alan oikeesti pikkuhiljaa huolestua jo että missä mun menkat viipyy?? Mitat tällä hetkellä 162cm ja n. 65 kg. Painoin pahimmillani 69,5 kg, ja tähän nykyseen painoon oon päässy melkeempä mitään tekemättä:D nyt oon ruvennu lenkkeilemään vähintään 3 krt viikossa ensin kävelen 45 min ja hölkkään vartin. Ruokavalio on ihan normaali, eileenki lipsuin ja söin karkkia pienen pussin jne, mutta missä menkat? Viimeksi alko menkat 21.1 ja nyt on jo 10.3 ... Pitäskö huolestua? Tuleekohan menkat sitte täs kuun lopua ees? Auttakaa vähän..
apua nuorelle tytölle!!!!!
3
181
Vastaukset
- Dnbdkd
Usko tai älä, mutta istumalla vessanpöntölle julkisella paikalla voi tulla raskaaksi. Kannattaa ostaa apteekista raskaustesti ja varmistaa asia, et varmastikaan halua huolehtia jostain pienestä marraskuun tienoilla.
- aikuinen 35
Minkä ikäinen olet? Jos sinulla on ollut menkat vasta muutaman vuoden, ne ovat siinä vaiheessa hyvin monella epäsäännölliset. Muutaman ensimmäisen vuoden aikana on normaalia, että väliä voi olla montakin kuukautta menkkojen välissä. Syömisessä ja liikkumisessa ei tarvitse olla mitään vikaa että noin käy. Painoon se ei sinulla liity, koska olet hyvin lähellä normaalipainoa. Alipaino voi sekoittaa menkat, mutta sinulla ei ole siitä kysymys. Et ole myöskään ylipainoinen, painoindeksisi on normaalin rajoissa eli 24,8.
Kannattaa odottaa ainakin vielä seuraavaan "normaaliin" alkamisaikaan, ennenkuin alat kysellä asiaa lääkäriltä tai muualta. Olen itse yli kolmekymppinen aikuinen, mutta olin yli 20 ennenkuin menkat alkoivat tulla muutaman päivän tarkkuudella säännöllisesti.- aloittajaaa::)
voi kiitos paljon! Joo oon tosiaa vasta 13, ja menkat alko 2011 kesällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750