En halua olla sinkku enää sekunttiakaan, enkä halua yhden yön juttuja. Minusta tuntuu kuitenkin, että ole liian nuori miehille, jotka minä koen seksuaalisesti haluttavina.
Olen 21 vuotias nuori nainen ja ollut vain kerran muutama vuosi sitten seurustelu suhteessa vain vuoden vanhempaan mieheen, joka oli mukava, mutta pidin hänestä VAIN kaverina. Enkä ole pitänyt muistakaan ikäisistäni miehistä seksuaalisessa mielessä.
Jotenkin olen nyt tullut tähän turhautumispisteeseen. Olen sitten vissiin syntynyt ikisinkuksi. Yritän keskittyä muihin asioihin, mutta on vain niin ikävää olla yksin sinkkuna niin pitkään. Kuitenkin, jossain vaiheessa elämäänsä haluaisi seurustella vakavasti.
Nyt odotan vain, että vuodet vierisivät nopeasti työtä tehden, koska yritän keskittyä vain työhöni, koska olen liian nuori miehille, joista pidän. Lisäksi kaverini puhuvat nykyään vain seurustelusuhteistaan ja osa jopa lapsistaan, enkä halua olla osana tälläisia keskusteluja, joten teen mieluiten mahdollisimman pitkiä työpäiviä, kun tapaan heitä. On nimittäin käynyt sillä tavallakin, että kaverini ovat yrittäneet järjestää minulle seuraan, mutta se on ollut lähinnä vain kiusallista, vaikka asialle olenkin voinut nauraa jälkikäteen.
Ehkä olen viiden vuoden päästä tarpeeksi kypsä, kypsille miehille.
En viihdy sinkkuna
5
188
Vastaukset
- mies 86
Voisi ehkä auttaa jos tarkentaisit, minkäikäiset miehet sinulle sopivat. Tietenkin siinä on se, että jos itse tietoisesti eliminoi paljon vaihtoehtoja, niin on huonompi sauma löytää itselleen sopivaa seuralaista. En tietenkään tarkoita, että sinun pitäisi kelpuuttaa niitä miehiä, joita et itse pidä vetovoimaisina.
Avauksesi on kuitenkin, niinkuin varmaan itsekin ymmärrät, aika lailla ristiriidassa esittämiesi väitteiden kanssa. Ensin sanot, ettet halua olla sinkkuna enää sekuntiakaan, mutta sitten heitätkin pyyhkeen kehään ja väität, ettet mukamas kelpaa niille miehille joita oikeasti haluat. Kannattaisiko punnita vaihtoehtoja?
http://www.youtube.com/watch?v=R4L604enODM- ikisinkkunainen
Pidän itseäni alkaen yli 10 vuotta vanhemmista miehistä, eikä heille ole mitään ihmeellisiä kriteereitä. Henkinen kypsyys ja kokemus vetävät minua puoleena, lisäksi se ikä näyttäisi yksi "kriteeri", vaikka se ei ole mikään periaatteeni.
Niin ja tiedän, että lauseeni aoitusviestissä ovat ristiriidassa keskenään. Tämä nimittäin kuvastaa vain sitä, että olen niin turhautunut olemaan sinkkuna ja keinot tuntuvat olevan vähissä löytää "se oikea" ja suunnittelen heittäväni pyyhkeen kehään.
Olen huomannut sen, että tämän ikäisiä miehiä on vaikeampi loytää "markkinoilta" jo sen takia, että monet tuntuvat olevan jo naimisissa tai muuten vakinaisissa suhteissa. Jäljelle jäävät miehet eivät tunnu edes harkitsevan seurustelua ikäeron takia. Olenko siis vain törmännyt poikkeuksellisiin miehiin? Vai olenko ehkä ikäistäni henkisesti nuorempi? En usko, mutta en enää keksi muutakaan selitystä tälle ilmiölle.
- mies32
Varmasti löytyy monta päälle kolmekymppistä, joille 21v kelpaa mainiosti, on jopa haaveena. Toki sinkkuina ei enää tässä iässä ja vanhemmissa ole niin moni. Ja vapaaksi jääneistä ei ihan jokainen ole kunnollinen.
Ongelmana siis löytää ne oikeat, joita kuitenkin varmasti on tuhansittain. Asutko Helsingissä? Luulisi täältä ainakin tärppäävän, kun on kaikenikäistä kulkijaa.
21-vuotiaan kanssa kuitenkin jo kehtaisi kulkea käsi-kädessäkin, alle 20-vuotiaiden kanssa aika paljon vaikeampaa.- ikisinkkunainen
En asu Helsingissä, mutta ei se Helsinki niin kaukana ole täältä. En ole sinne tosin kovin usein mennyt, joten ehkä sitten useammin sinne päin liikuskelemaan. Kuitenkin hyvä kuulla, että tämä ikä ei ole ainakaan kaikille ongelma.
- Aito mies
Hei ap,
en usko kuin että sinun tarvitsee esim täällä jutella miesten kanssa niin sopiva alkaa kyllä löytymään. Ja sitten sähköpostilla lisää ajatusten vaihtoa ja jossain vaiheessa sitten tapaamista jne.
Eli uskon, että 21v naiselle löytyy kyllä seuraa, jos halukkuutta löytyy. Ja jos teet asiat ns pitkän kaavan mukaan, niin saat pelimiehet karsittua joukosta.
Onnea etsintään ja vastaile tähän ketjuun, halukkaita keskustelijoita varmasti löytyy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944