Pakko laihduttaa vai?

Ahdistunut1

Hei! Olen 24 vuotias nainen ja kävin eilen uusimassa e pilleri reseptin niin kun joka vuosi käyn eikä ikinä ole edellinen työntekijä mtn painostani sanonut olen siis 160 cm ja painan 68-70kg. Nyt oli uusi työntekijä ja sanoi että kiireesti pitää saada painoa alas ja uusi käynti puolenvuoden päähän. Noh mutta ongelmani on se että en pidä itseäni ylipainoisena vaikka painoni kertoo että sitä on, mutta kai ne läskit on sitten oikeissa paikoissa,on isot tissit eikä mikään luinen beba!:d
Ja ihan litteä vatsa ja muutenkin pidän itsestäni tälläisenä...harmittaa jos nyt alan painoa pudottamaan vaikka se 10kg niin pidänkö itsestäni enää,saan kyllä painon helposti tippumaan,mutta jos en halua!!!!!

3

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Ei sinun ole mikään pakko laihduttaa. Olet hyvin lievästi ylipainoinen, ja se on terveyden kannalta parempi kuin liika laihuus. Varsinkin jos kilosi ovat enemmänkin pepussa ja reisissä kuin vyötäröllä, niin se ei ole vaaraksi. Jätä siis sairaanhoitajan/lääkärin (vai kuka lie) kommentti omaan arvoonsa ja nauti muodoistasi.

• nainen:1976

minkä merkkisiä pillereitä käytät?itse painoin 83 kiloa kun sain ekat pillerit ja pituutta on 167.Mulle ei sanottu mun painosta mitään silloin ja mun paino ollut mikään ongelma.

• A p

Käytän yasmineja... En tiedä mitä tekisin..mitäs sitten tapahtuu puolenvuoden jälkeen tarkastuksessa jos ei ole paino pudonnut hmmmm..
      Kaiken lisäksi se nainen siellä oli todella töykeä,hyvä ettei suoraan läskiksi sanonut ja että paljon sitten painan 5 vuoden päästä..itkusilmässä sieltä piti kotiin kävellä..ja pahinta on se että en ole ikinä itseäni ylipainoisena pitänyt kun en siltä mielestäni tosiaan näytä. Nyt on tullut ihme ajatuksia että minäkuvani onkin vääristynyt ja olenkin lihava,ruma jne...mur ärsyttää!:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5535
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2516
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1930
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      150
      1791
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      36
      1682
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1663
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1428
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1135
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1108
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      62
      919
    Aihe