Minun naiseni menee syömään kavereittensa kanssa vähä väliä,jotka ovat miehiä.Kannattaako minun sallia moista?
syömäään
10
136
Vastaukset
- Heli 1968
Jotkut varmaan ovat sitä mieltä että juujuu sallittava on - nainen ja mies voivat olla ystäviä jnejne - mutta mielestäni sinun ei missään nimessä pidä sallia, se on loukkaavaa sinua kohtaan, miksei sinua oteta mukaan?
Itse ei voi sietää ajatusta, että minun mieheni menisi muitten naisten kanssa ravintolaan - ja luonnollisesti en missään tapauksessa menisi itsekään muiden miesten kanssa. Onneksi olemme miehen kanssa samaa mieltä tästä.
Et salli et todellakaan! - 687opilkujht
Naisesi ei tee fiksusti, mutta... Kahden aikuisen ihmisen suhteessa ei ole mistään isällisestä sallimisesta kysymys! Parisuhde ei ole vankila, joka sulkee toiset ihmiset pois ja antaa oikeuden päättää asioista kumppanin puolesta.
Puhu sille naisellesi asiasta, maltilla. Sano, että sinua harmittaa ja loukkaa hänen touhunsa. Ja kysy, mikset sinä voi lähteä mukaan? Kai sinä sen ainakin tiedät, keitä nämä miehet ovat?- 8+7
No en ole itse tavannut yhtäkään enkä juuri ole naiseni kuullut niistä puhuvankaan
Sallia? Ei sinulla ole muuta vaihtoehtoa kuin sallia, katsos kun kyse ei ole lapsen ja huoltajan vaan kahden aikuisen välisestä suhteesta. Voit kyllä ilmaista naiselle, että asia ei tunnu sinusta hyvältä, mutta et voi häntä kieltää.
Minulla on paljon miespuolisia kavereita ja he ovat todellakin kavereita. Jos kyse olisi saunomisesta niin sitten ymmärtäisin, että asia on ongelma, mutta syömässä käyminen ei minulle sitä olisi.- 14 + 2
Se kai sen ratkaisee onko ne miehet pelkkiä kavereita vai ei. Jos heillä jotain flirttiä on niin sitten ehdottomasti en sallisi. Jos taas oikeasti pelkkiä kavereita, niin silloin sinuna itsekin pyrkisin kaverustumaan heidän kanssaan. Jos nainen ei pyydä sinua mukaan, niin silloin en sallisi.
- 14 + 2
Ja joo, sallia sana on ehkä väärä. Sinuna lopettaisin suhteen, jos muut miehet on naiselle sinua tärkeämpiä.
- lifemocker
vähän riippuu miten pitkään he ovat tunteneet toisensa...
- oppeliini1
Mene mukaan!! Siinähän sinä tutustuisit uusiin ihmisiin, laajentaisit kaveripiiriäsi.
Ei edes tarvitse odottaa naisesi mukaanpyytämistä, vain lähdette yhtäaikaa.Jos kyseessä ovat naisen pitkäaikaiset ystävät niin mukaan lähteminen (pyynnöstä, ei tunkeutuen) voi olla pelkästään kiusallista kaikille, koska uusi ihminen ei tunne ihmisiä eikä tapahtumia joista keskustellaan. Toisaalta jos nainen ehdottaa mukaan tulemista niin yksikin käynti voisi poistaa turhan mustasukkaisuuden.
- :-D
simasuuneiti kirjoitti:
Jos kyseessä ovat naisen pitkäaikaiset ystävät niin mukaan lähteminen (pyynnöstä, ei tunkeutuen) voi olla pelkästään kiusallista kaikille, koska uusi ihminen ei tunne ihmisiä eikä tapahtumia joista keskustellaan. Toisaalta jos nainen ehdottaa mukaan tulemista niin yksikin käynti voisi poistaa turhan mustasukkaisuuden.
No tuo peruste tekee melko mahdottomaksi tutustua ikinä kehenkään. Aika monia tosin taitaisi helpottaa jos vaan suoraan toteaisi että ei esimerkiksi kiinnosta tutustua puolison vanhempiin tai ei kertakaikkiaan päästä puolisoa tapaamaan omiakaan. Se kun on niin tavattoman kiusallista kun kesäpaikan naapurin marttamummo ehti kuolla ennen tutustumista eikä yksi pysty osallistumaan keskusteluun täysipainoisesti. Tosin olisihan siinä marttamummonkin tapaamisessa ollut haasteensa, jotain kiusallista varmaan siinäkin olisi tullut eteen. Vihjaapa tonne anoppi&appi -osastolle, olisivat varmaan onnellisia tästä tiedosta ja vapautuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756