Hakusessa laihdutuskaveri?

roec

Hakusessa olisi siis laihdutuskaveri, jonka kanssa voisi keskustella avoimesti kaikesta laihdutukseen liittyvistä asioista.
Olen siis nuori naisenalku (18v) ja oma lähtöpainoni oli 110kg (pituus 162cm) eli nyt on kyse todellakin aika suuresta laihdutus urakasta omalla kohdallani.. Mutta motivaatiota löytyy, ainakin toistaiseksi!
Haen siis mieluiten omanikäisiäni laihdutusseuraksi ja sähköpostien välityksellä!! Onko kenelläkään kiinnostusta?:D

54

1931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ***

      Hei ap :) sopisiko sulle, jos tässä ketjussa muutkin hakis laihdutuskaveria? Vois laittaa ikää, sukupuolta, paikkakuntaa, urakan kokoa tms minkä itse parhaaks näkee.

      Saakohan täällä laittaa yhteystietoja, kuten meiliosoitteita? Itse meinaan toivoisin laihdutuskaveriksi sellaista, jonka kanssa voisi ehkä livessäkin käydä lenkillä, treenaamassa yms

      • roec

        Hei, toki tuo käy minulle!
        Itsekkin jäin miettimään että saako tänne edes laittaa esim juuri tuota meiliosoitetta, ja siksi sitä en laittanutkaan.
        Ja kyllä itekkin toivoisin myös tuommoista laihdutuskaveria, jonka kanssa voisi sitten ihan nähdäkkin, sitten ajan kanssa.. :)


      • ***
        roec kirjoitti:

        Hei, toki tuo käy minulle!
        Itsekkin jäin miettimään että saako tänne edes laittaa esim juuri tuota meiliosoitetta, ja siksi sitä en laittanutkaan.
        Ja kyllä itekkin toivoisin myös tuommoista laihdutuskaveria, jonka kanssa voisi sitten ihan nähdäkkin, sitten ajan kanssa.. :)

        Hyvä, hyvä :).

        Huhuilen laihdutuskaveria Espoon suunnalta: asun eteläisessä Espoossa. Olen kuitenkin miettinyt menemistä Entresseen salille, tai vastaavasti joku toinen vain naisille-sali. Eli noilta suunnilta, jos joku suunnilleen ikäiseni (30 ), runsaasti ( 30 kg) ylipainoinen nainen löytyisi tsemppikaveriksi. Ei kai tuolla iällä toisaalta niin suurta merkitystä :).

        Voin tehdä vaikka profiilin sitten, että saa yhteystiedot.


      • *** kirjoitti:

        Hyvä, hyvä :).

        Huhuilen laihdutuskaveria Espoon suunnalta: asun eteläisessä Espoossa. Olen kuitenkin miettinyt menemistä Entresseen salille, tai vastaavasti joku toinen vain naisille-sali. Eli noilta suunnilta, jos joku suunnilleen ikäiseni (30 ), runsaasti ( 30 kg) ylipainoinen nainen löytyisi tsemppikaveriksi. Ei kai tuolla iällä toisaalta niin suurta merkitystä :).

        Voin tehdä vaikka profiilin sitten, että saa yhteystiedot.

        Moikka. Laitatko s.postia jos vielä tesit laihdutuskaveria? Oon lähes samassa tilanteessa! :) Mulla on omakin aloitus täällä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11862990 Tein sittemmin nimimerkin ja s.postiosoitteen. [email protected]
        Muutkin saa laittaa s.postia jos on n. 20-40 v. ja painoa pitäis pudottaa yli 30kg. Ja vielä tarkennukseksi että olen nainen ja soisin laiharikaverin olevan samaa sukupuolta. :)


      • Toukka99

        Hei. Turkulainen nainen 29v etsii laihdutus kaveria esim. Lenkille ja salikäynneillä.
        Meili on; [email protected]


      • Toukka99
        Toukka99 kirjoitti:

        Hei. Turkulainen nainen 29v etsii laihdutus kaveria esim. Lenkille ja salikäynneillä.
        Meili on; [email protected]

        Ai niin pituus 166 painoa 100kg.


    • roec

      Ainiin, unohdin tuossa aloitusviestissäni sanoa että etsisin mieluiten laihdutuskaveria jolla on myös samankaltainen painonpudotus urakka.. :/. Itselläni kun olisi pudotettavaa se 55 kiloa (tai tavoite ainakin..).

