en halua kuulla naisen ex-kumppaneista

ajatelkaa naiset

miksi naiset kertoilevat uudelle kumppanille ex-kumppaneistaan. Itseäni ainakin tuo loukkaa, miksi olisin kiinnostunut siitä minkäläinen tyyppi on joskus jyystänyt tuota naista. Olen ottanut linjan että jos nainen kertoo ensimmäistäkään sanaa jostain ecästänsä niiin se on saman tien poikki. Naisen pitää olla kiinnostunut vain minusta jos haluaa olla minun kanssani

11

200

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä Näin On

En kerro omista existä, enkä myöskään halua kuulla toisten existä.

• 13+5

Samoin. Varmasti on monia naisia jotka jo suhteen alussa kertoilevat existään, mutta itselle on osunut kohdalle myös monta vastaavaa miestä. Tulee tosi epämukava olo moisesta. Jää vaikutelma ettei exän kanssa tullut asioita setvittyä kunnolla, ja on jäänyt joko katkera tai kaihoisa olo exää kohtaan... Kaikilla on menneisyytensä mutta ei sitä tarvitse ihan niin tarkkaan kumppaniehdokkaalle kertoa.

• suomihuora=15nussima

Kukaan mies ei arvosta toisen miehen nussimaa huoraa. Epätoivoiset miehet eivät halua tietää tai uskalla kysyä monenko miehen nussima heidän vaimonsa on.

No sanon sen teille romanttisille ATM-aisureille: keskimääräinen suomalainen sinkkunainen on 15 miehen nussima. Niin romanttisia naisia tässä maassa on, että keräävät kunnon sperman-sekoituksen pilluunsa tulevan aviomiehensä nuoltavaksi.

• hyvin sanottu

Minkä helvetin takia muuten nämä ATM-aisurit ovat aina niin kovin romanttisia ja heidän naiskuvansa on jostain vitun eloveenapaketista. Rakkaus on mielisairautta, seksi on todellista. Naisella halau saada seksiä, rakkaus on naisille vain peli.

• hui kauhistus

Siis kuinka huono itsetunto pitää olla, jos ei kestä ollenkaan kuulla toisen menneisyyden suhteista tai menneisyydestä? Siitähän siinä on kyse. Se toinen haluaa sun ymmärtävän miksi on sellainen kuin on eikä mitään "tästä meidän kohtaamisesta eteenpäin mä olen tällainen eikä sun tartte tietää mitä mulle on tapahtunut aiemmin". Ihan typerää ja lapsellista se, ettei voi sietää eikä ole halua kuulla mitään siitä mitä on aiemmin ollut. Et ole siis seurustelukykyinen, vaan kaipaat itsetunnon pönkittäjää!

• luurangotkuuluuhauta

Eri asia on jos haluaa keskustella nyksän kanssa siitä jos edellisistä tai edellisestä suhteessa tapahtui / on tapahtunut asioita jotka ovat vahvasti jättäneet jälkensä ko henkilöön ja vaikuttaa hänen käytöksessään tai elämässään tänäpäivänä, kuin jos tuoda exä esille jatkuvasti ohimennen vaikkapa kesken yhteisen leffaillan tms

• näin se vaan on

Harva mies on kovinkaan kiinnostava.

• Hugh Jackman

Hey baby, wanna get together? Meet me at my beach house.

With Love,

Hugh

• ----

Minä en ole alkuunkaan samaa mieltä. Minulle on ihan yksi hailee kuinka monta kumppania naisella on aiemmin ollut kunhan hänellä ei ole minun kanssani yhtä aikaa useampaa kumppania.

• sulla oikea asenne

kunnolla jyystetty lumppu tai hu0ra on hyvä vaihtoehto jos muuat ei saa.

• joku mies

Minusta on hyvin tärkeä tietää toisen taustat. Minua huolettaisi ja epäilyttäisi, jos toinen EI suostuisi kertomaan existään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      34
      2166
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      49
      1757
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      116
      1597
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1306
    5. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      1008
    6. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      49
      1002
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      905
    8. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      827
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      101
      793
    10. Nähdäänkö me ensi

Viikolla jossain?
      Ikävä
      60
      778
    Aihe