Minä olen sinulle se!

Lilja_89

Olen ihana, kaunis ja seksikäs, ja varmastikkin miehesi märkä päiväuni. Olen koulutukseltani lähihoitaja, eli hoitsun hommat hoituu ;-) Olen 167cm pitkä, iso rinatinen neitokainen. Peppu on yhtä treenattu kuin muukin vartalo. Ja tietty olen vaaleaverikkö, suomalainen nainen.. Minulla on hyvä itsetunto, koska saan jatkuvasti huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. Rakastan saada miesten huomion! Ongelma vain on se, että en löydä mistään vertaistani miestä :-( En yleensä harrasta tällaista, siis seuranhakua neitssä, mutta en sulje poiskaan sitä vaihtoehtoa.. Eli siis, jos et ole yli-mustasukkainen mies, joka ei kestä että naistaan katsotaan, ilmoita minulle! Olet myös treenattu ja koulutettu.. Ja tykkäät käydä ulkona! En ole niin valikoiva ;-)

37

300

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Urho_69

No voi jee, kylläpä kuulostat unelmalta. Mistäs päin Suomea olet?

• Lilja_89

Urho_69: Stadista tottakai :-)

• Urho_69

No totta vitussa! Jes! Kyllä oot unelmien nainen! Uuh beibe beibe. Oi oi oi... Aah... Stadin gimmoi! Jes! Nam nam. Oot upee! Uuh... Haluun sua. Jeah... Ah.

• Lilja_89
        Urho_69 kirjoitti:

No totta vitussa! Jes! Kyllä oot unelmien nainen! Uuh beibe beibe. Oi oi oi... Aah... Stadin gimmoi! Jes! Nam nam. Oot upee! Uuh... Haluun sua. Jeah... Ah.

No tuu tänne vaa kuules hakemaa ;-) voit kyllä kertoo vähän ensin itestäs..!

• tw tw

Eli white trash -lähihoitaja on etsimässä itselleen raksamiestä. Aika samalla tasolla mentäisiin.

• wt5gw6gt

Sanoppa kokonaan kaikki mittasi :-)

• Lilja_89

En vielä, haluan jättää jotakin mielikuvituksen varaan... Tule itse tarkistamaan asia ;-)

• vahva ja itsenäinen
        Lilja_89 kirjoitti:

En vielä, haluan jättää jotakin mielikuvituksen varaan... Tule itse tarkistamaan asia ;-)

Lilja..ihan sulle vinkiksi että tiesitkö persoonallisuushäiriöstjoka rinnastetaan osittain narsismiin.Siinä ihminen näkee itsensä täysin epärealistisesti ja luulee jokaisen katseenkin olevan vain ihaileva.Eli ei näe sitä mitä oikeasti on vaan jonkun ihannekuvan itsestään eli luulee aivan liikoja itsestään.Ehdotus:käy juttelemassa vaikka ensin psykologin kanssa.Taas tämän kirjoitti se 180cm sairaanhoitaja.:)

• amatsonisi sun

Olen miesten unelma.Olen hoitaja joka on treenannut ja pituus 178cn.Olen seksikäs ja huumorintajuinen.Muotoja löytyy.Olen tarvitttaessa se jämäkkä amatsoni joka pistää päivystyksessä riehuvat(miehetkin) nahkaremmeihin jos on pakko! Vapaajalla tiukka kynähame(muodokas peppu) ja korkkarit ja sääressä on mittaa.Näen miten miehet katsovat...:) Uuh ihana suomalainen muija!

• Oon liian nuori

No WAU mikä hoitsu!
      Ihan LÄHIHOITAJAKSI asti kouluttautunut!
      No kyllä sulta sitten tuseeraus luontuu (käytät kai hanskoja ettei sormet haise k...lle?) Ja rektaaliputken osaat asettaa sekä peräruiskeen antaa?
      Vaipan vaihto sujuu kuin tanssi vaan, eikä ne vähemmän delikaatit hommat & hajut muutenkaan hätkähdytä?

Ei sillä eikä millään, hyvän ja kunnioitettavan ammatin olet valinnut!
      Hattua pitää nostaa, että löytyy näitä suurisydämisiä lämminhenkisiä ihmisiä jotka näinkin raskaaseen hommaan ovat valmiit ryhtymään.

Jäi vain ihmetyttämään, minkä ikäryhmän miehiä pyydystelet?!!

• Lilja_89

Irvailustasi huolimatta vastaan sinulle, koska kiinnostuneet voivat tarvita tätä tietoa. Iällä ei ole niinkään väliä, kunhan on vanhempi kuin minä (eli jotaa 25-60 vuotta), ja koulutus/rahaa löytyy :-) Sekä ulkonäköä!

• vahva ja itsenäinen

Ei voi olla totta.Paatinnaula joka luulee olevansa jotakin ja vielä kehuu olevansa koulutettu.Salli mun nauraa.Kato peiliin ämmä ja kohtaa realismi!Tämän kirjoitti 180cm sairaanhoitaja.

• Lilja_89

Taidat olla vain vähän kateellinen..!! Niinkuin moni muukin nainen ;-) En Jaksa enää välittää kadehtivista muista naisista, tiedän oman arvoni, ja se on korkealla..!

• vahva ja itsenäinen
        Lilja_89 kirjoitti:

Taidat olla vain vähän kateellinen..!! Niinkuin moni muukin nainen ;-) En Jaksa enää välittää kadehtivista muista naisista, tiedän oman arvoni, ja se on korkealla..!

Sä olet monella tapaa sairas ämmä.En ole koskaan ollut kateellinen kenellekään mistään.Joku ääliö lähihoitsulle nyt viimeksi.Jakorasian elkeet.Olet oksettava.Mulla on älyä, olen hoikka ja pitkä itsestäni hyvin huolta pitävä nainen.Ihanat lapset.Sairaanhoitaja joka lääkiksessä ja porskuttaa eteenpäin.Miksi olisin kateellinen jollekin itseään sairaalla tavalla täynnä olevalle jakorasialle?Hyvät naurut saan joka kerta raapustuksistas.Sussa jotakin pahasti vialla.

• Lilja_89
        vahva ja itsenäinen kirjoitti:

Sä olet monella tapaa sairas ämmä.En ole koskaan ollut kateellinen kenellekään mistään.Joku ääliö lähihoitsulle nyt viimeksi.Jakorasian elkeet.Olet oksettava.Mulla on älyä, olen hoikka ja pitkä itsestäni hyvin huolta pitävä nainen.Ihanat lapset.Sairaanhoitaja joka lääkiksessä ja porskuttaa eteenpäin.Miksi olisin kateellinen jollekin itseään sairaalla tavalla täynnä olevalle jakorasialle?Hyvät naurut saan joka kerta raapustuksistas.Sussa jotakin pahasti vialla.

Ok. Lisää vielä lehmä ja katkera listaan niin se on valmis ;-) Suomalaista naapurikateutta parhaimmillaan!

• Lilja_89
        Lilja_89 kirjoitti:

Ok. Lisää vielä lehmä ja katkera listaan niin se on valmis ;-) Suomalaista naapurikateutta parhaimmillaan!

Ps. Ihme, että hongankolistaja on saanut miehen. Naisen pitää olla pieni, syliin otettava ja suloinen ;-) Grrr..!

• vahva ja itsenäinen
        Lilja_89 kirjoitti:

Ps. Ihme, että hongankolistaja on saanut miehen. Naisen pitää olla pieni, syliin otettava ja suloinen ;-) Grrr..!

