Näitä liikunnan avulla tapahtuneita onnistumistarinoita suorastaan vilisee.
"Dieetin edistyessä olen lisännyt koko ajan hitaasti hiilihydraattien määrää ruokavaliossani."
Ja voimaharjoittelua siihen päälle elikkä ei edes ole mitään tuntikausien juoksemisen junnaamista.
Miksi ihmeessä joku valitsee jonkun tympeän ja hankalan karppauksen kun on paljon tehokkaampia ja erityisesti terveellisempiäkin tapoja. Liikuntaa kyllä arvostelevat vaikka eivät ole päivääkään harrastaneet liikuntaa eikä näin muodoin heillä ole siitä vähäisintäkään kokemusta.
http://www.iltalehti.fi/laihdutus/2013031116770489_lh.shtml
Lisäsi hiilareita ja liikuntaa - 44 kg lähti
15
110
Vastaukset
- Antti Heikkilä
Korvaa peruna rasvalla - ja liho virtahevon kokoiseksi
- VP?
Huomaa että sivulla hilluu joku aivovaurioitunut sika joka ei muista edes omaa nimeään vaan kirjoittaa älyttömyyksiään minun nimimerkilläni.
Sama aivoinvalidi on myös ottanut käyttöönsä Antti Heikkilän nimen. Antti Heikkilä on yksi todella harvoja lääkäreitä Suomessa joka levittää tietoa terveellisestä ravinnosta niin dianeetikoille, ylipainoisille ja terveille.
Yllämainittu on tietenkin ylläpidon retaardien mieleen koska on erittäin suuri mahdollisuus että tämä häirikkösikailu hoidetaan täysin ylläpidosta.
Nyt sitten häirikkösiat:
Hakekaa esille 1 raportti joka tukee virallisen ravintosuosituksen tyydytetyn rasvan pelkoa.
Mainostaja-SUOMI24 sivuilla
Lahjoita rahasi hyväntekeväisyyteen sen sijaan. Ei mitään järkeä mainostaa sivuilla miissä ylläpito ja pari idioottia hoitaa kaiken kirjoittelun. Näillä vajaaälyisillä yksilöillä ei taatusti ole mitään ostovoimaa
Täysin käsittämätöntä että ylläpidon täysin kykenemätön idioottilauma (ns. luotsit) ja pari kappaletta päälleen pudotettuja räkänokkia("Antti Heikkilä" ja "VP?") saavat edelleen sotkea sivua. Eikö kaatopaikalla (SUOMI24) ole varaa palkata henkilökuntaa, johdosta lähtien, muualta kuin mielenterveyden hoitolaitoksista?
http://lchf3356.blogit.fi/ - karps1
Tuutua, tein aikoinaan juri noin. Treenasin 4-5 päivänä viikossa. paino lähti ja olin hyvässä kunnossa. ongelmana on kuten tuonkin kaverin kohdalla tulee olemaan, että painoa pitää tosissaan hallita, toisin sanoen treenata kokoajan, jos ei treenaa, niin paino alkaa jälleen nousta. Ei tarvitse olla kuin kahdenviikon lomalla kanarialla ja 3-4 kg tulee heti jota pitää alkaa tankoileen pois.
"Miksi ihmeessä joku valitsee jonkun tympeän ja hankalan karppauksen "
Juuri yllämainituista syistä, kun kyllästyin jatkuvaan läskinkanssa taistelemiseen, niin siirryin karppiin joka on paljon helpompi kuin jatkuva aikaa vievä treenaaminen vain painon takia. Ja kyse on tuossa artikkelissa diedistä joka tarkoittaa tilapäistä ruokavalion muutosta painonhallinta mielessä. se ei voi jatkua koko elämää.
Painoa voi siis pudottaa monella tavalla, mutta helpoin tapa pitää se alhaalla on karppiruokalvaio, tiedän sen, koska alotin painon hallinnan jo 1970 luvulla.
Päällimäinen muisto sieltä on jatkuva treenaminen ja nälkä.- no no
Höpö höpö. Ei ole mikään pakko syödä yli kulutuksen vaikkei karppaa. Kun treenataan vähemmän, niin sitten syödään vähemmän. Vaaka näyttää missä mennään. Aika pirun yksinkertaista, karppasipa tai sitten ei.
- karps1
no no kirjoitti:
Höpö höpö. Ei ole mikään pakko syödä yli kulutuksen vaikkei karppaa. Kun treenataan vähemmän, niin sitten syödään vähemmän. Vaaka näyttää missä mennään. Aika pirun yksinkertaista, karppasipa tai sitten ei.
"Ei ole mikään pakko syödä yli kulutuksen vaikkei karppaa"
Kerro tuo ihmisille, sillä kuka jaksaa olla nälässä vuodesta toiseen? Ylipaino on lisääntymässä ja siitä tulevat lieveilmiöt. Uutisissa kerrotiin parikuukautta sitten että puolet énsisynnyttäjistä on ylipainoisia ja osalla on limsat ja karkit mukana kun menevät synnytyslaitokselle.
- rg456 rvg4ff54
Hiilareilla jaksaa liikkua ja polttaa lisää hiilareita. Eivätpä jää varastoon. Kuten rasva tekee.
- i E
Ei mitään kaupallista hapatusta....
- leipä on hyvää
Ei tarvitse olla nälässä vaikka laihduttaa lautasmallia noudattamalla. Kokemusta on! ja -25 kiloa. (P.S. Ei minua thl:n tai Pekka Puskan neuvot lihottaneet, ihan itse tein sen syömällä miten sattui. Onneksi tuli lopulta järki käteen!)
- Antti Heikkilä
Liikunta on hyvä tapa laihduttaa.
- erterr4555
Näitähän juttuja karppaajat eivät lue.
- niinpäs onkin
Liikunta on hyvä keino laihtua.
- Naruksi?
Jos laihtuisin vielä 44 kiloa, ei minusta jäisi juuri mitään jäljelle!
Ei siis kannata lisätä hiilareita eikä liikuntaa.
Olen kyllä terve muutenkin. - Judda Fix
Liikunta ja oikea ruokaalio - kyllä lähtee!
- Anthonis
Originaalia menoa. Syödään mitä saadaan ja liikutaan. Karkit ja limut saa kyllä jättää pois. Ja liika rasva.
- VP?
Karppaamalla ei painonpudotus onnistu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 243712
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402712Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532270Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122251Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131739Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191529Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521501- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621231Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951194