    • onnistuupi

      Jutan laihdutus ohjelmassa nuori tyttö pudotti painoaan 130 kilosta 90 kiloon puolessa vuodessa.

    • Happyfatty

      Terve vaan! :) itse olen 16 vuotias 170cm ja 125kg.. Aika järkyttävää ja olis kiva itsekin löytää joku kaveri. Itse vasta alottelen tässä sillä viimeviikolla vasta tajusin tilanteen vakavuuden. Jaksamista ja motivaatiota laihtumiseen !

    • läskimimmi

      Moro, olisin myös kiinnostunut sähköpostittelemaan. Itse olen 19w tyttö, painoa 135kg ja pituutta 173cm. haluaisin pudottaa näin alkuun 45-50kg. Haluaisin itselleni laihdutuskaverin jolta saisi tukea ja tietenkin mäki annan toiselle sitä tukea. Jotenkin vaikeata saada yksin tälläistä aikaan.

      • kaveriavaillamyas

        mooi mooi :) taalta loytyy laihdutus kaveria kohta 20 jolla n. 30 kg laihdutettavana. Muita tietoja en viela laittele mut oma suomi24 tunnukseni on yepps


    • Moi!Täällä Hesassa olisi yksi pullukka joka kaipaisi seuraa ja vertaistukea ikää on 36v ja mitat 160/107 siirryin juuri ladys club malmiin ja ajattelin ryhtyä käymään salilla ja jumpissa ja kun uskaltaa vetää uikkarin päälle niin uimassa tai vesijuoksussa,sauvakävelyä yritän myös elvyttää

    • tää onnistuu

      Tsemppiä kaikille laihduttajille! Itse olen ihan yksin vuoden alusta tiputtanut jo liki 20kg. Aloitus painoni oli noin 95kg. Olen 163cm ja 24v. =)

    • Taivaanvuohi.

      Kiinteytyskaveri hakusessa! Mun ei tarvitse pudottaa painoa, mutta pitäisi kiinteyttää! Minun rasvaprossani on normaalin ylärajoilla, vaikka olen BMI:n mukaan todellakin normaalipainoinen. Lähinnä tarvitsisin tsempparia treeneihin ja syömiseen! Ettei niitä lipsahduksia tulis, ja pysyisin tulevat 10 viikkoa nyt oikeanlaisella ja tarkalla ruokavaliolla. Ilmoittakaahan tyypit tänne, jos on joku samankaltainen tilanne jolla kulla.:)

      • Kilolintu

        Olen itse havahtunut jatkuvaan painon nousuun ja tarkoitus olisi laihduttaa viisi kiloa, opetella kevyempään elämään ja pitää paino sitten siinä. Olen normaalipainoindeksin ylärajalla, mutta maha on kamala röllykkä. Terveyden kannaltakin pitäisi terästäytyä, huonon kolesterolin arvo on liian korkea. Laihtumalla sitä voisi alentaa. Tiedän sen kokemuksesta, kun vuosi sitten laihdutin viisi kiloa, joka on nyt tullut takaisin :(
        Mites jatkettaisiin :)


      • rtt1

        Mul on kans samanlainen tilanne :S repsahduksia sattuu liikaa ;( vaikka muuten liikunsta yms kunnossa mut mitä tulee sokeriin/epäterveelliseen safkaan ni voi hyvää päivää.. ahmimista..


    • 20-vuotias naisihminen täällä. Mitat 166/84. Tähtäimessä 60-55 kg.
      Laihdutuskaveri olisi hakusessa myös minulla.

      Koirat muistaa ulkoiluttaa meikäläistä päivittäin ja harrastankin kestävyysjuoksua, en siis ihan rapakunnossa ole ja suurin vaikeus onkin lähinnä tuolla keittiön puolella, ei niinkään liikuntaan motivoitumisessa.

      Asun tällä hetkellä Lahden seudulla. Opiskelut tosin voi viedä muuallekin. En tiedä vielä sanoa.

      S-posti löytynee profiilista, sinne voi laittaa tulemaan mitä ikinä mielenpäällä liikkuukaan. Olen ihan mukava ja avoin persoona, enkä pure.
      S-postin lisäksi muita mahdollisia kontaktitapoja ovat Skype ja älypuhelimiin saatava Kik Messenger.

