Onko palstalla alfauroksia?

UteliasN

Vai nou?

22

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tää ainakin

      S Etämies

      • yybee (off..)

        Ihana Mies


      • S etänä
        yybee (off..) kirjoitti:

        Ihana Mies

        Varsinainen mesemän


      • määmy
        yybee (off..) kirjoitti:

        Ihana Mies

        Kylpyammeseilori vanha alve o hauskan ;)


    • lal laa

      modelli on beta-ukki. :)

      • -beta-ukki- Mikä toi on? Joku kirkonmiehen arvo, jos määritelmänä pidetään miinusmerkkiä niin minä varmaan olen alfauros.


    • alfamääni

      iso karvainen mies

    • S Etämies

      Laumassaon vain yx alfauros---täällä MINÄ

      Vakanssini ei kuitenkaan olelainkaan kadehdittava, kuten ikikkateellinen atikkaluulee

      Lauman bitchit vaativat osuuttansa-----minunkin laumassa on yx yxilö selvstikin liskoeläin!!!
      Luovuttaisin ja vakanssini kirjallisesti innokkammalle kollille..........

      Susituksia äämäaatiin, joka asian akaisee voi minulta pyytää privana

      Muuten vahvoilla olisi M bravo vibra....hän ri vaan ole suosiollinen alle menopauss-ikäisille------johtaisi sukupuuttoon:(
      hahmiksellaon vielä muoosikä----muutaman vuodednkuluttuashit
      dazu -----uupui jo ennen ensimmäistäaktia
      Genio.Mente---------kyvyt jo päihetee vieneet jarpäsuomalainen
      .......laittakaa papereita vetämäänPKL----lähden vanhuuden päivilleni Pattayan diskoishin

      • Ei suosiollinen alle menopaussi-ikäisille. Kyllä, 20-vuotiaatkin käy kunhan menopaussi on jo alkanut :D


      • S Etämies
        bravo.bravi kirjoitti:

        Ei suosiollinen alle menopaussi-ikäisille. Kyllä, 20-vuotiaatkin käy kunhan menopaussi on jo alkanut :D

        HÖH
        Vibra-setä ei näköjäänsä tiedä edes, että esim. orekestei voi pitää paussin

        menopauss on gynekologien määittelemä latinalaisperäinen sana
        keski-iän ongelmiin--kuukautiseta lakkaavat ja nainen tuoksuukin jo hedelmättömältä---------siis puuma-äämä joka kelpaa vain hedelmöityksen harjoittelluun
        Valitettavan lyhyeksi jää naisen käyttöaika.........20v =hyvä synnyttäjä, vaikkain toope
        40v ei enääsikiä..........etteämuut iät ovat vain huvikäyttöön


    • Fejnjenkwfwe

      Kuka:

      - Pyrkii edistämään lauman hyvinvointia
      - Uskaltaa toimia yleisen mielipiteen vastaisesti, ei provosoidakseen - vaan koska kokee asian olevan oikein ja hänellä on näkemyksiä.
      - Älykäs ja intuitiivinen
      - Vetoaa naisiin muttei keräile päänahkoja vaan keskittyy itselleen mieluisaan.
      - Jos yli 25v - on jatkanut sukua, huolehtii lapsistaan.
      - Ei poseeraa ja hanki statusta halvoilla tavoilla.
      - Miehekäs ja maskuliininen muttei koe tarvetta korostaa tätä erikseen.

      Nuo kun täyttyvät on kyseessä alfa.

    • Viola.

      buddy-love, sen paljasti raivoisa Hello Kitty fanitus

      • Jooopppsss:.:!1#?#%?

    • Ehkä on. Mut etenkin täällä on palstanputsaaja töpinöissään. Mitä fiilistä oikein saat siitä? Millä perusteella valitset poistettavat viestit?

      Tuntuuko että voit vaikuttaa sillä omaan elämääsi, vai enemmän minun elämääni? :)

    • Hep!

      Mikä hätänä?

    • Aman

      Täällä ollaan, vaikka pyrinkin edistämään ensin omaa hyvinvointiani ja sitten lauman. Toisaalta ei se olisi mahdollistakaan muuten:)
      Muut aiemmassa listassa luetellut alfan ominaisuudet tunnistan itsestäni ja paljon muutakin hyvää, joten aidon alfauroksen kriteerit täyttyy, kuka ne sitten lienee määritellyt?

    • ATM karjuja

      Ei ole, mtta jyystärikarjuja on.

    • On, en vain ole niin itsekeskinen, että toisin esille sen.

    • S Etämies

      Olettepa pahasti hakoteillä!!!
      En alfauroksen statusta mitenkään äänestämällä tai valitsemalla saanut
      kuten tuleva paavi
      Statukseni perustuu luonnonlakeihin evoluutiossa--ALFAKSI SYNNYTÄÄN!!!!111!!!
      eikä lipomalla bitchejä
      Eri lajeilla on eri systeemit-----esim. susilla ja leijonilla syntyy myös alfanarttu
      joka ottaa osan taakasta kannettavakseensa kuten kuripidolliset toimenpiteet
      ihmisillä hälisevä liuta riivinrautoja pyrkii taistelemaan asemastaan
      niitä sanotaa femakoiksi kuten Oasis-täti..nikki on vissin lainattu erääst facbookin pelista, johon osallistuu 2½miljoonaa pelaajaa ja minä olen kärkisijoilla ja ilmeinen voittaja, jos nytkin pelaisin sitä
      siinä äämät lähettelvät lahjoja ja saavat suosiollan vastalahjoja, joilla kapuaa
      ylemmälle tasolle pelissä ei ole muita palkintoja, kuin saa juonen tajuttuaan
      seksityrkkyjä paljon.
      Tykkyjen kanssa peuhaamalla seksitaidot kehittyvät ja tulee hyvin halutuksi
      petikaveriksi........näin auktoritetti äämiin kasvaa lopuksi rankaksi työksi
      johon saa kyllä apua eliitiäämiltä
      koulutustasolla tai varllisuudella ei ole mitään merkitystä kun saa ihailevia katseita naarailta ja tyrkkypostia

    • tosialfa

      laskin..väärin meses

    • ATM vasemmisto

      Ratikka, jos oikeistolaisilta kysytään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe