Vai nou?
Onko palstalla alfauroksia?
22
132
Vastaukset
- tää ainakin
S Etämies
- yybee (off..)
Ihana Mies
- S etänä
yybee (off..) kirjoitti:
Ihana Mies
Varsinainen mesemän
- määmy
yybee (off..) kirjoitti:
Ihana Mies
Kylpyammeseilori vanha alve o hauskan ;)
- lal laa
modelli on beta-ukki. :)
-beta-ukki- Mikä toi on? Joku kirkonmiehen arvo, jos määritelmänä pidetään miinusmerkkiä niin minä varmaan olen alfauros.
- alfamääni
iso karvainen mies
- S Etämies
Laumassaon vain yx alfauros---täällä MINÄ
Vakanssini ei kuitenkaan olelainkaan kadehdittava, kuten ikikkateellinen atikkaluulee
Lauman bitchit vaativat osuuttansa-----minunkin laumassa on yx yxilö selvstikin liskoeläin!!!
Luovuttaisin ja vakanssini kirjallisesti innokkammalle kollille..........
Susituksia äämäaatiin, joka asian akaisee voi minulta pyytää privana
Muuten vahvoilla olisi M bravo vibra....hän ri vaan ole suosiollinen alle menopauss-ikäisille------johtaisi sukupuuttoon:(
hahmiksellaon vielä muoosikä----muutaman vuodednkuluttuashit
dazu -----uupui jo ennen ensimmäistäaktia
Genio.Mente---------kyvyt jo päihetee vieneet jarpäsuomalainen
.......laittakaa papereita vetämäänPKL----lähden vanhuuden päivilleni Pattayan diskoishinEi suosiollinen alle menopaussi-ikäisille. Kyllä, 20-vuotiaatkin käy kunhan menopaussi on jo alkanut :D
- S Etämies
bravo.bravi kirjoitti:
Ei suosiollinen alle menopaussi-ikäisille. Kyllä, 20-vuotiaatkin käy kunhan menopaussi on jo alkanut :D
HÖH
Vibra-setä ei näköjäänsä tiedä edes, että esim. orekestei voi pitää paussin
menopauss on gynekologien määittelemä latinalaisperäinen sana
keski-iän ongelmiin--kuukautiseta lakkaavat ja nainen tuoksuukin jo hedelmättömältä---------siis puuma-äämä joka kelpaa vain hedelmöityksen harjoittelluun
Valitettavan lyhyeksi jää naisen käyttöaika.........20v =hyvä synnyttäjä, vaikkain toope
40v ei enääsikiä..........etteämuut iät ovat vain huvikäyttöön
- Fejnjenkwfwe
Kuka:
- Pyrkii edistämään lauman hyvinvointia
- Uskaltaa toimia yleisen mielipiteen vastaisesti, ei provosoidakseen - vaan koska kokee asian olevan oikein ja hänellä on näkemyksiä.
- Älykäs ja intuitiivinen
- Vetoaa naisiin muttei keräile päänahkoja vaan keskittyy itselleen mieluisaan.
- Jos yli 25v - on jatkanut sukua, huolehtii lapsistaan.
- Ei poseeraa ja hanki statusta halvoilla tavoilla.
- Miehekäs ja maskuliininen muttei koe tarvetta korostaa tätä erikseen.
Nuo kun täyttyvät on kyseessä alfa. - Viola.
buddy-love, sen paljasti raivoisa Hello Kitty fanitus
- Jooopppsss:.:!1#?#%?
buddy-love kirjoitti:
http://www.graphics99.com/wp-content/uploads/2012/07/hello-kitty-graphic-for-fb-share.jpg
:).
Har! on myös aina tuntenut olevansa Hello Kitty -fani :)
.
Ehkä on. Mut etenkin täällä on palstanputsaaja töpinöissään. Mitä fiilistä oikein saat siitä? Millä perusteella valitset poistettavat viestit?
Tuntuuko että voit vaikuttaa sillä omaan elämääsi, vai enemmän minun elämääni? :)Hep!
Mikä hätänä?- Aman
Täällä ollaan, vaikka pyrinkin edistämään ensin omaa hyvinvointiani ja sitten lauman. Toisaalta ei se olisi mahdollistakaan muuten:)
Muut aiemmassa listassa luetellut alfan ominaisuudet tunnistan itsestäni ja paljon muutakin hyvää, joten aidon alfauroksen kriteerit täyttyy, kuka ne sitten lienee määritellyt? - ATM karjuja
Ei ole, mtta jyystärikarjuja on.
On, en vain ole niin itsekeskinen, että toisin esille sen.
- S Etämies
Olettepa pahasti hakoteillä!!!
En alfauroksen statusta mitenkään äänestämällä tai valitsemalla saanut
kuten tuleva paavi
Statukseni perustuu luonnonlakeihin evoluutiossa--ALFAKSI SYNNYTÄÄN!!!!111!!!
eikä lipomalla bitchejä
Eri lajeilla on eri systeemit-----esim. susilla ja leijonilla syntyy myös alfanarttu
joka ottaa osan taakasta kannettavakseensa kuten kuripidolliset toimenpiteet
ihmisillä hälisevä liuta riivinrautoja pyrkii taistelemaan asemastaan
niitä sanotaa femakoiksi kuten Oasis-täti..nikki on vissin lainattu erääst facbookin pelista, johon osallistuu 2½miljoonaa pelaajaa ja minä olen kärkisijoilla ja ilmeinen voittaja, jos nytkin pelaisin sitä
siinä äämät lähettelvät lahjoja ja saavat suosiollan vastalahjoja, joilla kapuaa
ylemmälle tasolle pelissä ei ole muita palkintoja, kuin saa juonen tajuttuaan
seksityrkkyjä paljon.
Tykkyjen kanssa peuhaamalla seksitaidot kehittyvät ja tulee hyvin halutuksi
petikaveriksi........näin auktoritetti äämiin kasvaa lopuksi rankaksi työksi
johon saa kyllä apua eliitiäämiltä
koulutustasolla tai varllisuudella ei ole mitään merkitystä kun saa ihailevia katseita naarailta ja tyrkkypostia - tosialfa
laskin..väärin meses
- ATM vasemmisto
Ratikka, jos oikeistolaisilta kysytään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6062426Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4131925Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231760Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641458JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191406- 651301
- 1221184
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka22960Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16938Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66853