Siis pitääkö se paikkansa??
Minulle on monesti sanottu et mä oon muka niin kaunis, ettei miehet uskalla lähestyä..
Ja sitten ne on alussa joko liian varovaisia tai sit ne haluaa edetä liian nopeesti.. outoa käytöstä..
Pelkääkö miehet kauniita naisia?
42
12711
Vastaukset
- eiei
Jos olet kaunis niin se ei vaikuta mitenkään miehen käytökseen mutta jos olet kaunis, nirppanokkainen elvistelijä niin et koskaan tule saamaan yhtään ainoaa oikeaa miestä vaan joudut tyytymään niihin limanuljakkeisiin jotka nuolevat ja liehittelevät sinun egoasi.
- saara
Ikävä kyllä, asia on juuri näin. Asia tuli taas todistettua, kun olin pari viikkoa sitten kahtena peräkkäisenä lauantain samassa baarissa iltaa viettämässä. Toisena lauantaina seurassani oli ystävätä, joka on todella kaunis ja pukeutuu hyvin jne., toisena lauantaina olin hiukan vaatimattomamman, mutta ihan ok-näköisen ystäväni kanssa samassa paikassa. Luonteessa/käyttäytymisessä näillä ystävilläni ei juuri ole eroa, molemmat ovat varsin iloisia, huumorintajuisia ja sosiaalisia. Kun olin tämän hyvännäköisen ystäväni kanssa liikenteessä, miehet kyllä seurasivat katseellaan, mutta yksikään ei uskaltautunut juttelemaan. Kun seuraavana viikonloppuna olin liikenteessä tämän vaatimattomamman näköisen ysäväni kanssa, oli jatkuvasti joku pöydässämme juttelemassa ja tanssimaan pyytämässä.
Saman ilmiön olen huomannut myös usein aiemminkin. Kun lähtee esim. suoraan töistä ulos jonkun kanssa, eli ei juurikaan laita itseään, ei seuralaisista ole pulaa. Sen sijaan jos kerrankin panostaaa oikein ulkonäköönsä, laittaa hiukset ja meikkaa, pukeutuu nätisti yms. niin miehet vain toljottavat baarin seinustalta, mutta eivät saa suutaan auki. Enkä oikein jaksa uskoa, että vaatteet/meikki saisivat käyttäytymistäni niin kovasti muuttumaan, että yht'äkkiä muuttuisin meikkien ja kampauksen myötä mukavasta juttukaverista ylpeäksi niuhoksi.- jeps
Kaippa jotkut pelkää. Itse en jaksa ihmisiä tai pakkeja pelätä.
Sama muuten pätee toisinpäinkin. Itse näytän sellaiselta, että saan tehdä aloitteet itse. No sama se hyvinhän se jo vuosien treenin jälkeen sujuu. =) Frendini kulkee virttyneessä t-paidassa ja reisitaskuhousuissa eikä uskalla jutella naisille, on hieman pyöreähkö yms.. mutta uskomaton poka päällä koko ajan. Mimmit repii eri suuntiin ja joka ilta tärppää vaikka olisi sellaisessa kuosissa, ettei pysty enää kommuníkoimaan. Välillä keskellä kirkasta päivää kahvilassa istuessa joku tulee antamaan puhelinnumeron...
No sama se, vaikka joudun itse toimimaan. Pidän siitä, että voin hallita tilannetta.
Niin ja uskalla varmasti lähestyä sinua, ketjun aloittaja. - Jadette
Mitä huolettomammin pukeutuneena ja meikkaamattomampana menee baariin, sitä enemmän miesseuraa on tarjolla. En tiedä pelkääkö miehet kauniita naisia, vai ovatko he lopulta kuitenkin kiinnostuneempia rennoista/luonnollisista naisista. Miehet tietysti väittävät olevansa kiinnostuneita vain kauniista naisista, näin kaikki miespuoliset kaverit, joiden kanssa asia on tullut puheeksi kertovat.
Mistä tämä johtuu??? - -Zak-
Jadette kirjoitti:
Mitä huolettomammin pukeutuneena ja meikkaamattomampana menee baariin, sitä enemmän miesseuraa on tarjolla. En tiedä pelkääkö miehet kauniita naisia, vai ovatko he lopulta kuitenkin kiinnostuneempia rennoista/luonnollisista naisista. Miehet tietysti väittävät olevansa kiinnostuneita vain kauniista naisista, näin kaikki miespuoliset kaverit, joiden kanssa asia on tullut puheeksi kertovat.
Mistä tämä johtuu???Tiedä häntä mutta minuun ainakin vetoaa enemmän luonnollisuus kuin kolme kiloa pakkelia. Joudun kyllä myöntämään että semmoset uuh beibe laalaa kauniit tapaukset on jossain määrin pelottavia. Tulee vähän semmonen että en mä tuommoselle kelpaa kumminkaan tai sit että ton on pakko olla varattu. Jolloin sit vaan kytätään...
- lukiessa
Että kyse on tietysti siitä, että juuri se mies ei tule juttelemaan joka näitä kaunottaria itseään kiinnostaa vaikka he ovat NIIN kauniita. Aivan kuin jonkun pimun epämääräisin kriteerein ansaittu kauneus olisi se jonka pitäisi sinällään taata, että kaikki miehet jotka itseään kiinnostaa tulisivat pelkästään sen vuoksi juttelemaan/osoittamaan kiinnostusta. Ei, ei tyttörukat, teillä on vielä hirveästi opittavaa elämästä ja miehistä. Kauneudella on oma, vissi vaikutuksensa ja arvonsa miehiin nähden mutta pelkästään sillä, ilman muita ominaisuuksia ei tee todellisuudessa yhtään mitään.
- Yxs
.se meneepi. Ainakin ekaks meikäläinen katsoo vastapuolen silmiin ja päättää vasta sitten viitsiikö moisen kanssa edes puhua. Osa on selvästi liian kylmän oloisia, jotta näihin kannattaa sekaantua. Jätän suosiolla väliin.
Kaikille kauniille naisille muuten tiedoksi, että kauneus ei tee seksikkääksi ja seksikkyys tekee kauniiksi.
-Yxs- - Janita
En ole tuo alkuperäinen kirjoittaja, mutta vastaanpa silti tähän. Eli olen itse törmännyt tuohon miesten kauniiden naisten pelkoon, ja kyse ei ole siitä, etteikö joku tietty mies uskaltaisi tulla juttelemaan, vaan miesten käyttäytymisestä yleensä. Ja kokemukseni mukaan, tämä koskee ennen kaikkea suomalaisia miehiä. Ulkomailla liikkuessa (enkä nyt tarkoita etelän maita vaan esim. keskieurooppaa) saa sitä enemmän huomiota, mitä kauniimmaksi on itsensä laittanut. Enkä tarkoita mitään hirveää pakkelikerrosta ja iltapukua, vaan siistiä, huoliteltua meikkiä ja kauniisti laitettuja hiuksia. Suomalaiset miehet sen sijaan jostain syystä kokevat kauniin naisen pelottavaksi, eivätkä siitä syystä uskalla lähestyä. Sinänsä ristiriitaista, mutta baarissakin miehet mielummin ottavat riskin saada pakit joltain huomaamattomamman näköiseltä naiselta kuin kauniilta naiselta.
Ymmärsit muutenkin tuon viestin ajatuksen hiukan väärin. Käsittääkseni alkuperäinen kirjoittaja ei esittänyt mitään vaatimusta siitä, että kauniita naisia pitäisi lähestyä ihan vain sen takia,että he sattuvat olemaan kauniita. Hän vain ihmetteli sitä, pelkäävätkö miehet kauniita naisia ja jos, niin miksi.
Ja loppuhuomautuksena voin kertoa, että en enää ole mikään teini-ikäinen tyttönen vaan kolmenkympin tienoilla oleva nainen, joten kokemusta ja oppia olen miehistä saanut jo melko lailla. Toki opittavaa riittää aina, mutta tämän tosiasian miesten pelosta olen oppinut jo vuosia sitten. - minä
Janita kirjoitti:
En ole tuo alkuperäinen kirjoittaja, mutta vastaanpa silti tähän. Eli olen itse törmännyt tuohon miesten kauniiden naisten pelkoon, ja kyse ei ole siitä, etteikö joku tietty mies uskaltaisi tulla juttelemaan, vaan miesten käyttäytymisestä yleensä. Ja kokemukseni mukaan, tämä koskee ennen kaikkea suomalaisia miehiä. Ulkomailla liikkuessa (enkä nyt tarkoita etelän maita vaan esim. keskieurooppaa) saa sitä enemmän huomiota, mitä kauniimmaksi on itsensä laittanut. Enkä tarkoita mitään hirveää pakkelikerrosta ja iltapukua, vaan siistiä, huoliteltua meikkiä ja kauniisti laitettuja hiuksia. Suomalaiset miehet sen sijaan jostain syystä kokevat kauniin naisen pelottavaksi, eivätkä siitä syystä uskalla lähestyä. Sinänsä ristiriitaista, mutta baarissakin miehet mielummin ottavat riskin saada pakit joltain huomaamattomamman näköiseltä naiselta kuin kauniilta naiselta.
Ymmärsit muutenkin tuon viestin ajatuksen hiukan väärin. Käsittääkseni alkuperäinen kirjoittaja ei esittänyt mitään vaatimusta siitä, että kauniita naisia pitäisi lähestyä ihan vain sen takia,että he sattuvat olemaan kauniita. Hän vain ihmetteli sitä, pelkäävätkö miehet kauniita naisia ja jos, niin miksi.
Ja loppuhuomautuksena voin kertoa, että en enää ole mikään teini-ikäinen tyttönen vaan kolmenkympin tienoilla oleva nainen, joten kokemusta ja oppia olen miehistä saanut jo melko lailla. Toki opittavaa riittää aina, mutta tämän tosiasian miesten pelosta olen oppinut jo vuosia sitten.Ensiksikin voisi kommentoida asiaa vähän omalta kohdalta.
Minä en ainakaan pelkää kauniita naisia, mutta valitettavan usein ne kauniit naiset sattuu olemaan niitä "trendipellejä" jotka ei ainakaan minua kiinnosta pätkääkään.
Voihan tietysti olla että tulee sitten arvioitua väärin joidenkin naisten ulkomuotoa. Ihan vain sen takia, että he ovat liian "hienoja". - Yxs
Janita kirjoitti:
Ja loppuhuomautuksena voin kertoa, että en enää ole mikään teini-ikäinen tyttönen vaan kolmenkympin tienoilla oleva nainen, joten kokemusta ja oppia olen miehistä saanut jo melko lailla. Toki opittavaa riittää aina, mutta tämän tosiasian miesten pelosta olen oppinut jo vuosia sitten...sopii hyvin sitaatti "Miehen tulee tietä rajoituksensa", by Clint Eastwood, ja todeta samalla, ettei ainakaan mulla ole mitään mielenkiintoa liehitellä kohdetta, jolta saa 99 prosentin varmuudella pakit. Eli, jos sinä kaunis nainen haluat huomiota meiltä "tavallisilta" miehiltä niin katso edes muualle kuin eteesi ja anna mahdollisuus nähdä silmäsi. Äläkä ruikuta siellä ongelmaa, jonka ratkaisun avaimet ovat omissa käsissäsi.
Seuraavaksi me varmaan keskustellaan täällä siitä miksi Suomessa ei ole riittävästi kauniita miehiä kauniita naisia liehittelemään. Mahtaa aika käydä pitkäksi, ku kukaan ei vonkaa, voi voi tätä elämän rankkuutta...
