinen ei kiinnosta fyysisesti

Et ehkä tajua että monet ammatit nyt vaan on sellaisia että se ei käy laatuunsa että kuva on esille nettideittipalvelussa. Ehkä et ymmärrä yhtään mistä puhutaan. Kun on paljon ihmisiä joilla ammatti on julkinen tai sitten ollaan pomoja jne. jolloin joutuisi lähinnä naurunalaiseksi tms muuta uskottavuusongelmaa työpaikalla.

Ja moni myös haluaa profiilissaan kirjoittaa siitä mitä oikeasti hakee. Jos laittaa oman kuvansa esille, harva on valmis siihen samaan kirjoittamaan syvimpiä tuntojaan kaikkien pällisteltäviksi...eikä kukaan toisaalta kiinnostunut profiilista jossa on vaan pärstäkuva ja teksti kirjoitellaan. Paitsi, ai niin...miehet innostuu, koska niitä ei kiinnosta ensisijaisesti kuin ulkonäkö!

Kyllä yksityisuuden suojaaminen on fiksua nykyaikana, ne mittä nettiin on laitettu, ne voi sieltä aina kaivaa esille...

• lifemocker
        mknmonobkmnn kirjoitti:

Et ehkä tajua että monet ammatit nyt vaan on sellaisia että se ei käy laatuunsa että kuva on esille nettideittipalvelussa. Ehkä et ymmärrä yhtään mistä puhutaan. Kun on paljon ihmisiä joilla ammatti on julkinen tai sitten ollaan pomoja jne. jolloin joutuisi lähinnä naurunalaiseksi tms muuta uskottavuusongelmaa työpaikalla.

Ja moni myös haluaa profiilissaan kirjoittaa siitä mitä oikeasti hakee. Jos laittaa oman kuvansa esille, harva on valmis siihen samaan kirjoittamaan syvimpiä tuntojaan kaikkien pällisteltäviksi...eikä kukaan toisaalta kiinnostunut profiilista jossa on vaan pärstäkuva ja teksti kirjoitellaan. Paitsi, ai niin...miehet innostuu, koska niitä ei kiinnosta ensisijaisesti kuin ulkonäkö!

Kyllä yksityisuuden suojaaminen on fiksua nykyaikana, ne mittä nettiin on laitettu, ne voi sieltä aina kaivaa esille...

ymmärrän, mutta tuossa ei ole mitään järkeä jos sitten kuitenkin sen kuvan laitat jollekkin aina kun joku pyytää :D elätkö sinä elämääsi työllesi? työn takia laitat henkilökohtaisen elämäsi syrjään? tai no joo tätä en todellakaan ymmärrä, enkä edes halua ymmärtää

ihan kun ihmiset tässä piilottelisivat itsejään, että ovat muka olevinaan niin erikoisia, että jotakuta oikeasti kiinnostaisi "onko se naapurin eila siellä deitissä vai ei"

"Ja moni myös haluaa profiilissaan kirjoittaa siitä mitä oikeasti hakee. Jos laittaa oman kuvansa esille, harva on valmis siihen samaan kirjoittamaan syvimpiä tuntojaan kaikkien pällisteltäviksi."

no on se perkele kun minä kirjoitan tälläkin palstalla avoimesti asioista ja mitä ajattelen OMALLA naamallani, enkä edes ole hakemassa mitään kumppania. onko teillä itsetunnossa vikaa vai missä?

" Kyllä yksityisuuden suojaaminen on fiksua nykyaikana, ne mittä nettiin on laitettu, ne voi sieltä aina kaivaa esille... "

niin, no mikä sut pakottaa laittamaan nettiin jotain raskauttavaa? kyllä mä ainakin seison ylpeänä mielipiteitteni ja sanomisieni takana, ei mulla ole mitään salattavaa

.....noh minä nyt muutenkin ajattelen asioista erilailla kuin valtaväestö niin ehkä kun ei tarvitse näitä nykyajanhömpötyksiä ymmärtääkkään

• poppo7
        mknmonobkmnn kirjoitti:

Itse olen poliisi ja kyllä minulla oli aikanaan kuva deittipalvelussa. Eikä siitä mitään ongelmaa tullut. Kyllähän niitä uniformu addiktoituneita naisia tuli hyvin paljon ottamaan yhteyttä, mutta lakosi aika nopeasti, kun en suostunut lähettämään kuvaa uniformussa.

Minusta tuo on naurettavaa selittelyä. Naisytstävänikin (sosiaalivirkailija) on kanssa ihmetellyt samaa, ei hänkään ole vierastanut kuvan esillä pitämistä, vaikka tappouhkauksia saakin päivän aikana useita. Itse asiassa juuri noiden uhkausten takia tutustuimme.

• Jos nainen pyytää miehen kuvaa vaika sähköpostilla niin nainen ei varmana lähetä omaa kuvaa miehelle jos mies ei ole komea.

• poliisipamputtaa....
        poppo7 kirjoitti:

Itse olen poliisi ja kyllä minulla oli aikanaan kuva deittipalvelussa. Eikä siitä mitään ongelmaa tullut. Kyllähän niitä uniformu addiktoituneita naisia tuli hyvin paljon ottamaan yhteyttä, mutta lakosi aika nopeasti, kun en suostunut lähettämään kuvaa uniformussa.

Minusta tuo on naurettavaa selittelyä. Naisytstävänikin (sosiaalivirkailija) on kanssa ihmetellyt samaa, ei hänkään ole vierastanut kuvan esillä pitämistä, vaikka tappouhkauksia saakin päivän aikana useita. Itse asiassa juuri noiden uhkausten takia tutustuimme.

"Itse olen poliisi ja kyllä minulla oli aikanaan kuva deittipalvelussa. Eikä siitä mitään ongelmaa tullut."

Tyhmä mies. Oletko koskaan ihmetellyt mikseivät upseerit joita heitäkin aivan taatusti on treffi sivuilla ole laittaneet ammattiaan ja kuvaansa profiiliinsa.

• 30.v mies

huohotiläähäti huohotiläähäti huohotiläähäti,mulla on se esillä,hölkätessäkin,nimittäin sykemittari

• oisghegagtoh

Yhtä turhauttavaa se on miehellekin, jolla ei ole profiilissa kuvaa. Kun nainen haluaa nähdä kuvan ja mies sellaisen lähettää, nainen katoaakin kuin pieru saharaan.

KÄYTÖSTAVAT!!!

• Nettideittailu sucks

Tämä on taas tätä shittiä.

En oikein ymmärrä, kun nämä ns. täydelliset naiset eivät löydä miestä. Eikö laatu kohtaakaan laatua?

Aina vika on muissa!

• mnnmmnmnnmnm

Ei ne yleensä ole täydellisiä. Ongelma lähinnä siinä, että 90% miehistä kehuu tavallisiakin naisia lähes jumalaisen kauniiksi, vaikka eivät oikeasti näin ajattele.
      naiset kehuu pienestä asti toisaan, että saavat hyväksyntää toisiltaan.

Sen takia normaalit naisetkin luulevat olevansa Jumalan lahjoja miehille, koska saavat huomiota = koska miehet yrittävät huomiolla saada seksiä.

Yksinkertainen kaava. Tämän takia joillain on vaikea muodostaa suhteita. Odotukset on liian korkealla.

• lifemocker

näinpä, vika ei ole koskaan naisessa jos joku mies ei kiinnostu, vika oltava miehessä kun nainen itse on aina täydellinen :D

• m 55 v

Arvaatkos millaista vastakaikua saa, kun akateeminen ja urheilullinen mies avaa kuvattoman profiilin S24:ssä.

Vierailijoita riittää tungokseen saakka ja naiset jopa uskaltautuvat viestittelemään. Nopea valinta ja profiili kiinni tai sitten laajennetaan haaremia.

Kuva profiilissa ei ole hyvä idea, sillä se lisää turhia yhteydenottoja.

Mies ei ole hyvä lenkkikaveri naiselle, koska miehen fyysinen kunto on paljon parempi. Vielä 55-vuotiaana hölkkään tunnin jutellen samalla. Poikani, 30 v, menee menojaan. Tyttäreni, 25 v, on minulle sopivampaa lenkkiseuraa.

Poikani vaatimuslistalla tärkeintä on naisen lapsettomuus eikä koirakaan kelpaa. Kitkerä ja komenteleva mielenlaatu ovat myös turn-offeja.

• Niin siis mikä laji?

ööö, en täysin ymmärrä tuota lenkkeilykohtaa. Itse juoksen maratoneja noin neljän tunnin aikaan. Se ei ole edes "kova aika". Lenkkikavereita ei kuitenkaan miehistä löydy.

• helppo rakkaus?

Melko tyypillisisä vastauksia miehiltä, jotka eivät ymmärrä lukemaansa ja naisen toiveita. Hirveä kiire kertomaan mitä itse on olevinaan tai mitä omistaa... Näiltä foorumeilta ei kannata etsiä, parempi tentata livenä paikassa jos toisessakin. Ei välttämättä ravintolassa, onhan niitä harrastuksiakin ja erilaisia piirejä, yhdistyksiä. Akateemisella ja hyvät elintavat omaavalla miehellä voi olla aivan samanlaisia ongelmia, usko pois.

• aaadnsadbdvuas

Juuri näin, tässä joku oli jopa ymmärtänyt kirjoittajan pointin.

• herrjumala

Pakko vastata, kun pisti hieman ylimielinen asenteesi silmään.

1) ''Millainen ikärasisti mies sitten itse on kun ei pitäydy omanikäisissään?!''
      Miten niin ikärasisti? Kai tiedät, että moni nainen ottaa mielellään itseän vanhemman miehen? Omassa kaveripiirissä näitä löytyy ja juuri yksi pariskunta (eroa juurikin tuo 10v) meni viime vuonna naimisiin. Ovat tunteneet siitä lähtien kun nainen oli 16 ja seurustelleet kun nainen täytti 19. Onko tuollainen sinulle ongelma?

3) "Niin ja kun tapaamme et pysy vauhdissani lenkillä. Onko tuo liikaa vaadittu "urheilulliselta mieheltä"?"
      Mistä tiedät, ettei hän pysy vauhdissasi mukana? Millaista "urheilua" sitten vaadit? Jos mies kertoo harrastavansa urheilua melkein joka päivä ja pitävänsä siitä, niin mitä hittoa sinä iniset? Kaikki eivät todellakaan jaksa / pysty urheilemaan joka päivä. Osilla voi olla jopa 12-24h vuorot (kyllä, esim. päivistys) jolloin se urheilu kyllä jää siltä päivältä suorittamatta. Törkeästi vain sysäät sivuun "no kun minä olen parempi, MINÄ urheilen JOKA PÄIVÄ. SINÄ olet PASKASSA KUNNOSSA."

4)''Se että olet laittanut oman pärstäsi muiden näkyville ei tarkoita sitä että itse voisin tehdä samoin''
      Jep, työasioista. Tämä on kaikilla selityksenä, mutta hyvin usein kun kuva tulee on se pärstäkerroin kyllä ihan oikea tekosyy. En ole kuullut poliiseilta, palomiehiltä, vartijoilta tai sairaanhoitajiltakaan vastaavaa selitystä, jotka uskaltavat kuvaansa pitää esillä. Mitä siis AKATEEMISEN tutkinnon käyneellä hienostoneidillä olisi niin salaista? Pelkäätkö jonkun tulevan raiskaamaan koska olet niin hot?

6) ''Viesti tulee minulle mieheltä jonka profiilissa ei lue muuta kuin että naisen on oltava hoikka ja urheilullinen. Vaikka ko. mies täyttäisi muut toiveeni, niin silti tuollaisesta saa todella hölmön ja pinnallisen vaikutelman, miksi sen ulkonäön tulee olla niin tärkeä? En ymmärrä. Eikö mikään muu täällä maailmassa enää merkitse mitään?''
      Luepas mitä itse haet. Saman ikäistä, urheilullista miestä. Eikö tuo ole jo aika ulkonäköpainotteista? Itse olet hylännyt normaalivartaloisen, suunnilleen joka päivä urheilua harrastavan miehen ja itket, kun yksi sitten katsoo vain naisen ulkonäköä. Yhyy neiti tekopyhä.

Ja kyllä, minua ihan pisti ärsyttämään viestisi. Olet todella pahasti itseäsi täynnä oleva nainen. Ja ihan AKATEEMINEN ja URHEILULLINEkin vielä!

• Lähisairaanhoitaja

Aloittaja: - "Viesti tulee minulle mieheltä jonka profiilissa ei lue muuta kuin että naisen on oltava hoikka ja urheilullinen. Vaikka ko. mies täyttäisi muut toiveeni, niin silti tuollaisesta saa todella hölmön ja pinnallisen vaikutelman, miksi sen ulkonäön tulee olla niin tärkeä? En ymmärrä. Eikö mikään muu täällä maailmassa enää merkitse mitään?"

Eli sinä saat hakea urheilullista miestä, muuta mies ei saa hakea urheilullista naista?

Kumpi teistä se tyhmä olikaan?

Olet melko varmasti todellisuudessa vain kahden äpärän läski ja katkera yh.

• Naisille se miesten ulkonäkö on kaikkein tärkein juttu. Muuten minäkin olisin varmasti saanut ainakin muutaman vastauksen ja tutustumis ehdotuksen viimeisen 4 vuoden aikana. Niin et kukahan se pinnalline on?

Että tälläistä.

• totuuden torvi

Valitettavasti sitä nyt vaan joskus joutuu alempiarvoisten ihmisten kanssa tekemisiin. Heitä kannattaa vain katsoa alaspäin, hieman sääliä ja sitten unohtaa. Täydellisillä ihmisillä, kuten sinulla, ei ole helppoa. Kyllä me kaikki ymmärrämme sinua ja tuemme sinua näissä koettelemuksissasi tällaisen roskasakin kanssa.

• 4tt413t

olen 30-vuotias akateeminen ja urheilullinen nainen joka etsii mukavaa miestä loppuelämäksi. Profiilissani lukee että etsin omanikäistäni akateemista urheilullista seuraa. "

Mä oon akateeminen kirjaston hoitaja mies Rovaniemen peräkylän yliopistosta johon pääsi kun osas kävellä ovesta sisään. Mä kävelen joka päivä töihin koska en saanut autoni leimattua viime katsastuksessa. Voi, voi suurimmalla osalla akateemisista on liian suuret kuvitelmat asemastaan. Totuus on se että akateemiset tutkinnot ovat kärsineet inflaation sitten niistä ajoista kun kansakoulun opettaja oli suuri herra.

• sekuvaaaan

Olen liki iiskymppinen hyvin tienaava nainen joka ei etsii mukavaa miestä mukaviin hetkiin. Nuo loppuelämät ym voi katella sit tilanteen mukaan.

1.Oletko Puuma.. täällä 17-vee jannu Suonenjoelta kaipais kokemuksia...

No en ole, mutta 17veelle lähtee viesti kiitos yhteydenotosta poju.. kivvaa ko kirjuutit ja sulla on hieno ikä, täällä päässä armotta liian vanha.. parasta onnee sulle jahtiin muualle :)

2. olen selkävamman vuoksi eläkkeellä. metsästys ja kalastus silti onnistuu ja halonhakkaaminen omalla mökillä.

Kivasti kertoiltu.. tältä lähteepi viesti jossa ei asiaan sen enempää puututa se on jo selvitetty, jutellaan muuta.

