Kuinka moni IRLtutuistasi tietää

niinnittelijä

että kirjoitat Miehen Logiikkaan? Ovatko he joskus kommentoineet sitä?

24

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äiti, veljen-poika, sosiaalitoimisto, koulukuraatori, poliisi ja koira. Eli noin neljä jos tota koiraa ie lasketa. Niin ja salaliitto.

    • Kaksi kaveria, yks tuttu. Mutta eivät kyllä enää taida muistaa. Yks, joka enemmän aikanaan seurasi juttuja täällä, kysyi itseasiassa tässä viikko sitten, että mikä mun nikki olikaan täällä ja mikä oli palstan nimi. En nyt muista, ehdinkö sanoa, kun siihen tuli just joku ihminen.. Mutta vilkutus, jos kerroin ja hän muistaa ;)

      Kommentoivat silloin joskus 2009(?) että olin tunnistettava, etenkin siidereissä:P

    • lal laa

      Muutama tuttu täältä, vanhemmat, nyksä ja exä. Voi olla että joku muukin.

      • lal laa

        Kommentit, vieläkö sä siellä kirjottelet. Tuli nyksältä. Muut ei korvaansa lotkauta.


      • lal laa kirjoitti:

        Kommentit, vieläkö sä siellä kirjottelet. Tuli nyksältä. Muut ei korvaansa lotkauta.

        Jos joutuisit autiollesaarelle niin kumman ottaisit mukaan a) mies jolla on sinun pöksysi jaloissa, vai b) miehen joka janoaisis vain seksiä.


      • lal laa
        modelli kirjoitti:

        Jos joutuisit autiollesaarelle niin kumman ottaisit mukaan a) mies jolla on sinun pöksysi jaloissa, vai b) miehen joka janoaisis vain seksiä.

        B) Jos se olis mun oma mies.


      • lal laa kirjoitti:

        B) Jos se olis mun oma mies.

        Aina toi sama vastaus.


      • lal laa
        modelli kirjoitti:

        Aina toi sama vastaus.

        Valitan.


      • lal laa kirjoitti:

        Valitan.

        No ota sitten toi a)


      • lal laa
        modelli kirjoitti:

        No ota sitten toi a)

        En, koska mun pöksyt ei mahdu kuin ruipelolle miehelle.


      • lal laa kirjoitti:

        En, koska mun pöksyt ei mahdu kuin ruipelolle miehelle.

        Tyypillinen nainen ei osaa päättää ja jos osaakin niin mikään ei kepaa.


      • lal laa

    • määmy

      Puoliso, hän ihmettelee pientä sanamäärääni, verraten fb skrivauksiini

    • Muutama, mut ei niitä just kiinnosta. Luin jostakin, et vain pieni osa ihmisistä tuottaa "sisältöä" nettiin.

      • On kivaa kuulua siihen joukkoon-----> jotka tuottavat sisältöä nettiin.


      • Sitä ajattelee helposti, että kyllä kaikkia kiinnostaa, mutta ei se mee niin. Monelle teksti on vaan tekstiä. Ja niinhän se kyllä onkin..


    • höh,

      mikä irl?

    • Ei yksikään

    • Yks kaveri, vaimo ja vaimon paras kaveri.

      • niiinkö?

        Ai sekö vaimon kaveri, johon olit rakastunut?


    • Hulli-Anselmi

      Ratikkakuski taitaa tietää! ;-)

    • Ainakin muutama kaveri tietää ja tuo toinen tuossa, sekä sisarukset on tietoisia.
      Ei niitä kiinnosta, eikä ne itse harrasta palstailua.

      • Kyöstix

        Kuka toinen? topi..typy? :)


      • Kyöstix kirjoitti:

        Kuka toinen? topi..typy? :)

        No tuo toinen tuossa vieressä, se joka meillä aika usein asustelee ja toteuttaa mun toiveita. :)

        ...tästä asiasta ei tämän enempää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe