Tärkeintä elämässä?

Onnellisuus ja tyytyväisyys?

105

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terveys.
      Myös korvien välissä.

Jos on täydellisen terve fyysisesti ja psyykkisesti, niin onko silloin väistämättä tyytyväinen elämäänsä?

• *** kirjoitti:

Jos on täydellisen terve fyysisesti ja psyykkisesti, niin onko silloin väistämättä tyytyväinen elämäänsä?

Silloin sen todennäköisyys on suurempi, mutta se ei ole silti varmaa.

buddy-love kirjoitti:

Silloin sen todennäköisyys on suurempi, mutta se ei ole silti varmaa.

Sinusta terveys on kuitenkin tärkeämpää kuin tyytyväisyys? Uskoisinkohan... Olen saanut käsityksen, että tykkäät leivoksista. Varmaan myös tiedät, että ne eivät ole hyväksi terveydelle. Vaikuttaisi nyt ihan siltä, että leivoksen tuoma mielihyvä on kuitenkin tärkeämpi arvo kuin terveys.

• *** kirjoitti:

Sinusta terveys on kuitenkin tärkeämpää kuin tyytyväisyys? Uskoisinkohan... Olen saanut käsityksen, että tykkäät leivoksista. Varmaan myös tiedät, että ne eivät ole hyväksi terveydelle. Vaikuttaisi nyt ihan siltä, että leivoksen tuoma mielihyvä on kuitenkin tärkeämpi arvo kuin terveys.

"älkää tehkö kuten minä teen, vaan tehkää kuten minä sanon" on vanha papillinen viisaus. ;)

buddy-love kirjoitti:

"älkää tehkö kuten minä teen, vaan tehkää kuten minä sanon" on vanha papillinen viisaus. ;)

ahaa, sinä siis kuorrutat leivoksesi paksulla kerroksella syntiä, mikä tekee niistä vieläkin parempia...

• *** kirjoitti:

ahaa, sinä siis kuorrutat leivoksesi paksulla kerroksella syntiä, mikä tekee niistä vieläkin parempia...

Myös niin, että ihmisellä on pakko olla jotakin mistä pitää ja joka vähentää tyhjyyden tunnetta.

Leivonnaiset ovat huomattavasti terveellisempi vaihtoehto kuin monet muut.

• lal laa
        buddy-love kirjoitti:

Myös niin, että ihmisellä on pakko olla jotakin mistä pitää ja joka vähentää tyhjyyden tunnetta.

Leivonnaiset ovat huomattavasti terveellisempi vaihtoehto kuin monet muut.

Olet sinä mestari selittämään pullamössöluonteesi parhainpäin. Ei ihme, että lisku inhoaa sinua.

• lal laa kirjoitti:

Olet sinä mestari selittämään pullamössöluonteesi parhainpäin. Ei ihme, että lisku inhoaa sinua.

Ei se inhoa minua.

• lal laa
        buddy-love kirjoitti:

Ei se inhoa minua.

Hah! :-D

• lal laa kirjoitti:

Hah! :-D

No kysy siltä itse.

(meidän juttumme on huomattavasti monimutkaisempi kuin kukaan voi kuvitella)

• lal laa
        lal laa kirjoitti:

Sinäpä taas ootkin mestari esiintymään muiden käyttämillä nimimerkeillä. Hyph..

• Ei nää jutut
        buddy-love kirjoitti:

No kysy siltä itse.

yleensä kovin monimutkaisia ole. Kuvittelet vaan. Et ole ollut sille riittävän tyydyttävä tapaus sängyssä. Insinööritaidoilla ei sänkyhommeleissa oikein pärjää...

• MaaKutsuubuddyä
        buddy-love kirjoitti:

No kysy siltä itse.

ei teillä ole enää mitään juttua. Sä vaan yrität ripustautua

• Kyöstix
        lal laa kirjoitti:

Sinäpä taas ootkin mestari esiintymään muiden käyttämillä nimimerkeillä. Hyph..

Ala taas käyttää RvaMMies nimimerkkiä :)

• MaaKutsuubuddyä kirjoitti:

ei teillä ole enää mitään juttua. Sä vaan yrität ripustautua

Mikään ei koskaan lopu täydellisesti.
        Ainakin jälkivaikutus säilyy.

• lal laa
        Kyöstix kirjoitti:

Ala taas käyttää RvaMMies nimimerkkiä :)

Ei mulla ole mitään hinkua enää peeloilla ja pelleillä täällä. Se oli silloin joskus, kun teki mieli pelleillä milloin mitenkin ja milläkin roolilla. ;)

Eikö se olis jo vähän kulunut ja loppuun nähty juttu?

• Ei nää jutut kirjoitti:

yleensä kovin monimutkaisia ole. Kuvittelet vaan. Et ole ollut sille riittävän tyydyttävä tapaus sängyssä. Insinööritaidoilla ei sänkyhommeleissa oikein pärjää...

Ongelma oli käytännön järjestelyissä.

( sinä olet melko seksikeskeinen ja siitä voi päätellä eräitä asioita sinusta )

• Itseasiassa en ole.
        buddy-love kirjoitti:

Ongelma oli käytännön järjestelyissä.

( sinä olet melko seksikeskeinen ja siitä voi päätellä eräitä asioita sinusta )

Alan olla jo liian vanha seksikeskeisyyteen. Ja olen jo riittävän vanha tietäkseen kuin tärkeää seksi on naisille ja miten ne saadaan tyytyväiseksi makuukamarin puolella.

Toki on totta, ettei edes loistavalla seksillä kaikkea korjata, mutta huonolla seksillä pilataan kyllä helposti kaikki muu loistavuus...

• Itseasiassa en ole. kirjoitti:

Alan olla jo liian vanha seksikeskeisyyteen. Ja olen jo riittävän vanha tietäkseen kuin tärkeää seksi on naisille ja miten ne saadaan tyytyväiseksi makuukamarin puolella.

Toki on totta, ettei edes loistavalla seksillä kaikkea korjata, mutta huonolla seksillä pilataan kyllä helposti kaikki muu loistavuus...

Seksi on yliarvostettua.

• Niinno...

• Niinno... kirjoitti:

Kai se on kun ei oikein taidot riitä...

http://www.youtube.com/watch?v=KofosWccOBg

Ps. Jokainen nainen on sun kanssa eri mieltä siitä seksin merkityksestä...

Huvittava näkemys.

Voin paljastaa, että melko iso osa naisista ei halua seksiä koskaan kenenkään kanssa.

• Heh,
        buddy-love kirjoitti:

Huvittava näkemys.

Voin paljastaa, että melko iso osa naisista ei halua seksiä koskaan kenenkään kanssa.

Rohkenen epäillä. Se, ettei ne halua sinun kanssa ei tarkoita sitä etteikö ne haluisi muiden kanssa...

• Heh, kirjoitti:

Rohkenen epäillä. Se, ettei ne halua sinun kanssa ei tarkoita sitä etteikö ne haluisi muiden kanssa...

Mistä minä tietäisin haluaisivatko ne kanssani.
        En minä käy sellaisia asioita kysymässä, sillä se ei kiinnosta minua.

On yleisesti tiedossa että iso osa naisista ei ole kiinnostunut seksistä ja sinä tiedät sen yhtä hyvin kuin minäkin. Siihen myydään jopa lääkkeitä.

• Selittelet jotain
        buddy-love kirjoitti:

Mistä minä tietäisin haluaisivatko ne kanssani.
        En minä käy sellaisia asioita kysymässä, sillä se ei kiinnosta minua.

On yleisesti tiedossa että iso osa naisista ei ole kiinnostunut seksistä ja sinä tiedät sen yhtä hyvin kuin minäkin. Siihen myydään jopa lääkkeitä.

mistä sinulla ei ole kokemuksen tuomaa tietoa. Minun kokemukseni puhuu aivan päinvastaisen puolesta.

Niin kuin sanoin, et vaan osaa ja vähättelet seksin merkitystä. Siinä on yksi sun iso ongelma naisrintamalla. Naisille seksi on muutakin kuin se sisään-ulos ja ravistus. Miehet jotka sen on oivaltanut eivät joudu puutteessa elämään ja saavat ne sinun tietojesi mukaiset haluttomatkin naiset erittäin halukkaiksi.

• Selittelet jotain kirjoitti:

mistä sinulla ei ole kokemuksen tuomaa tietoa. Minun kokemukseni puhuu aivan päinvastaisen puolesta.

Niin kuin sanoin, et vaan osaa ja vähättelet seksin merkitystä. Siinä on yksi sun iso ongelma naisrintamalla. Naisille seksi on muutakin kuin se sisään-ulos ja ravistus. Miehet jotka sen on oivaltanut eivät joudu puutteessa elämään ja saavat ne sinun tietojesi mukaiset haluttomatkin naiset erittäin halukkaiksi.

Sinä et nyt oikein ole kartalla tämän asian suhteen ja varsinkaan siitä miten liität noita asioita minuun.

Lisäksi tämä on sangen mielenkiinnoton aihe.

• Minulla ei ole
        buddy-love kirjoitti:

Sinä et nyt oikein ole kartalla tämän asian suhteen ja varsinkaan siitä miten liität noita asioita minuun.

Lisäksi tämä on sangen mielenkiinnoton aihe.

ollut naisseurasta ikinä pulaa. Entäs sinulla?

• Minulla ei ole kirjoitti:

ollut naisseurasta ikinä pulaa. Entäs sinulla?

Minulla on näin jälkikäteen ajateltuna ollut sitä liikaa.
        Puolet olisi ollut sopivasti.

Ja sinä olet tässä asiassa ihan hukassa, eli sinun on turha edes yrittää ymmärtää tilannetta. Ehdotan että jatkat valitsemallasi linjalla ja pidät sitä itsesi kannalta oikeana.

Mersu on yliarvostettu auto.
        (saatko tuosta jotain irti?)

• Heh,
        buddy-love kirjoitti:

Minulla on näin jälkikäteen ajateltuna ollut sitä liikaa.
        Puolet olisi ollut sopivasti.

Ja sinä olet tässä asiassa ihan hukassa, eli sinun on turha edes yrittää ymmärtää tilannetta. Ehdotan että jatkat valitsemallasi linjalla ja pidät sitä itsesi kannalta oikeana.

Mersu on yliarvostettu auto.
        (saatko tuosta jotain irti?)

selvishän nyt viimein sekin. Sinä olet vaan sellainen kaveripoika naisille. Kaveripojat eivät saa naisten pöksyjä kostumaan. Joten siten on ihan ymmärrettävää sinun näkemyksesi naisista.

• Heh, kirjoitti:

selvishän nyt viimein sekin. Sinä olet vaan sellainen kaveripoika naisille. Kaveripojat eivät saa naisten pöksyjä kostumaan. Joten siten on ihan ymmärrettävää sinun näkemyksesi naisista.

Yritä nyt jotakin hiukan ärsyttävämpää.

(ei tuosta jaksa juuri innostua)

• En mä nyt tässä
        buddy-love kirjoitti:

Yritä nyt jotakin hiukan ärsyttävämpää.

(ei tuosta jaksa juuri innostua)

ole ärsyttämässä sinua. Kerroin sulle vaan missä sulla mättää naisrintamalla. Jos sinun mielestäsi sulla on siinä kaikki ok, niin senkun jatkat valitsemallasi kaveripoika linjalla. Lopeta vaan se kitiseminen, liskosta ja siitä et se jätti sut, täällä.

• En mä nyt tässä kirjoitti:

ole ärsyttämässä sinua. Kerroin sulle vaan missä sulla mättää naisrintamalla. Jos sinun mielestäsi sulla on siinä kaikki ok, niin senkun jatkat valitsemallasi kaveripoika linjalla. Lopeta vaan se kitiseminen, liskosta ja siitä et se jätti sut, täällä.

Millä ihmeen "kaveri"-linjalla.
        Olen ottanut etäisyyttä kaikkiin kavereihin.

Ilmeisesti Liskon esille ottaminen on ärsyttävää.
        Taidanpa siis jatkaa sitä jo senkin takia.

(ja se mitä Liskon kanssa tapahtui, on palstalle lähes täysin tuntematonta, joten siis turha spekuloida)

• Suomen kansa
        buddy-love kirjoitti:

Millä ihmeen "kaveri"-linjalla.
        Olen ottanut etäisyyttä kaikkiin kavereihin.

Ilmeisesti Liskon esille ottaminen on ärsyttävää.
        Taidanpa siis jatkaa sitä jo senkin takia.

(ja se mitä Liskon kanssa tapahtui, on palstalle lähes täysin tuntematonta, joten siis turha spekuloida)

lisko jätti sut koska ei kestä sua, huorupää-äitiäsi, hourupää exääsi ja sukusi sikolättejä jotka vaadit hänen siivoavan. Kaikki on lukenut palstalla joten ei mikään salaisuus. Sietäsit joutua vankilaan aiheuttamastasi kärsimyksestä

• Suomen kansa kirjoitti:

lisko jätti sut koska ei kestä sua, huorupää-äitiäsi, hourupää exääsi ja sukusi sikolättejä jotka vaadit hänen siivoavan. Kaikki on lukenut palstalla joten ei mikään salaisuus. Sietäsit joutua vankilaan aiheuttamastasi kärsimyksestä

Kun tietäisitte.

:P

• buddy-love kirjoitti:

Kun tietäisitte.

Sekin on hiukan epäselvää kumpi jätti kumman.

• tietäisimme,
        buddy-love kirjoitti:

Kun tietäisitte.

jos kertoisit....

• Suomen kansa
        buddy-love kirjoitti:

Sekin on hiukan epäselvää kumpi jätti kumman.

Ei ole :P Jättäjä ei mourua exäänsä takaisin kuten sinä teet.

• tietäisimme, kirjoitti:

jos kertoisit....

En.

• Suomen kansa kirjoitti:

Ei ole :P Jättäjä ei mourua exäänsä takaisin kuten sinä teet.

Jospa en tiedä mitä tahdon.

• :))
        buddy-love kirjoitti:

En.

se on oikein hyvä juttu!

• puskalisko
        buddy-love kirjoitti:

Mikään ei koskaan lopu täydellisesti.
        Ainakin jälkivaikutus säilyy.

hetkinen, kauankos sä oot märsänny täällä tästä aiheesta?

• puskalisko
        Suomen kansa kirjoitti:

No, Suomen kansa ainakin tiesi tasan tarkkaan miks palo päreet. Vahvistan. Nyt kun asiassa ei ole mitään epäselvää niin lopetat sen märisemisen.

• puskalisko kirjoitti:

No, Suomen kansa ainakin tiesi tasan tarkkaan miks palo päreet. Vahvistan. Nyt kun asiassa ei ole mitään epäselvää niin lopetat sen märisemisen.

Enhän lopeta.
        Minulla on kansalaisvelvollisuusoikeus kaikenlaiseen marinaan.

*itsetehostaa kurjuuden kuvausta*

• puskalisko kirjoitti:

hetkinen, kauankos sä oot märsänny täällä tästä aiheesta?

Jatkuvasti.

• Tarkennus:.
        buddy-love kirjoitti:

Jatkuvasti.

.

Myös jälkiviisaus säilyy loputtomasti ajasta ikuisuuteen

Har!

.

• Hullu ukko

No eikös niitä hulluja sanota onnellisiksi?. No totta puhuen voin kokemuksesta kertoa että hulluus on helvettiä. Korvienvälin terveys on tärkeintä. Psykoosit ovat ainkin minulle olleet pahinta helvettiä joten, jos olisi pakko valita lievän fyysien vamman tai sairauteni oireiden välillä valitsisin kyllä vamman.

• Tärkeintä on
    • lal laa

Mä vastaan puhdas vesi. :) Mut jos ei perusjuttuja oteta huomioon, niin oma perhe on tärkeintä elämässä.

• Kyöstix

Näytä pylly ;)

• lal laa

• määmy

Mä oon Buddyn kaa samoil linjoil, terveys kokonaisuudes. Ku mieli o sairas, ei läheiset jaksa elleivät rakasta.
      Puhdast vodaa saa suodattimin, hengitysilma o kinkkisempi.

• Jonkun sortin tasapaino, eri elämän osa-alueiden suhteen. Vaikka olis vuoristorataa, niin ylämäen jälkeen alamäki. Koska tylsyys= kuolema.

• No siis tärkeintä:.!

.

On huono-osaisten polkeminen maan rakoon ja ottaminen niiltä joilla ei ole mistä ottaa

*ironiavaroitus*

Har!

.

• Minusta onnellisuus ja tyytyväisys on tässä asiassa vähän kuin synomyymejä. Ja kyllä, ne ovat tärkeintä elämässä, mistä ne nyt sitten kellekin muodustuvat.

• Palstaärsyttävyys on lähellä tärkeyslistan kärkeä ja olen näköjään siinä nykyisin erittäin hyvä.
        Tänäänkin on sensuroitu erittäin runsaasti.

• buddy-love kirjoitti:

Palstaärsyttävyys on lähellä tärkeyslistan kärkeä ja olen näköjään siinä nykyisin erittäin hyvä.
        Tänäänkin on sensuroitu erittäin runsaasti.

Palstaäysyttävyys on sinulle vain yksi tapa tavoitella onnellisuutta ja tyytyväisyyttä. Et sitä paitsi ole siinä enää eritisen hyvä, koska toistat itseäsi. Yritähän olla vähän innovatiivisempi. ;-)

• Ratikkakuski kirjoitti:

Palstaäysyttävyys on sinulle vain yksi tapa tavoitella onnellisuutta ja tyytyväisyyttä. Et sitä paitsi ole siinä enää eritisen hyvä, koska toistat itseäsi. Yritähän olla vähän innovatiivisempi. ;-)

Mutta tämä näyttää toimivan tähän mennessä parhaiten.
        Koskaan ei ole aiemmin sensuroitu näin tehokkasti.
        Miinuksiakin tulee ihan säännöllisesti.

Yritän kehittää erityisen jankaavan ja puuduttavan tyylin.

• buddy-love kirjoitti:

Mutta tämä näyttää toimivan tähän mennessä parhaiten.
        Koskaan ei ole aiemmin sensuroitu näin tehokkasti.
        Miinuksiakin tulee ihan säännöllisesti.

Yritän kehittää erityisen jankaavan ja puuduttavan tyylin.

Se sinulla on jo hanskassa. Nyt tarvitaan jotain muuta.

Se sinulla on jo hanskassa. Nyt tarvitaan jotain muuta.

Ei ei, pystyn kyllä vielä pahempaan.

*pahentuu*

• buddy-love kirjoitti:

Ei ei, pystyn kyllä vielä pahempaan.

*pahentuu*

Odotan tulevia saavutuksiasi malttamattomana...

Odotan tulevia saavutuksiasi malttamattomana...

Suunnittelen listaavani millaisa fyysisiä oireita kärsin Liskoanemian johdosta.

• buddy-love kirjoitti:

Suunnittelen listaavani millaisa fyysisiä oireita kärsin Liskoanemian johdosta.

No tuo on jo aika kuumaa kamaa. Lisäksi voisit alkaa raportoimaan kämpillesi jääneistä Liskon kamoista vähän kuin sen edellisenkin exäsi. Ja muista, että tuloksia palstalla alkaa syntymään vasta korkeintaan kuuden vuoden kuluttua.

No tuo on jo aika kuumaa kamaa. Lisäksi voisit alkaa raportoimaan kämpillesi jääneistä Liskon kamoista vähän kuin sen edellisenkin exäsi. Ja muista, että tuloksia palstalla alkaa syntymään vasta korkeintaan kuuden vuoden kuluttua.

Ok, harkitsen tuota linjaa.

• puskalisko
        Ratikkakuski kirjoitti:

en minä jättänyt sinne mitään. Sitä paitsi ei minulla ole edes olemassa niin paljoa romua, että voisin luoda vastaavan interiöörin uudelleen.

• puskalisko kirjoitti:

en minä jättänyt sinne mitään. Sitä paitsi ei minulla ole edes olemassa niin paljoa romua, että voisin luoda vastaavan interiöörin uudelleen.

Paljastus:
        Minulla on aika iso hiuskiehkura talletettuna (rusettinauha ympärillä).

Säilytän sen aina.

• fgvbryewdseqasd

Tärkeintä elämässä ovat ne muutamat läheiset ihmiset, lapset, puoliso sekä todelliset ystävät, joiden kanssa voi olla täysin oma itsensä. Luottamus ja rakkaus myöskin, terveys, heikoimpien auttaminen, oikeudenmukaisuuden tavoittelu...

• puskalisko

ihan sama, vaikka ne

• Mielenrauha, milloin pystyy nauttimaan jakamastaan ilosta, niin kuin minä tällä palstalla.

• Se, että osaa elää ja iloita tässä hetkessä, tässä ja nyt. Ja kyllä puhdas juomavesikin on ihan kiva juttu... :)

• vastakohta?

Murriperkele inhoaa hetkeen tarttumista.

• Klopottimet:.

.

Alrunan klopottimet on kyl tärkeintä elämässä

Har!

Klopoti

.

• ---

Katsos Alruna! :) Kiva "nähdä" sinua pitkän ajan jälkeen, et ehkä muista minua mutta lähetän sinulle aurinkoisia terveisiä ja mukavaa kevättä tämän biisin tahdissa:

http://www.youtube.com/watch?v=Zi_XLOBDo_Y

• xenan tytär
        --- kirjoitti:

Katsos Alruna! :) Kiva "nähdä" sinua pitkän ajan jälkeen, et ehkä muista minua mutta lähetän sinulle aurinkoisia terveisiä ja mukavaa kevättä tämän biisin tahdissa:

olet tear-wanker :-)

• ---
        xenan tytär kirjoitti:

olet tear-wanker :-)

Kiitos arvauksestasi, mutta se ei osunut tällä kertaa oikeaan ;)

• selkee vili
        --- kirjoitti:

Kiitos arvauksestasi, mutta se ei osunut tällä kertaa oikeaan ;)

olet vili

• ---
        selkee vili kirjoitti:

olet vili

Älä laita rahojasi kiinni lottoon, sen verran pieleen nyt menee :)

• --- kirjoitti:

No kas, kiva "nähdä" tässä anonyymiuden ihmeellisessä valtameressä suakin. Kiitos huippuhyvästä biisistä ja terkuista, laitetaan takaisin vielä aurinkoisemmat terveiset sinne sulle! :)

• ---
        alruna kirjoitti:

No kas, kiva "nähdä" tässä anonyymiuden ihmeellisessä valtameressä suakin. Kiitos huippuhyvästä biisistä ja terkuista, laitetaan takaisin vielä aurinkoisemmat terveiset sinne sulle! :)

Kiitos, terkut vastaanotettu :)

Mitäs sinne suuntaan kuuluu?

• --- kirjoitti:

Kiitos, terkut vastaanotettu :)

Mitäs sinne suuntaan kuuluu?

Ei mitään elämää kummempaa, työtä ja työn ohella elukoiden hoitamista ja taiteellisen heräämisen parissa taistelua. Vuorokauden tunnit ei riitä kaikkeen, mitä haluaisi tehdä. Pitäisi käydä ostamassa isoja maalauspohjia, mutta ei ole tällä hetkellä ylimääräistä rahaa. Vähän ketuttaa, pitäisi sen sijaan siivota kuin surffailla netissä ja selailla maalauspohjien hintoja.

• ---
        alruna kirjoitti:

Ei mitään elämää kummempaa, työtä ja työn ohella elukoiden hoitamista ja taiteellisen heräämisen parissa taistelua. Vuorokauden tunnit ei riitä kaikkeen, mitä haluaisi tehdä. Pitäisi käydä ostamassa isoja maalauspohjia, mutta ei ole tällä hetkellä ylimääräistä rahaa. Vähän ketuttaa, pitäisi sen sijaan siivota kuin surffailla netissä ja selailla maalauspohjien hintoja.

Oi, maalaamista... Maalailin joskus nuorempana ja muutenkin piirtelin kaikenlaista, nyttemmin elämä on muka niin kiireistä, että itsensä toteuttaminen taiteellisesti jää suunnilleen kauppalistan laatimiseen. Taiteen tekemiseen uppoaa muuten ihan älyttömästi aikaa! Muistan, että inspiraation iskiessä saatoin työskennellä aamuun asti, koska en malttanut jättää kesken peläten, että inspis ehtii kadota.

Ja joo, voin samaistua tuohon pitäisi siivota tunteeseen... Karvapallot pyörii lattialla, mutta lupaan siivota huomenna. Ehkä ;)

Tsemppiä maalailuun!

• Kyöstix

Sydämen lyönti :)

• omassa elämässä onnellisuus/tyytyväisyys, ilman niitä kaikki on ihan samaa. hyvänä kakkosena tulee se terveys; jos mulla ois kuppa ja seittemän muuta niin en oikein usko että jaksaisin näyttää iloista naamaa ja väittää olevani onnellinen, luultavasti kävisin itse navetan takana. kolmospaikkaa en oikein enää tiiä kelle tai mille antaa.. ei perhe eikä kaverit.. joo, tärkeimmät tuli jo :) katsotaan sitte vuosien päästä uudestaan josko joku tärkeäki henkilö ois elämään ilmestyny, tai no oikeastaan Jääny.

• Moraalin vartija

henkinen terveys ja suunitelma elämälle(lisää turvallisuuden tunnetta)
      ja jokaiselle,eli myös lapsille aikaa, rakkautta, kunnioitusta ja hellyyttä kuin myös itselleen.

• turvallisuudentunne.. se on kyllä kans yks semmonen asia joka ei ikinä häviä.

• Lasten ja oma terveys. Sen jälkeen sisältörikkaalta tuntuva elämä. Sellanen elämä, josta tuntuu että kannattaa elää. Mahdollisimman vähän yhdentekeviä juttuja, mikä tarkoittaa myös kykyä tehdä valintoja eikä vaan mennä laput silmillä eteenpäin, suureksi osaksi ympäristön odotusten takia. Tunteenpaloakin saa mielellään olla, aukaisee kivasti muuten mahdollisesti tukkeutumassa olleet suonet :>

• vibran kanssa aukaisisin mielelläni mahdollisesti tukkeutuneet suonet :>

• muuten ei onnistu?
        LaRito kirjoitti:

vibran kanssa aukaisisin mielelläni mahdollisesti tukkeutuneet suonet :>

Tarvitset siis siihen apuvälineen :DDDDDDD

• LaRito kirjoitti:

vibran kanssa aukaisisin mielelläni mahdollisesti tukkeutuneet suonet :>

Voi kiitos Ritola. Olen 110-varma, että olet ihan huippu suonenaukaisija eikä kauaa kestä =)

• bravo.bravi kirjoitti:

Voi kiitos Ritola. Olen 110-varma, että olet ihan huippu suonenaukaisija eikä kauaa kestä =)

sen varaan vähän laskinkin, dear, sinuun voi aina luottaa. (sanajärjestys oli hieman sekaisin joten menkööt nyt näin)

• LaRito kirjoitti:

sen varaan vähän laskinkin, dear, sinuun voi aina luottaa. (sanajärjestys oli hieman sekaisin joten menkööt nyt näin)

Kyllä kyllä, mutta oma panoksesi on ratkaisevan tärkeä :)

• 1,8 promillea
        bravo.bravi kirjoitti:

Lartsa poistelee kirjoituksiaan :P
        On ottanut vinettoo :P

• bravo.bravi kirjoitti:

sitä tässä vähän pelkäänki riittääkö se.

• 1,8 promillea kirjoitti:

Lartsa poistelee kirjoituksiaan :P
        On ottanut vinettoo :P

mitä kirjoituksia? joitaki henk.kohtaisia ei viitsi kovin kauaa pitää, kieltämättä. vaan enpä nyt viime aikoina oo, valitettavasti.

• nou hätä!
        LaRito kirjoitti:

mitä kirjoituksia? joitaki henk.kohtaisia ei viitsi kovin kauaa pitää, kieltämättä. vaan enpä nyt viime aikoina oo, valitettavasti.

Henk.kohtaisia=miksi sitten niitä tänne kirjoitat kun poistat ne? Kyllä ne on luettu

• nou hätä! kirjoitti:

Henk.kohtaisia=miksi sitten niitä tänne kirjoitat kun poistat ne? Kyllä ne on luettu

no totta helvetissä ne on luettu! eikä siinä mitään. mutta joskus kuule päissäänki tulee kirjoitettua sellaista juttua mitä sitte myöhemmin ajattelee ettei välttämättä ookkaan ihan kaikkien luettavaksi tarkoitettu vaikka haluaiski pysyvän ketjussa, ihan ku se aborttikeskusteluki.. mua niin rupes vituttaan niin poistin ne kommentit jälkeenpäin vaikkei ees sinällään kännillä ollu mitään asiaa siihen.

ja ei, en oo nyt päissään saati juonu ja suahan ei toki kiinnosta mutta sanoin silti.

teillä puskilla se lie aika vaikeaa ku kaikki mitä tulee niin säilyy.

• mielellään
        LaRito kirjoitti:

no totta helvetissä ne on luettu! eikä siinä mitään. mutta joskus kuule päissäänki tulee kirjoitettua sellaista juttua mitä sitte myöhemmin ajattelee ettei välttämättä ookkaan ihan kaikkien luettavaksi tarkoitettu vaikka haluaiski pysyvän ketjussa, ihan ku se aborttikeskusteluki.. mua niin rupes vituttaan niin poistin ne kommentit jälkeenpäin vaikkei ees sinällään kännillä ollu mitään asiaa siihen.

ja ei, en oo nyt päissään saati juonu ja suahan ei toki kiinnosta mutta sanoin silti.

teillä puskilla se lie aika vaikeaa ku kaikki mitä tulee niin säilyy.

Think then write

• mielellään kirjoitti:

Think then write

se on sun mielipide ja juuri sen takia saatan tehä just päinvastoin.

• lystiä lukea
        LaRito kirjoitti:

se on sun mielipide ja juuri sen takia saatan tehä just päinvastoin.

Tee ihan miten lystäät :DDDD

• nukkuu

hyvät yöunet

• Tieto ettei elämä ole ikuista

• Rakkaus.

(heti voikkuleipien ja katon jälkeen)

• Tärkeintä elämässä:.
    • Tuota HÖÖömmM:.!1#%?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      550
      2112
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      386
      1709
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1539
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1408
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1116
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1092
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      118
      1077
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      858
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      12
      833
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      823
    Aihe