syömäään

8+7

Minun naiseni menee syömään kavereittensa kanssa vähä väliä,jotka ovat miehiä.Kannattaako minun sallia moista?

10

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heli 1968

Jotkut varmaan ovat sitä mieltä että juujuu sallittava on - nainen ja mies voivat olla ystäviä jnejne - mutta mielestäni sinun ei missään nimessä pidä sallia, se on loukkaavaa sinua kohtaan, miksei sinua oteta mukaan?
      Itse ei voi sietää ajatusta, että minun mieheni menisi muitten naisten kanssa ravintolaan - ja luonnollisesti en missään tapauksessa menisi itsekään muiden miesten kanssa. Onneksi olemme miehen kanssa samaa mieltä tästä.
      Et salli et todellakaan!

• 687opilkujht

Naisesi ei tee fiksusti, mutta... Kahden aikuisen ihmisen suhteessa ei ole mistään isällisestä sallimisesta kysymys! Parisuhde ei ole vankila, joka sulkee toiset ihmiset pois ja antaa oikeuden päättää asioista kumppanin puolesta.

Puhu sille naisellesi asiasta, maltilla. Sano, että sinua harmittaa ja loukkaa hänen touhunsa. Ja kysy, mikset sinä voi lähteä mukaan? Kai sinä sen ainakin tiedät, keitä nämä miehet ovat?

• 8+7

No en ole itse tavannut yhtäkään enkä juuri ole naiseni kuullut niistä puhuvankaan

• Sallia? Ei sinulla ole muuta vaihtoehtoa kuin sallia, katsos kun kyse ei ole lapsen ja huoltajan vaan kahden aikuisen välisestä suhteesta. Voit kyllä ilmaista naiselle, että asia ei tunnu sinusta hyvältä, mutta et voi häntä kieltää.

Minulla on paljon miespuolisia kavereita ja he ovat todellakin kavereita. Jos kyse olisi saunomisesta niin sitten ymmärtäisin, että asia on ongelma, mutta syömässä käyminen ei minulle sitä olisi.

• 14 + 2

Se kai sen ratkaisee onko ne miehet pelkkiä kavereita vai ei. Jos heillä jotain flirttiä on niin sitten ehdottomasti en sallisi. Jos taas oikeasti pelkkiä kavereita, niin silloin sinuna itsekin pyrkisin kaverustumaan heidän kanssaan. Jos nainen ei pyydä sinua mukaan, niin silloin en sallisi.

• 14 + 2

Ja joo, sallia sana on ehkä väärä. Sinuna lopettaisin suhteen, jos muut miehet on naiselle sinua tärkeämpiä.

• lifemocker

vähän riippuu miten pitkään he ovat tunteneet toisensa...

• oppeliini1

Mene mukaan!! Siinähän sinä tutustuisit uusiin ihmisiin, laajentaisit kaveripiiriäsi.
      Ei edes tarvitse odottaa naisesi mukaanpyytämistä, vain lähdette yhtäaikaa.

• Jos kyseessä ovat naisen pitkäaikaiset ystävät niin mukaan lähteminen (pyynnöstä, ei tunkeutuen) voi olla pelkästään kiusallista kaikille, koska uusi ihminen ei tunne ihmisiä eikä tapahtumia joista keskustellaan. Toisaalta jos nainen ehdottaa mukaan tulemista niin yksikin käynti voisi poistaa turhan mustasukkaisuuden.

• :-D
        simasuuneiti kirjoitti:

Jos kyseessä ovat naisen pitkäaikaiset ystävät niin mukaan lähteminen (pyynnöstä, ei tunkeutuen) voi olla pelkästään kiusallista kaikille, koska uusi ihminen ei tunne ihmisiä eikä tapahtumia joista keskustellaan. Toisaalta jos nainen ehdottaa mukaan tulemista niin yksikin käynti voisi poistaa turhan mustasukkaisuuden.

No tuo peruste tekee melko mahdottomaksi tutustua ikinä kehenkään. Aika monia tosin taitaisi helpottaa jos vaan suoraan toteaisi että ei esimerkiksi kiinnosta tutustua puolison vanhempiin tai ei kertakaikkiaan päästä puolisoa tapaamaan omiakaan. Se kun on niin tavattoman kiusallista kun kesäpaikan naapurin marttamummo ehti kuolla ennen tutustumista eikä yksi pysty osallistumaan keskusteluun täysipainoisesti. Tosin olisihan siinä marttamummonkin tapaamisessa ollut haasteensa, jotain kiusallista varmaan siinäkin olisi tullut eteen. Vihjaapa tonne anoppi&appi -osastolle, olisivat varmaan onnellisia tästä tiedosta ja vapautuksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe