Aviomieheni käyttäytyi agressiivisesti ja muutin toiseen huoneeseen nukkumaan. Sen jälkeen paljastui myös rinnakkaissuhde. Kun kysyin tästä, hän raivostui, ja alkoi hajottelemaan huonekaluja ympäriinsä ja joudun juoksemaan kylpyhuoneeseen karkuun. Onneksi hän ei pystynyt hajottamaan ovea.
tämän jälkeen muutin pois yhteisestä kodistamme. Pelk-sin henkeni puolesta, niin rajua tuo oli.
Aloimme minun aloitteestani käymään parisuhdeterapiassa. Siellä sovittiin, että kaikkemme yritetään ja muut kumppanit on nyt ehdottomasti oltava pois elämästä. Samalla sovittiin traumatisoivat agressiivisuudet ja uhkailut taakse jääviksi. Hän sai niistä terapiaa. Muutin takaisin kotiin ja pian selvisi, että erittäin aktiivinen rakkaussuhde oli miehellä päällä edelleen. Hän kiisti sen, ja väitti hulluksi vainoharhaiseksi. Lopulta näin tekstarin, jos kaikki selvisi. Muutin jälleen pois kodistamme.
Nyt mies on täysin suuttunut minuun. Olin jättänyt hänet, koska olin muuttanut pois, peräti kahteen kertaan. Hänellä oli täysi oikeus pitää toista naista, koska olin ollut niin julma.
Kaikki johtuu vain yksinomaan siitä, että hänet on hylätty. Hän ei voi tajuta sitä, että muutin pois alkuun ihan sen takia, että säilyisin hengessä ja sen jälkeen hän vielä kaiken terapian jälkeen jatkaa suhteitaan kiivaammin.
Miten saan ymmärrystä. Ja oman pään kasaan.
Pettää ja syyttää
12
257
Vastaukset
- srsrjuwtt
No jos asiat ovat oikeasti noin, niin et sinä tule siitä suunnasta mitään "ymmärrystä" saamaan, joten ihan turha asioita on yrittää toiselle tolkuttaa ja rautalanasta vääntää.
Kyllä se kakkosen horo on tollasen sekopään ansainnut, eli on parempi jättää tommonen renttu sen huoleksi.
Jaksamisia!- Irrottaudu
Kaikki välit poikki tovin mieheen on aikoo tapa saada oma pää kasaan.
- Ja ei kun kenkääääää
Mitäpä sen on väliä, jos mies on sinulle suuttunut? Aivan sama, sillä et kai sinä enää aio moisen vaimonhakkaajan kanssa yhdessä elää? Sinua varten on jossain hyvä mies, eikä mikään valehteleva pettäjäluuseri.
- selvä pyy
Et voi saada logiikkaa, empatiaa tai ymmärrystä mieheltä, kun ei ole sellaista normaalia ajattelua hänellä. Eikä muutu. Saat sitä muualta. Hän vaikuttaa narsistimaiselta itsekkäältä, oman navan tuijottajalta, jolla ei ole empatiaa. Et ole ollut julma missään vaiheessa. Naiset pakenevat, kun mies luulee omistavansa kaikki naiset, sekoilee ja hajottaa paikat. Mies ei vaikuta muutenkaan kypsältä, vaikka eiväthän he koskaan vaikuta.
- selvä pyy
Ja jotkut miehet kuvittelevat että naisen pitää olla uskollinen ja he itse pitävät jotain haaremia tyyliin. Ei se peli vetele.
- totuus.
Tuollainen mies ei rakasta ketään eikä ole itse myöskään rakastamisen arvoinen.
- alkuper
Pahinta on, että mieheni on kertonut oman kantansa asioista kaikille. Minä olen hylkääjä ja hän on ikävissään lohduttautunut sitten muualla. Hän ei ole pahaa tehnyt, vain minä.
Se murtaa mieleni, koska olen kaikkeni yrittänyt tässä suhteessa.- Tee näin ja voita
Mitä sitten, vaikka miehesi on kertonut oman kantansa asiassa. Naura sille ja sano muille, että sehän on vain sun miehesi kanta ja pettäjämiehen sanaan ei kannata näissä asioissa koskaan luottaa.
- viisaan neuvo
Etkö tiedä että pettäjä valehtelee aina vaan lisää ja pistää naisen syyksi ja yrittää syyllistää naista. Et saa ymmärrysrä tuollaissta miehestä. Älä koskaan palaa sn luokse.
- gtrf
miten voi olla noin hirveitä miehiä?
- alkp
nyt mies suostuisi yhdessäoloomme, jos pyydän kovasti anteeksi, enkä muistele vanhoja juttuja. Ja muutenkaan en saa vihjata mitään hänen suhteista, häntä raivostuttaa vittuilu niistä. Toisaalta en taatusti vittuile, en edes uskaltaisi. Yritän aina keskustella rakentavasti. Miten jaksan elää noiden ohjeiden mukaan, jos tulee tietoja toisista naisista?
- Soita apua itsellesi
alkp kirjoitti:
nyt mies suostuisi yhdessäoloomme, jos pyydän kovasti anteeksi, enkä muistele vanhoja juttuja. Ja muutenkaan en saa vihjata mitään hänen suhteista, häntä raivostuttaa vittuilu niistä. Toisaalta en taatusti vittuile, en edes uskaltaisi. Yritän aina keskustella rakentavasti. Miten jaksan elää noiden ohjeiden mukaan, jos tulee tietoja toisista naisista?
Olet alistetussa asemassa häikäilemättömän vallankäyttäjän alla. Olet henkisesti jo niin pahassa kierteessä ollut ehkä vuosikaudet, että et osaa edes nähdä totuutta. Kuten että miehelläsi ei ole oikeutta laittaa sinua pelkäämään. Tarvitset ammattiapua. Aloita vaikka www.naistenlinja.fi puhelintukea saamalla heiltä. Tarvitset apua, jotta pääset irtautumaan henkisestä väkivallasta, olet uhri. Toivon lämpimästi, että uskallat näin aluksi soittaa naisia auttavaan puhelimeen ja edelleen rohkeutta jatkaa vaikeaa matkaa pois miehen henkisen vallan alaisuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1495808Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella344166Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03520Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv492731No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452520- 312494
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv322468- 162338
- 432055
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262015