-Yxs- - nainen
Hupsista, miten sen "kaunotaren" muista ominaisuuksista voi päästä selville, ellei keskustelemalla.
Yksin istuva "kaunotar", joka on vailla juttuseuraa, ei paljon yksin istuessaan voi tuoda muita avujaan ja hyviä ominaisuuksiaan esille, kuin ainoastaan sen ulkoisen.
Kertokaahan miehet, miten ne "muut ominaisuudet" ilmaistaan yksin istuessa?? - pässi
Yxs kirjoitti:
..sopii hyvin sitaatti "Miehen tulee tietä rajoituksensa", by Clint Eastwood, ja todeta samalla, ettei ainakaan mulla ole mitään mielenkiintoa liehitellä kohdetta, jolta saa 99 prosentin varmuudella pakit. Eli, jos sinä kaunis nainen haluat huomiota meiltä "tavallisilta" miehiltä niin katso edes muualle kuin eteesi ja anna mahdollisuus nähdä silmäsi. Äläkä ruikuta siellä ongelmaa, jonka ratkaisun avaimet ovat omissa käsissäsi.
Seuraavaksi me varmaan keskustellaan täällä siitä miksi Suomessa ei ole riittävästi kauniita miehiä kauniita naisia liehittelemään. Mahtaa aika käydä pitkäksi, ku kukaan ei vonkaa, voi voi tätä elämän rankkuutta...
-Yxs-Miks ruveta tommoseks? Toi miesten pelko juttu on mietityttäny muakin. Sitä rupee kelaamaan, et onko mussa jotain vikaa... Kaikki miehet tuijottaa, mut kukaan ei lähesty. En ole itsekeskeinen enkä turhamainen. Huvittavinta on se,että todellisuudessa olen ystävällinen, lempeä ja "syvällinen", mutta näytän kuitenkin vastakohdalta sen takia, että olen kaunis.Fakta on se,et olen kaunis ja sen ääneen myöntäminen ei tee musta itserakasta :)
- kylläinen
Jep. Elikkä, kyllä pelkää. Ainakin minä teen niin.
T: 20-vuotias miekkosen alku.- Linda
..Pelkäät???
- kylläinen
Linda kirjoitti:
..Pelkäät???
Ne on pelottavia. Katselevat suurilla silmillään liian valloittavasti. Eihän semmosen kanssa uskalla ihan heti höpötellä. Ja kait sitä pelkää alitajuisesti kertovansa jotain aivan käsittämättömän tylsää juttua, ja tekevänsä siten huonon vaikutuksen.
En kyllä ymmärrä, olisiko se nyt niin haitaksi, vaikka huonon vaikutelman tekisikin. Hmmm...
Noh, pitää harkita. Vastailen ehkä tarkemmin tässä myöhemmin. Pitää kiiruhtaa pihalle.
Tuota "lupausta" ei kyllä kannata ottaa liian vakavasti. En välttämättä kuitenkaan vastaa sen paremmin. Mutta jos esität lisäkysymyksiä, niin mikä ettei.
Eh, ja tuota, ja semmosta ja että ja tuota.
Moido. - Linda
kylläinen kirjoitti:
Ne on pelottavia. Katselevat suurilla silmillään liian valloittavasti. Eihän semmosen kanssa uskalla ihan heti höpötellä. Ja kait sitä pelkää alitajuisesti kertovansa jotain aivan käsittämättömän tylsää juttua, ja tekevänsä siten huonon vaikutuksen.
En kyllä ymmärrä, olisiko se nyt niin haitaksi, vaikka huonon vaikutelman tekisikin. Hmmm...
Noh, pitää harkita. Vastailen ehkä tarkemmin tässä myöhemmin. Pitää kiiruhtaa pihalle.