Lilja raukka...muista ottaa ne pienet vaaleenpunaiset ja siniset pillerit sitte illalla jookosta??!!!!:)Onko sun mielestä tärkeintä se että naisella on mies.Voi hyvää päivää tota tyhmyyden määrää.Elän aivan itsekseni.Toinen pojista ei asu enää kotona .Opiskelen siis lekuriksi ja teen sh:n töitä.Siinä välissä käyn harrastuksissa eli tanssissa ja lenkkeilen joka päivä noin 7km.Eli lilja sano yksikin syy miksi olisin paksulle patukalle kateellinen mistään:)Olet säälittävä koska pääsi tuntuu olevan hyvin sumea oman itsesi suhteen.Joko olet todella päästäsi vialla tai pillerit kama on sekoittanut sen.Normaali et ole.Näen sieluni silmin mikä olet ja se säälittää se kuvajainen:)

• Lilja_89

Lilja raukka...muista ottaa ne pienet vaaleenpunaiset ja siniset pillerit sitte illalla jookosta??!!!!:)Onko sun mielestä tärkeintä se että naisella on mies.Voi hyvää päivää tota tyhmyyden määrää.Elän aivan itsekseni.Toinen pojista ei asu enää kotona .Opiskelen siis lekuriksi ja teen sh:n töitä.Siinä välissä käyn harrastuksissa eli tanssissa ja lenkkeilen joka päivä noin 7km.Eli lilja sano yksikin syy miksi olisin paksulle patukalle kateellinen mistään:)Olet säälittävä koska pääsi tuntuu olevan hyvin sumea oman itsesi suhteen.Joko olet todella päästäsi vialla tai pillerit kama on sekoittanut sen.Normaali et ole.Näen sieluni silmin mikä olet ja se säälittää se kuvajainen:)

Voi voi, tuliko paha mieli :-) Ihan lääkäriksi? Vau, onnea sulle. Sehän tekee susta hyvän ihmisen. Kävikö miehes työmatkoilla paljon? Näköjään xD

• Urho_69

Älä välitä näistä ilkeistä, oih beibeni mun. Mä suojelen sua aamuin ja illoin ja rakastelen vasten keväthankea aah, oothan mun beibeni vaan ja aina vaan myöskin vaan. Ah, uuh, tahdon sut, uh uh uu...

• lifemocker

"Minulla on hyvä itsetunto, koska saan jatkuvasti huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. Rakastan saada miesten huomion!"

turnOFF

jos olet huomionKIPEÄ niin se ei ole yhtään hyvä homma. se parisuhde kun ei ole sitä sinun itsetuntosi pönkittämistä varten!

eikä muutenkaan ole kovin sitoutuvan naisen puhetta tuo, että jokaisen vastaantulevan miehen kanssa lirkutellaan kun se "on ah niin ihanaa saada huomiota"

itse ainakin välttäisin tämmöisiä tapauksia, ei ole kuin harmia näistä ihmisillä leikkijöistä jotka hakevat vain egolleen pönkitystä joka puolelta kun heillä on itsetunto niin matala eli suoraan sanottuna henkisiä ongelmia!

• Hunajainen....

Hehe, terve itsetunto oikein paistaa kirjoituksestasi, just joo. Itsetuntohan rakentuu nimenomaan sen perusteelle, kuinka paljon saa huomiota vastakkaiselta sukupuolelta.

Voi jessus näitä ....

• parempaa peliin

Haluat koulutetun naisen, vaikka itse olet koko lailla kouluttamaton? Lähihoitaja amiskamaa, tiedäthän sen? T:akateeminen mies

• parempaa peliin
        parempaa peliin kirjoitti:

Haluat koulutetun naisen, vaikka itse olet koko lailla kouluttamaton? Lähihoitaja amiskamaa, tiedäthän sen? T:akateeminen mies

Siis koulutetun miehen, tarkoitin tietenkin!

• vahva ja itsenäinen

Vielä sen verran että arvostan lähihoitajia yli kaiken.Ja ammattikoulu on aivan yhtä rankka koulu kuin muutkin.Sieltä valmistutaan kunnollisiin ammatteihin ja päästään työhön jo nuorena käsiksi.Mutta asia erikseen on ihminen ja persoona.Jotakin täydellisesti minäkuvassa ja identiteetissä pielessä tällä ap:lla.Hieman pelottaa ajatus että tällänen persoonallisuushäiriöinen hoitaa potilaita.Jos huoraamiseltaan ja itsensä tyrkyttämiseltä ehtii.:::)))

• Lilja_89

Vielä sen verran että arvostan lähihoitajia yli kaiken.Ja ammattikoulu on aivan yhtä rankka koulu kuin muutkin.Sieltä valmistutaan kunnollisiin ammatteihin ja päästään työhön jo nuorena käsiksi.Mutta asia erikseen on ihminen ja persoona.Jotakin täydellisesti minäkuvassa ja identiteetissä pielessä tällä ap:lla.Hieman pelottaa ajatus että tällänen persoonallisuushäiriöinen hoitaa potilaita.Jos huoraamiseltaan ja itsensä tyrkyttämiseltä ehtii.:::)))

Ei ole todettu mitään persoonallisuushäiriöö :-) Taidat vaan olla kateellinen mun laisille vahvoille ja sexyille naisille, jotka tietää arvonsa. Olisit laittanut nimimerkkiisi mielummin "valas" tai "120kg Katkera" :-)

• Lilja_89

Mitä väliä sillä on? Mee sä vaa niitten nörttityttöjen kaa keskustelee ku oot olevinaa niin koulutettu, mä oon aina pärjänny omalla kropalla/ulkonäöllä ja lh-koulutus riittää mulle ;-)

• vahva ja itsenäinen
        Lilja_89 kirjoitti:

Ei ole todettu mitään persoonallisuushäiriöö :-) Taidat vaan olla kateellinen mun laisille vahvoille ja sexyille naisille, jotka tietää arvonsa. Olisit laittanut nimimerkkiisi mielummin "valas" tai "120kg Katkera" :-)

Sä olet pelkkä tyhjä jakorasia jolla tippuneet aivot ajat sitten sinne isoon v..ttuun.Säälittää sun tulevat potilaat koska sun menee aika tarjotessa isoa persettäs jokaiselle vastaantulijalle.Potilaat saa olla omissa oloissaan.Tanssiharrastuksella ja lenkkeilyllä ei paljon liho.Pysyy virkeänä myös tää pääkoppa.Nauti sä vähän vähemmän sitä bviinaa ja pillereitä niin näet akka ittes oikeassa valossa.Olet hyvin katkeroitunut ja vääristynyt ihminen.Kuka sulle raukalle on niin paljon pahaa tehnyt?Arvaa välitänkö vähääkään!:)

• hahahahahah
        Lilja_89 kirjoitti:

Mitä väliä sillä on? Mee sä vaa niitten nörttityttöjen kaa keskustelee ku oot olevinaa niin koulutettu, mä oon aina pärjänny omalla kropalla/ulkonäöllä ja lh-koulutus riittää mulle ;-)

Sallikaa mun nauraa itseni kuoliaaksi:::)))

• Lilja_89

Sä olet pelkkä tyhjä jakorasia jolla tippuneet aivot ajat sitten sinne isoon v..ttuun.Säälittää sun tulevat potilaat koska sun menee aika tarjotessa isoa persettäs jokaiselle vastaantulijalle.Potilaat saa olla omissa oloissaan.Tanssiharrastuksella ja lenkkeilyllä ei paljon liho.Pysyy virkeänä myös tää pääkoppa.Nauti sä vähän vähemmän sitä bviinaa ja pillereitä niin näet akka ittes oikeassa valossa.Olet hyvin katkeroitunut ja vääristynyt ihminen.Kuka sulle raukalle on niin paljon pahaa tehnyt?Arvaa välitänkö vähääkään!:)

Näköjään välität kun noin provosoidut ;-) Johan se sielä tiukkaa tekstii heittää! Lapset voi olla ylpeitä äidistään ku tollee puhuu. Yhyy. Mees jo sinne töihin et pääsen sun miehes kimppuun ku oot poissa kotoa ;-) Muista juoruta kahvitauolla kuinka olet katkera nuoremmilel kauniille "huorille", heh heh ;-)

• vahva ja itsenäinen
        Lilja_89 kirjoitti:

