Värjäsin tänään hiukseni ekaa kertaa itse kotona ja oon pettynyt lopputulokseen. Käytin Garnierin Natural Color mahonkinen kullanruskea kestoväriä ja nyt mun hiukset on todella tummanpunaruskeat. Hiukset näyttävät ainakin keinovalossa pelkästään tummanpunaisilta, vaikka tavoitteena oli pelkästään tavallinen ruskea. Voinko siis heti huomenna käydä ostamassa jonkun kylmän ruskean värin ja vaan värjätä päälle vai pitäisiköhän ottaa ensin väripoisto? Mietin sitäkin että vaikuttaakohan tämä nykyinen väri seuraavaan värjäysprosessiin. Pliis auttakaa:(
värjäys meni pieleen, voinko vaan värjätä päälle?
5
273
Vastaukset
- Vanhapois
Kannattaa varmaan suorittaa värinpoisto ennen uutta väriä. Ei sitä tiedä mitä sieltä tulee kun on tuore väri vielä päässä...
- colorcolor:3
voit kokeilla esim, raidalla sitä kylmää ruskeaa, jolloin näet mitä tapahtuu. jos väri on hyvä niin eikai muuta kuin länttäät värin päähän ohjeiden mukaan, ja jos ei näytä hyvältä niin kokeile värinpoistoa:)
- knlklk
varmaa menee ihan mustaks jos heti pistät uuen värin
- punapää
Aaah selvä kiitos tosi paljon vastauksista!:) Toi eiline viesti oli ehkä vähä semmost alkujärkytystä ku väri ei vastannukkaa omia odotuksia. Nyt ku oon nukkunu yön yli ja katellu näit eilisen illan ja tän päivää nii ei nää ehkä ookkaa nii pahat:D Varmaa jossakin vaiheessa joka tapauksessa värjään tummanruskeella päälle ja kokeilen sillon tota raidotustekniikkaa:)
- paka..
laita päälle ihan joku perus ruskea. 5-0 tai 6-0. se peittää sen punertavan alleen mutta pesuissa sieltä tulee kuitenkin lämpöä puskemaan alta.
ei kannata värinpoistoa tehdä ,vaalennettu hius tarvitsee kuitenkin lämpöä värjätessä ruskeaksi jotta hiuksesta ei tule vihreä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201781Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1541776Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3241450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091112- 1401089
- 285985
- 11965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49908