Älkää erotko. Ei kannata. Suhteessa ollessa monenlaiset perustelut hiipii välillä mieleen miksi olisi parempi erota. Ei se niin ole. Sitten kun se on oikeasti tapahtunut, huomaat miten paljon menetitkään ja ne perustelut tuntuu siinä vaiheessa ihan naurettavilta. Pysykää yhdessä, taistelkaa, tehkää kaikkenne, että suhteenne olisi hyvä.
Tottakai on suuria ja painavia syitä, kuten väkivalta ja sellaiset, mutta muuten en kyllä suosittele eron ottamista. Rakastakaa kumppaneitanne. Se on jotain suurta mitä tässä elämässä voi saada, kun on joku jota rakastaa.
ei kannata erota
6
382
Vastaukset
- toinen eronnut
Asiaa puhut, tehkää kaikkenne. Mutta jos oikeasti ette ole onnellisia liitossa niin olkaa ennen kaikkea rehellisiä itsellenne ja uskaltakaa etsiä onnea myös muualta.
- sinkkuiskä986987
Joskus kannattaa, joskus ei.
Itse en voi muuta kuin todeta että olin hölmö kun en lähtenyt aiemmin. - kannattaa erota
Tarvitaan myös vastarakkautta. Ei riitä, että vain itse rakastaa toista, jos toinen ei kumminkaan tunne samoin toista kohtaan.
Rakastaa voi etäältäkin, jos suhde ei toim ja se katkeaai. Rakkautta on myös antaa toisen mennä ja päästää irti, kun näkee suhteen toimimattomuuden. - niin5
Riippuu kuinka pahassa tilanteessa on. Kaikkea ei tarvitse kestää ikuisesti, jos on vaan tuskaa. Jos toinen tai molemmat korjaa asiaa ok, jos ei - jatkuuko vain samana.
Jos toinen aiheuttaa tahallaan vahinkoa ja kärsimystä, se ei ole rakkautta. Määrääminen, suhteessa hallitseminen, voimakas mustasukkaisuus eivät ole rakkautta. Jos homma pelaa tasa-arvossa, ilman uskottomuutta ok. Miten puoliso käyttäytyy muita naisia kohtaan.- eli siis
"Miten puoliso käyttäytyy muita naisia kohtaan."
Eli arvostaako kunnioittaako naisia, vai onko vihamielinen.
- juoksemistaälälopeta
Aina ei kysytä mielipidettä erotaanko vai ei? Mulle tuli salamana kirkkaalta taivaalta "tämä oli tässä" tilanne. Rakastimme, elimme, nautimme ja viihdyimme toistemme seurasta 12 vuotta. Sitten ex. vaihtoi työpaikkaa ja kohtasi sen joka vei jalat alta. Ihanan (varatun)Jukan joka suukotteli vielä ihanammin ja vei metsälle p-leikkeihin yms. Millään ei hänen mielestään ollut enää mitään väliä, kunhan hänen vanhempansa ei vain saisi tietää tyttärensä pettämis touhuja. Säälittävää toimintaa aikuiselta naiselta, jota pidin rehellisenä, tunteikkaana ja täysipäisenä ihmisenä joka erottaa oikean ja väärän tavan toimia.
Katselin vanhoja valokuvia ja muistelin onnellisia aikoja kyynel silmin. Voihan kakka minkä minulle teit,,,. Tuntui pahalta lähteä pois kodista ja katsoa puolisoa koiria viimeisen kerran. Olin liian kiltti mies. Olisi pitänyt kai ryypätä, pettää ja rällätä minunkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455110Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1151616Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151389Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481329- 131163
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41000Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783