naisen päälle. Eikä ole edes tatuointeja mulla.
Pääsin eilen ähkimään
10
289
Vastaukset
- Mies24v
Älä puhu paskaa. Luultavasti näit unta.
- nyt mogasit!
Jaa-a, veikkaan että palstan ätmit saattavat suutahtaa siitä että nainen pisti sinut hommiin, eli ähkimään. Se kun taitaa olla sitä "naisten asiakaspalvelemista". Sun olisi pitänyt saada se naaras ähkimään ittes päälle jotta olisit kunnon äijä. Fail.
- Peukkua ylös
Hyvä juttu, onnittelut! Toivottavasti ei ollut tatuointeja tytölläkään eikä ylipainoa. Mistä löysit sen?
- ei yllätä
http://www.city.fi/yhteisot/blogit/mirjawuokko/123263/
Niin eli mitä täälläkin palstalla aina kitistään? Naisen saantihan on helppoo ku heinänteko, ainakin Helsingissä!- fgebert
Tule itse kokeilemaan, niin huomat puhuvasi paskaa. Ihan niin kuin tuo blogin kirjoittajakin. Helsingissä ei todellakaan ole sen helpompaa löytää naista kuin muuallakaan. Väittäisin että jopa vaikeampaa. Täällä naiset ovat täysin miesvalinnanvaran sokaisemia.
- helppoo ku osaa
fgebert kirjoitti:
Tule itse kokeilemaan, niin huomat puhuvasi paskaa. Ihan niin kuin tuo blogin kirjoittajakin. Helsingissä ei todellakaan ole sen helpompaa löytää naista kuin muuallakaan. Väittäisin että jopa vaikeampaa. Täällä naiset ovat täysin miesvalinnanvaran sokaisemia.
Kokeiltu on monesti, aina on Helsingissä käydessä onnistanut. Ei se naisen pokaaminen mitään rocket sciencea ole.
- .................
"Nykyinen parisuhdemarkkinatilanne ei ole edullinen Helsingin heteronaisille."
Mitä siitä? Miksi sen pitäisi edullinen juuri heteronaisille? - -----
................. kirjoitti:
"Nykyinen parisuhdemarkkinatilanne ei ole edullinen Helsingin heteronaisille."
Mitä siitä? Miksi sen pitäisi edullinen juuri heteronaisille?Ei sen tarvitsekaan. Mutta toki monet miehetkin kaipailevat parisuhdetta, ja tuon linkin mukaan Helsingistä ei löydy tarpeeksi (sinkku)miehiä kaikille sinkkunaisille. Sen sijaan artikkelin mukaan muualla Suomessa olisi naisista pula. Parisuhdemarkkinatilanne paranisi jos helsinkiläisnaiset lähtisivät miehen etsintään kauemmas, tai sitten naista vailla olevat miehet muualta kävisivät Helsingissä etsinnöissään. Sillähän tuo "ongelma" kai tasoittuisi.
- wdfvwv
helppoo ku osaa kirjoitti:
Kokeiltu on monesti, aina on Helsingissä käydessä onnistanut. Ei se naisen pokaaminen mitään rocket sciencea ole.
Ok, voihan se olla että niitä keskitason naisia saa helpostikin mukaan sänkypuuhiin. En ole ikinä kokeillut muuta kuin tutustua kauniisiin naisiin tositarkoituksella. Se on haastavaa. Helsingin naisilla on niin paljon valinnanvaraa että he ovat melko sitoutumiskammoisia.
- erergv
wdfvwv kirjoitti:
Ok, voihan se olla että niitä keskitason naisia saa helpostikin mukaan sänkypuuhiin. En ole ikinä kokeillut muuta kuin tutustua kauniisiin naisiin tositarkoituksella. Se on haastavaa. Helsingin naisilla on niin paljon valinnanvaraa että he ovat melko sitoutumiskammoisia.
Tosiaan helpommin löydän seuraa muualta Suomesta, esim netin kautta. Mutta olen sitten itse lopettanut ne jutut ennen kuin ne ovat kunnolla alkaneetkaan, koska välimatka kuitenkin tekisi kaikesta liian vaikeaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760