Onko miehen ikävä osoitus heikkoudesta?

pkkkkp

Jos minulla on ikävä omaa naistani, niin onko se heikkouden merkki? Ja rakastan vain ja ainoastaan omaa naistani, enkä muita edes halua.

Jos sen puolisolle puhelimessa kerron, niin vastaukseksi saan korkeintaan negatiivisen kommentin. Välimatkaa on työn vuoksi, ja yhteistä aikaa vain viikonloput.

Suhteemme on kylmennyt, ja enemmän vaimon puolelta. Välillä en uskalla edes ajatella, onko suhteessamme tapahtunut jokin konkreettinen muutos. Vaimoni mukaan ei, ja haluan sen uskoa.

Oma ajatukseni ikävävästä on, että se voi vahvistaa suhdetta. Mutta nyt tuntuu, että puoliso näkee sen heikkoutena.

8

260

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies itkee

H-E-I-K-K-O-U-D-E-N merkki?????!!!!!!!

Halleluja, päivastoin!!
      Heikkoutta EI ole olla heikko, tarvitseva, avoin ja rakastaa läheisiään sekä näyttää että kertoa se!!!

Heikko on se, joka ei USKALLA näyttää heikkouttaan. Se joka on niin MIESTÄ mielestään, loukkaa ja haavoittaa kylmyydellään ja pahoilla sanoilla ja teoilla. Sama koskee naista joka näin menettelee.
      "vAHVA" mies ei itke. "VAHVA" mies puree hammasta ja juo pään täyteen uskaltaakseen mennä kadulle potkimaan mummoja! Eikö niin!!??

Ole ylpeä itsestäsi, älä muutu! Olet juuri sellainen IHANNEMIES!

• Ikisinkku M

Joo sellainen ihannemies jota naiset voi potkia sinnetänne kuin sinkkiämpäriä mielihalujensa mukaan, kivaahan se varmaankin naiselle on mutta miehen kannalta ei kovin järkevää, turhan paljon tulee osumaa.

• lifemocker

millä tavalla se heikkoutta olisi? o.O'

• jankkaat ja ärsytät

Heikkous on väärä sana, oikeampi ja osuvampi on typerys, sellainen sinä olet.

• hmm.

Ei kannata liiaksi puhua ikävästä. Joko muutatte yhteen tai sitten yksi lyhyt lause ikävästä riittää.
      Mutta jos nainen ei enää rakasta tai ole rakastunut ja vaikuttaa kylmältä... suhde voi olla ohi. Olet aina poissa.
      Kannattaisi selvittää kunnolla missä mennään. Kylmä äiti ei ole lapsillekaan hyväksi edes aikuisena. Onko sinua kohtaan vaan viileä nyt vai onko se ihan luonteessa.

• Kiviriippa ei kiva

Ei se heikkoutta ole, vain osoitus, että tuntee. Mutta se on heikkoutta, että riippuu toisessa kiinni ja kahlitsee tunteillaan vankilaan, jossa toisella ei ole mitään mahdollisuutta toteuttaa itseään eikä omia toiveitaan. Siksi vaimosi on ynseä ja suhtautuu ikävääsi negatiivisesti.

• Ikisinkku M

On se tässä tapauksessa jos kerran vaimosi on "kylmennyt", saattaa valmistella eroa ja ihan tarkoituksellisesti ottaa etäisyyttä, siinä tapauksessa ikävöintisi vain ärsyttää. Ota itsekin vähän etäisyyttä niin vaimollekin saattaa hiipiä menettämisen pelko mieleen kun alkaa tilanne konkretisoitumaan ja jokatapauksessa jos ero tulee on hyvä vähän totutella siihen jo valmiiksi.

• ...

Nyt kannattaa kuitenkin jutella asiasta sen puolison kanssa, koska hän on ainoa, joka pystyy antamaan todelliseen tilanteeseen perustuvia vastauksia. Ehkä teillä on vain hyvin erilaiset tavat käsitellä ikävää?

Pelko on kumma juttu sinänsä. Se saa ihmisen näkemään peikkoja sielläkin, missä niitä ei ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe