Olen menossa haastatteluun kesätyöpaikasta. Työ olisi ruohonleikkuuta, roskien keräämistä ja mahdollisesti Willen kuljettamista. Työpaikan yhteyshenkilö soitti minulle ja kutsui haastatteluun. Samalla hän sanoi, että eivät voi maksaa kuin 8e tunti, joka on siis vähemmän kuin TESin minimipalkka( 9,25e/h.)
Onko täällä muita ruohonleikkaajia, paljonko teille maksetaan? Mielelläni kyllä ottaisin tuon työn vastaan, kun ei muutakaan ole...
Ruohonleikkaaja kesätyö palkka
6
3928
Vastaukset
- lukee
Jos et ole ennen tehnyt ko. työtä, sinulle maksetaan aluksi harjoittelijan palkkaa. Se on pikkasen päälle 8 €.
Lue sitä tes:iä vähän pitmmälle, niin löydät:
Harjoittelijat
Työntekijälle, jolla ei ole työtehtävien edellyttämään ammattitaitoa tai pätevyyttä ja jonka työtehtävistä suoriutuminen edellyttää ohjausta, voidaan maksaa harjoittelijan palkkaa. Harjoittelijanpalkka on vaativuusryhmän 1 mukainen palkka. Harjoittelulla tarkoitetaan lisäksi koulutukseen liittyvää harjoittelujaksoa ja harjoittelijoina pidetään myös koulujen loma-aikoina työskenteleviä koululaisia ja opiskelijoita. Harjoitteluajalla tarkoitetaan sitä aikaa, jonka kuluessa työn vaatima suoritusvarmuus, normaali suoritustaso ja työtehtävien edellyttämä harkinta keskimäärin saavutetaan. Harjoitteluaika määräytyy työtehtäväkohtaisesti.- kunnon palkka
älä myy nahkaasi liian halvalla työnantaja orjuuttajalle! Alle 3000 e/kk ei kannata ottaa vastaan mitään työpaikkaa!
- Viiranvaihtaja
kunnon palkka kirjoitti:
älä myy nahkaasi liian halvalla työnantaja orjuuttajalle! Alle 3000 e/kk ei kannata ottaa vastaan mitään työpaikkaa!
Samaa mieltä. Itse en käy kun tekemässä paperitehtaalla lomituksia. Liksa 5000€/kk, ylitöillä mahis enemmän. Loput vuodesta voi nauttia työttömyyskorvauksia.
- Päässä viiraa
Viiranvaihtaja kirjoitti:
Samaa mieltä. Itse en käy kun tekemässä paperitehtaalla lomituksia. Liksa 5000€/kk, ylitöillä mahis enemmän. Loput vuodesta voi nauttia työttömyyskorvauksia.
Samaa mieltä. Itse en tosin tee töitä ollenkaan jos ei tipu 10 tonnia kuussa käteen. Silloin tällöin lomittelen pormestareita jne. Muuten kyllä pärjää näillä sossun 5 tonnin tuilla aivan mainiosti.
- komissaar
Höpölöpö. 80 % minimipalkasta voi olla harjoittelijan palkka.
- homaamuja
saatana teitä perkele
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831708- 431359
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1181133Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.771021Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2171013- 53902
- 61885
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20880- 34824
- 37799