      • in-aa

        Heii :) saisinko sinusta laihdutuskaveria ? :) itse myös painan 84kg ja pituutta löytyy myös 166 :)) olis kiva kyl alkaa sun kans juttelee enemmänki ku saman painoisiakin ollaan :) ?


    • yepps

      heippa hei minun profiilista naet osoitteeni. Olen siis 20v nainen jolla olisi tarkoitus saada pois n. 30kg. toivottavasti kiinnostuit ja myos muutkin. :) muita tietoja yms sahkopostilla :)

      • tietämätön

        Totaaa en osaa tosiaan mennä sun profiin :) oo ekaa kertaa tääl ja nii en tiiä :/


      • yepps...
        tietämätön kirjoitti:

        Totaaa en osaa tosiaan mennä sun profiin :) oo ekaa kertaa tääl ja nii en tiiä :/

        suomi24 sivulla pitas olla sellanen hakulaatikko johon kirjotat vain tunnuksen tai sanan niin se hakee kaiken siihen sanaan liittyen suomi24 sivulta. Kuitenkin mun tunnari on aika erilainen et se loytyy ensimmaisina luulisin.


      • ypsss
        yepps... kirjoitti:

        suomi24 sivulla pitas olla sellanen hakulaatikko johon kirjotat vain tunnuksen tai sanan niin se hakee kaiken siihen sanaan liittyen suomi24 sivulta. Kuitenkin mun tunnari on aika erilainen et se loytyy ensimmaisina luulisin.

        tunnukseni on siis yepps :)


    • Anabella-

      Laihdutuskaverit hukassa!

      Mä etin laihduttaja kavereita kans! Oon 20 vuotta, painoa on 90kg ja pitutta 170cm. Ois siis tarkotus yli 20kg pudottaa. Pidän mun urakasta blogia (http://mission-the-perfect-body.blogspot.fi/) niin kinnostuneet tulkaa vaikka laittaa sinne kommenttia niin vaihdellaan siellä vaikka meiliosotteita niin päästään kannustaa toisiamme loisto suorituksiin!! :))

    • helsingistä kaveri?

      Itse olen 14 ja tarttisin laihdutuskaveria helsingistä. Olen 160 cm pitkä ja painan 53kiloa tavoitteeni on päästä 47kiloon.

    • Espoolaisia.

      Löytyiskö Espoosta laihdutus kamua. Itsellä ikää 24. Pituus 155cm ja painoa 65kg.

      Pudotettavaa ei ole hirveän paljon ehkä 10-15kg, mutta olis kiva löytää vaikka lenkki tai salikaveri. Ehkä jtn muutakin voisi harrastaa esim. ulkopelejä.

    • 330päivää

      Mahdatkohan vielä kaivata laihdutuskaveria, jonka kanssa vaihtaa kuulumisia ja tsemppailua? Oon ite 24v nainen myöskin espoosta. Pituutta 169cm ja painoa 105kg.. Kaveria kaivattaisiin pitää tsemppi yllä :)

      Rupesin kirjottaa blogia, 330päivää ja jos haluut, ni sitä kautta voit laittaa mulle sun sähköpostin ni mä laitan sulle meiliä takasin :) http://330paivaa.blogspot.fi/?m=1

    • maijuliini2

      Täällä on 32 v 107 kg 162 cm neljän lapsen äiti jolla aikomus pudottaa painoa ainakin 20 kg jos enemmän putoaa niin aina vaan parempi.Pääkaupunkiseudulla asun ja olisi kiva saada laihdutuskaveri tsemppaamaan :) mulle voi laittaa sähköpostia osoitteeseen [email protected]

    • ikuinenlaihduttaja

      mullakin ois laihdutuskaveri hakusessa! olis kiva sähköpostilla tsempata toisia ja antaa vinkkejä ym. omat mitat 170cm, 95kg, 17v.

      olis kiva jos olisit suunnilleen samassa tilanteessa ja 16-30v. :)

      ottakaa reippaasti yhteyttä [email protected]

    • paljon pois

      Hei
      Laihdutuskaveria ja ehkä kävelykaveria Espoosta, asun etelä-Espoossa. Painoa yli 130 ja pituutta 173, joten pudotettavaa on, mutta en uskalla ajatella mitään kilomääriä, jos lähistöltä löytyisi joku - ainakin kävelyseura ois kiva saada läheltä.... ai niin olen 46. Mutta iällä ei niin väliä minulle ainakaan.