Näköjään välität kun noin provosoidut ;-) Johan se sielä tiukkaa tekstii heittää! Lapset voi olla ylpeitä äidistään ku tollee puhuu. Yhyy. Mees jo sinne töihin et pääsen sun miehes kimppuun ku oot poissa kotoa ;-) Muista juoruta kahvitauolla kuinka olet katkera nuoremmilel kauniille "huorille", heh heh ;-)

Tollasiin idiootteihin ja typeriin persooniin on hyvin helppo purkaa kiukkuaan ja työstressiä.Kiitos siitä, helpotti kummasti.Ei mulla ole aikaa istua kahvitauoilla.Miten huoralle voisi olla kateellinen?Sano yksikin pointti.osaan sanan säilän silloin kun se on tarpeen.Liika kiltteys on pahasta.Lapseni ovat ylpeitä äipästään kyllä.Olemme todella läheisiä vaikka ovat jo isompia.Mulla ei ole miestä koska jätin sen jokin aika sitten.Ei vastannut mun arvomaailmaa eikä käsitystä oikeasta suhteesta.Niin et siitä vaan, se on vapailla markkinoilla.En tarvitse miestä elämääni väkisin niinku eräät.Olen tosi tyytyväinen kun saan laittaa uutta koti aja harrastaa mitä haluan.Maailman parhaat ystävät ympärillä.Joillekin tärkeintä on perseensä jakaminen jopa siinä määrin että pitää ihan tyrkyttää sitä netissä.Ei taida livenä käydä kaupaksi:)hitto että nautin tästä:)Me sä jakaa persettä sinne lähiöbaariin viikonloppuna, mä päivystän.

• sairaanhoitaja n
        Lilja_89 kirjoitti:

Lilja rukka.Onko mania menossa..varo vaan kyllä se masis sieltä hiipii ennen aikaa kuten hyvin tiedät::)))

• Parempaan tottunut

Räkäiset naurut saisit! Hyi vittu!

• Lilja_89

En usko että mua parempaa saisit :-) Taidat olla joku vähäosanen ku noin ilkut ;-)

• 9+9

Nää kummatkin hoitsut omaa suht huonon itseluottamuksen kun noin provosoituvat toistensa sanoista:( harmittaa kun naiset eivät muuta tee kun hauku toisiaan. jos vahva ja itsenäinen tietää että ap on vajaa, miksi vaivautua haukkumaan?

Varmaan kummatkin kivoja tyyppejä mutta ongelma tulee vastaan kun netissä saa olla mikä sankari tahansa mutta sitten päättääkin olla idiootti.

Mutta siis jokuhan täytyy aplla olla vikana kun tulee tällasen ihme mainoksen suomi24 pistämään.. sain kyllä itsekkin sen vähän pullea, narsisti, onnelatyttö joka haluaa miehen joka ostaa kivoja juttuja.

• raksamies37

Tääl olis 167cm raksamies. Oon kyl työtön mut voi muuttaa hesaan koska sieltä saa helposti raksahommia. Saanko muuttaa sun luokse asumaan niin voidaan samalla tutustua.

• yökyökyök

Joo kylhän ne lähihoitajat tekee raskasta ja tärkeää työtä, mutta se nyt vaan on niin ettei fiksut tytöt ala lähihoitajiksi. Ap ei vaikuta tekevän poikkeusta tässä suhteessa.

Ap haluaa kuitenkin koulutetun miehen. Jos hän saa yhtä koulutetun kuin on itse, niin sehän on sitten joku sähkömies tms. Kelpaako?

• Tyhmä ainakin,et var

Siis oletko lesbo jos "olet minulle se" ja samalla mieheni märkä päiväuni? Kirjoitat niin kehnosti, että et ole ainakaan minun ihannenaiseni koska hänen pitää olla älykäskin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      113
      6955
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      105
      4680
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      48
      3932
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3324
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      672
      1987
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      222
      1348
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1328
    8. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      52
      1277
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      1273
    10. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      962
    Aihe