Tuota "lupausta" ei kyllä kannata ottaa liian vakavasti. En välttämättä kuitenkaan vastaa sen paremmin. Mutta jos esität lisäkysymyksiä, niin mikä ettei.
Eh, ja tuota, ja semmosta ja että ja tuota.
Moido....on vaan ihmisiä. :)
- mies
Linda kirjoitti:
...on vaan ihmisiä. :)
pelottavia
- Linda
mies kirjoitti:
pelottavia
...joidenkin mielestä, mutta silloin on suurempiakin ongelmia ujouden kanssa, ei rajoitu vain kauniisiin naisiin.
- Tonza26
että usein kauniimmat naiset joista voisi olla kiinnostunut ovat jo varattuja, tai eivät ole sitten minusta kiinnostuneita. en pelkää kauniita naisia, vaan olen vain huomannut että parempi yrittää iskeä vähän vähemmän kaunista, jos haluaa joskus vakiintuakkin.
- eräs
haluavathan ne kaunitkin vakiintua!
- Jäbä22
En sanoisi, että pelkään kauniita naisia, vaan jännitän liian paljon heidän seurassaan. Jotkut saattaa ehkä pelätäkin. Olen tuntenut yhden kaunottaren jo monta kuukautta ja edelleen jännitän, kun ollaan kahdestaan.. Tosin kyllä se kaunis nainenkin sekoilee välillä sanoissaan, kun katson sitä silmiin.. :)
- minä vain
...move. Jos hän on vapaa ja tuolla tavoin käyttäytyy, niin se on kuin minä pari vuotta sitten kun missasin ns. elämäni rakkauden. Kumpikin, sekä komea mies että minä kaunis nainen, jännitettiin ja puhuttiin suuna päänä ja sanat sekaisin, ja lopulta oltiin oikeassa väärinkäsitysten suossa, kun olisi pitänyt vaan tehdä jotain asian eteen. Meistä olis tullut kaunis ja onnellinen aviopari. Toimi sinä fiksummin minunkin edestäni. Onnea matkaan.
- Mies 38
Ihmiset hakevat kaltaistaan seuraa.
Jos ympärilläsi olisi komeita, hyvinpukeutuneita ja treenattuja miehiä niin he tulisivat varmaankin juttelemaan kanssasi. Kaunis kun olet ja varmaan upeakin ja fiksu ja ...
Jos ympärilläsi ei ole sellaisia miehiä, niin liikut väärissä ympyröissä.
Tai jos ympärilläsi on sellaisia miehiä ja he eivät tule juttelemaan kanssasi on varmaan aika katsoa peiliin. Siis katsoa kunnolla peiliin. Tai ehkä olet käynyt homopaikassa? Kuka tietää. - Jake
Monesti hyvänäköiset on kyynisen koppavia, en tiedä miksi.
Mutta kyllä oikeen kaunis nainen on hiukan pelottava, jätän muiden ongelmaksi.- adele
jokainen kaunis nainen ole ilkeä! Ja minkä takia se on muka ongelma?
- ystävämies
adele kirjoitti:
jokainen kaunis nainen ole ilkeä! Ja minkä takia se on muka ongelma?
Tutustu netissä, chatissa ilman kuvia -malta mielesi äläkä päästä kauneuttasi pilaamaan henkistä sielujen sympatiaa. Kun sitten olet täysin varma löytämästäsi, ei ulkonäöllä enää olekaan ylikorostunutta merkitystä. Se oikea kauneus alkaa sisältä, mutta ulkoinen on piste i:n päällä...
- nainen
ystävämies kirjoitti:
Tutustu netissä, chatissa ilman kuvia -malta mielesi äläkä päästä kauneuttasi pilaamaan henkistä sielujen sympatiaa. Kun sitten olet täysin varma löytämästäsi, ei ulkonäöllä enää olekaan ylikorostunutta merkitystä. Se oikea kauneus alkaa sisältä, mutta ulkoinen on piste i:n päällä...
