Naisen kadonnut moraali

Moraalikato

Minusta on naurettavinta, että naiset käyttävät hyväkseen täysin vieraita miehiä, jotta saisivat "sen oikean" mustasukkaiseksi. Eli tässä on kyse siitä, että naisella ja miehellä on pientä sutinaa keskenään. Nainen ei kuitenkaan halua näyttää tämän miehen silmissä helpolta tai sellaiselta, että naisella ei olisi muuta elämää kuin tämä mies, niin nainen käyttää omaa viehätysvoimaansa ja yrittää iskeä täysin ulkopuolisen miehen samasta koulusta väen väkisin tunkemalla väkisin tämän miehen seuraan ja antamalla väkisin sellaiset signaalit, että nainen olisi kiinnostunut. Sitten mennää treffeille ja annetaan ymmärtää tälle ulkopuoliselle miehelle, että olisi mahdollisuus johonkin syvempään.
Tietenkin ulkopuolinen mies kiinnostuu ja kyselee naista uudelleenkin tapaamisiin. No ei tietenkään enää sovi, koska nainenhan sai sen minkä halusi eikä halua ulkopuolisen miehen kanssa mitään todellista suhdetta.
Suoraa ja rehellistä vastausta on tietenkin turha olettaa saavansa naiselta, vaikka sitä ihan suorastaan pyytää, että nainen vain sanoisi ettei kiinnosta. No lopulta koko kuvio sitten selviää, käynhän samaa yliopistoa kuin tuo nainen, joten sitä ei vain voi olla huomaamatta, kun pitää silmiään ja korviaan auki.

Minusta on törkeää, että miehen tunteilla aletaan vain pelaamaan siksi, että nainen saisi sen minkä halusi. Sitten jos vielä kysyy, että haluaako nainen edes tavata enää sen jälkeen, kun homma on mennyt todella säätämiseksi, niin hän ei voi antaa mitään rehellistä tai suoraa vastausta, vaikka nimenomaa kysymys oli _haluaako_ hän enää tavata. Olisi voinnut sanoa, ettei halua.
Tietysti asiat selviää kuten tässäkin tapauksessa. Nainen halusi käyttää vain hyväkseen minua saadakseen sen minkä todella halusi. Ja tietenkin törkeimmän kaavan mukaan, ettei voinnut edes sanoa sen vertaa totuutta, ettei naista kiinnostanutkaan. Eli nainen vain sulkee yhteydet, lakkaa vastailemasta muihin kuin tosi virallisiin kysymyksiin ja lopettaa kaiken yhteydenpidon myös koululla ikään kuin olisin tehnyt jotain todella pahaa hänelle.

Mutta kuten aina. Asiat ratkeavat kuten niillä on tapana ratketa.

5

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T. Einix

Koulu, ei siis yliopisto. Ja tyttö ja poika, ei nainen ja mies.

• ,,,,,,,,,

Aloittajan kirjoitus ei kuulosta ollenkaan harvinaiselta.

Moni aikuinenkin nainen on henkisesti pikkutytön tasolla näissä jutuissa.

• Samoja kokemuksia

Kumma kyllä tuo toimii myös toisin päin. Juuri tuossa jokin aika sitten petyin karvaasti yhteen mieheen, mutta en kyllä ole vielä menettänyt uskoani kaikkien miesten suhteen.
      Tapasin miehen joka vaikutti hyvin kiinnostuneelta minusta, treffailimme muutaman kuukauden ja meillä oli harvinaisen mukavaa yhdessä. Mies vakuutteli pitävänsä minusta kovasti ja haluavansa viettää enemmänkin aikaa kanssani. Ihastuin häneen kovasti.
      Selvisipä sitten että mies halusikin vain tehdä toisen naisen mustasukkaiseksi, jotta saisi tuon naisen itselleen. Miehellä oli ollut suhde tähän naiseen aiemmin, mutta nainen ei ollut halunnut vakavampaa seurustelua. Mies siis käytti minua hyväkseen, välineenä saada toinen nainen kiinnostumaan suhteesta kanssaan. Samoin kuin sinun kertomuksessa, mies lopetti yhteydenpidon eikä vastaillut minulle enää mihinkään kun sai haluamansa naisen. Nainen kun halusikin sitten yhtäkkiä seurustella, kun tuo mies oli hetken "varattuna" toisen naisen kainalossa. Minut heitettiin syrjään ilman selitystä tai pahoitteluja.
      Moraalitonta toimintaa kyllä, oli asialla sitten mies tai nainen. Ikävää huomata että joillekin toisten ihmiset ja heidän tunteensa ovat niin halpoja...
      Ja tässä ei ollut enää ihan lapsia kukaan, minä 24, mies 28 ja toinen nainen myös 24. Ei tuollainen käytös kuulu kuin korkeintaan sinne yläkouluun.

• lifemocker

mikään ei pakota sua lähtemään tuohon peliin mukaan...

• Ja miehet

Käyttävät naisia hyväkseen, saadakseen vain seksiä, antavat ymmärtää vaikka mitä yhteisestä tulevaisuudesta jne.
      Joten kummallakohan on nyt niin sanotusti huonommin..?
      Ainahan sitä tietenkin valittaa voi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      126
      5334
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3842
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2480
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      37
      1972
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1694
    6. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1693
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1630
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1608
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1443
    10. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1362
    Aihe