Millanen meikki mielestänne sopisi 14v tytölle?
meikki 14v tytölle
4
52
Vastaukset
- ihan vaan vinkkinä
tosi järkevää kysellä täällä netissä?!
kerrohan sä millanen meikki mulle sopii?
ei vaan voi kertoa millanen meikki jollekkin sopii näkemättä toista. haloo.
toiselle joku sopii ja toiselle taas ei. se riippuu kasvoista!
mitä luultavammin sinulle riittäisi varmasti vain ripsiväri.
tai mene peilin eteen ja meikkaile eri tavalla ja päättele itse sopiiko tai kysy kaveriasi/ äitiäsi arvioimaan- Iiph
Oon suuri ja sinisilmänen ja mulla on vaaleenruskeet hiukset jotka on aika pitkät. Mul on vähän ongelmallinen iho, ku joistakin kohist on ihan kuiva mut joihinkin kohtiin taas tulee finnejä. Ja mull on aika kapeet kasvot.
- pumpulipupu
Iiph kirjoitti:
Oon suuri ja sinisilmänen ja mulla on vaaleenruskeet hiukset jotka on aika pitkät. Mul on vähän ongelmallinen iho, ku joistakin kohist on ihan kuiva mut joihinkin kohtiin taas tulee finnejä. Ja mull on aika kapeet kasvot.
No tee näin: pese kasvot hyvällä puhdistusaineella, laita puhtain käsin kosteusvoidetta koko kasvoille ihan reilusti ja annat imeytyä, finnejä ei ihan hirveästi kannata yrittää lähteä peittämään koska yleensä se vaan tekee ihosta entistä kamalamman näköisen! Osta joku kiva kevyt meikkivoide ja varmista että sävy on sulle just oikea, mieluumin sitten hippasen vaalee ku tumma. Ja taas puhtaat kädet on tärkeät, ota meikkivoidetta pieni määrä sormenpäähän ja levitä toisenkäden sormissa se meikkivoide tavallaan kaikkiin sun sormiin ja sitten sen saa kivan ohuesti kasvoille siitä sormista. Sitten otat kevyesti huiskuun mieluiten puuteria ja käyt läpi kasvot tällä, puuteria tosi tosi kevyesti, se vie kiillon pois ja kiinnittää meikkivoiteen.
Luomivärinä laittaisin varmaan ensin jotain vaaleaa koko luomelle ja varjostukset tekisin jollain ruskean sävyllä, mutta tässäkin vähemmän on enemmän ja luomiväriä voi laittaa vaan kevyesti korostamaam ja tuomaan silmiä esille.
Sitten mustaa ripsiväriä ja huulille joku kiva kevyt kiilto tai vaaleaanpunaiseen taittava läpikuultava huulipuna tuomaan vähän eloa kasvoihin. - pumpulipupu
Iiph kirjoitti:
Tai sitten voit ottaa käsiin hieman kosteusvoidetta ja hieman meikkivoidetta ja sekoitat ne keskenään ja laitat kasvoille, saa kevyen pohjan joka tasoittaa ilman että tulee pakkeli ja samalla kosteuttaa! Mutta muistat vaan että meikki tehdään aina puhdistutetuille kasvoille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770