Joo, noin se toimii. Ulkoinen olemus on jonkun kerran tuottanut tosi positiivisen yllätyksen vastapelurille, kun sitten joskus aikojen jälkeen ollaan tavattu.
Yksin istumisesta baarissa löytyy riittävästi kokemusta.
- Macho
Onhan ne kauniit naiset helvetin kauniita ja silleen, mutta ei vois vähempää kiinnostaa sellainen kuka vain koko ajan miettii onko se meikki nyt hyvin ja kiiltääkö otsa ym. scheisseä! Ja kun kaunis nainen tiedostaa olevansa kaunis, niin etpä jää ainoaksi mieheksi silloin. Yhtään normaalia kaunista naista en ole nähnyt kaikki ovat juuri baarissa ym. asenteella "hei olen kaunis, huomaathan minut". Ainut keskustelunaihe olisi joku maxfactorin uusi meikki.. voi hyvää päivää.
- heh
Entäpä jos "kaunis" nainen ei käytä meikkiä ;)
Itse en aina todellakaa jaksa meikkiä edes laittaa, tiedän olevani nätti ilmankin. Saatika että sitten puhuisin meikeistä koko ajan, heh..
Lähinnä siinä tuntuu käyvän niin päin että kun pojat tulee jutteleen, ne odottavat saavansa ns. kevyen keskustelun aikaiseksi tai jotain small talkia, mut säikähtävät kun mulla on niin vahvat mielipiteet kaikesta ja että ne huomaa joutuvansa "oikeasti" keskustelemaan...
Mulle kun ei riitä nää "sulla on niin kauniit silmät,..." näitähän kuulee... Onhan se aina naiselle imartelevaa, enhän mä sitä kiellä, mutta pitäähän jätkällä olla muutakin sanottavaa? - pässi
kauneus on geeneissä, ei sitä saa millään pakkeleilla. Yleensä kauniit naiset ovat niitä jotka eivät tarvitse sitä kymmentä kiloa meikkiä.
- Erämies
Eivät pelkää, vaan ovat laiskoja ja mukavuuden haluisia. On aivan eri asia ampua rusakko omenapuun alta, kuin jahdata karhua päiväkausia saamatta lopulta mitään. Sama asia pätee miehiin kumppanin haku puuhissa, on paljon helpompi ryhtyä tekemään tuttavuutta tavallisemman näköisen naisen kanssa kuin hyvin kauniin ilmestyksen kanssa, taviksen antaessa pakit pettymys on paljon pienempi kuin "ison saalin" luisuessa käsistä, ei sekään juuri harmita jos se jänöjussi loikkii onnellisesti tiehensä puutarhasta, mutta jos pääsee tähtäämään karhua ja ampuu ohi, niin metsästyksen lopettaminen on kyllä lähellä, kyllä syö miestä eikä siitä ihan heti toivuta.
Olettaisin että Adele sinua jahtaavat yleensä kokeneemmat naistenmiehet(karhunkaatajat) jotka liikkuvat ilman seuraa ja ovat tottuneet saamaan saalista, tai sitten jostain isommasta miesjoukosta(hirviporukka)uskaliaimmat rohkaisevat mielensä ja käyvät toimeen lähinnä todistaakseen muille rohkeuttaan.
PS. Varo karhunkaatajia, ovat yleensä saaliilleen aika armottomia, hirviporukasta sensijaan voi löytyä se onnellisesti yllättyvä metsämies, joka on ikuisesti tyytyväinen saaliiseensa. - Yks sinkkumies
Mitäpä sellaisia pelkäämään, joiden kanssa ei tarvitse olla tekemisissä.
- m27
Kyllä itse ainakin pelkään. Syynä se, että mitä kauniimpi nainen, niin sen todennäköisemmin keskinkertaisen näköinen tavismies saa siltä pakit. Eli itselleni ainakin tulisi riittämättömyyden tunne jonkun todella kauniin naisen kanssa. Mieluummin menen juttelemaan niille naapurintytöille.
Olisi tietysti eri juttu, jos itsetunto olisi niin teräksinen, että pakkien saaminen ei haittaisi mitään. Sitten voisi pokata niitä baarin parhaannäköisiä naisia vuoron perään, mutta kyllä itselleni tyly torjutuksi tuleminen tekee aina sen verran kipeää, että sitä jo etukäteen yrittää arvioida omat saumansa mahdollisimman realistisesti ja välttää ne toivottomat yritykset. - Johnny Alfauros
...joka myös Jormana, Jortsuna ja Kova-Jormana tunnetaan julkaisee tässä ja nyt oman empiirisen tutkimuistuloksensa...
Kun ikää ja ennen kaikkea k o k e m u s t a sekä miehistä että elämästä kertyy, huomaat kuinka väärässä olitkaan.
Se menee näin: Mies etsii lähestyessään pimua 95 % varmuudella panoseuraa ja 5 % osuudella seurustelusuhdetta. Vain seurustelusuhdetta etsivät miehet lähestyvät sinua, koska ovat ihastuneet kohtalaiseen ulkonököösi. Näitä miehiä/poikia on vain vähän ja siksi sinusta tuntuu ettei sinua uskalleta lähestyä. Uskaltamisesta ei siis ole kysymys...se on puppua. Kauniit naiset ovat kokemusteni mukaan ujompia kuin muut eli heitä ei tarvitse suinkaan pelätä. Ujous ilmenee tökerönä käytöksenä jota kokemattomat pitävät koppavuutena. Kauniilla naisilla on siis ns. varjopuolensa jos heikäläinen on esim. eskoteeraamassa. Siksi suosinkin tavallisen näköisiä naisia tällaisissa edustustilaisuuksissa.
Sen sijaan valtaosa (95%) lähestymisyrityksistä on pelkkää pesän saalistamista ja koska mies on laiska hän ottaa varman päälle eli hieman itseään, omaa tasoaan matalamman naisen. Tällöin on suuremmat mahkut ns. pesistermein päästä "kotipesään" kunnarilla eli saada juoksu nopeasti aikaiseksi...
Ja jos vaikka olinkin väärässä, älä huolehdi...kauneus on katoavaista ja muutaman vuoden päästä huomaat että miehet eivät siltikään lähesty sinua... - Perse Arska
Kyllä minä ainakin enemmän rumia säikyn,varsinkin näin syyspimeillä.Jos siis valita saa niin mieluummin kaunista nai kun rumaa,kauniilla naisella voi tietysti helpolla tulla mieleen että miehet ei ajattele muuta kuin pillua.Niinhän se tietysti usein onkin jos nimittäin pelkkää juttuseuraa haetaan niin silloin ei ulkonäöllä todellakaan ole mitään merkitystä.
- söpö
Eiks miehet muka hae itselleen sitä unelmien prinsessaa? Sellaista pitkähiuksista kaunotarta, jolla on kauniit silmät ja hunajainen ääni?
Jos tämä ei pidä paikkaansa, niin voisin tällä sekunnilla lopettaa pitkien hiusten kasvattamisen ja silmälasitkin nostaa takas nokalleni! Kauniiksi laittautumisella en etsi sänkyseuraa, vaan miesten kiinnostusta tositarkoituksella. Ulkokuorellahan ne miehet houkutellaan luokseen ja sen jälkeen voidaan siirtyä itse asiaan, eli keskusteluun. Tärkeintähän on että mies ihastuu minuun henkilönä, ei minun ulkokuoreeni, eikä varsinkaan meikkivoiteeseeni, ripsiväriini tai huulipunaani.
Toisaalta naiset eivät laittaudu pelkästään miehiä varten, vaan omaksi ilokseen ja jotkut myös muita naisia varten. Pikkutytöt harjaavat Barbien tukkaa ja pukevat näitä kaunisiin vaatteisiin. Sitten odotellaan että oma kroppa muuttuu Barbien kaltaiseksi ja Barbie-leikki jatkuu sitten lopun elämää. Epätoivoisimmat hankkivat silikonirinnat, hiuspidennyksen ja käyvät rasvaimussa. - Perse Arska
söpö kirjoitti:
Eiks miehet muka hae itselleen sitä unelmien prinsessaa? Sellaista pitkähiuksista kaunotarta, jolla on kauniit silmät ja hunajainen ääni?
Jos tämä ei pidä paikkaansa, niin voisin tällä sekunnilla lopettaa pitkien hiusten kasvattamisen ja silmälasitkin nostaa takas nokalleni! Kauniiksi laittautumisella en etsi sänkyseuraa, vaan miesten kiinnostusta tositarkoituksella. Ulkokuorellahan ne miehet houkutellaan luokseen ja sen jälkeen voidaan siirtyä itse asiaan, eli keskusteluun. Tärkeintähän on että mies ihastuu minuun henkilönä, ei minun ulkokuoreeni, eikä varsinkaan meikkivoiteeseeni, ripsiväriini tai huulipunaani.
Toisaalta naiset eivät laittaudu pelkästään miehiä varten, vaan omaksi ilokseen ja jotkut myös muita naisia varten. Pikkutytöt harjaavat Barbien tukkaa ja pukevat näitä kaunisiin vaatteisiin. Sitten odotellaan että oma kroppa muuttuu Barbien kaltaiseksi ja Barbie-leikki jatkuu sitten lopun elämää. Epätoivoisimmat hankkivat silikonirinnat, hiuspidennyksen ja käyvät rasvaimussa.osin oikeassa,miellyttävä ulkomuoto tosiaan edistää parinmuodostusta,mutta niin ikavältä kuin se kuullostaakin pelkkä ulkonäköön keskittyminen harvoin johtaa mihinkään muuhun kuin tilapäisiin seksi suhteisiin.Toki olisi ihanne jos löytäisi kauniin ulkokuoren alta vielä yhtä kauniin luonteen ,vai mitä?
- Mars
A:
Tunnen useita kauniita, oikeasti kauniita naisia ja heidän yleinen valituksen aihe on kun he eivät saa olla missään rauhassa isku yrityksiltä.
Tunnen myös vähemmän viehättäviä naisia jotka luulevat olevansa maailman kauneimpia.
B:
Itseäni luonnonläheisenä junttina ei vois vähempää kiinnostaa huippuunsa tällätyt primadonnat. Etsin enemmän itseni kaltaista naista.
C:
Kyllä sitä normaalia jännitystä on meni puhumaan kenelle tahansa naiselle, rumemmallekin - miko
...mutta ehkäpä se ei vastaa sitä tarkoitusta mitä etsitään.Itse kelpuutan käytännön asioita hallitsevan,tasavertaisen naisen, enkä pelkästään itseään laittavaa, itsetietoista naista.Yh-isänä sitä kauneuden lisäksi arvostaa jokapäiväistä elämää kaikessa tavallisuudessaan.Valitettavasti jos kauneus ja ulkonäkö on kaiken perusta,ei silloin vastaa tarkoitusta,ei pahalla.
- ja rumempi
sitä vähemmän pelkää
- mats
myöntää, että joo, mä ainakin pelkään. :) on vaikeampaa lähestyä todella kaunista naista. sitä luulee, ettei mulla ole kuitenkaan mitään mahiksia. mut joskut pitää vaan ottaa riski.
- Anonyymi
Se vaan johtuu siitä näin 21 vuotta myöhemmin että naiset on kuin jotain robotteja.Ne välttelee tutustumista ja haluavat leikkiä yksin kotona niillä vibroilla.Tähän on menty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1303887Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso83259Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai342884Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122782Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1342469- 492088
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For941270Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es611255Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist131162Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361139