3. Sinä kotona viihtyvä kiva mies.. Jos mies ei ehdi sohvalla maata kanssani niin kertoo kyllä syyn..

sinun kannattaa hakea seuraa lenkkipolulle, eli kertoa suoraan mikä on tärkeää.

4. Jos miehellä ei ole mitään muuta asiaa kuin kuvapyyntö sen voi ohittaa.
      Jatkossa kua tai livekohtaaminen kuitenkin on suotavaa.

5.kyllä tollekin joku vastaa, luojan kiitos se et ole sää:)

6. Miehet on esteetikkoja ja se joka haluaa hoikan ja urheilullisen naisen voi kertoa toiveensa siinä missä muutkin.

• ????

ei jumara?

• äidin toivemäyräkoir

En usko, että urheilullista ja muutoin menestyvää miestä kiinnostaa bmi 21:n lörttövatsa. Sori nyt vaan, mutta tuolla bmi:llä ei ole varaa puhua urheilullisuudesta. Lähinnä joku kuntoilun harrastaja on kyseessä. Sinulla alkaisi luultavasti tärpätä paremmin kun bmi:si on 18 - 19 välillä.

• Kaikenlaisia naisia täällä pyörii, purnaavia naisia, vaarallisia naisia, aktiivisia naisia, naisellisia naisia, ja ENFP-naisia. Mikähän seuraava hitti on? Tyhmä nainenko?
      Eihän tradenomin tutkinto nyt mihinkään tietysti kelpaa, se on sama kuin heittäisit kiviä mereen. Eivät nuo kauppatieteilijätkään mitään ruudinkeksijöitä ole.

Itse uppasin vaatimukseni tohtorin tutkintoon naisille (keskimääräinen maisteri ei ole tieteellinen, eikä sovella tieteellistä ajattelutapaa arkipäiväänsä, varsinkaan kun puhutaan naisista). Joku älykäs mies (en minä) oli sitä mieltä että naisen täytyy olla vähintään professori (vaikka hiukkasfysiikassa), jotta hänessä olisi todellista älykkyyttä.

Olen muuten hämmästynyt siitä, miten joku viitsii maksaa kovaa palkkaa esim. sijoitusneuvojille. Esim. joko Accenturen tai Inderesin sijoitusneuvoja. Nämä ovatkin lähinnä viihdetaiteilijoita, kuten poliitikot, jos sattuu olemaan itse yhtä pihalla kuin he, niin saa varmasti irti jotakin. Heidän ennusteensa menevät säännönmukaisesti pieleen, ja jos ottaa komitean heistä, eli keskiarvoistaa monen sijoitusneuvojan arvaukset, niin saa ehkä jotakin, joka on parempaa kuin satunnainen arvaus. Keskiarvoistus nimittäin poistaa kohinaa datasta, eli jos lyöt 10 puupäätä yhteen, niin siitä ei tule ihan katastrofia, vaikka jotkut ovat ihan pihalla.

Itse veivaan pörssissä päivittäin (en tietysti osta tai myy joka päivä mitään), ja voittoni ovat tähän asti olleet paremmat kuin minkään sijoitusasiantuntijan salkku tai indeksit. 4%-5% voitto kuukaudessa on kova tuotto, mitä itselläni on viime kuukaudesta, enkä tosiaankaan mitään ihmetemppuja ole vielä päässyt tekemään.

• vedonlyöntiä

"Itse veivaan pörssissä päivittäin (en tietysti osta tai myy joka päivä mitään), ja voittoni ovat tähän asti olleet paremmat kuin minkään sijoitusasiantuntijan salkku tai indeksit. 4%-5% voitto kuukaudessa on kova tuotto, mitä itselläni on viime kuukaudesta, enkä tosiaankaan mitään ihmetemppuja ole vielä päässyt tekemään. "

Jos minulla olisi ollut 10 v sitten kun kullan hinta oli historiallisen alhaalla ylimääräistä rahaa vaikka joku 50 000 euroa olisin ostanut kultaa. Olin silloin vakuuttunut että kullan hinta tulee nousemaan taas joskus. Niihin aikoihin monet ekonomit höpöttivät että kullan asema on mennyt. Ja oikeassa olinkin vaikka en olekaan ekonomi. Eiväthän kauppatieteet ole todellakaan mikään eksakti tieteen ala kuten ei psykologiakaan ym.

• pälitinpälä

Just tuollaisia marmattajia, ei jaksais kuunnella. Kaltaistesi oiskin
      parenpi etsiä livenä. Tuntuu olevan kaikki ihan vit**ta.

• yksinäinen mies.

Naisille se ulkonäkö tosiaan on tärkeä. Jos mies ei ole komea nii naisethan ei silloin vastaa miehelle. Mulle kelpais ihan tavis nainen xl kokoakin mut en kelpaa naisille itse. Itse käytän L -kokoisia paitoja.

• nmnmmnmnmnnmnm

bmi21. Et sä mikään urheilullinen ole. Mullakin on bmi21 ja vähän löytyy ylimääräistä sieltä täältä.

• Somelainen oikeamies

On se nyt perkuletti sentään, että kaiken maailman luuseriakat marmattaa täällä ettei löydy tarpeeksi tasokkaita miehiä. Te akat olette niin itsekeskeisen omakuvaharhaisia narsisteja ettei tosikaan. Vaikka itse olette lihavia vätyksiä niin kelpuuttaisitte miehiksenne vain atleetteja yli-ihmisiä ja kaikkiin luonnevikoihinne ja tunteellisiin oikkuihinne pitäisi koko ajan olla mukaitumassa ja nöyristelemässä. Suomalaisen miehen suurin vika on liian helppo alistuminen suomalaisen naisen kynnymatoksi. Haistakaa naiset pitkät paskat!

Ei voisi vähempää kiinnostaa vastata kaikenlaisten akkojen valituskysymyksiin, mutta vastaampa kuitenkin pariin niistä. Ensinnäkin, mitä vittujen väliä sillä iällä on. Nuoren tytön ei tarvitse olla isänsä oloisen vanhan miehen kanssa pariutua, mutta joku 10 vuoden ikäero ei merkkaa käytännössä mitään. Vähän vanhempi mies on oikeasti kokeneempi, järkevämpi, kypsempi, osaavampi, empaattisempi, itsevarmempi, määrätietoisempi, rohkeampi ja vaikka mitäö positiivista verrattuna nuorempiin kolleihin ja varmasti parempi vaihtoehto kenelle tahansa nirsolle akalle ikään katsomatta. Ja sitten kuvat, onhan senyt jumalauta selvä, että kuva pitää katsoa heti tutustumisen alussa. Muuten koko homma lävähtää reisille ennemmin tai myöhemmin. Todella moni akka täällä ilmoittelee ettei vastaa kuvattomille, koska pitää näitä jotenkin alempiarvoisina tai muuten luudereina. Hei suomalainen nainen! Kuva ei välttämättä haluta laittaa profiiliin, mutta sen saa sähköpostilla. Sähköposti on todella helppo tietotekninen juttu, jota kuka tahansa lukemaan oppinut imbesillikin osaa käyttä, paitsi ei tietenkään itseriittoinen ja berreswisser suomalainen nainen. Ja hei, ketään miestä ei huvita lähteä besserwisser-naisen kanssa mihinkään lenkille, jollei tämä nainen ole HOIKKA ja URHEILLULLINEN. Pitäkää se mielessänne ennenkuin alatte leikkiä täällä nettirtreffeissä!!!!

• häpeä itseäsi

Vain nainen voi olla noin tyhmä, itsekäs ja kiittämätön.
      Ongelmaan on yksinkertainen ratkaisu, alat itse etsimään kiinnostavia profiileja, mutta ei se käy, kaikki pitäisi tulla valmiina lautasella eteen.
      Sitten purnataan, muuttuuko mikään? Ei muutu, jos et itse muutu.

• 222221

Kyllä NAURATTAA naisena tuon ap:n kirjoitus! Eikö pikku prinsessalle löydy kaikkea mitä hän toivoo? kyllä maailma on kova paikka! Hah hah! Ja huom! Olen itsekin yliopistossa opiskellut, urheilullinen fiksu nainen joka myös hakee kumppania netistä! Prinsessa vaatii jotain paperilla täydelliset vaatimukset täyttävää miestä, mutta ei oikein ymmärrä maailman realiteeteja. Jotenkin surullista. Et sinä etsi rakkautta van pankkitiliä. Ja että voisit kavereittesi edessä leveillä jollain hottis miehellä! Jos rakkautta etsit niin jätä pois kaiki nuo lapselliset vaatimukset korkeakoulutuksesta ja urheilullisuudesta. 10 v. ikäerokaan ei nykyaikana ole kovin iso. Rakkaus tulee kun SINÄ olet valmis rakastamaan ihmistä etkä jotain ihmeen seksiobjektia.

• 777888

ap on itse narsisti, muttei hyväksy kumppaniltaan samaa!

• f_rward

Muistele tätä asennetta siinä vaiheessa kun istuskelet kämpässä yksin kissojen kanssa.

• r678ll

Nuo bmi kommentit oli aika typeriä. Eihän urheilullisuus mitään tiettyä bmi:tä tarkoita,
      ja ylipainoinen voi olla kovassakin kunnossa.

Mielestäni tuo kohdan 5 mies olisi passannut ap:lle aika hyvin.
      Tyhjäpäitä molemmat.

• .....

Et ole "purnaava nainen" vaan "luuseri akka"..

• ja piste

Eikö ole parenpi laittaa pillit pussiin ja kasvaa henkisesti jonkin aikaa.
      Kyllä se elämä viellä opettaa sinutkin huomaamaan, että et ole niin
      ainutkertainen.

• bnnbbnnbnbnbbn

AP elää jossain mielkuvitusmaailmassa, missä suhteet rakennetaan paperilla.

Voin kertoa sinulle hämmentävän uutisen. Olen itse urheilullinen ja lihaksikas mies.
      Eniten olen välittänyt yhdestä ylipainoisesta naisesta. Et löydä rakkautta painoindekseistä tai cooper -tuloksista.

• V.V.V.

Voi luoja, prinsessasyndrooma on vakava vamma, ja ilmeisesti myös parantumaton.

Happy hunting vaan sulle, pidä itsesi hyvässä kondiksessa koska se lienee ainoa ihailtava asia sinussa.

• kllkklklklkl

Prinsessat on säälittävää ihmisjätettä. Yleensä ne jää pelaajien verkkoon ja seksileluiksi. Muuhun harvoin kelpaavat.

• Että näin taas

Tuon nelosvastauksen lähettäjä taitaa olla massavastaaja, koska mä tiedän itseni lisäksi kolme jotka on aivan samansävyisen ja samoilla sanoilla saaneet :D

• Turniphead

Toivon, että olet pystynyt myös katsomaan peiliin muustakin syystä kuin sieltä itseäsi ihaillaksesi. Oletko koskaan miettinyt, miksi olet 30 sinkku, jonka pitää hakea seuraa netistä?
      Koet varmaan syvällistä yhteyttä vain mieheen, jonka kanssa voit hölkätä samaan tahtiin lenkillä.

• ikisinkku37

Mulla on kuva mut en ole saanut ikinä vastausta takas naiselta. ja sit naiset muka väittää et ulkonäöllä ei ole merkitystä..Miten luonteeseen siis tutustuu jos ei saa vastauksia takas?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2552
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      56
      1941
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1632
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1508
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1283
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      352
      1217
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      71
      1167
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1045
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      88
      929
    10. 127
      900
    Aihe