      • laihduttaja.

        Hei,

        olen täällä etsimässä myöskin laihdutusseuraa. Oletko vielä seuraa vailla?

        Asun myös eteläisessä Espoossa ja ylipainoa on. Minulla on kaksi koiraa, jotka voisivat tulla mukaan kävelylenkeille. Ajattelin myös myöhemmin mennä vaikkapa Esport-centeriin (tjsp.) salille treenaamaan.


      • E-Espoosta minäkin
        laihduttaja. kirjoitti:

        Hei,

        olen täällä etsimässä myöskin laihdutusseuraa. Oletko vielä seuraa vailla?

        Asun myös eteläisessä Espoossa ja ylipainoa on. Minulla on kaksi koiraa, jotka voisivat tulla mukaan kävelylenkeille. Ajattelin myös myöhemmin mennä vaikkapa Esport-centeriin (tjsp.) salille treenaamaan.

        Hei te Espoon Ellit yllä :), oletteko jo löytäneet laihdutuskaverit? Miten ois treenausmiitti johonkin Espoossa tms? Kaikki laihdutuskaveria kaipaavat mukaan vaan rohkeasti! Voisi sopia ajankohdan ja paikan yksityisesti niiden kesken jotka haluaisivat mukaan. Minä ainakin haluaisn laihdutus/liikkumiskaverin, jolla myös ylipainoa.


      • E-Espoosta minäkin
        E-Espoosta minäkin kirjoitti:

        Hei te Espoon Ellit yllä :), oletteko jo löytäneet laihdutuskaverit? Miten ois treenausmiitti johonkin Espoossa tms? Kaikki laihdutuskaveria kaipaavat mukaan vaan rohkeasti! Voisi sopia ajankohdan ja paikan yksityisesti niiden kesken jotka haluaisivat mukaan. Minä ainakin haluaisn laihdutus/liikkumiskaverin, jolla myös ylipainoa.

        Lisään tähän linkin Ompun salille, joka on auki aina ja siellä on myös naisten oma sali. Oisko hyvä paikka tavata? fitness24seven.com/fi/kuntokeskukset/kuntokeskukset/anlaggningar/espoo-iso_omena

        Toinen mahdollinen tapaamispaikka Keskuspuisto?


      • laihduttaja.
        E-Espoosta minäkin kirjoitti:

        Lisään tähän linkin Ompun salille, joka on auki aina ja siellä on myös naisten oma sali. Oisko hyvä paikka tavata? fitness24seven.com/fi/kuntokeskukset/kuntokeskukset/anlaggningar/espoo-iso_omena

        Toinen mahdollinen tapaamispaikka Keskuspuisto?

        Keskuspuistoon lenkille lähden mielelläni. Toisen laihduttajan seura varmasti kannustaa.


    • Lahdesta laihdutukseen kaveria 25-vnaiselle. Tavoitteena -13kg ja olis kiva saada seuraa liikkumaan ja haaveena on tulevaisuudessa tehdä juoksulenkkejä, mutta kunto ei tällä hetkellä tuohon riitä. Mutta olisi kiva saada seuraa liikkumaan [email protected]

    • sofia

      heippa roec! täällä olisi yksi 19-vuotias "likka" myöskin laihdutuskaveria vailla :) oma lähtöpaino oli myös siinä yli sadan kilon ja pituutta löytyy 165 cm. vuodessa on lähtenyt noin 20 kiloa mutta yksin ei enää jaksa/löydy motivaatiota. Voisin olla myös tukena ja tsemppinä sulle :)

    • alagie1

      moikka!
      minä myös etsin kaveria liikkumaan kanssani ja myös tukea painonpudotukseen..olen 51v nainen itä-helsingin alueelta..olen päivät kotona ja aikaa olisi liikunnalle päiväsaikaan(uinti,kuntosali kaupungin liikuntapaikoissa)..ovat edullisia!...

    • 1234567

      Moi!
      Täällä viistoista kiloa ylimäärästä parissa vuodessa itseensä imenyt kakskymppinen etsis kanssa laihdutuskaveria/tsempparia! Kaikista parasta olis jos voitais jutella KIK:issä taikka whatsapissa, että sais tukea just silloin ku sitä kaipailis :) Ottakaa yhteyttä KIK:issä hetailo, tai kommentoikaa tänne jos ei sitä ohjelmaa puhelimessa vielä ole :) Seurailen tätä keskustelua muutaman viikon.

    • Hei 1234567.

      Mulle kävis jutustelu whatsupp:issa, tuota toista ohjelmaa en tiedä.
      Mulla ylimääräisiä kiloja on kans paljon ja tukea ja tsemppausta olisin vailla.

      Pistätkö mulle mailia, niin voidaan vaihtaa sitä kautta tarkemmat tiedot.
      [email protected]

    • Miiinä

      Täällä kans melkein 30v kahden lapsen äiti kaipaa tsemppausta laihdutus/kiinteytysprojektiin. Kik (soivu) ja WhatsApp löytyy.. :)

      • Moikka. Sulla löytyy tuo WhatsApp.. sen kautta voitais vaihdella kuulumisia ja kannustaa toisiamme. Olen samanikäinen kanssani.

        Pistähän mailia mulle tulemaan
        [email protected]


    • liikkeellevantaalla

      Länsi-Vantaalla sataa kiloa lähentelevä 170cm tyttönen kaipaa kaveria parantamaan elintapoja, lähtemään lenkille yhdessä ja harrastamaan jotain yksilölajia yhdessä tai parilajia (esim.squash) sekä opettelemaan järkevämpiä ruokailutottumuksia. Itselläni on koiria kotona, että lenkkiä toki tulee tehtyä, mutta seura kelpaisi, ihan uuden ystävän muodossakin. Lähdetään vaikka yhdessä reippaasti kuntosalillekin vaikka se minua yksin ajatuksenakin ahdistaa suuren kiinnostuksen lisäksi. Ryhmäjumppatunneille minua ei silti saada, kuntonyrkkeilyyn tai kahvakuulailuun mahdollisesti. Vaeltaminen luonnossa kiinnostaa kovasti, mutta talvi sitä tulee rajoittamaan kyllä, ehkä jokin sisälaji löydetään molempien iloksi.

      [email protected] saa suoran yhteyden

    • Hurahtanut täysin

      Hei jos n. 2 vuoden ikäisiä koiruuksia löytyy kotosalta niin suositan lämpimästi canicrossailua! :) Omani kanssa ollaan aivan hurahdettu ja ei tunnu liikunnalta ollenkaa kun lähdetään treenilenkille

    • Pallero^^

      Moi, oon 21 vuotias nuor nainen Pohjois-Karjalasta. Ylipainoo on semmoset 20 kiloa, jota olen yrittänyt laihdutella usein, mutta en koskaan ole onnistunut. Aattelin nyt, että kokeilen opetella terveet elämäntavat ja laihtua siinä sivussa. Ja monesti kaveri olisi tukena ja motivaattorina siinä mukana:)) Aattelin et löytyiskä täältä kaveria projektiin mukaan? Sähköpostia voi laittaa osotteeseen [email protected]

    • syksyn.sateeseen

      KEMIJÄRVI, Itä-Lappi.

      33-v nainen kaipaa kaveria lenkille, uimaan, hiihtämään...
      Harrastan myös hevostelua, joten heppailukaverikin olisi kiva, tällä hetkellä en vain käy missään, kun vakkaripaikka lopettaa toimintansa eikä kylän ainoaan ratsastuskouluun rahat riitä. O.o
      Vuokrahumma olisi mukava löytää pitkästä aikaa.

      8-v. tytär löytyy, joten jos on samaikäisiä lapsia, aina parempi, voisi käydä vaikka lasten kanssa pulkkamäessä. :)

      Meillä ei ole lemmikkejä, mutta jos Sinulla on vaikka koir(i)a, on karvatassut enemmän kuin tervetulleita lenkille mukaan.

      Laihdutuksen suhteen lähtötilanne on 174/90, joten aika lailla on pudotettavaa, vaan ensisijaisesti haluan nostaa peruskunnon sille tasolle, että voi liikkua vielä reippaammin ja aktiivisemmin. :)

    • jassu2

      Länsi-Vantaalla 42-vuotias nainen etsii laihdutus- ja liikuntakaveria :). Toki muunkinlaista kaveria, mutta mukava olisi saada seuraa pitkään laihdutusmatkaan. Yhdessä voisi tsempata yli vaikeiden aikojen, vaihdella reseptejä, etsiä hyviä uusia liikuntalajeja, jne. Rohkeasti viestiä [email protected] jos tuntuu että olisit kiinnostunut.

