Hei te siellä @suomi24 , nyt alkaa tosissaan ärsyttämään se ettette laitra kuntoon tätä uutta treffisydeemiä. Monta päivää ja viikkoa on jo kulunut ja jengi on jo kyllästynyt valittamaan, mutta mikä helvettiläinen tässä nyt maksaa? Miksette laita nyt sinne hakuun vaikka ensimmäiseksi sen, että hakutulokset voisi järjestää sen mukaan kuka on onlinessa ja sen lisäksi miksette laita profiilien kohdalle näkyviin, milloin ne ovat viimeksi kirjautuneet. Jumalaudat sentään, kun minä yritän koko ajan ottaa kontaktia kiinnostaviin profiileihin ja yritän ihan oikeasrti tässä teidän palvelussa etsiä itselleni tosissani kumppania ja se ei kertakaikkiaan tunnu onnistuvan, koska ei voi mitenkään tietää ketkä siellä teidän sivuillanne oikeasti on hääräämässä. Pitkä liuta profiileja hakuun kyllä ilmestyy, mutta tosi harva on onlinessa koskaan ja tosi vaikea on niitä onlinessä olevia löytää ja tavoittaa. Todella surkea treffi on tämä teidän ja todella helpolle sen saisi paremmaksi, mutta miksi ette sitä tee!!!!!!!???????!!!!!!?????? @suomi24 Alan oikeasti olemaan epätoivoinen, haluaisin uuden ihmissuhteen ja kumppanin, mutta teidän treffinne on surkea ettekä tee mitään sen parantamiseksi jA TÄMÄ ON NIIIIIIIIIIIIN VÄÄÄÄRIN!!!!!
MIKSI SUOMI24TREFFIT ON NIIN PASKAT
11
302
Vastaukset
- purnari
Kunhan mainokset pyörii, niinkuin joku asian kiteytti.
Ne eivät taida siitä purnauksesta välittää..
Ja onhan se nähty näissä suomi24:n palveluissa, eihän ne toimi mikään kunnolla..- cry me a river
jooopa jooo...on taas "isot" murheet mitkä kaataa maailman!
Ihan teille kaikille jotka jaksatte protestoida ja itkeä tätä muutoksen hitautta,niin te olette naurettavia! Hankikaa elämä,menkää ulos ja tavatkaa esim.baarissa ihmisiä.
Tämä protestointi kertoo vain että teillä ei ole muuta elämää kuin itkeä jopa tälläisestä.Ja olette vissiin unohtaneet että aina voitte äänestää profiilin poistolla ja mennä muille saiteille vähäksi aikaa.Kenties,tämä teidän kaipaama muutos tapahtuu sitten nopeemmin,ehkä.
- bgbgbgbgbg
ettekai te tosissaan täältä jotain etsi??????Kovaa naurua....................olisko oikea elämä mitään,häh?
- turha valittaa
Ei niitä kiinnosta. Itse olen jo aikaa sitten siirtyny paremmin toimiville treffisivustoille.
- en_mä_ole_orja
Nää deittipalvelut haluavat vain käyttäjämassaa eivät muuta.
Niille on aivan saman tekevää, että haetko kumppania ja löydätkö sen vai et.
Se on deittimestoille aivan sivuseikka.
Paremmat fyffet kääritään kun ihmiset uhoavat ja vaihtelevat viestejä yhä tiheämpää ja liittyvät maksaviksi jäseniksi. Et silleen... - messi...
Ei ne idiootit mitään tajua
- 18+9
Voisi toki helpottaa, jos profiilista näkisi helpommalla tavalla milloin viimeksi käynyt. Saa sen tosin nytkin selville, jos vaan tietää tavan mitä tekee. Joskin on hieman vaivalloinen juttu pidemmän päälle tehdä joka profiilin kohdalla. Vinkiksi, että asia selviää ihan palvelun ilmaistoimintoja hyödyntäen.
Monet tuntuvat valittavan palvelun huonontuneen. Itse en koe niin. Olen ainakin koko alkuvuoden ollut vähän väliä jonkun naisen kanssa juttusilla ja treffejäkin on löytynyt kiitettävästi. Myös naisissa on löytynyt aloitteellisuutta ja heiltäkin saa viestejä. En ole itse törmännyt haunkaan kautta erityisen paljon profiileihin, jotka eivät olisi palvelussa käyneet lähiaikoina ainakaan pääkaupunkiseudun noin kolmenkympin kummankin puolen olevissa naisissa. Ehkä sinulla on kyky bongata ne palvelun hylänneet? Tosin olen aina käyttänyt hakua suhteellisen vähän. Silloin tällöin saatan hakea profiileja ja kirjoittaa jollekin, jos ei ole mitään meneillään. Monesti bongailen profiileja ihan etusivun sisäänkirjautuneiden joukosta. Yllättävän paljon siitäkin löytyy kiinnostavia ihmisiä, vaikka sattumaa onkin minkä ikäisiä ja missä päin asuvia siihen kulloinkin tulee. Eipä tarvitse kuitenkaan miettiä mahtaako olla käynyt pitkään aikaan.
Viestitystoimintoja voisi sentään parantaa roimasti ja laittaa systeemit pelittämään niin ettei aina välillä tule näitä 501 internal server error -virheitä. En itse kuitenkaan näe palvelussa liikaa valitettavaa, jos sen kautta löytyy toisia ihmisiä tutustumaan. Ehkä kannattaa parantaa omaa profiilia tai muuta itsessä, jos homma ei ota toimiakseen? - profilllllllllllllll
ootko vähän pimee..sivusto on rakennettu käviämääriä varten , mitä enemmän kävijötä sen enemmän mainostuloja,Lyhyesti sivustolla ei ole mitään muuta kuin tyhjiä profiileja 99.9%kun sivusto aukesi ja oli tuhansia profiileja. niin mistä kuvittelet niiden sinne tulleen olisiko joku ne sinne ihan töiseen rakenellu
- poika 18v.
pannaan muijaa pilluun,laitetaan tissit hilluu,litslätslitsläts jjerock ,perseestäkii ja kontillee,sitte hirvee painamienen,akka voihkimaan ja lakanat litimäräks
- vvvvvvvvvvvvvv
tämä nykynen suomi24 refisivusto on hakala selata olen odotellu että tulis entinen se toimi hyvin
- riuttala76
Itse jos seuraa netistä itsin niin käytän iskuri.nettiä, mut sieltäkään ei taida kunnolla seuraa löytää kuin naiset. Naiset ei helpolla sokkona lähde miestä tapaamaan. No oon mä kyllä sieltä aika helposti maksullista seuraa löytänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837