Risteilyllä on luentoja VHH (LCHF) ruokavaliosta .
http://www.kostdoktorn.se/wp-content/2013/03/Kryssa-med-LCHF-13-2.pdf
Ensimmäisenä listassa on mies joka sai minun elämässä muutoksen noin 4 v sitten. Luin hänen tarinansa Aftonbladet lehdestä.
Hän kertoi kuten tuossa alussa, että koska laihdus ei onnistunut hän päätti tehdä itsemurhan syömällä kaikkea niitä ravintoaineita joita hän oli vältellyt aiemmin eli rasvaisia ruokia. Itsemurha ei kuitenkaan onnistunut sen sijaan paino putosi 70kg :)
VHF-laivaristeily Ruotsista suomeen Tukholma- Turku- Tukholma.
3
<50
Vastaukset
- torvet ry
Mitäs sitten söit. Koita vähän miettiä mitä suuhusi pistät.
Pitäisi sinunkin alkaa pikkuhiljaa ymmärtämään näinkin kauan näillä sivuilla luuhanneena ja kiusaa tekemässä, että viljatuotteet eivät ole hyvästä ihmisen terveydelle.
Minun mielestä olet hyvin tyhmä kirjoittaja tuodessasi esiin erilaisia juttuja, joilla ei tosiaan el edes käytetyn vessapaperin vertaa arvoa. Osaist edes kirjoitta jotain asia, mutta paivästä toiseen jotai käsittämätöntä. Enemmän sinä olet vahingoksi kannatamallesi linjalle. Mutta eihän se sinua liikuta. Sinun ajatuksena pyörii vain ihmisten kiusaaminen, eli et ole normaali henkilö. - Mattilan mummi
Puustinen seuraa risteilyä narulla peräsimeen sidotussa kumiveneessä... kaikkine räkineen ... HEHEHEHEHEH sopii kuin lumpio polveen HEHEHEHEHEHEHE.
T: Mattilan painimaton mummo: Serahfiina - karp1
"Enemmän sinä olet vahingoksi kannatamallesi linjalle. Mutta eihän se sinua liikuta."
En erikoisesti kannata mitään linjaa, kerron vain tosiasioita jotka voi tarkistaa linkeistä ja joskus myös kokemuksia. Jokainen voi minun puolesta syödä kuten haluaa, itse me läskimme joudumme kantamaan, karppaajat tosin pienempää rasvakuormaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?5552493Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671406Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831340- 971297
- 1371228
- 1051118
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133984- 48910
- 47851
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60790