Kuitenkaan kukaan ei tahdo nähdä toista kertaa, ainakaan muutoin kuin seksin merkeissä :/ itse tahtoisin löytää vain kivan miehen joka tahtoisi suhteen mutta olen tullut tulokseen että ei sellaisia ole!! Turha kenenkään tähän kommentoida että olisi sellainen ja et ei pidä yleisää!! Yleistän silti enkä usko enää teihin miehiin netissä. Niin monet deitit nähneenä olen menettänyt uskoni teihin ja aion luovuttaa. Olen ehkä yksin, mutta säästynpä kaikilta pettymyksiltä joita deitit aiheuttavat :/
Miksi lähteä enää deiteille - sama luovuttaa!
8
239
Vastaukset
- sinkku-37
Minä olen kiva mies ja tahtoisin suhteen mut kukaan ei tiedä sitä kun ei kukaan halua ikinä tavata ja tutustua. En usko että naiset haluaa edes seurustella vaan yksin on kai parempi olla. Naiset vaan pelaa ja laittavat huvikseen niitä treffi ilmoituksia.
- s-34
Näin se on, kohtalotoveri. Nämäkin kirjoitukset ja vetoomukset kaikuu kuuroille korville. Profiili on jo poistettu tarpeettomana. Ei täällä vaikuta itseään kiusata enempää, eli luovutan tämänkin osalta...
- luovutan
Minäkään en enää usko nettimiehiin, huvikseen täällä roikkuvat ja valittavat. Nelikymppisen naisen on ihan turha ottaa yhteyttä vaikka täyttäis kaikki kriteeritoiveet.
Miehet ei taida kuitenkaan tykätä aloitteen tekevistä naisista... Vaikka ulkonäköä ensin kehuttais ja viestittely alkais ihan ok, niin ykskaks vaan loppuu. Tai sitten se keskustelu on sellasta nyhtämistä, joka asiaa pitää kysyä ja vastataan kahdella sanalla. Lähellä luovuttamista minäkin...- sinkku-37
Itse olen tehnyt miljoona aloitetta mut kukaan ei ole mulle tehnyt yhtään aloitetta. Miksi naiset edes laittaa niitä profiileja?
- älämölötön
Samaa mieltä! Otin mielenkiinosta sen palvelun ja sehän on kätevä kun "näkee" milloin jengi on tänne itsensä "perustanut" ja kuinka paljon viesteja esim lähettää..blokkaukset myös.. Käsittämätöntä on ne yli 40v ukkelit jotka ei omista palvelua, selittää ettei ole ollut kuin "kuukauden täällä" ja voi olla 46 naisen blokkaama.. HUH, sanon vaan. Rehellisyys on kaukana täältä ja se Aitous. Liibalaabaa kauneudesta joka viestiin ja mahd pian ekat kahvit ja sitten alkaa kalujen esittely ja sänkyyn pääsyn vonkaus. Ei kiitos mulle enää. Kaksi kertaa profiil ollut käytössä; saldo vain loosereita, työttömiä ja juoppoja..
Terkut niille yli 40v miehille; te tuskin saatte sellaista 20-30 bimboa sinne loppuelämää viihdyttämään.. Mut soronoo, mun onni löytyi ihan muualta! - nainen40v.
Joukkoon mahtuu silti joitain aidosti ihmissuhdetta etsiviä. Olen 40v. nainen ja vaikka suurin osa 24treffipalstan 40- miehistä on niitä viinaan meneviä, mielenterveydeltään ailahtelevia, itsetunto-ongelmista kärsiviä, niin olen huomannut, että välillä (tosin hyvin harvoin) vastaan tulee ihan hyväkin mies, jolla ei edellä mainittuja ongelmia ole. Tosin hyvin harvoin. Joten en lähtisi yleistämään, vaikka kokemus tästä hommasta on itsellänikin aika huono, koska kuitenkin siellä on mukana porukassa muitakin kuin noita em. reppanoita. Nettideittailua ei kannata pitää ainoana tapana tavata ihmisiä.
- EnOleRenkiVaanMies
Itse olen tullut siihen tulokseen, että naisilla 40N on oikea "rinki" jossa pyörittävät miehiä. Yleensä kun homma alkaa haiskahtaa siltä niin "otan hatkat", sitä en sitten tiedä mitä kyseisestä hommasta sitten oikeastaan tulee niille jotka siihen jäävät.
Tää on ajanhukkaa. Suomalaisen naisen kanssa ei yksinkertaisesti saa aikaiseksi mitään luotettavaa ja kestävää. Luovutan ja jätän tässä ringissä haluaville pyörivät tämän naurettavan puuhastelun.
"21 tapaa pilata avioliitto tai mikä tahansa suhde"- .....
Lueskelin näitä pettyneitä treffailijoita. Harmi, ettemme löydä toisiamme tuolta. Me, jotka oikeasti haluaisimme tutustua ja etsimme sitä loppuelämän seuraa. Itsekin hieman pettyneenä asiasta. On meitä olemassa, meitä, jotka haluaisivat sen luotettavan ja kestävän suhteen, mut miksi sitä on niin vaikeaa löytää. Vaikka profiili olisi asiallinen ja siellä ilmoittaa selkeästi mitä etsii, niin siltikin tulee viestejä ainoastaan niiltä pelimiehiltä. Monet asiallisen tuntuiset eivät myöskään vaivaudu edes vastaamaan viesteihin jos kysyy, olisiko halua tutustua. Itse vastaan aina, paitsi jos tulee todella törkeitä viestejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3434342Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422438Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1421578
- 261117
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421104- 281047
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931