Mitäs nyt sanotte? Ruotsissa tulee Robin-poika kisoihin samanvärisessä puvussa kuin Mikael Saarella on. Ihana tuutumainen alkuosa laulussa..., niinkuin Saaren laulussa..., ääni nousee korkealle..., niinkuin Mikael Saarella...
Ruotsi osaa valita
8
87
Vastaukset
- pidän peukkuja
Toivottavasti Ruotsi voittaa nyt koko kisan.
- Ihan pepusta
Se banaanihörhöki olis ollu parempi. Tai mangahörhö.
- samaa pataa
Olisihan ne tietty olleet enemmän suomalaiseen makuun, niinkuin tuo Kristakin :)))))
- harmittaa2
Älä viitsi. Hän on erittäin fiksu kaveri. Sitä paitsi hän on eirttäin suosittu Japanissa ja hoitaa koko bisneksen ihan itse. Hän itse sanoi ettei Eurooppa ole vielä kypsä hänenlaiselleen esiintyjälle.
Kansa on nyt kärttyinen kun annettiin eruoopplaisten äänestää. Jopa puolet kaikista äänistä tuli eurooppalaisilta, ja vain puolet kansalaisilta. Ruotsalaiset antoivat jopa melkin kaksi miljoonaa ääntä ja siltikään ei heidän äänet painaeet vaassa kuin vain 50 %. Ikävä juttu. - Dixiedixie
harmittaa2 kirjoitti:
Älä viitsi. Hän on erittäin fiksu kaveri. Sitä paitsi hän on eirttäin suosittu Japanissa ja hoitaa koko bisneksen ihan itse. Hän itse sanoi ettei Eurooppa ole vielä kypsä hänenlaiselleen esiintyjälle.
Kansa on nyt kärttyinen kun annettiin eruoopplaisten äänestää. Jopa puolet kaikista äänistä tuli eurooppalaisilta, ja vain puolet kansalaisilta. Ruotsalaiset antoivat jopa melkin kaksi miljoonaa ääntä ja siltikään ei heidän äänet painaeet vaassa kuin vain 50 %. Ikävä juttu.Kansainvälisen raadin vois kyllä tunkea roskikseen tai ainakin vähentää sen valtaa huomattavasti. Sehän on Ruotsin edustaja eikä koko Euroopan, eikä "ulkopuolisilla" pitäis olla siihen mitään sanomista. Ja onhan se sitäpaitsi vähän epäreiluakin kun se nostaa Ruotsin voittomahdollisuuksia.
- voi olla näinkin
Dixiedixie kirjoitti:
Kansainvälisen raadin vois kyllä tunkea roskikseen tai ainakin vähentää sen valtaa huomattavasti. Sehän on Ruotsin edustaja eikä koko Euroopan, eikä "ulkopuolisilla" pitäis olla siihen mitään sanomista. Ja onhan se sitäpaitsi vähän epäreiluakin kun se nostaa Ruotsin voittomahdollisuuksia.
Nostaa voittomahdollisuuksia, taikka sitten ei. Jospa eurooppalaiset halusivat pitää huolen, että Ruotsi ei tällä kertaa voita, pitivät Yohiota uhkana heidän omalle menestykselleen.
- kuka on kansa?
harmittaa2 kirjoitti:
Kansa on nyt kärttyinen kun annettiin eruoopplaisten äänestää. Jopa puolet kaikista äänistä tuli eurooppalaisilta, ja vain puolet kansalaisilta. Ruotsalaiset antoivat jopa melkin kaksi miljoonaa ääntä ja siltikään ei heidän äänet painaeet vaassa kuin vain 50 %. Ikävä juttu.#Kansa on nyt kärttyinen kun annettiin eruoopplaisten äänestää.#
Eikös ole vähän väärin sanottu? Paremminkin OSA kansasta on kärttyisiä. Robinilla on paljon kannattajia, jotka pitävät kappaleesta, mutta syystä tai toisesta eivät äänestäneet lainkaan; sairaat, eläkeläiset, muuten huonotuloiset... Paljonhan poika silti sai ääniä ruotsalaisiltakin.
Se, mikä minusta on väärin, on se, että sama ihminen saa antaa satoja ääniä suosikilleen. Jokukin valitti näppäilleensä pari sataa kertaa Johiolle, mutta vain reilu puolet meni perille... Voiko silloin enää puhua koko kansan mielipiteestä? - oikaisua vähän
harmittaa2 kirjoitti:
Kansa on nyt kärttyinen kun annettiin eruoopplaisten äänestää. Jopa puolet kaikista äänistä tuli eurooppalaisilta, ja vain puolet kansalaisilta. Ruotsalaiset antoivat jopa melkin kaksi miljoonaa ääntä ja siltikään ei heidän äänet painaeet vaassa kuin vain 50 %. Ikävä juttu.#Hän on erittäin fiksu kaveri. Sitä paitsi hän on eirttäin suosittu Japanissa ja hoitaa koko bisneksen ihan itse. #
Eipä taida Yohio-poika aivan itse bisnestään hoitaa. Hänen isänsä Tommy Rehn, Corroded-hardrockbändin kitaristi, on hänen managerinsa. Hyvänä tukena setänsä Takida-rockbändin Chris Rehn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770