Miten saisin hiukset kasvamaan nopeammin ja paksumpina?
Onko jotain tabletteja ja jos niin minkä merkkisiä ja onko joku kokeillut ja miten on tehonnut?
Tai onko ihan koti tekoisia juttuja jotka auttaa hiusten kasvua?
Kiitos auttajille :))
Pidemmät hiukset miten
8
235
Vastaukset
- Vitamiiiini;))
Oon kuullu et päänahan hieronta auttaa mut ei oo kai kovin tehokasta.
Tabletteja en oo maistanu,mut ois kiva tietää jos joku on kokeillu!
Kannattaa myös syödä muutakin kun karkkii esim vitamiini pitoisia ruokia ja maitotuotteita,sillä niissä on ravinto aineita jotka kait auttaa hiuksia,luita,ihoa ja kynsiä vahvistumaan. - Vihaan kakshaarasii!!
Käytä hoitoainetta.
Äläkä anna hiusten kuivaa sillä ne voi haaroittua helpommin!!! - LyhytHiuksi
Mun hiukset kasvaa toooosi hitaasti ja mul on sama ongelma....
Onko lisää neuvoja??? - kiiltävät hiukset!
No siis ite oon kokeillu näitä yves rocherin hius- ja kynsi tabletteja ihan muuten vaan http://www.yves-rocher.fi/control/ravintolisat/kynnet-ja-hiukset/kynnet-ja-hiukset/?cmSrc=Category . Ja kyllä oon huomannu että hiuksista on tullu hyväkuntosemmat ja kiiltävämmät! Mutta siitä hiusten kasvusta nyt en niinkään tiiä kun mulla oli jo valmiiks pitkät hiukset kun noita aloin käyttää.
Mutta suosittelen jos haluaa vahvat ja kimmoisat hiukset kynnet (: Toimi ainakin mulla! - Hidashiuskavsuinen
Mä oon syönyt piimax c kalkki D ravintolisää: hiuksille, kynsille ja iholle. Ovat edullisia ja ainakin mulla on hiukset kasvanut normaalia paremmin.
Olin käyttänyt sitä jo muutaman kuukauden ja jätin vähäksi aikaa pois. Hiukset tulivat paljon huonokuntoisemmaksi ja kynnet myös.
Nyt kun olen taas syönyt kyseistä ravintolisää niin hiukset ja kynnet on paremmassa kunnossa ja pituuttakin tullut lisää.
Ei tällä kuitenkaan saa nopeasti kasvamaan, mutta ainakin tulee vahvemmat ja parempikuntoiset hiukset. :). - kananmuna :)
http://www.avatv.fi/kauneusjahyvinvointi/artikkeli.shtml/nain-saat-hiuksesi-kasvamaan-nopeammin/2011/12/1457352 Tossa löysin,kun itekkin haluaisin taas pitkät hiukset.Oon kokeillu tota kananmunaa ja hiuksista tuli pehmeemmät ja kiiltävämmät.Eikä jääny päänahka rasvaseks tai hiukset haissu pahalle.
KOKEILKAA!(: - Wanha konsti
Kalanmaksaöljy sisäisesti nautittuna tehoaa.
- 17+3
pikkusisko kerto jostai avokaado-naamiosta jota pitäs käyttää n. 3 kertaa viikossa, joka saa hiukset kasvamaan 2x nopeemmin, eli jos normisti hiukset kasvaa 12cm vuodessa, auttaa toi naamio niitä kasvamaa 24cm vuodessa. Mut tosi tunnollisesti pitäs tota naamiota käyttää ja sitä ei voi tehdä valmiiks useemmaks käyttökerraks, koska se avokaado ei pysy hyvänä kuulemma, eli joka käyttäkerral pitäs tehä uus satsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780