Olemme asuneet avoliitossa jo 10 vuotta. Lapsia meillä on kaksi alle kouluikäistä. Elämämme on ihan tasaista ja rauhallista..Mutta en tiiä mikä minuun on mennyt, kun en enää halua omaa avomiestäni seksuaalisesti. Arkisin olen liian väsynyt harrastamaan moista ja vapaalla, minua ei yksinkertaisesti kiinnosta enkä enää halua häntä samalla tavalla kuin ennen. Tätä on jatkunut jo puoli vuotta enkä enää tiedä mitä tämä on.... Pelottaa!
Parisuhteemme mietitityttää
4
571
Vastaukset
- kokemusta on
Teillä on varmaankin paljon puhuttavaa. Sydämellesi on jäänyt painolastia suhteestanne ja miehesi käytöksestä, ja se on tehnyt muuria välillenne. Miehesi osalta voi olla sama juttu, että on rakentanut omaa aitaa teidän välillenne, mikä näkyy viileässä käytöksessä sinua kohtaan.
On aika puhdistaa ilmaa, ja vaikka lähteä kaksistaan pidemmälle lomalle, jossa on romantiikkaa ja kaikkea yhteistä hyvää tarjolla. - Kylmän lahnan mies
Suosittelen vilkaisemaan:
http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/?x17665=1197957 - hormonimormoni
Mitä ehkäisyä käytät? Sekä e-pillerit että hormonikierukka tms. hormoniehkäisy saattavat olla syypäät, sen enempää psykologisoimatta. Eli kaikki hormonihommat pois puoleksi vuodeksi, tilalle kondomi tai kuparikierukka, ja toivottavasti eroa on havaittavissa? Sitten vasta pariterapiaan jne. jos edelleenkään ei kiinnosta.
- Mikko 1975
Luovuta ja elä yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833