    • Tinttiböö

      Moikka. Nyt olisi etsinnässä laihdutus kaveria mieluiten espoosta, jolloin voisi käydä yhdessä lenkillä yms, mutta jos on jostain muualta niin sit vois jutella vaikka sähköpostin välityksellä.
      Täällä olisi 18v tyttö. 170/80.
      Vastailkaas jos haluatte laihdutus kaveria :3

    • Donnam´obile

      Mulle kans laihdutuskaveri.

      Olen plus viiskymppinen keskipituinen, mutta yli yhdeksänkymmenkiloinen leidi Espoon ja Länsi-Vantaan rajamailta. Helsingin liepeetkään eivät ole kaukana. Minulla on auto käytössäni, joten kohtuullinen välimatka ei ole mikään este.

      Olen tyyppiä ikuinen kausiluontoinen jojoaihduttaja, ts. joudun taistelemaan painoni kanssa lopun elämääni, mutta nyt ylikilot haittaavat jo jaksamista ja terveyttä sillä tavalla, että jotain on ihan pakko tehdä jos mielii jaksaa työelämässä. Olisi mukavaa myös päätyä elävänä eläkkeelle.

      Haluaisin löytää kivan, reippaan ja fiksunpuoleisen tsemppauskaverin jonka kanssa jakaa vinkkejä, ilot, surut ja laihduttamisen tylsyyden, käydä uimahallilla, lenkillä, pyöräilemässä, salilla .. tai keksiä jotain ihan ennenkokematonta.

      Ota yhteyttä!

      donnam (at) suomi24.fi

    • mimmilii

      Minä myös etsin laihdutuskaveria. Olen 54-vuotias ja espoonlahdessa asuva immeine. Painoa on 40 kiloa yli. Pitäsi päästä eroon hyvän tsempparin kanssa. Tykkään käydä uimahallissa ja muutenkin lenkillä jos on seuraa. Omistan kaksi koiraa

      • epätoivon vallassa

        jo vanhahko viesti, mutta jos olet vielä vailla immeistä laihdutuskävelyyn ja uintiin ja koirienkin kanssa kuljeskeluun, niin olisin samoilla mitoilla lähdössä SUUREEN pudotukseen! -Tai jos Espoonlahdesta tai läheltä joku muu innokas samanmoisen ongelman kanssa pyöriskelee ja kaveria vailla tsemppaamaan, niin kiitollisin mielin lähtisin mukaan.


    • superlaiffiu

      Kaveri lenkkeilyyn ym löytyy uudesta ilmaisesta sovelluksesta app.superlaiffi.fi
      Toimii koko Suomessa!

    • veijo38309837

      "Kaveri lenkkeilyyn ym löytyy uudesta ilmaisesta sovelluksesta "

      Aloittaja haluaa laihduttaa. Liikunnalla on mitätön merkitys painonpudotuksessa

      • 111117

        Se ei ole valitettavasti totta.


    • veijo3639836

      111117

      jatka itsesi kusettamista. Asia on tieteellisesti todistettu.Huonoa ruokavaliopta et pysty juoksemaan karkuun.

    • Anonyymi

      Moikka,
      Olen 40v nainen ja tarkoituksena olisi laihduttaa ainakin 30kg. Olen 165 cm ja painoani en tiedä tarkasti, koska en ole pystynyt käymään vaa'alla pitkään aikaan kun vain masennun siitä. Tiedän kuitenkin, että 30-35kg:n jälkeen olisin normaalipainoinen.
      Etsinkin siis mielellään naispuolista laihdutus- ja tsemppikaveria Helsingistä. Alussa voisi käydä esim. kävelylenkeillä ja vaikka vesijuoksemassa ja jonkinlaista ruokavaliota suunnitella. Tai mitä nyt ikinä keksitään. Yksin en ole tässä onnistunut, joten olisi kiva jos olisi laihdutuskaveri, jolla on samanlainen tilanne. Luulisin, että toisen tuki ja tsemppi jeesais aika paljonkin.
      Jos kiinnostaa, laita viestiä: [email protected]

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe